Toen mijn broer overleed (10 jaar geleden hij was 17) stortten mijn ouders, en met name mijn vader, compleet in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ze zouden mij kunnen opsluiten geloof ik, ik zou helemaal gek worden van verdriet. Maarja je moet toch door, zeker als je al (kleine) kindjes hebt
Goed gedaan Rienk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk is over 9 dagen 6 maanden en alle kindjes om Rienk heen rollen allang (Jaloers!) Maar nu kan Rienk het ook!
Oh, maar daar is hij echt absoluut niet ''laat'' mee hoor!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk is over 9 dagen 6 maanden en alle kindjes om Rienk heen rollen allang (Jaloers!) Maar nu kan Rienk het ook!
Dat had ik gisteravond, ben wel 5x gaan kijken of hij nog wel ademde...quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef DaviniaHR het volgende:
pfff, ik was vanochtend weer bang dat aviva het niet meer deed. projectie en zo...
ik zit steeds te denken hoe bizar het later voor ravi is. de helft van een tweeling, maar die ander is er niet meer, en zal hij zich ook niet kunnen herinneren
Ben ik ook heel benieuwd naar! Heb in een leeg danoontje een diksap ijsje gemaakt. Bij warm weer eens kijken wat hij ermee doetquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:
Freecell, jeetje, een likje waterijs, haha. Rapleywaterijs dus. Ben trouwens wel benieuwd hoe kindjes een heel koud ijsje vinden, omdat ze dat niet gewend zijn, dat hele koude.
Mja, maar dan moet die melk daarna nog 7/8 uur mee in de auto. Dus weet niet. En weggooien is doodzondequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:
Oh Nikki, Lisa haar eerste prikjes, Noortje krijgt ze maandag, ik zie er ook tegen op hoor. Mijn vriend gaat ook mee dus dat is dan wel weer lekker (maar die kan er helemaal niet tegen dus wie 'troost' wie?)
Amaranta, is er geen campingwinkel waar je je gekolfde melk koel kunt leggen. Dat heb ik op een camping in Frankrijk wel eens gezien. Zij hebben dan een koelkast bij de receptie staan (wij legden daar onze wijn koel).
Freecell, jeetje, een likje waterijs, haha. Rapleywaterijs dus. Ben trouwens wel benieuwd hoe kindjes een heel koud ijsje vinden, omdat ze dat niet gewend zijn, dat hele koude.
Mijn idee is dat ik gewoon mijn privekolf genaamd fabian meeneemquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef becky27 het volgende:
Oh, hmmm, das nog een lange reis ja. Weggooien is zeker ontzettend zonde! Een koelbox op stroom? Is dat een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |