abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86544019
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

er staat niks onder die b?
Alleen een driehoekje.
pi_86550861
Die 6 zie je trouwens in veel clips terug, vaak op een laptop. Lady Gaga, Black Eyed Peas..
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:53:35 #253
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_86561836
allemaal kankerhoeren. Bom erop!
*Hosselcopter*
pi_86564497
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Orchestra. het volgende:
Die 6 zie je trouwens in veel clips terug, vaak op een laptop. Lady Gaga, Black Eyed Peas..
het is de b van "Beats by Dr. Dre"
oftewel reclame voor zijn koptelefoons en andere audio gerelateerde producten
pi_86605888
oh shit ik dacht dat het over beyonce & lady gaga ging... -O-
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_86794792
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef Alouette het volgende:
Ik heb dit hele topic (en #1 ook) doorgelezen, maar ik snap het eigenlijk niet helemaal... Ik heb me nog nooit echt verdiept in de Illuminati, maar bedoelen jullie dat bijv. Lady GaGa een soort 'boodschapper' is? Ik bedoel van dat zij het als het ware dingen aan het grote publiek duidelijk moet maken? Of dat ze juist waarschuwt? Sorry, het is misschien een beetje een domme vraag.
Het gaat hem erom dat mensen haar aanbidden. De muziek zuigt, enkel de aandacht die ze krijgt telt. Ze doet verkopen. Val jij voor haar imago of niet, dat is de vraag.
pi_86795298
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef Loppe het volgende:

[..]

Het gaat hem erom dat mensen haar aanbidden. De muziek zuigt, enkel de aandacht die ze krijgt telt. Ze doet verkopen. Val jij voor haar imago of niet, dat is de vraag.
Ja en dan? Stel je valt voor haar imago? Wat dan?
En waarom zou de illuminatie vage hints geven?

Of je wilt dat mensen het weten en je verteld het
Of je wilt het geheim houden en dan doe je dat.

Waar slaan die "vage" hints op? :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_86797033
Illuminatie gaat het om geld en macht, hoe meer zij hebben hoe beter. Zij hebben controle over alles, ook over de muziekindustrie.
De enigste reden waarom ik denk dat ze die hints geven, is om ons bewust te maken. Zij weten hoe de wereld werkt. Dankzij hen kunnen wij de wereld ook beter gaan begrijpen om zo voort te gaan in ons bewustzijn. Moesten ze alles gewoon vertellen hoe het zit, het zou ongeloofwaardig zijn, men moet er zelf naar zoeken.
pi_86818233
Die de symbolen prima begrijpt maar het wat luchtiger interpreteert en de marketing er achter ziet. Zeker bij artiesten.
skycop
pi_86899180
Ik heb een interessante video gevonden ik weet niet of die al eerder gespost is.

Wat ik ineens zag was dit.

Ik ben dus benieuwd of het echt een slangentong is. :P

"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  maandag 27 september 2010 @ 14:25:53 #261
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86899616
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[ afbeelding ]
Een slangentong :D?! Het is gewoon een microfoon.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86900142
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Een slangentong :D?! Het is gewoon een microfoon.
Maar een microfoon staat niet zo dichtbij haar mond.
pi_86900391
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef Loppe het volgende:
Illuminatie gaat het om geld en macht, hoe meer zij hebben hoe beter. Zij hebben controle over alles, ook over de muziekindustrie.
De enigste reden waarom ik denk dat ze die hints geven, is om ons bewust te maken. Zij weten hoe de wereld werkt. Dankzij hen kunnen wij de wereld ook beter gaan begrijpen om zo voort te gaan in ons bewustzijn. Moesten ze alles gewoon vertellen hoe het zit, het zou ongeloofwaardig zijn, men moet er zelf naar zoeken.
Maar waarom zouden ze willen dat wij begrijpen hoe de wereld in elkaar zit? En als het om macht en geld gaat, en wij hebben er niet direct last van, waar maak je je dan druk om?

Ik snap gewoon simpelweg niet waarom ze vage hints zouden geven om te laten zien dat ze controle over ons hebben.

Het is voor hun doel makkelijker als niemand het wist. Dan waren jullie fan van lady gaga ipv. elk shot van haar videoclip uit elkaar te trekken voor een vreemd verhaal.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_86901097
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Waarom niet?
En sinds wanneer ziet een slangentong eruit als een balletje?
pi_86901440
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik heb een interessante video gevonden ik weet niet of die al eerder gespost is.

Wat ik ineens zag was dit.

