Ik ga express alcohol gaan drinken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef EDMAN- het volgende:
Dat is ook zo, maar dit gaat gewoon te ver
ben blij dat ik niet ga. (ga dan naar dance-tour Roosendaal)
Ik wou net zeggen, dat ene biertje dat ik 's avonds drink zal een kind echt geen alcoholist van worden. Sterker nog, ik zou het mijn kinderen aanraden, hardstikke gezond een glas alcohol per dag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef automatic_ het volgende:
En daarnaast; ook dan moet je als ouders veel drinken wil een kind zo gaan denken
Daaromquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat ene biertje dat ik 's avonds drink zal een kind echt geen alcoholist van worden. Sterker nog, ik zou het mijn kinderen aanraden, hardstikke gezond een glas alcohol per dag.
Vanaf een bepaalde leeftijd dan hè, jaartje of 6 ofzo
quote:Naar het feestje van bobbi neem ik mijn baby mee, en ik wilde dus even een klein verzoekje doen:
zouden jullie asjeblieft vegetarisch willen eten tijdens het feestje,
ik heb namelijk ooit ergens gehoord dat vleesconsumptie slecht is voor mens en milieu en ik wil niet dat mijn baby hiermee geconfronteerd wordt!
ALvast BEDANKT!!!
Superdoei!
quote:Naar het feestje van bobbi neem ik mijn baby mee, en ik wilde dus even een klein verzoekje doen:
zouden jullie asjeblieft niet willen komen naar het feestje,
ik heb namelijk ooit ergens gehoord dat het schadelijk is voor kinderen als ze opgroeien in een dergelijke omgeving
ALvast BEDANKT!!!
Superdoei!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:23 schreef teknomist het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk Trainspotting gezien...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt gewoon geen indruk op haar gemaakt, that's all
Ze is wel fucking lekker, dat dan weer wel, maar dat is dan ook gelijk het enigste positieve aan haar. Kan hier op mijn werk helaas niet op Hyves, dus geen foto helaas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef EDMAN- het volgende:
haha, irritant ja
foto van haar? of de betreffende foto
Hehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef EDMAN- het volgende:
Shit, mailtje van de baby was dus wel sarcasme.
* EDMAN- bereid zichzelf voor op scheldserenade @ KLB
Wen er maar aanquote:
Het leven is hard hè jongen?quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kusje van Automatic_!!!
*Fap fap fap*
Zie ik eruit als een schoonmaakster?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Poeh, de spanning is er wel ff af ja![]()
Kom je het ook nog ff opruimen?![]()
Theoretisch gezien heb jij het veroorzaakt. Als jij nou geen kusje had gegeven...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een schoonmaakster?
Ja, omdat jij zo zielig deedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb jij het veroorzaakt. Als jij nou geen kusje had gegeven...
Verhaal gehoord van een collega. Die gast zat lekker op zijn gemak te schijten hier, rijdt er buiten zo'n riool schoonmaak wagentje voorbij. Dus collega hoorde het al borrelen. Die ging dus snel van de pot af, broek omhoog, doorspoelen, maar dat hielp dus niet! Lag zijn drol samen met een hoop bruin water naast de pot. Komt er een andere collega kijken, wat is hier gebeurd? Ja, ik wil net naar de wc, maar moet je zien! Oh, geeft niet zegt die collega, ruim ik wel ff op...quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verhaal gehoord van een collega. Die gast zat lekker op zijn gemak te schijten hier, rijdt er buiten zo'n riool schoonmaak wagentje voorbij. Dus collega hoorde het al borrelen. Die ging dus snel van de pot af, broek omhoog, doorspoelen, maar dat hielp dus niet! Lag zijn drol samen met een hoop bruin water naast de pot. Komt er een andere collega kijken, wat is hier gebeurd? Ja, ik wil net naar de wc, maar moet je zien! Oh, geeft niet zegt die collega, ruim ik wel ff op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |