Maar doen ze dat ook als er een van de twee niet goed is of heb je dan gewoon pech?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het kan. Je leest wel vaker iets over extreme meerlingen, waar ze - om het leven van de moeder te redden of de andere babies meer plaats te geven - hiertoe willen overgaan.
Of ze het doen weet ik niet, maar het kan. Dat was jouw vraag.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar doen ze dat ook als er een van de twee niet goed is of heb je dan gewoon pech?
Ik denk dat het nooit kan zonder enig risico voor de andere baby.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar doen ze dat ook als er een van de twee niet goed is of heb je dan gewoon pech?
Als ze het niet doen kan het dus feitelijk niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Of ze het doen weet ik niet, maar het kan. Dat was jouw vraag.
Nouja liever 1 goeie dan 1 goeie en een foute zegmaar waar je dan vervolgens de rest van je leven voor moet werken.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef Winner_Taco het volgende:
De tering zeg .
TS is echt met recht een retarded motherfucker
Misschien is hij de helft van een tweeling die ze niet hebben willen aborteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef Winner_Taco het volgende:
De tering zeg .
TS is echt met recht een retarded motherfucker
Nou heb ik toevallig in dit subforum iets gelezen over een koppel hier op Fok! met een gezonde en een ongezonde baby. Ik neem aan dat je daarom dit topic hebt opgestart. Niet leuk voor die luitjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja liever 1 goeie dan 1 goeie en een foute zegmaar waar je dan vervolgens de rest van je leven voor moet werken.
Ik vind de mensen die bewust een mislukker geboren laten worden retarded motherfuckers
En jij bepaald wanneer een kind 'fout' is en geen recht heeft om te leven?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja liever 1 goeie dan 1 goeie en een foute zegmaar waar je dan vervolgens de rest van je leven voor moet werken.
Ik vind de mensen die bewust een mislukker geboren laten worden retarded motherfuckers
Meningen moet je uitspreken en niet onder stoelen of banken steken.quote:Ik heb best een mening over het betreffende kind wat nu al een tijdje tussen leven en dood hangt, maar ik ben wel zo beschaafd om die voor me te houden.
qftquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
En jij bepaald wanneer een kind 'fout' is en geen recht heeft om te leven?
Wat is het volgende?
Je kunt het dan ook omdraaien: wie zijn wij om voor God te spelen en een kindje in leven te houden terwijl het geen normaal leven kan leiden en zonder al onze medische hulp niet eens levensvatbaar was geweest, oid?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is het volgende?
In Engeland is al eens een baby gearboteerd wegens een KLOMPVOETJE. Dat was ook niet gewenst...
Je mening op sommige momenten voor je houden om anderen niet te kwetsen is mij geleerdquote:Op maandag 7 juni 2010 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Meningen moet je uitspreken en niet onder stoelen of banken steken.
Dat is mij geleerd.
Inderdaad, dit is niet helemaal het juiste moment met de juiste bewoordingenquote:Op maandag 7 juni 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Je mening op sommige momenten voor je houden om anderen niet te kwetsen is mij geleerd
Nouja een mongool zit ik persoonlijk niet op te wachten, dus die bestempel ik als fout ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een kindje met down niet levensvatbaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het dan ook omdraaien: wie zijn wij om voor God te spelen en een kindje in leven te houden terwijl het geen normaal leven kan leiden en zonder al onze medische hulp niet eens levensvatbaar was geweest, oid?
Ik had het niet specifiek over dat kindje.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een kindje met down niet levensvatbaar?
Datis een compleet andere discussie dan abortus lijkt me?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het dan ook omdraaien: wie zijn wij om voor God te spelen en een kindje in leven te houden terwijl het geen normaal leven kan leiden en zonder al onze medische hulp niet eens levensvatbaar was geweest, oid?
Jezus zegquote:Op maandag 7 juni 2010 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja een mongool zit ik persoonlijk niet op te wachten, dus die bestempel ik als fout ja.
So fucking shoot me dat ik geen zin heb om mn hele leven te werken voor zo een kwijlende waterpas
Maargoed, daar gaat dit topic verder niet over.
De vraag was of je er 1 kan aborteren en de ander niet en of ze dat ook doen
Daarom dat ik in die topicreeks niet heb gereageerd of ga reageren.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Je mening op sommige momenten voor je houden om anderen niet te kwetsen is mij geleerd
Ik heb het ook gelezen jaquote:Op maandag 7 juni 2010 08:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig in dit subforum iets gelezen over een koppel hier op Fok! met een gezonde en een ongezonde baby. Ik neem aan dat je daarom dit topic hebt opgestart. Niet leuk voor die luitjes.
Ik heb best een mening over het betreffende kind wat nu al een tijdje tussen leven en dood hangt, maar ik ben wel zo beschaafd om die voor me te houden.
Wat een onzin. Ze hoeven dit niet te lezen en ik was al zo netjes om mijn vraag in dat topic weg te halen.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is niet helemaal het juiste moment met de juiste bewoordingen
Ja, maar daar voeg jij aan toe dat er dan één mislukt isquote:Op maandag 7 juni 2010 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja een mongool zit ik persoonlijk niet op te wachten, dus die bestempel ik als fout ja.
So fucking shoot me dat ik geen zin heb om mn hele leven te werken voor zo een kwijlende waterpas
Ik trap niemand op zn ziel en ik heb het niet over dat kind. Ik vroeg het me af naar aanleiding van dat topicquote:Op maandag 7 juni 2010 08:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen ja
Wat een enorme een kutstreek om mensen zo op hun ziel te trappen zeg, bah
Maar wat hadden de ouders dan moeten doen? Als je kindje geboren wordt met een afwijking waar normaal gesproken mee geleefd kan worden (en dat is Down zeker), dan vecht je daarvoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daarom dat ik in die topicreeks niet heb gereageerd of ga reageren.
Ik ben verder niet kusjekroel en dit is ook de eerste keer dat ik in OUD post geloof ik. Ik kan de timing snappen, maar je kunt het juist op dit moment even iets subtieler zeggen dan te strooien met de woorden retards en mongolen, dan ga je maar naar ONZ of KLB ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze hoeven dit niet te lezen en ik was al zo netjes om mijn vraag in dat topic weg te halen.
Heb je enig idee hoeveel mensen er dagelijks op fok zitten? Daar zitten er hendig op elk willekeurig moment wel tussen die een downer hebben, dus dan is het nooit het juiste moment.
Schei toch uit. Ik vraag me iets af en dat leg ik voor aan fok. Als we rekening met alles en iedereen moeten gaan houden voordat we een topic plaatsen dan kan fok wel opdoeken
Ter adoptie is altijd een optiequote:Op maandag 7 juni 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
En wat als je tweeling een prima zwangerschap heeft en er komt er één klem te zitten tijdens de bevalling en die mag met een IQ van 50 verder?
Ja, want een dag voor de geboorte kun je nog aborterenquote:Op maandag 7 juni 2010 08:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Of veranderd voor jou gevoel abortus ineens wél in moord in die dag dat een kind geboren wordt?
Zeg hoor eens vlegel, ik laat me de les niet lezen door jouquote:Op maandag 7 juni 2010 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben verder niet kusjekroel en dit is ook de eerste keer dat ik in OUD post geloof ik. Ik kan de timing snappen, maar je kunt het juist op dit moment even iets subtieler zeggen dan te strooien met de woorden retards en mongolen, dan ga je maar naar ONZ of KLB ofzo.
Nou, woeieoei, vlegelquote:Op maandag 7 juni 2010 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg hoor eens vlegel, ik laat me de les niet lezen door jou
Dat ik niet subtiel ben weet iedereen die vaker op fok komt. Klaar. Daar kijk je maar doorheen en als je dat niet kan dan is dat jouw probleem en zeker niet het mijne
moraalridders?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik trap niemand op zn ziel en ik heb het niet over dat kind. Ik vroeg het me af naar aanleiding van dat topic
Godsklere zeg, stelletje moraalridders
Dan had je het daar op fatsoenlijke manier kunnen vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 08:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik trap niemand op zn ziel en ik heb het niet over dat kind. Ik vroeg het me af naar aanleiding van dat topic
Godsklere zeg, stelletje moraalridders
nee, maar met 24 weken wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want een dag voor de geboorte kun je nog aborteren![]()
Vraag dan een move aan...quote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Ik had deze vraag ook gewoon in GC moeten stellen ipv in OUD.
Omdat ik mij ineens iets afvraag en daar een topic over open ben ik een laffe kuthond?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dan had je het daar op fatsoenlijke manier kunnen vragen![]()
Off idd op Google kijken .
Wat een laffe kuthond ben jij zeg
Jongen doe nou niet alsof je een of ander kut op poten bent die het zo niet bedoelt heeftquote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Godsklere zeg. We leven in de 21ste eeuw! Abortus is heel normaal hoor! En daarover praten ook.
Als hier niet normaal over gepraat kan worden dan laat maar zitten anders.
Stelletje bekrompen huisvrouwen.
Ik denk dat jij vergeet (of je gewoon niet kan voorstellen) dat er hier vrouwen zitten die al wekenlang met een familie meeleven waarvan het jongste zoontje aan het vechten is voor z'n leven en als jij dan op deze wijze een topic opent trap je inderdaad tegen het verkeerde been.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Godsklere zeg. We leven in de 21ste eeuw! Abortus is heel normaal hoor! En daarover praten ook.
Nee, een mongool met een mongool, dan kan ook niet goed gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Je mag er best over praten hoor, maar een kind met Down een kwijlende waterpas of retard noemen is gewoon niet... eeh... geschikt voor OUDquote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Ah, toch nog wijze woorden.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Precies dit dusquote:Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vergeet (of je gewoon niet kan voorstellen) dat er hier vrouwen zitten die al wekenlang met een familie meeleven waarvan het jongste zoontje aan het vechten is voor z'n leven en als jij dan op deze wijze een topic opent trap je inderdaad tegen het verkeerde been.
Dat heb ik al gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, toch nog wijze woorden.
Misschien kun je voorstellen dat het dan even verplaatst wordt.
Ik noem nergens een kind met down een retard.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag er best over praten hoor, maar een kind met Down een kwijlende waterpas of retard noemen is gewoon niet... eeh... geschikt voor OUD.
Ach komop nou rasschijnheiltjequote:Op maandag 7 juni 2010 08:46 schreef vosss het volgende:
Ik trap niemand tegen het zere been. Ik wens ze nota bene nog sterkte toe
Naar aanleiding van een post in dat topic vroeg ik het mij ineens af. Ik zie niet in waarom en hoe ik dan iemand tegen het zere been trap als ik daar een topic over open?!
Dat jij het je afvraagt neemt niemand je kwalijk lijkt me. Wel dat je je vraag in OUD zet op dit moment en vervolgens kindjes met een beperking kwijlende waterpas en mongool noemt.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:46 schreef vosss het volgende:
Ik trap niemand tegen het zere been. Ik wens ze nota bene nog sterkte toe
Naar aanleiding van een post in dat topic vroeg ik het mij ineens af. Ik zie niet in waarom en hoe ik dan iemand tegen het zere been trap als ik daar een topic over open?!
Nee. Ik open dit topic naar aanleiding van deze post:quote:Op maandag 7 juni 2010 08:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Je opende dit topic n.a.v. dat andere topic over het zieke kindje , ja of nee ?
quote:[quote]Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Kiro is de helft van een tweeling. De andere helft gaat alles goed mee, maar Kiro heeft Down en een heleboel bijkomende ellende. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar hij mankeert behalve het Downsyndroom nog een aantal dingen. De toestand is zorgwekkend, zeer zorgwekkend.
O sorry, je noemde de ouders retarded motherfuckers. Dat mag. Carry on.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik noem nergens een kind met down een retard.
Nou kijk eens aan zeg. Eindelijk een fatsoenlijke reactie. Klaarblijkelijk blazen jullie allemaal nogal hoog van de toren, want simmu kan zelf gewoon normaal antwoord geven.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:49 schreef simmu het volgende:
dag voss, ik zag het wel hoor.
wij hebben expres steeds alle down achtige tests geweigerd omdat een kind bij ons toch wel welkom is, down of niet. bij mijn weten is het in een vroeg stadium wel mogelijk om een selectieve abortus uit te laten voeren, maar daar zitten wel vrij hoge risico's aan vast voor het andere kindje. het testen op down (vlokkentest, vruchtwaterpunctie) heeft bij een tweeling trouwens ook een wat hoger risico dan bij een eenling.
en voor de duidelijkheid: ik heb geen snipper spijt van mijn keuzes, ongeacht hoe het tot nu toe geweest is en hoe het ook eindigen mag
Sterkte , zwaar genoeg allemaal waar je doorheen gaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:49 schreef simmu het volgende:
dag voss, ik zag het wel hoor.
wij hebben expres steeds alle down achtige tests geweigerd omdat een kind bij ons toch wel welkom is, down of niet. bij mijn weten is het in een vroeg stadium wel mogelijk om een selectieve abortus uit te laten voeren, maar daar zitten wel vrij hoge risico's aan vast voor het andere kindje. het testen op down (vlokkentest, vruchtwaterpunctie) heeft bij een tweeling trouwens ook een wat hoger risico dan bij een eenling.
en voor de duidelijkheid: ik heb geen snipper spijt van mijn keuzes, ongeacht hoe het tot nu toe geweest is en hoe het ook eindigen mag
ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, je noemde de ouders retarded motherfuckers. Dat mag. Carry on.
Schei toch uit man. Ik zit geen grapjes te maken. Ik vroeg het me gewoon serieus af. Wat is daar nou zo raar aan?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Sterkte , zwaar genoeg allemaal waar je doorheen gaat.
En Vos. Jij gewoon opkankeren met je mislukte grapjes malloot . Respectloze hond
qftquote:Op maandag 7 juni 2010 08:51 schreef Bamba het volgende:
Simmu, diepe respect voor jou dat je antwoord geeft op zijn vraag. Verder zou ik precies hetzelfde gedaan hebben als jullie. Heel veel sterkte voor jullie!
Je gaat toch niet als iemand voor het leven van zijn kindje vecht (die idd e.e.a. mankeert ) een stelling inj de groep gooien dat aborteren van gehandicapte kinderen beter zou zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Ik zit geen grapjes te maken. Ik vroeg het me gewoon serieus af. Wat is daar nou zo raar aan?
Simmu bedankt voor je antwoord en sterkte ermee
Gelukkig zijn alle hits op Google wel artikelen geschreven door experts.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:13 schreef miss_sly het volgende:
Google zelfs eens ofzo. Zoek maar op iets als selectieve abortus ofzo. Hier zitten geen experts, dus het juiste antwoord zul je hier niet krijgen, denk ik.
Ik heb het daar gevraagd en daar werd mij verzocht om het niet in dat topic te doen en vervolgens heb ik mijn vraag weggehaald daar en een nieuw topic geopend.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je gaat toch niet als iemand voor het leven van zijn kindje vecht (die idd e.e.a. mankeert ) een stelling inj de groep gooien dat aborteren van gehandicapte kinderen beter zou zijn.
Daarmee suggereer je dingen die totaal buiten elke proportie zijn, steker nog kwetsend naar mensen die in een dergelijk proces zitten .
Je gaf het zelf al aan dat je met die vraag zat nav dat specifieke topic , dan had je het ook ff daar of in de vorm van een PM kunnen navragen.
Je vraag is verre van dom . Het moment waarop je hem stelt is echter verre van gelukkig .quote:Op maandag 7 juni 2010 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het daar gevraagd en daar werd mij verzocht om het niet in dat topic te doen en vervolgens heb ik mijn vraag weggehaald daar en een nieuw topic geopend.
Overigens vallen jullie er allemaal wel over, klaarblijkelijk omdat jullie denken dat ik iemand moedwillig probeer te kwetsen (wat niet het geval is) en juist die persoon is zowat de enige die normaal reageert.
Reageren jullie niet gewoon allemaal veel te heftig denk ik dan? Het is gewoon een normale vraag
Verkeerd gelezenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:04 schreef vosss het volgende:
Schei toch uit. Over een jaar of een jaar geleden had iedereen net zo hoog van de toren geblazen. Me dunkt.
Maargoed, ik wacht wel tot ie verplaatst is naar GC
En dat verwacht je serieus van iemand die tegen zijn vriendin ooit zei: "als je over 10 jaar net zo dik bent als je moeder stamp ik je de deur uit" ???quote:Het zou je sieren als je eens zou werken aan het uiten van je mening op een wat subtiele manier.
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat verwacht je serieus van iemand die tegen zijn vriendin ooit zei: "als je over 10 jaar net zo dik bent als je moeder stamp ik je de deur uit" ???
Stoerquote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat verwacht je serieus van iemand die tegen zijn vriendin ooit zei: "als je over 10 jaar net zo dik bent als je moeder stamp ik je de deur uit" ???
Ach, denken dat ie een psychopaat is is ook weer wat overdreven. Dat kunnen we via internet niet beoordelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef snakelady het volgende:
Dit topic.![]()
Dit is gewoon bewust met de verkeerde timing eventjes een topic opengooien met de hoop op een rel om vervolgens te zeggen dat het aan de mensen in OUD ligt.
Je had zelf namelijk heel goed kunnen bedenken hoe dit topic zou gaan lopen, zoniet, dan ben je met recht zelf een retard of eem psychopaat.
"Bij een psychopaat ontbreekt de capaciteit om emoties zoals schuld of wroeging te voelen omdat ze niet kunnen empathiseren met anderen. Het gedrag van een psychopaat laat zich vooral tonen in sterk egocentrisch gedrag, waarbij het eigenbelang altijd boven dat van anderen gaat. "
Je hebt gelijk, we verwachten te veel van je....quote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
En dit geeft precies aan dat het je geen flikker interesseert wie je kwetst op dit moment, zolang je de vrouwtjes van OUD maar kunt treiterenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef vosss het volgende:
Vergeten jullie overigens niet te stofzuigen en te dweilen en de was te doen?
Dat doet mijn vriend vandaag. Ik ga straks werken. Eerlijke taakverdeling enzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef vosss het volgende:
Vergeten jullie overigens niet te stofzuigen en te dweilen en de was te doen?
Nee hoor. Jullie beginnen. Ik treiter nu gewoon maar even wat terug omdat jullie maar bezig blijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dit geeft precies aan dat het je geen flikker interesseert wie je kwetst op dit moment, zolang je de vrouwtjes van OUD maar kunt treiteren![]()
Ach, heel dit topic is overdreven opgezet met maar een bepaald doel, en daar deed het me even aan denken.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, denken dat ie een psychopaat is is ook weer wat overdreven. Dat kunnen we via internet niet beoordelen.
Maar het is wel lekker makkelijk om lekker veilig achter je computer zo lomp te doen. (ik bedoel Vosss he![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Jullie beginnen. Ik treiter nu gewoon maar even wat terug omdat jullie maar bezig blijven.
Anyway, veel plezier nog vandaag, ik reageer wel weer als ie in GC ofzo staat
Zo, en dit is dan even en schop tegen mijn zere been. Het is vast niet zo bedoelt maar waarom zou je een kindje waarvan je weet dat het niet levensvatbaar is 9 maanden met je mee dragen.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Datis een compleet andere discussie dan abortus lijkt me?
Kindjes met het syndroom van Down blijven normaal gesproken en zonder complicaties prima zelf in leven.
Als een kindje een aandoening heeft die niet met het leven verenigbaar is, dan blijkt dat vanzelf toch? Hoef je ze niet prematuur te vermoorden lijkt me.
Ik ben ook even sprakeloos.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Zo, en dit is dan even en schop tegen mijn zere been. Het is vast niet zo bedoelt maar waarom zou je een kindje waarvan je weet dat het niet levensvatbaar is 9 maanden met je mee dragen.
Ho, dat bedoelde ik niet zoquote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Zo, en dit is dan even en schop tegen mijn zere been. Het is vast niet zo bedoelt maar waarom zou je een kindje waarvan je weet dat het niet levensvatbaar is 9 maanden met je mee dragen.
Moeilijke vraag, even over nadenken....quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef McLaura het volgende:
Oh zo, Free!
Mag ik vragen waarom je het kindje wel bij je zou willen houden tot de geboorte?
Mijn collega's in GC of LIF hebben aangegeven dat ze dit topic niet zien zitten in hun respectievelijke fora, dus dan ga ik voor de 'laat maar zitten anders'.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |