link failquote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef zoekjewat het volgende:
Zou je haar willen neuken:
[ afbeelding ]
maar daarvoor zou je wel 30 seconden je handen in kokend water moeten houden anders mag je haar niet meer neuken.
Zou jij onder deze regels (en geen uitzonderingen ook) dat doen voor haar kutje??
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef zoekjewat het volgende:
Zou je haar willen neuken:
[ afbeelding ]
maar daarvoor zou je wel 30 seconden je handen in kokend water moeten houden anders mag je haar niet meer neuken.
Zou jij onder deze regels (en geen uitzonderingen ook) dat doen voor haar kutje??
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je handen gevoelloos zijn dan heb je een win-win situatie.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..];r;R::R:R;:R:R;r;r;r: RR:r
r;R:R:r ;:R:R :RRrrR
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je handen gevoelloos zijn dan heb je een win-win situatie.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:08 schreef JohnDDD het volgende:
Wat mij betreft heeft ze niet genóeg schaamhaar
Schaamhaar
ik kom van hoge temperaturen (suri)quote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef miss-latina het volgende:
neee,maar ik ben een vrouw .dusss is anders
wisten jullie dat mensen die in hoge temperaturen leven,meer zin in seks hebben?
Je bent die avatar niet waard wanneer je een dermate onleesbaar verhaal weet te produceren.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef superdrufus het volgende:
dan scheer je dat toch. deal. Ik zou mijn handen dan 30 seconden in ijskoud water zetten die is aan het koken. Ook kokend water
Water kookt als het 100 graden celsius is. Dat is dus nooit ijskoud.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef superdrufus het volgende:
dan scheer je dat toch. deal. Ik zou mijn handen dan 30 seconden in ijskoud water zetten die is aan het koken. Ook kokend water
of desperatequote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Water kookt als het 100 graden celsius is. Dat is dus nooit ijskoud.
En ik zou het niet doen natuurlijk. Dan ben je echt een fokking mongool. (Of stervende)
nee want de stroom was op en de maskers uitverkocht. Gewoon in 100 gradenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:09 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou de uitdaging aannemen. Een zuurstof masker aanschaffen, mezelf laten opsluiten in een decompressiekamer tot een aantal bar waarbij het kookpunt van water 40 graden is. Daar m'n handen 30 sec in steken. En dan haar neuken.
Shenannigans!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nee want de stroom was op en de maskers uitverkocht. Gewoon in 100 graden
Onder haar been denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:24 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Je denkt dat het ergens tussen dat haar zit?
wil je het zo graag horen ?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:38 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben een nerd, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |