Tsja. Dan ga je lekker koffie drinken tot vanavond, zodat je niet meer mag stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, het wordt toch wel weer een puinhoop.
Stem dan blancoquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat je ook kiest, het wordt toch wel weer een puinhoop.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef bijdehand het volgende:
SGP is trouwens ook een goede keuze, vrouwen hebben veel te veel rechten
Kan.quote:
inderdaad. Ik vind stemmen eigenlijk een plicht. Als je niet gaat heb je ook niet het recht om achter te gaan zeuren dat het niet goed is enzo. Blanco vind ik ook niks eigenlijk, maar dat is iig beter dan niks!quote:
Of stem op de Trots, dan gaat je stem ook verlorenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad. Ik vind stemmen eigenlijk een plicht. Als je niet gaat heb je ook niet het recht om achter te gaan zeuren dat het niet goed is enzo. Blanco vind ik ook niks eigenlijk, maar dat is iig beter dan niks!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of stem op de Trots, dan gaat je stem ook verloren
Ik heb jarenlang niet gestemd, maar heb dan ook nergens over gezeken of een politieke discussie aan gegaan. Ben me eigenlijk pas een jaar of 5 / 6 terug gaan interesseren voor de politiek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad. Ik vind stemmen eigenlijk een plicht. Als je niet gaat heb je ook niet het recht om achter te gaan zeuren dat het niet goed is enzo. Blanco vind ik ook niks eigenlijk, maar dat is iig beter dan niks!
okee! Maar waarom stemde je eerst dan niet? dat je je niet interesseert voor politiek wil natuurlijk niet zeggen dat je je niet interesseert voor de toekomst van je land (om het zo maar even te zeggen, je snapt me vast welquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang niet gestemd, maar heb dan ook nergens over gezeken of een politieke discussie aan gegaan. Ben me eigenlijk pas een jaar of 5 / 6 terug gaan interesseren voor de politiek.
Van huis uit niet meegekregen, mijn ouders hebben nog nooit gestemd dat ik weet... die stemkaarten gingen altijd linea recta de prullenbak in. pas vrij laat daalde het besef in dat het toch wel eens zinnig kon zijn om te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee! Maar waarom stemde je eerst dan niet? dat je je niet interesseert voor politiek wil natuurlijk niet zeggen dat je je niet interesseert voor de toekomst van je land (om het zo maar even te zeggen, je snapt me vast wel)
quote:DEN BOSCH - De tussentijdse opkomst voor de Tweede Kamerverkiezingen bij de stembureaus in Den Bosch is deze woensdag lager dan in 2006.
Om 12.00 uur was de opkomst 21,4 procent. Dat is vier procent minder dan bij de Kamerverkiezingen in 2006, toen de opkomst rond het middaguur 25,5 procent was. De stembureaus zijn nog tot 21.00 uur geopend
Ja moet ik het weer gaan rechttrekken.quote:
Doe maar wat je wil hoor. Ik zal je niet veroordelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja moet ik het weer gaan rechttrekken.
Maar ik zie wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe maar wat je wil hoor. Ik zal je niet veroordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe maar wat je wil hoor. Ik zal je niet veroordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
3 kwartier wachten nogquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3 kwartier wachten nog![]()
Eeeeen gestemd
Dat is toch niks hequote:DEN BOSCH - Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Bosch heeft woensdag tien jaar celstraf plus tbs met dwangverpleging geëist tegen de 60-jarige zwemschoolhouder Benno L. wegens zedendelicten met in totaal 57 meisjes.
Wel weinig idd.quote:
Dochter van een vriend van me zit bij die 57... ik vind die 10 jaar idd niet echt in verhouding staan.quote:
pfff, bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dochter van een vriend van me zit bij die 57... ik vind die 10 jaar idd niet echt in verhouding staan.
Aan de andere kant staat geen enkele straf in verhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |