Die werkt hier niet meer. Sterker nog, ik heb zijn baan overgenomen want hij ging met pensioen. Shit, moet ik het toch zelf opruimen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Nou! Bel die collega even! Bedoel, die wil dan ook wel jouw kwakje opruimen denk ik
Rome ben ik nog nooit geweest, Londen wel. Is echt een hele vette stad, leuke sfeer enzo. Maar Rome zal ook heel mooi en leuk zijn hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:11 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, zal ik naar Rome of naar Londen gaan? Ik weet het niet meer
Rome heb je meer kans op beter weer. En het ziet er denk ik mooier uit dan Londen, alhoewel je in Londen ook wel oude gebouwen hebt, maar geen Colloseum ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef automatic_ het volgende:
Tot nu toe wil ik ook naar Rome, maar ik ga weer twijfelen [/vrouw]
En Kper_Norci; dan is het inderdaad nu jouw taak om het op te ruimen
Hoe lang wil je gaan? Als je naar Londen gaat, tis een hele grote stad, maar na een dag of 4 heb je het daar wel gezien, tenminste, dat had ik dan, en ik ben ook wel cultuurminded hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:21 schreef automatic_ het volgende:
Uhuh, en ik vind cultuur weer wel leuk om te doen
Maar Londen heeft weer Lush & The Lion King
Oke, ik ga er voor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Gewoon naar Rome gaan, Londen kan je altijd nog een keer naartoe. Rome ook, daar niet van, maar da's veel mooier joh. Laat je wel je foto's hier zien?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, ik ga er voor!
Ehhh, ik denk niet dat jij die foto's wil zienDan wil je nooit meer fappen na een kusje van mij
Geloof mij eens een keerquote:
Lelijk! Klein! Dik! Melkfles!quote:
Beauty is in the eye of the beholder.quote:
Ik wil geen vriendin die langer is dan mij, dus klein is fijn.quote:Klein!
quote:Dik!
In Rome laat je de zon lekker schijnen, ben je ook weer lekker bruin.quote:Melkfles!
Hoezo niet?quote:
Mja, dat is ook zo...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:12 schreef teknomist het volgende:
Het gaat er nog altijd om wat je uitstraalt hoor.
Het is een cliché maar schoonheid zit nog altijd van binnen.
Nee, dat was het denk ikquote:
Maat van mij heeft een oranje shirt met in grote letters erop: Die Mannschaft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kreeg net een smsje van een maat van me, over wat we allemaal aan snacks wilde hebben als we voetbal gaan kijken. Ik heb geantwoord dat ik die kuipjes met Duitse Kopfekäse altijd wel lekker vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |