quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke, ik zal eraan denken de volgende keer.
Beetje treurig, is het niet?quote:
Wie? Mij?quote:
Met veel kaasfondue!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Orgie?
Hahaha ja die nagels voel ik NUquote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is het ook.Tot een paar maanden terug kwam hij alleen slobberen als ik fleece aanhad maar inmiddels worden ook andere stofjes ondergekwijld. Alleen in de zomer met dunne kleding aan zijn die genietende nagels soms wat vervelend.
Nee, vindt het wel schattig op zich.quote:
Neem een cracker!quote:
Hou vol! Het is allemaal lurrrrve.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ja die nagels voel ik NU![]()
Poes ligt op mijn rug, kneed kneed kneed
Dan moet ik opstaanquote:
die ene van mij komt dat altijd op mijn borst doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ken het, en wat een toepasselijke smiley!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Neem een hulphond, die regelt het voor je. Of versier Benny, als toyboy.quote:
Check de PI.quote:
Ik moest je dat even zien zeggen.quote:
Ik heb M&M's.quote:
Dat tweede klinkt goed. En een lieve hond voor erbij.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een hulphond, die regelt het voor je. Of versier Benny, als toyboy.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest je dat even zien zeggen.
*knikt goedkeurend*
Dan drink je die thee op en ga je naar bed toe.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om naar bed te gaan en ik heb nog thee.
Die van mij dus ook. En dan begint hij te slobberen. Eerst bij mijn ene oksel en dan bij de andere. Kwijlen! En als hij wegloopt zie ik eruit alsof ik zojuist de marathon heb gerend.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
die ene van mij komt dat altijd op mijn borst doen.
en wil dan op mijn borst liggen slapen
OHNOES!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
Thee.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
in de wasbak ermee?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
Love hurtsquote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hou vol! Het is allemaal lurrrrve.![]()
Die drie van mij zijn volgens mij weer op expeditie in de tuin.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij dus ook. En dan begint hij te slobberen. Eerst bij mijn ene oksel en dan bij de andere. Kwijlen! En als hij wegloopt zie ik eruit alsof ik zojuist de marathon heb gerend.
Oh waren dat die plekken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij dus ook. En dan begint hij te slobberen. Eerst bij mijn ene oksel en dan bij de andere. Kwijlen! En als hij wegloopt zie ik eruit alsof ik zojuist de marathon heb gerend.
Heul niet!quote:
Goede oplossing!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan drink je die thee op en ga je naar bed toe.
Ik pak nog een biertje in ieder geval.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Love hurtskreeg laatst mn eerste love bite
Hahaha in je oksel! Dat kietelt!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pics van poezen mag je niet postenquote:
Heul niet, dat doet Obama.quote:
Tja, over het ESF kunnen we het niet meer hebben natuurlijk.quote:
Garfield?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe achter de schermen is t de big cat die heerst hoor
Precies het probleem. Omhooggevallen huisdieren, denken dat ze alles zijn, vergeten hun plaats in de hiërarchie.quote:
Ja, en?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies het probleem. Omhooggevallen huisdieren, denken dat ze alles zijn, vergeten hun plaats in de hiërarchie.
Jij bent mijn naamgenoten aan het dissen.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Pheno het volgende:
Oeh, al 4 minuten geen post. Zou het dan toch rustig kunnen?
quote:
Nope.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef JJH het volgende:
Ik was even de locatie van de FOkstok aan het opzoeken, die ligt hier om de hoek.
Had je maar liever tegen me moeten doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent mijn naamgenoten aan het dissen.
Nou, dan was je missie van een paar weken terug niet echt nuttig.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef JJH het volgende:
Ik was even de locatie van de FOkstok aan het opzoeken, die ligt hier om de hoek.
Wanneer was ik niet lief?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je maar liever tegen me moeten doen!
Geschiedenis geschreven, vier minuten stilte. Dat je even 30 andere topics rustig terug kan lezen, zonder hier meteen vijf topics te missenquote:
Je noemde me "agressief"quote:
Nu maar 4,5.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geschiedenis geschreven, vier minuten stilte. Dat je even 30 andere topics rustig terug kan lezen, zonder hier meteen vijf topics te missen
Had ik een ander woord moeten gebruiken?quote:
Dat ding blijft maar rondzwerven, nu ligt ie in Olst en dat is maar 20 minuutjes. Morgen eerst maar eens kijk hoe laat ik wakker ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dan was je missie van een paar weken terug niet echt nuttig.
Had het een met het ander te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
Maar mijn thee is op, dus ik ga boven een poes onderdanig makenOf slapen, ik zie wel
Gisteravond ook al niet goed kunnen slapen, eerst een fokmeet, daarna te last van mijn schouder om een houding te vinden in bed
Ja! Zoals "lief" of "leuk" of "tof".quote:
Nee, ik heb al weken last van mijn schouder, nek etc.Heel irritant, de huisarts wil niet eens kijken, ik moet nu eerst wachten op een plaatsje bij een fysioquote:
Ah, op die manier! Of 'bezeten'.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga tof pogen tot slapen
Cya in a next topic
He bah, vervelend. Moet je nog lang wachten?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb al weken last van mijn schouder, nek etc.Heel irritant, de huisarts wil niet eens kijken, ik moet nu eerst wachten op een plaatsje bij een fysio
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga tof pogen tot slapen
Cya in a next topic
Trusten.quote:
wk sc nuquote:Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij win ik toch de prijs van het altijd binnenvallen op tijden dat het net weer stil valt
Het valt idd wel opquote:Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij win ik toch de prijs van het altijd binnenvallen op tijden dat het net weer stil valt
5? ik tel er 3 bij jou... 2 verborgen?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb momenteel (even tellen)5 slowchats![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |