Dat denk ik in combinatie met miezer regen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was vochtig weer gisteravond. Zouden het geen vortexen van condens kunnen zijn geweest?
Net op RTVNH; eigenaren van booten die in Spaarndam lagen klaagde ook over het feit dat er kerosine geloosd is en op hun bootjes terecht was gekomen. Je zag ook dat die bootjes spekglad waren geworden.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weer een blunder maar dan nu op het NOS journaal. Een ooggetuige was aan het woord en die melde dat het vliegtuig kerosine aan het lozen was boven de wijk waar ze woonde. Het toestel is een Boeing 737-400 en laat dat type nou net geen kerosine kunnen lozen
Dan kan er brandstof gelekt zijn uit de motor, een andere oorzaak kan ik niet bedenken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Net op RTVNH; eigenaren van booten die in Spaarndam lagen klaagde ook over het feit dat er kerosine geloosd is en op hun bootjes terecht was gekomen. Je zag ook dat die bootjes spekglad waren geworden.
Volgens mij is het een standaard procedure dat als er een engine failure optreed de brandstoftoevoer afgesloten wordt. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kan er brandstof gelekt zijn uit de motor, een andere oorzaak kan ik niet bedenken.
Hij kan het nooit geloosd hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Net op RTVNH; eigenaren van booten die in Spaarndam lagen klaagde ook over het feit dat er kerosine geloosd is en op hun bootjes terecht was gekomen. Je zag ook dat die bootjes spekglad waren geworden.
dan moet er een lek zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Net op RTVNH; eigenaren van booten die in Spaarndam lagen klaagde ook over het feit dat er kerosine geloosd is en op hun bootjes terecht was gekomen. Je zag ook dat die bootjes spekglad waren geworden.
bron?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Screentje van de take-off
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:12 schreef Schanulleke het volgende:
Dan maar even een screenshotje van het meetpunt in de buurt. Het was hard.
[ afbeelding ]
Volgens mij was het de 27 waar hij vanaf kwam. De Buitenvelderdbaan. En dan zijn waarnemingen vanuit Hoofddorp ook heel goed te verklaren.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het vliegtuig is opgestegen vanaf de Aalsmeerbaan. Niet vanaf de Kaagbaan zoals op jou tekening.
Neequote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Orthello het volgende:
[..]
Volgens mij was het de 27 waar hij vanaf kwam. De Buitenvelderdbaan. En dan zijn waarnemingen vanuit Hoofddorp ook heel goed te verklaren.
Hij kwam van 18Lquote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Orthello het volgende:
[..]
Volgens mij was het de 27 waar hij vanaf kwam. De Buitenvelderdbaan. En dan zijn waarnemingen vanuit Hoofddorp ook heel goed te verklaren.
Van mij niet? Dank jequote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef Orthello het volgende:
Oké. Van Dirk wil ik het zeer zeker aannemen.
En dan krijg je dit soort plaatjes waar de route perfect op te zien is. Die rare krul over haarlem en het westerlijk havengebied.quote:
Dit kaartje verklaart toch de eerder geopperd route?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Orthello het volgende:
[..]
En dan krijg je dit soort plaatjes waar de route perfect op te zien is. Die rare krul over haarlem en het westerlijk havengebied.
http://tinyurl.com/2fmc9sc
Maar men zegt dat t uberhaupt niet kan..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef Green1 het volgende:
Als een 737 brandstof moet dumpen, doen ze dat door rondjes te vliegen, met landingsgestel uit.
Hij bedoelt dat ze dan rondjes vliegen om brandstof te verbruikenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maar men zegt dat t uberhaupt niet kan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |