Mooi KLB'tjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef teknomist het volgende:
Hahaha, dit meen je niet serieus? Ik heb zo’n hekel aan mensen die zich privileges toe-eigenen omdat ze kinderen hebben of alleen maar met hun kinderen bezig zijn. Ze denken dat ze voorrang hebben bij het aanvragen van een vakantie, ze verzuimen zomaar omdat hun kind ziek is en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Of ze kunnen alleen maar over hun kinderen praten…En het ergste zijn nog die mega-wallpapers met die lelijke kutkinderen erop.
![]()
Ik zou het volgende terugsturen:
“’Ik ben namelijk ooit eens ergens gehoord’ klinkt nogal een beetje vaag. Heb je een wetenschappelijke studie (het liefst o.b.v. een dubbelblind onderzoek) die deze hypothese kan staven? Zo ja, prima dan laten wij de alcohol staan. Zo niet, blijf dan weg of laat dat lelijke kutkind van je thuis!”
Ex-Drummer...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:23 schreef teknomist het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk Trainspotting gezien...
Dat is zo'n erge scene hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:23 schreef teknomist het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk Trainspotting gezien...
Lijkt me meer iets voor EDMAN!quote:
Alle kinderen zijn kuthoeren...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef teknomist het volgende:
Hahaha, dit meen je niet serieus? Ik heb zo’n hekel aan mensen die zich privileges toe-eigenen omdat ze kinderen hebben of alleen maar met hun kinderen bezig zijn. Ze denken dat ze voorrang hebben bij het aanvragen van een vakantie, ze verzuimen zomaar omdat hun kind ziek is en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Of ze kunnen alleen maar over hun kinderen praten…En het ergste zijn nog die mega-wallpapers met die lelijke kutkinderen erop.
![]()
Ik zou het volgende terugsturen:
“’Ik ben namelijk ooit eens ergens gehoord’ klinkt nogal een beetje vaag. Heb je een wetenschappelijke studie (het liefst o.b.v. een dubbelblind onderzoek) die deze hypothese kan staven? Zo ja, prima dan laten wij de alcohol staan. Zo niet, blijf dan weg of laat dat lelijke kutkind van je thuis!”
Hmm ik proef iets van spanning...quote:
Zat er al over te denken, maar er wordt zoveel gezeken in KLBquote:
Spanning?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm ik proef iets van spanning...
Opgebouwd tijdens mijn afwezigheid?
Zal ik idd ook maar eens gaan doen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:33 schreef EDMAN- het volgende:
gepost, ben benieuwd
ik ga maar eens werken trouwens
Dat moet een grapje zijn... Alcohol is alleen schadelijk als de moeder tijdens de zwangerschap veel drinkt, dan kan het FAS krijgen... Verder kan het misschien alleen invloed hebben als het dagelijks is en de ouders bezopen zijn..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:44 schreef EDMAN- het volgende:
Goeeeedemorgen
net zo'n beschamend mailtje binnengehad. Kreeg gisteren een uitnodiging voor een BBQ inD en-Haag, ter ere van een 21jarige verjaardag. Uitnodiging was verstuurd naar ong. 60 man.
Krijg ik vanochtend de volgende reply binnen van een meisje dat ook komt, ook verstuurd aan die 60 man:
Naar het feestje van bobbi neem ik mijn baby mee, en ik wilde dus even een klein verzoekje doen:
zouden jullie asjeblieft geen alcohol willen drinken tijdens het feestje,
ik heb namelijk ooit ergens gehoord dat het schadelijk is voor kinderen als ze opgroeien in een dergelijke omgeving
ALvast BEDANKT!!!
Superdoei!
Dan moet je je toch diep schamen? Kom dan niet..
Als zij dat meent, dan spoort ze niet. Serieus; dat kan gewoon nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:48 schreef EDMAN- het volgende:
Ikd acht eerst ook sarcasme, maar volgens mij meent ze het echt
verdomme nu kan ik niet meer werken omdat ik m'n topic wil volgen :p
Huh watquote:
Ja, dat kan maar dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef teknomist het volgende:
Het is wel zo als ouders thuis alcohol drinken in het bijzijn van kinderen, dat kinderen denken dat het normaal is en dat zij ook eerder alcohol drinken. Maar ja, of dat ook voor baby's geldt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |