abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:57:05 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82512473
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ze zouden mij kunnen opsluiten geloof ik, ik zou helemaal gek worden van verdriet. Maarja je moet toch door, zeker als je al (kleine) kindjes hebt
Toen mijn broer overleed (10 jaar geleden hij was 17) stortten mijn ouders, en met name mijn vader, compleet in.
Mijn vader, de sterkste man die ik kende, was een klein,klein hoopje niks. Lang hebben we gedacht dat hij ook maar zichzelf vn ahet leven ging beroven. Niks had zin meer voor hem. Niks.
En noch hij noch mijn moeder zouden NOOOOOOIT meeer iets leuks gaan doen, het leven had helemaal geen zin meer.
En nu, nu doen ze best vaak leuke dingen, en gaan ze zelfs weer dansen, iets wat ze graag doen. En verder zijn de kinderen natuurlijk (mijn kinderen) de lichtjes in hun ogen.
En, echt, vergeten zul je het nooit, maar de tijd, heelt de wonden echt. Echt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:58:02 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82512535
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rienk is over 9 dagen 6 maanden en alle kindjes om Rienk heen rollen allang (Jaloers!) Maar nu kan Rienk het ook!
Goed gedaan Rienk!
Well done! hmmm dora staat aan en ik ga meteen engels oefenen
pi_82513466
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rienk is over 9 dagen 6 maanden en alle kindjes om Rienk heen rollen allang (Jaloers!) Maar nu kan Rienk het ook!
Oh, maar daar is hij echt absoluut niet ''laat'' mee hoor!!!
Als je dat "Oei ik groei'' boek moet geloven wat ze allemaal kunnen dan mankeert Wolf wat volgens mij

Wat heftig Amaranta! Gelukkig dat ze toch weer opgekrabbelt zijn, maar je moet ook wel denk ik. Ik kan me er toch zo niks bij voorstellen (en hoop het ook nooit mee te maken)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82513617
Rienk, hoppa!

Vanmorgen even weer naar de HA geweest. F. heeft weer een andere zalf voor zijn eczeem en z'n blauwe voeten met rode vlekken kunnen geen kwaad blijkbaar.

En ik heb wrs inderdaad een bm.verzakking, maar dat constateren ze officieel pas na 6 maanden, dus dan moet ik terugkomen.
pi_82515463
Vandaag met Mart naar het CB geweest:

Stand van zaken nu:

7950 gram met een lengte van 65 cm.

Alleen het gewicht was er niet aan af te zien zei de arts. Kijk ben ik niet de enigste die dat ziet
pi_82515513
Oh en Rienk aan de rol
pi_82519681
Wat een beer die Mart, volgens mij heeft hij Wolf ingehaald in gewicht (wij moeten maandag weer naar CB, dus ben benieuwd!) en zijn ze even lang
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82520033
Ik had het ook niet verwacht hoor. De cb-arts keek ook echt van HUH? Waar heeft ie die zitten
pi_82521195
Rienk rolt!!

En wat een beer inderdaad, die Mart!
pi_82534378
Goedemorgen allemaal!

Ymme wat een kleine beer is Mart! Fijn hoor dat hij zo goed groeit!

Rienk!

Lisa moet vandaag om half 12 haar eerste prikjes halen op het CB. Ik vind het geloof ik nu al erger dan dat zij het gaat vinden. Ik ben nu ook wel weer benieuwd of ze een beetje goed gegroeid is enzo. Ben benieuwd of ze last krijgt van de prikjes.
pi_82534437
Rienk jongen! nog effe snel voor de 6-maanden grens een rol erin gooien... Zoals Free al zegt HOPPA!

Ymme, wat een lekkere grote vent is Mart, goeie stats hoor!

Nikki, succes met de prikjes vandaag... 't is effe heel zielig, maar zelf niks laten merken (Yeah, right..) en dan is ze het zo weer vergeten... goed knuffelen werkt ook als een dolle!

Free, naar van die bm-verzakking... maar fijn dat er iets aangedaan kan worden wellicht. Ben benieuwd of de nieuwe zalf helpt voor je mannetje... exceem is ook niet leuk!

Hier alles zijn gangetje... ik ben me mentaal aan het klaar maken voor Minke's logeerpartij dit weekend... langzaamaan begin ik het wel ok te vinden, maar ik denk dat ik als ik haar vrijdag heb afgezet bij opa en oma nog 6 keer de auto omdraai om haar toch maar weer op te halen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:09:09 #87
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82534469
Freecell: Ik hoop dat het exceem nu minder gaat worden
Vervelend zeg! Dat je waarschijnlijk een bm verzakking hebt!

Ymme: Jeetje wat een beer, is inderdaad zover ik de foto's zie er echt niet vanaf te zien!

Succes Nikki! Prikjes zijn nooit leuk!

Edit: Ook nog een berichtje van Lijnloos: De eerste keer logeren vond ik ook echt heel moeilijk hoor Achteraf viel het allemaal wel mee, hoewel ik haar wel enorm gemist had en echt veel had gedacht aan haar Dus het komt vast allemaal goed
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82534514
Rienk wat goed!! Ik vind het ook echt niet laat hoor. Dyon rolt steeds van rug naar buik, maar terugkomen lukt hm ook nog niet.

Ymme, wat is Mart groot Zware botjes

Lijnloos: eerste keer uit logeren is altijd moeilijk denk ik...hier ook nog niet gedaan. Maar als je eraan gewend bent dan is het eigenlijk wel heerlijk zo af en toe hoor

[ Bericht 11% gewijzigd door Meimeltje op 09-06-2010 08:18:03 ]
pi_82534517
Lijnloos, waarschijnlijk vind jij het een stuk erger dan Minke. Net zoals ik met m'n prikjes vandaag.

Ik moet volgende week ook een nacht zonder Lisa slapen. De dag voor we gaan trouwen mogen we ons huis niet meer in dus slaap ik bij m'n zusje en m'n vriend met Lisa bij zijn vader. Onze huwelijksnacht slaapt ze trouwens wel thuis want de dag erna is onze eerste vaderdag en die kan niet gevierd worden zonder ukkie.
pi_82534622
Ja, ik weet ook wel dat het allemaal prima gaat (zolang mijn stiefmoeder haar geen taart en ijs gaat voeren ) en dat ze het zelf ook wel heel leuk gaat vinden (de buurmeisjes van mijn ouders mogen ook komen logeren, anders zijn ze toch niet weg te slaan...).... maar ik vind het wel wat moeilijk hoor... voor het eerst slapen zonder dat mijn meissie bij me in de buurt is. En dan nog meteen 2 nachten ook...

Nikki, wat leuk dat jullie gaan trouwen!!! Gefeliciteerd alvast met het voornemen!
pi_82534812
Mijn moeder weer in de bocht hoor, waarom ik Florian gisteren geen likje waterijs (aardbei) gaf, want hij spatelde, strekte zijn handjes er naar uit en smakte als een gek.

Nee mam, doen we niet
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:34:27 #92
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82536138
free, wat naar dat je wellicht een verzakking hebt! hopelijk is het te fixen met bekkenfysio

mart, wat een beer ben jij! lekker, hoor!

nikki, succes met de prikjes. probeer maar niet te kijken. dat helpt wel bij mij. en alvast gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!

over logeerpartijtjes, tis wel lekker, een nachtje (en dan vooral de volgende ochtend) zonder kind. voor aviva ben ik er nog niet aan toe, en de bv is daarin een prachtig excuus

pfff, ik was vanochtend weer bang dat aviva het niet meer deed. projectie en zo...
ik zit steeds te denken hoe bizar het later voor ravi is. de helft van een tweeling, maar die ander is er niet meer, en zal hij zich ook niet kunnen herinneren

gelukkig gaat aviva nog steeds goed. ze maakt heel veel contact met eli, roept 'baabaabaabaataataataataa' alsof het heel belangrijk is , rolt BIJNA door, lacht heel lief naar de gastouder, is praktisch van de speen af, en doet het gewoon geweldig!
nu ik nog...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:35:55 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82536183
Ik ben ook aan het twijfelen of ik Fabian binnenkort uit laat logeren of niet.
Het zit zo dat wij op kraamvisite moeten gaan in maagdenburg (heel ver weg in duitsland). We maken er met de vrienden dan gelijk een weekendje weg van.
Eva gaat sowieso niet mee. Maar nu twijfel ik over Fabian. En de twijfel zit em in het feit dat ik nog borstvoeding geef.
En ik kan daar wel kolven. Maar dan nog ben ik beperkt in mn handelen. Ik ga die kolf niet overal mee naar toe sjouwen, dus dan moet ik elke keer weer terug naar de caravan. Want ja, we gaan op een camping.
En aangezien daar geen koelkast of vriezer is, kan ik de gekolfde melk tot overmaat van ramp ook nog weggooien.

Maarja, Fabian mee. Dan kunnen we 's avonds niet weg, als we dat zouden willen. En de rest neemt zn kinderen ook niet mee. En nu moet ik natuurlijk zelf weten wat ik doe, maar we zitten wel samen in de caravan.....

Dus tja.... (denk dat ik hem tóch mee ga nemen)
pi_82536439
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef DaviniaHR het volgende:

pfff, ik was vanochtend weer bang dat aviva het niet meer deed. projectie en zo...
ik zit steeds te denken hoe bizar het later voor ravi is. de helft van een tweeling, maar die ander is er niet meer, en zal hij zich ook niet kunnen herinneren

Dat had ik gisteravond, ben wel 5x gaan kijken of hij nog wel ademde...

Leuk dat Eli zo lief omgaat met Aviva

Ik zou hem ook hebben meegenomen Amaranta maar zo ben ik hoor haha

Wolf nog maar 1 dag kleine baby hier morgen komen we uitzwaaien, gek hoor alweer een half jaar voorbij
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:51:29 #95
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82536653
Oh Nikki, Lisa haar eerste prikjes, Noortje krijgt ze maandag, ik zie er ook tegen op hoor. Mijn vriend gaat ook mee dus dat is dan wel weer lekker (maar die kan er helemaal niet tegen dus wie 'troost' wie?)

Amaranta, is er geen campingwinkel waar je je gekolfde melk koel kunt leggen. Dat heb ik op een camping in Frankrijk wel eens gezien. Zij hebben dan een koelkast bij de receptie staan (wij legden daar onze wijn koel).

Freecell, jeetje, een likje waterijs, haha. Rapleywaterijs dus. Ben trouwens wel benieuwd hoe kindjes een heel koud ijsje vinden, omdat ze dat niet gewend zijn, dat hele koude.
pi_82536744
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:

Freecell, jeetje, een likje waterijs, haha. Rapleywaterijs dus. Ben trouwens wel benieuwd hoe kindjes een heel koud ijsje vinden, omdat ze dat niet gewend zijn, dat hele koude.
Ben ik ook heel benieuwd naar! Heb in een leeg danoontje een diksap ijsje gemaakt. Bij warm weer eens kijken wat hij ermee doet
pi_82537109
Nikki, succes met de prikjes vandaag! Ik heb ook maar niet gekeken...

Davinia, fijn dat het zo goed gaat met Aviva!
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:14:30 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82537393
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef becky27 het volgende:
Oh Nikki, Lisa haar eerste prikjes, Noortje krijgt ze maandag, ik zie er ook tegen op hoor. Mijn vriend gaat ook mee dus dat is dan wel weer lekker (maar die kan er helemaal niet tegen dus wie 'troost' wie?)

Amaranta, is er geen campingwinkel waar je je gekolfde melk koel kunt leggen. Dat heb ik op een camping in Frankrijk wel eens gezien. Zij hebben dan een koelkast bij de receptie staan (wij legden daar onze wijn koel).

Mja, maar dan moet die melk daarna nog 7/8 uur mee in de auto. Dus weet niet. En weggooien is doodzonde
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:24:14 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82537762
Oh, hmmm, das nog een lange reis ja. Weggooien is zeker ontzettend zonde! Een koelbox op stroom? Is dat een idee?
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:34:09 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82538141
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef becky27 het volgende:
Oh, hmmm, das nog een lange reis ja. Weggooien is zeker ontzettend zonde! Een koelbox op stroom? Is dat een idee?
Mijn idee is dat ik gewoon mijn privekolf genaamd fabian meeneem

maar ik ga idd even kijken wat de mogelijkheden zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')