quote:
Meestal tussen de 200 en 300 Euro, afhankelijk natuurlijk van het koelvermogen van het ding. Hoe groter de ruimte waar ie staat, hoe groter het koelvermogen moet zijn. Maar voor een slaapkamer heb je niet zo'n grote nodig dus.
Ik heb dan weer wel een mazzeltje. Ik heb een paar weken terug bij de Karwei een airco besteld, maar die is dus nog niet binnen. Nou belde mijn pa me net op, die was daar toevallig in de buurt, dus ging ff vragen hoe lang het nog ging duren. Blijkt dus dat ie niet meer leverbaar is, en dat ze het bij een andere leverancier opnieuw besteld hebben. Maarja, dan duurt het dus nog langer. Dus stelde ze voor om een andere airco, die nu ook in de aanbieding is, voor dezelfde prijs als degene die ik besteld heb, te nemen. Dat ga ik dus morgen doen.
Die airco die ik nu dus krijg kost normaal rond de 500 Euro, maar is nu dik afgeprijsd, maar nog steeds duurder dan degene die ik origineel besteld heb. Komt nu dus op ongeveer 230 Euro, je kan het maar treffen

Overigens zijn er ook airco's van rond de 100, 150 Euro, maar daar moet je serieus waar zelf ijsblokjes in doen, waar dan lucht langs naar buiten blaast...

Liefst had ik eigenlijk een airco met een buitenunit gehad, maar dat gaat bij mij niet helaas. En ik zit ook in een huurappartement, dus ja, om dan het hele zaakje te gaan verbouwen is ook zo wat.
Ik heb al een gat gemaakt in het dak voor de slang van de airco, wat ook eigenlijk niet mag...