abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82482613
Ik sluit me er ook bij aan. Bah. Ook hier net voor de fles het bericht gelezen!
Ben helemaal uit mijn doen erdoor.
Wat een verdriet moet er daar zijn op dit moment. Bah
pi_82482767
Sterkte moeders, het bericht over Kiro lijkt me voor jullie extra hard aan te komen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:45:25 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82483107
Pfff, las vannacht tijdens het voeden het berichtje van Simmu, heb toch ff een traantje gelaten. Wat er wordt gezegd, je hebt zelf een gezond kindje en anderen moeten afscheid nemen van een heel lief klein kindje.....
pi_82483111
Het nieuws over Kiro heeft mij ook echt aan het denken gezet. Het zet je in ieder geval weer even met beide benen op de grond.

Lisa heeft elke avond krampjes en af en toe denk ik: kind hou nu toch eens op met huilen... maar ik mag juist blij zijn dat ze huilt en dat ze er is...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:46:58 #55
38703 3MinuteHero
Big brain ...
pi_82483165
Ook (nieuwe) papa's zien hun monitor wat wazig hoor .....
... fart.
pi_82483227
Sorry, uiteraard ook voor de vaders veel sterkte.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:36 schreef Cantare het volgende:
Sterkte moeders en vaders, het bericht over Kiro lijkt me voor jullie extra hard aan te komen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:50:13 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82483261
Meiden, het is toch geen vergelijking...
Tuurlijk is het goed dat je er (af en toe) bij stil staat hoeveel geluk je hebt, maar het leven gaat gewoon door (zou simmu ook zeggen). Je kunt je eigen leed niet tegen dat van een ander afzetten.
Nachtenlang niet slapen en/of met een krijsende baby zitten is net zo goed slopend
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:52:44 #58
38703 3MinuteHero
Big brain ...
pi_82483350
Oh, geen sorry nodig hoor, ik denk, ik vul het alleen even aan.

Wat _nikki_ zegt, dit zet je als jonge ouder even keihard met beide benen op de grond. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend als het soms lijkt.
... fart.
pi_82483557
Je gaat alleen even op een andere manier naar het leven kijken. Het is niet altlijd rozengeur en manenschijn. En natuurlijk, voor de mama's die nachtenlang in de mode zijn omdat hun kindje niet wilt slapen is voor hun net zo slopend. Gelukkig voelen wij niet wat Simmu en man nu voelen. Maar je kan er wel eventjes bij stil staan...
pi_82490015
Het is ook een geschenk om een kind te mogen krijgen en kostbaarder dan wat dan ook ter wereld. Ik ben elke dag dankbaar dat ik moeder mag zijn en dat mijn kinderen op astma en allergie na gezond zijn. Ik zou me zelf verliezen als ik een van hen zou verliezen. Kinderen horen niet te sterven, zij horen hun ouders te overleven. .

En ja, ouder zijn is soms vermoeiend wanneer ze nachten lans aan het spoken zijn of andere dingen die je niet altijd even prettig zijn maar dat zijn dingen die horen erbij.

[ Bericht 21% gewijzigd door Faja-Lobi op 08-06-2010 12:42:27 ]
pi_82490294
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het is ook een geschenk om een kind te mogen krijgen en kostbaarder dan wat dan ook ter wereld. Ik ben elke dag dankbaar dat ik moeder mag zijn en dat mijn kinderen op astma en allergie na gezond zijn. Ik zou me zelf verliezen als ik een van hen zou verliezen. Kinderen horen niet te sterven, zij horen hun ouders te overleven. .

En ja, ouder zijn is soms vermoeiend wanneer ze nachten lans aan het spoken zijn of andere dingen die je niet altijd even prettig zijn maar dat zijn dingen die horen erbij.
Dit dus!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:29:04 #62
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82492479
Wat zeg je dat mooi Faja Helemaal mee eens!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82493424
alweer een tijdje niet online geweest en nu alleen een poging gedaan dit topic deel door te lezen, ook al niet gelukt

lily wat davina zegt, kan je naar een inloopspreekuur? ow en dan lees je verder, het gaat gelukkig verder wel goed dus

Aviva alweer 5 mnd!

Baldria had je wel een leuke kraamhulp? en hoe gaat het dan vandaag zo alleen?

vlindur fijn dat alles goed loopt, heb even gemist hoe het nu met je moeder is....

becky wat een mooie foto zeg! lijken me moeilijke eerste weken! Fijn dat jullie een oorzaak weten

keshet, fiijn dat teigetje thuis is en dat ze zo'n flessen monster is geworden
wat klink jij heerlijk zeg (of wordt ze nu bij naam genoemd?)

marlinde met een tessa die het ook goed doet minder dat jezelf ziek aan het worden bent

ben zelf ook een beetje ondersteboven van het kiro nieuws, lijkt me echt vreselijk dat mee te moeten maken!

verder is manlief deze week weer aan het werk gegaan en krijg ik hulp van mn schoonmoeder
het gaat echt wel steeds beter met me, maar kan gewoon nog niet alles zelf! Plus de flauwtes blijven nog wel bij inspanning

Ook bij het cb voor het eerst geweest, ons kleintje is nu 2 cm gegroeit en weegt net iets meer dan 4 kilo
verder helemaal goed gekeurd!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:59:21 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82494053
Zo is het maar net Faja.
Hoewel ik het idee dat mijn ouders ook ooit gaan sterven ook heel erg angstaanjagend vind.
Maar dat is wel zoals het hoort te gaan, de ouders gaan voor de kinderen. En pas als ze heeeeel oud zijn wat mij betreft.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:59:58 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82494089
Fabian gooit trouwens regelmatig zn knieetjes zo onder zn buik, en gaat dan flink van voor naar achter!
Dat duurt niet lang meer voordat hij kruipt denk ik.
pi_82499235
Amaranta, het idee om ooit op een dag afscheid te moeten nemen van mijn ouders vind ik ook beangstigend. Maar ik weet dat ik sterk genoeg ben om dat te boven te komen en tevens tot steun te zijn voor mijn gezin en familie. Maar ik weet dat ik het verlies van een van mijn kinderen nooit te boven zou kunnen komen. Ik zou me altijd incompleet voelen. Mijn dochter vroeg mij van de week nog of ik zou huilen als zij dood zou zijn. Mijn antwoord was "mama's hart zou breken en zo veel pijn doen dat mama alleen nog maar zou huilen". wij hebben een sloot met zinkbuizen voor de deur en ze vroeg wat er zou gebeuren als je daarin zou vallen en niet kan zwemmen

Dijon doet momenteel het zelfde als zijn grote broer, draaien. Leg hem op zijn kleed, draai je even om en weg is mijn kind. Dan ligt hij in ene onder de keukentafel. Hij probeert wel te kruipen maar met draaien komt hij er ook.
pi_82504130
wat een mooie en wijze woorden worden er hier gezegd
naast dat het me vreselijk lijkt een kind te moeten verliezen hoop ik ook zo dat zij niet hoeft mee te maken mij of haar vader eerder te moeten missen, die pijn en ellende hoop ik zo dat haar bespaart blijft

en dan is ze zelf op zo'n mooi moment geboren, precies tussen beide overlijdensdata in (10 en 18 mei)
pi_82504804
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:

Wat verwoord je dat goed en mooi, precies zoals ik bedacht vandaag.
Dat realiseer je je echt pas goed als je zelf een kleine hebt, hoe gelukkig je jezelf wel niet mag prijzen

Kiro en zn familie zijn de hele dag al in mn gedachten, kan mn hoofd er niet bijhouden vandaag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82504859
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
Fabian gooit trouwens regelmatig zn knieetjes zo onder zn buik, en gaat dan flink van voor naar achter!
Dat duurt niet lang meer voordat hij kruipt denk ik.
Oh hier ook! en dan kontje in de lucht, maar veel gebeurd er verder nog niet. Misschien binnen een paar dagen wel, gok ik hier ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:28:51 #70
300054 Marlinde
pi_82505178
Dracu: Fijn dat het al een stukje beter met je gaat Doe je rustig aan!

Faja: Je hebt het heel mooi geschreven Ik zou er niet aan moeten denken om afscheid te nemen van mijn ouders, maar weet dat dit toch een keer zal gebeuren. Ik denk alleen dat ik niet sterk genoeg zal zijn om er bovenop te komen alhoewel ik uiteraard wel door moet gaan voor Tessa.
Wat je zegt over wat je tegen je dochter zei als zij dood zou gaan, toen moest ik even huilen! Ik geniet van elke dag dat Tessa bij me is, ben enorm gelukkig met zo'n enorm wonder en ik moet er echt niet aan denken om haar niet meer in mn leven te hebben. Ik mag echt hopen dat dit nooit gaat gebeuren, want ik denk dat ik dan echt niet verder meer zou kunnen gaan met hoe ik nu leef.

Ook ik zit de hele dag te denken aan kleine Kiro, wat moeten zijn ouders, familie, bekenden etc meemaken als dit al zo'n inpact heeft op mij, die hem alleen via het forum kent...
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82505307
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Marlinde het volgende:

Ook ik zit de hele dag te denken aan kleine Kiro, wat moeten zijn ouders, familie, bekenden etc meemaken als dit al zo'n inpact heeft op mij, die hem alleen via het forum kent...
Ze zouden mij kunnen opsluiten geloof ik, ik zou helemaal gek worden van verdriet. Maarja je moet toch door, zeker als je al (kleine) kindjes hebt
pi_82507127
Ik durf het bijna niet te plaatsen.. Maar Rienk rolde net, voor het eerst
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:26:10 #73
300054 Marlinde
pi_82507605
Vlindur wat goed!!!!! Hoe oud is Rienk Tessa is volgens mij een beetje traag, doet niet eens pogingen. Alleen als ze geholpen word door een handje op dr kontje te doen en dan duwen
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:30:51 #74
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82507827
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik durf het bijna niet te plaatsen.. Maar Rienk rolde net, voor het eerst
Tuurlijk wel gewoon plaatsen! Daar is dit topic voor! En uiteraard zullen we allemaal wel stil staan bij het nieuws over Kiro als kersverse ouders, maar het is juist belangrijk dat wij genieten bij alles wat we nu meemaken. De eerste keer rollen komt nooit meer terug. Dus voor Rienk!

Hier ook volop genieten van ons kleine mannetje die zo druk is met rollen (hij is er bijna met van rug naar buik en dat frustreert nogal dat dat laatste stukje niet lukt ), brabbelen (zojuist voor het eerst een lach met geluid) en de wereld ontdekken Hij vindt het sinds kort ook leuk om zich af te zetten op het aankleedkussen, dus beentjes intrekken, voetjes onder de kont en afzetten maar. Hij kopte gister bijna het bakje met waswater van de commode Druk mannetje

Verder zitten we nu een beetje op het punt dat Daan van 5 naar 4 flessen gaat, hij heeft eigenlijk nu steeds geen trek in zijn fles dus laat steeds wat staan (40-80cc) maar ga zo maar eens het flesvoedingtopic opzoeken voor tips om die laatste fles eraf te krijgen, want gewoon de laatste fles weghalen gaat 'm niet worden denk ik.
pi_82507840
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:26 schreef Marlinde het volgende:
Vlindur wat goed!!!!! Hoe oud is Rienk Tessa is volgens mij een beetje traag, doet niet eens pogingen. Alleen als ze geholpen word door een handje op dr kontje te doen en dan duwen
Rienk is over 9 dagen 6 maanden en alle kindjes om Rienk heen rollen allang (Jaloers!) Maar nu kan Rienk het ook!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')