[ afbeelding ]
Ja dat is echt een slangentong. Lady gaga is stiekem een reptilian en wil samen met haar soortgenoten de wereld overnemen. Google maar eens en open je ogen man, OPEN JE OGEN!
Je suis Charlie Sheen
pi_86906817
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze willen dat wij begrijpen hoe de wereld in elkaar zit? En als het om macht en geld gaat, en wij hebben er niet direct last van, waar maak je je dan druk om?

Ik snap gewoon simpelweg niet waarom ze vage hints zouden geven om te laten zien dat ze controle over ons hebben.

Het is voor hun doel makkelijker als niemand het wist. Dan waren jullie fan van lady gaga ipv. elk shot van haar videoclip uit elkaar te trekken voor een vreemd verhaal.
Ik heb er geen last van. Ik denk dat ze wel weten waartoe de mens op een bepaald punt werkelijk in staat zal zijn, nu niet omdat we nu nog niet weten hoe we de volledige capaciteit van onze hersenen kunnen benutten, bewustwording gebeurt geleidelijk. Vandaar de tips, denk ik.
pi_86907278
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

dat is meestal de bedoeling met zo'n microfoon dat hij dicht bij de mond zit
en dan is er ook nog de hoek waarin de foto genomen wat vertekend hoe dicht mond en microfoon bij elkaar zitten
pi_86928578
quote:
-As usual, everything happens for a reason, and the Illuminati use this disgusting industry as a major weapon against the moral fabric of our society.
These people know EXACTLY what they are doing, and they are very methodical as they go about their deceptions. They are targeting a specific group, and that group happens to be our youth. They want to desensitize our youth, in turn, this serves to weaken their moral fibre, leaving them more susceptible to the Illuminati's evil agendas.

What they are doing is destroying the moral compass of our world one album at a time to effect the destruction of moral values to institute their "Change" that has been touted as the solution to this world's problems.
These sick bastards are trying to deliberately hurt and harm our world..deliberately(!)
-This is their agenda, can you IMAGINE??
They actually want to destroy everything good about the planet we all live on, and then enslave it into conformity with their satanic worshipping utopia.
Like sheep being led to the slaughter, our society is being led down a deadly path that will lead to its eventual demise. This satanic inspired industry is also an extensive socio scientific experiment in population manipulation.

http://rikijo.blogspot.co(...)s-kiss-breaking.html
pi_86933622
Wat als de machthebbers gewoon proberen mensen gek te maken en die complotten zelf de wereld in sturen dat de Illuminati bestaat en al die tekens en erge dingen. Zodat wij de complottheoristen gek worden?
pi_86939058
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Wat als de machthebbers gewoon proberen mensen gek te maken en die complotten zelf de wereld in sturen dat de Illuminati bestaat en al die tekens en erge dingen. Zodat wij de complottheoristen gek worden?
Nog meer kosten voor de gezondheidszorg? Dat zal wel niet.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:30:21 #271
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86939287
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Tja, als jij de mensen die in de marketing- en vormgevingbranche werken, de 'machthebbers' noemt en je vindt dat ze erge dingen doen, dan kan ik me voorstellen dat je daar gek van kunt worden, want marketing en vormgeving zie je overal om je heen :D!
pi_86974571
Dit nieuwe liedje van Eminen lijkt alsof het gaat over z'n vriendin ofzo, maar als je goed de tekst leest gaat het over de illuminati die hem controleert.

!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:17:28 #273
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86977490
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Dit nieuwe liedje van Eminen lijkt alsof het gaat over z'n vriendin ofzo, maar als je goed de tekst leest gaat het over de illuminati die hem controleert.

!
Tja, da's met zoveel teksten zo dat het multi-toepasbaar is.

Bovendien ben jij in je hoofd blijkbaar regelmatig met 'de illuminatie' bezig en daardoor ga je dat ineens overal in horen en zien.

Stel dat je bijvoorbeeld liefdesverdriet hebt, dan lijkt ook elk zielig liefdesliedje wel voor en over jou geschreven :).
pi_86977685
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bovendien ben jij in je hoofd blijkbaar regelmatig met 'de illuminatie' bezig en daardoor ga je dat ineens overal in horen en zien.

Stel dat je bijvoorbeeld liefdesverdriet hebt, dan lijkt ook elk zielig liefdesliedje wel voor en over jou geschreven :).
Helemaal waar. Dan klopt het precies en kun je uren huilen/zwijmelen bij de speciaal voor jou geschreven teksten.
pi_86978077
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe, het zou een liefdeslied kunnen zijn maar dan zouden sommige dingen anders moeten zijn geschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')