quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:36 schreef Cantare het volgende:
Sterkte moeders en vaders, het bericht over Kiro lijkt me voor jullie extra hard aan te komen!
Dit dus!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het is ook een geschenk om een kind te mogen krijgen en kostbaarder dan wat dan ook ter wereld. Ik ben elke dag dankbaar dat ik moeder mag zijn en dat mijn kinderen op astma en allergie na gezond zijn. Ik zou me zelf verliezen als ik een van hen zou verliezen. Kinderen horen niet te sterven, zij horen hun ouders te overleven. .
En ja, ouder zijn is soms vermoeiend wanneer ze nachten lans aan het spoken zijn of andere dingen die je niet altijd even prettig zijn maar dat zijn dingen die horen erbij.
Wat verwoord je dat goed en mooi, precies zoals ik bedacht vandaag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het is ook een geschenk om een kind te mogen krijgen en kostbaarder dan wat dan ook ter wereld. Ik ben elke dag dankbaar dat ik moeder mag zijn en dat mijn kinderen op astma en allergie na gezond zijn. Ik zou me zelf verliezen als ik een van hen zou verliezen. Kinderen horen niet te sterven, zij horen hun ouders te overleven. .
En ja, ouder zijn is soms vermoeiend wanneer ze nachten lans aan het spoken zijn of andere dingen die je niet altijd even prettig zijn maar dat zijn dingen die horen erbij.
Oh hier ook! en dan kontje in de lucht, maar veel gebeurd er verder nog niet. Misschien binnen een paar dagen wel, gok ik hier ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
Fabian gooit trouwens regelmatig zn knieetjes zo onder zn buik, en gaat dan flink van voor naar achter!
Dat duurt niet lang meer voordat hij kruipt denk ik.
Ze zouden mij kunnen opsluiten geloof ik, ik zou helemaal gek worden van verdriet. Maarja je moet toch door, zeker als je al (kleine) kindjes hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Marlinde het volgende:
Ook ik zit de hele dag te denken aan kleine Kiro, wat moeten zijn ouders, familie, bekenden etc meemaken als dit al zo'n inpact heeft op mij, die hem alleen via het forum kent...
Tuurlijk wel gewoon plaatsen! Daar is dit topic voor! En uiteraard zullen we allemaal wel stil staan bij het nieuws over Kiro als kersverse ouders, maar het is juist belangrijk dat wij genieten bij alles wat we nu meemaken. De eerste keer rollen komt nooit meer terug. Dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik durf het bijna niet te plaatsen.. Maar Rienk rolde net, voor het eerst
Rienk is over 9 dagen 6 maanden en alle kindjes om Rienk heen rollen allang (Jaloers!) Maar nu kan Rienk het ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:26 schreef Marlinde het volgende:
Vlindur wat goed!!!!!Hoe oud is Rienk
Tessa is volgens mij een beetje traag, doet niet eens pogingen. Alleen als ze geholpen word door een handje op dr kontje te doen en dan duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |