Mooii!!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Loqi het volgende:
[..]

hopelijk volgt de beeb ook de planning

semi on/off topic
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar zwart, dus ik hoeft niet zo te letten op lak matchen met mn kleren (hoewel ik dat vaak wel doen als er kleuraccenten in mn kleding zitten), maar daarom vind ik het juist wel heel leuk om mijn makeup te matchen met mn lak
En omdat ik vanmiddag zin had om te tutten heb ik een wildlife geinspireerde makeup gedaan
[ afbeelding ]

tnxquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef mirannie het volgende:
Heb je al spierpijn SQ? Vind het nog steeds wel onwijs stoer dat je dit gedaan hebt zo vroeg. Ga je nu elke ochtend? Of 3x per week ofzo?
 Ik denk dat die spierpijn morgen wel komt...
 Ik denk dat die spierpijn morgen wel komt...  En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10
 En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10  En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin
 En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin  Maar wat voel ik me lekker nu, ik heb het gemist geloof ik
 Maar wat voel ik me lekker nu, ik heb het gemist geloof ik  

Top dat het zo goed bevallen is!! Alleen nu nog even afwachten of je er aan het eind van de week nog zo over denktquote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnxIk denk dat die spierpijn morgen wel komt...
En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10
En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin
 hihi. Komt vast goed!
 hihi. Komt vast goed!

quote:
quote:
Dank jullie welquote:

vergeet niet dat ik geen kinderen heb hèquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Top dat het zo goed bevallen is!! Alleen nu nog even afwachten of je er aan het eind van de week nog zo over denkthihi. Komt vast goed!
 Dat scheelt ook al veel qua energie!
 Dat scheelt ook al veel qua energie!

Done! Omdat ik toch morgen opnieuw ga lakken dacht ik eens creme de la creme op te doen van h&m. Ik heb het niet zo op goud maar vond deze wel grappig, maar ik heb em nu op en ... tsja ...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon eraf halen, ander lakje en morgen weer een ander lakje
Ik draag ook bijna nooit iets langer dan een dag.
 ... de lak is mooi maar het staat voor geen meter
 ... de lak is mooi maar het staat voor geen meter   

ben benieuwdquote:Op maandag 7 juni 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht k ook dusga het zo wel even proberen te tekenen

Nou ja, weer een untried van je lijst afquote:Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Done! Omdat ik toch morgen opnieuw ga lakken dacht ik eens creme de la creme op te doen van h&m. Ik heb het niet zo op goud maar vond deze wel grappig, maar ik heb em nu op en ... tsja ...... de lak is mooi maar het staat voor geen meter

(ik niet, heb al een gouden holo
 (ik niet, heb al een gouden holo  )
)

Nog geen cleanup gedaan dus daar even niet naar kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, weer een untried van je lijst af
En als je het niks vindt, zijn er denk ik best wel mensen die 'm graag met je ruilen(ik niet, heb al een gouden holo
)

Doet me denken aan die Effects enzo van CNDquote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef MissJ het volgende:
Ik krijg net onderstaande email van Alice&Jo
[..]
Klinkt erg tof

quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
Logiik zou bijna verliefd op je worden
.

(not that I mind)
 (not that I mind)Ja idd! maar dat veranderd de kleur van de lak zelf niet, alleen de finish kleur (je ziet nog duidelijk dat er een andere kleur lak over je base zit zeg maar). Dit klinkt echt alsof het de lak mengt ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Effects enzo van CND
Loqi, mooi

quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]

Tis met een Q trouwens he
(not that I mind)
[..]
Ja idd! maar dat veranderd de kleur van de lak zelf niet, alleen de finish kleur (je ziet nog duidelijk dat er een andere kleur lak over je base zit zeg maar). Dit klinkt echt alsof het de lak mengt ofzo?
 zo ondersteboven was ik ervan
 zo ondersteboven was ik ervan  .
.

Mooi hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Loqi het volgende:
[..]

semi on/off topic
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar zwart, dus ik hoeft niet zo te letten op lak matchen met mn kleren (hoewel ik dat vaak wel doen als er kleuraccenten in mn kleding zitten), maar daarom vind ik het juist wel heel leuk om mijn makeup te matchen met mn lak
En omdat ik vanmiddag zin had om te tutten heb ik een wildlife geinspireerde makeup gedaan
[ afbeelding ]

Mooie nagels zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Misstique het volgende:
Deze blijft favoriet bij mij:
[ afbeelding ]
 .
.

.
. 

Ow gave schoenenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Misstique het volgende:
En op mn teentjes, speciaal voor mn new shoes:
[ afbeelding ]
China Glaze Stella

HaHaHaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Misstique het volgende:
Beesies komen ook overal!.
[ afbeelding ]

Thanks.quote:
 .
.Tof zijn ze he? Ik kon ze van t weekend niet weerstaan.quote:
 .
.

Het is begonnen?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi hoor
En ik denk trouwens dat ik 20.00 niet meer ga redden....

Oew ik hou helemaal niet zo van paars maar dezen zijn wel erg leuk! Mooi zo met nog een beetje houtenhak die erboven uitsteekt!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Stella

Catrice - Bloody Mary to Goquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie rode lak. Heeft iemand aanbevelingen?
 . Is een jelly dus high shine!
. Is een jelly dus high shine!

Maar die is wel heeeel sheer, zelfs na 4 laagjes, moet je wel rekening mee houden. Wel een geweldige kleurquote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Catrice - Bloody Mary to Go. Is een jelly dus high shine!

Hoe rood wil je het hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dwyn het volgende:
 Glitter, shimmer, creme, jelly?
 Glitter, shimmer, creme, jelly?  

Vind ik niet hoor! Dit is 3 laagjes:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar die is wel heeeel sheer, zelfs na 4 laagjes, moet je wel rekening mee houden. Wel een geweldige kleur

Bij mij dekt hij binnen 2 laagjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar die is wel heeeel sheer, zelfs na 4 laagjes, moet je wel rekening mee houden. Wel een geweldige kleur

zwart als basis is moeilijk. Maar: donkerpaars, lila, wit. Of antraciet, zilver, wit?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ai needz ur helpz
Ik wil gaan spongen, maaarr ik heb geen idee met welke kleuren. Ik heb al zwart als basislaag opgedaan en heb om uit te kiezen:
wit, gosh holo, koh smokey violet, sold out forever, london's weather forecast, essence carribean sea en h&m fashionista, oh ook nog lilac forever.
Maak maar een leuke combo van 2/3 kleurtjes

Denk dat ik eerst wit doe, en dan willekeurig zonder te kijken een kleurtje pak en dan verder kijk wat ik erbij doequote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwart als basis is moeilijk. Maar: donkerpaars, lila, wit. Of antraciet, zilver, wit?

.
.

Glitter hoeft niet zo nodig, voor de rest maakt het me niet zo uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe rood wil je het hebben?Glitter, shimmer, creme, jelly?
 Oh ja, en niet te veel oranje-achtig, dus echt rood rood.
 Oh ja, en niet te veel oranje-achtig, dus echt rood rood.

OPI Red, China Glaze Thunderbird, China Glaze Short n Sassy (meer vampy en donkerder dan Thunderbird, Thunderbird is roder), OPI Thanks so Muchness!, Chanel Gondola, Rimmel Speeddating (hoewel die een beetje naar roze neigt), OPI Got the Blues for Red.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Glitter hoeft niet zo nodig, voor de rest maakt het me niet zo uit.Oh ja, en niet te veel oranje-achtig, dus echt rood rood.

Merciquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OPI Red, China Glaze Thunderbird, China Glaze Short n Sassy (meer vampy en donkerder dan Thunderbird, Thunderbird is roder), OPI Thanks so Muchness!, Chanel Gondola, Rimmel Speeddating (hoewel die een beetje naar roze neigt), OPI Got the Blues for Red.
Of natuurlijk China Glaze Ruby Pumps, maar je hoeft niet zo nodig glitter geef je aan
 . Ik ga ze opzoeken.
. Ik ga ze opzoeken.

HiHi,nee niet echt! (Helaas)quote:
Ik vind dit een mooi rood lakje (heb em nu ook op).En het kost nog eens 3x niks ookquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dwyn het volgende:

Kun je er ook een keer mee douchen voor mij?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Essence heej nou ook een quick dry topcoat, en hij is in ieder quick dry. Nu benieuwd of deze minder snel chipt dan mr. David.
 Wat klinkt dat stom. Maar of die peelt enzo
 Wat klinkt dat stom. Maar of die peelt enzo

Ik moet morgenochtend de haren wassen, dus dat is wel een goede test! Meestal zijn er dan al wat hoekjes beschadigd bij mijquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je er ook een keer mee douchen voor mij?Wat klinkt dat stom. Maar of die peelt enzo
 .
.

Nóg wakker ja, erg he? Kon gewoon niet slapen. Was al om 7 uur de deur uit vanochtend en ben nu net thuis uit school.. mn gezicht brand van vermoeidheid, heb ik ook eens een kleurtje hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nóg wakker? heb je helemaal niet geslapen?

Bloody Mary to go
 Bloody Mary to go   gouden holo!
 gouden holo!  

Red Hot Ayers Rock van OPIquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Dwyn het volgende:

slaap lekker meisquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
HiHi,nee niet echt! (Helaas)
[..]
Ik vind dit een mooi rood lakje (heb em nu ook op).En het kost nog eens 3x niks ook
[ afbeelding ]
essence Show your feet heeft ook een mooie rode

DUDE DIE TEKENING!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dames die zich afvroegen waar de neuk ik het toch over had, toen ik vertelde over dat mijn nagel 'afbladdert' halverwege de nagel in een rondje.

hahahahha
  hahahahha it's weird! ik heb het iig nog nooit gehad
    it's weird! ik heb het iig nog nooit gehad     

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef moussy het volgende:
Is er sowieso iets te smeren/doen tegen dat afbladderen van nagels?
 sally hanssen heeft daar producten voor die goed werken

Mwah, ik had er toen ik net stopte met bijten enorm veel last van, heb wat nagelverharder gebruikt, kuurtje gedaan, al de beschadigde nagel is van mijn vinger gegroeid, en nu heb ik er eigenlijk geen last meer van.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef moussy het volgende:
Is er sowieso iets te smeren/doen tegen dat afbladderen van nagels?
Mwehe, dacht, moet het even doen, 10 minuten werkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DUDE DIE TEKENING!

hahahahha
Maar nog steeds ... say whutit's weird! ik heb het iig nog nooit gehad
 Maar het is zo lelijk, ik heb doorzichtige zwakheden op die manier en het ziet er lelijk uit
 Maar het is zo lelijk, ik heb doorzichtige zwakheden op die manier en het ziet er lelijk uit  

Ik heb het ook wel eensquote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik had er toen ik net stopte met bijten enorm veel last van, heb wat nagelverharder gebruikt, kuurtje gedaan, al de beschadigde nagel is van mijn vinger gegroeid, en nu heb ik er eigenlijk geen last meer van.
[..]
Mwehe, dacht, moet het even doen, 10 minuten werkMaar het is zo lelijk, ik heb doorzichtige zwakheden op die manier en het ziet er lelijk uit

... welke?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]

Maximum Growth, die werkt bij mij echt geniaal goedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]
... welke?
Ik heb áltijd bladderende duimnagels

wat klote als je daar last van hebt!!
 wat klote als je daar last van hebt!! Ik denk er nog even over
 Ik denk er nog even over  

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dames die zich afvroegen waar de neuk ik het toch over had, toen ik vertelde over dat mijn nagel 'afbladdert' halverwege de nagel in een rondje.

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg!
Ik heb OPI DS Fantasy net gekocht op Ebay en wel voor een hele mooie prijs

voor de ladies die 'm ook willen, hiero: strawberryfieldsforever029 - http://cgi.ebay.nl/OPI-Designer-Series-Nail-Polish-Blue-FANTASY-DS22-/120576137840?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c12e5da70
Iemand toevallig al ervaring met deze verkoper?
fotootje gejat van internet:
[ afbeelding ]

Glamour wil ik ook nog héél graag, die is toch net weer wat anders dan Fantasy, meer holo is Glamour volgens mij en wat lichter blauw.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef mirannie het volgende:
Waarom heb ik alleen nog maar hard-to-find en auw-het-doet-pijn-aan-mijn-portemonee lakjes op mijn wishlist staan?
@ RenRen
Die tekeningwat klote als je daar last van hebt!!
@ MissJ
Hij is mooi, maar vind ´m niet mooier dan GlamourIk denk er nog even over

ik heb namelijk een koopstop voor deze maand
  ik heb namelijk een koopstop voor deze maand   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Glamour wil ik ook nog héél graag, die is toch net weer wat anders dan Fantasy, meer holo is Glamour volgens mij en wat lichter blauw.
Vanavond wel Glamour gevonden op Ebay, maar dan wel gelijk voor 28 dollar ofzo en dat gaat me te ver. Dus dit is voor mij een typisch hard-to-find en auw-het-doet-pijn-aan-mijn-portemonee lakje
 I know the feeling!! Ik heb glamour toen met een beetje mazzel via eBay gevonden voor iets van 8,50 inclusief verzenden. Dat vond ik nog wel prima. Het lijstje dat ik nu nog heb, is echt niet te betalen... Inderdaad zo rond de 28 dollar enzo, dat gaat me toch te ver hoor. Misschien toch maar eens gaan swappen via MUA, maar dan moet ik eerst eens uit gaan zoeken hoeveel ik dan aan verzendkosten kwijt ben en of het dan wel rendabel is enzo.
  I know the feeling!! Ik heb glamour toen met een beetje mazzel via eBay gevonden voor iets van 8,50 inclusief verzenden. Dat vond ik nog wel prima. Het lijstje dat ik nu nog heb, is echt niet te betalen... Inderdaad zo rond de 28 dollar enzo, dat gaat me toch te ver hoor. Misschien toch maar eens gaan swappen via MUA, maar dan moet ik eerst eens uit gaan zoeken hoeveel ik dan aan verzendkosten kwijt ben en of het dan wel rendabel is enzo.

Ik heb zo een flesje gehad ja! Ik heb wel harde nagels maar er bladderen steeds laagjes afquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]

Ja die Glamour was toen via top nailshop (verkoper beautyzone007) volgens mij toch? Ik dacht die toen ook te pakken te hebben en had zelfs betaald en toen kreeg ik bericht van verkoper dat ie uitverkocht was.. geld netjes teruggekregen trouwens. Volgens mij waren we toen met een aantal tegelijk aan het bestellen waardoor het niet helemaal goed gegaan isquote:Op maandag 7 juni 2010 22:58 schreef mirannie het volgende:

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dat OPI DS lakje niet gezien hoorik heb namelijk een koopstop voor deze maand

Offtopic:ik ben er na 8 jaar ook nog steeds zwak voor wanneer mijn kat dat doet *zucht* erg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooi!! Die moet ik ook eens een keer opsmeren...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef P.F het volgende:
1 laagje Catrice - I Sea You (250)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!! Gave match!!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Loqi het volgende:
[..]

semi on/off topic
[ afbeelding ]

Staat je goed!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog geen cleanup gedaan dus daar even niet naar kijken
met flits:
[ link | afbeelding ]
zonder flits bij het raam:
[ link | afbeelding ]
Da's wel een mooi subtiel lakje voor werk ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Misstique het volgende:
Deze blijft favoriet bij mij:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Stella
 Die zijn tof!!!!!
 Die zijn tof!!!!!   
 Bwhehehequote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Misstique het volgende:
Beesies komen ook overal!.
[ afbeelding ]

*Baby!!!! Kom er nou uihuit!!!!* (je weet het nooit, misschien helpt hetquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi hoor
En ik denk trouwens dat ik 20.00 niet meer ga redden....
 )
 )Die tweede is mooi zeg!!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef canada-girl het volgende:
hoi allemaal hier dan mijn nageltjes
[ afbeelding ]
van pink naar duim
twisted pink van sally
pacific bleu van sally
respect the world van nicole by opi
its up to you van nicole by opi
ivy leaque van sally
niet helemaal netjes gelakt maar was ook alleen om aan jullie te laten zien

Hehehe, gefeliciteerd met je nieuwe baby'squote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg!

voor de ladies die 'm ook willen, hiero: strawberryfieldsforever029 - http://cgi.ebay.nl/OPI-Designer-Series-Nail-Polish-Blue-FANTASY-DS22-/120576137840?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c12e5da70
[ afbeelding ]

Nog nooit last van gehad.... wel een mooie tekeningquote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dat OPI DS lakje niet gezien hoorik heb namelijk een koopstop voor deze maand

Offtopic:Ohhhhh, die had ik gemist in mijn mega-quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een cutie!!!!!! *wil heeeeeeel graag een teckel, maar heeft al 2 honden, en er moet er eerst 1 dood, voordat ik een puppy mag...* (maar Dikkie is al 13, dus ik heb goede hoop...
We zijn niet de beste vrienden, Dikkie en ik...

)
Don't come closer, I might hurt you

Gaaf gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu nog mijn eigen mani, en ik ben weer helemaal bij
[ afbeelding ]

kleur trouwens)
 kleur trouwens) 

Nopequote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef mirannie het volgende:
@ Guess
Jammer dat het nog niet gestart is, geduld hebben is op het laatst echt niet grappig meer he.
 ,ik ben ook zo nieuwsgierig en bovendien heb ik gewoon last van m'n lijf nu heel de dag heb ik wel ergens pijn of ben ik misselijk.
  ,ik ben ook zo nieuwsgierig en bovendien heb ik gewoon last van m'n lijf nu heel de dag heb ik wel ergens pijn of ben ik misselijk. Mooie kleurtjesquote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef canada-girl het volgende:
hoi allemaal hier dan mijn nageltjes
[ afbeelding ]
van pink naar duim
twisted pink van sally
pacific bleu van sally
respect the world van nicole by opi
its up to you van nicole by opi
ivy leaque van sally
niet helemaal netjes gelakt maar was ook alleen om aan jullie te laten zien
 !
  !Ow ik hoop zo erg dat je gelijk krijgtquote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
Guess: BEEBBUIK! ik schat in dat je... woensdag 9 juni rond 5 uur in de avond gaat bevallen
Beebs

Gaaf gedaan!!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al gave schoenen & mooie lakjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Ainnir het volgende:
Ook maar even teentjes posten
[ afbeelding ]
1 laagje OPI Greece Just Blue Me Away over 2 laagjes What's With the Cattitude?
[ afbeelding ]
1 laagje OPI What's Dune over 3 laagjes Zoya Zanna (wat eenkleur trouwens)
En als bonus de tuin hier op het werk
[ afbeelding ]
Nouja tuin, meer woestijn

Zo, ziet er echt leuk uit!! Heel creatief! Mooi!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vinnum mooiquote:Op maandag 7 juni 2010 13:28 schreef Loqi het volgende:
Nubar - Wildlife
[ afbeelding ]
Ja..wat moet ik er van zeggen verder....

quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Loqi het volgende:
[..]

semi on/off topic
[ afbeelding ]

Da klinkt lekker!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnxIk denk dat die spierpijn morgen wel komt...
En ik ben voornemens om dit elke maandag en donderdag te doen. En op zaterdag, maar dan iets later, uur of 10
En woensdagavond zwemmen met een fok-vriendin

Gave schoenen!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Stella

ik heb bij haar mad as a hatter gekocht voor 6 euro incl. Prima verkoopster, verzending ging redelijk snel het was er na iets meer dan een weekquote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg!

[ afbeelding ]

hawwow! Ik ga dit topic eens even een beetje volgen. heb het lakken sinds kort weer herontdekt. ik denk dat ik vanmiddag eens even naar het kruidvat ga om leuke kleurtjes te zoeken
 hawwow! Ik ga dit topic eens even een beetje volgen. heb het lakken sinds kort weer herontdekt. ik denk dat ik vanmiddag eens even naar het kruidvat ga om leuke kleurtjes te zoeken 

whehehe... Hardlopen is ook k#t. Tenminste. Ik kan het niet. Ik stik zodra ik ga rennenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da klinkt lekker!
Gister met Evie begonnen met lopen ...Pffff... wat viel dat tegen.. Het ieniemienie beetje conditie wat ik dacht te hebben was niets meer dan een enorme illusie

ik was daar laatst de sc mee aan het lurken en toen ging het best veel over nagellak :pquote:

ik kom niet veel meer in OUD, of uberhaupt op fok, maar we moeten naar het juiste subforum toch met dingenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik was daar laatst de sc mee aan het lurken en toen ging het best veel over nagellak :p

was mij ook opgevallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik was daar laatst de sc mee aan het lurken en toen ging het best veel over nagellak :p
 Maar ja, het lakvirus is nou eenmaal zeer besmettelijk
 Maar ja, het lakvirus is nou eenmaal zeer besmettelijk  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |