De anabolenversie van de vorige dameskappersautoquote:
heb je de nieuwe dan wel goed bekeken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De anabolenversie van de vorige dameskappersauto![]()
Serieus, ik ben best wel een BMW fan, maar een Z4 is vind ik echt té gay
Ik vind de facelift van dat model het mooist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Vind de eerste Z4 het mooist![]()
[ afbeelding ]
Zeker heel erg dik... Vooral leuk om dat het een station/touring isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik vind dit veel mooier:![]()
[ afbeelding ]
Deze week bekeken. En ik ga 'm niet kopen.
2007,70000 kms, 52K (ex BPM) bij de dealert in Luzern
nee, die is nóg ergerquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
heb je de nieuwe dan wel goed bekeken?
Wtf verpauperd..??!! Enige wat er nu bij me opkomt is dat ie koplampen plastic ding heeft..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Turq, waarom moet je altijd plaatjes nemen van verpauperde BMW's?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:21 schreef k_man het volgende:
Nou ja, dan toch liever gay dan zo'n oude kermisklantenauto van jou...
Gezeik en tijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:
wat maakt het uit, verzekering betaald en je behoud je No-Claim..
Het zou pas erger zijn geweest als je madre alleen WA verzekerd zou zijn
Daar gaat het niet om. Zelfs met een claim-beschermer behoud je niet je no-claim, want je gaat gewoon achteruit in schadevrije jaren. Het enige dat de beschermer doet is zorgen dat je fictief op je oorspronkelijke aantal schadevrije jaren blijft zitten. Je kunt dus niet verhuizen van verzekeraar, omdat je dan gewoon minder schadevrijejaren hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Turquaz52 het volgende:
wat maakt het uit, verzekering betaald en je behoud je No-Claim..
Het zou pas erger zijn geweest als je madre alleen WA verzekerd zou zijn
principequote:
Slim, maar ik denk dat je dat via de politie moet gaan spelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
edit: Ik ga maandag misschien langs de IKEA in Groningen (daar stond ie) om te kijken of er eventueel camerabeelden zijn.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
principe![]()
Het is nog tot daar aan toe dat zoiets gebeurt, maar los het probeem dat je veroorzaakt dan ook even op.. er staat niet op de auto dat hij full casco en met no claimbeschermer is verzekerd.. je naait iemand gewoon een oor aan in de meeste gevallen
Ik heb wel eens iemand keihard teruggepakt toen ik zoiets zag gebeuren , die kloothommel stapte uit, keek naar de schade, keek om zich heen, zag niemand kijken, reed meteen weer het parkeervak uit en zette hem een stukje verderop doodleuk weer neer.. politiebureau was aan de overkant.. dus eventjes naar binnen gelopen en het verhaal uitgelegd.. agentjes mee, foto's maken, en meteen een briefje op de auto met het verzoek om zich te melden en een dagvaarding in het vooruitzicht; het kostte me wel ruim een uur, want ik moet natuurlijk een verklaring afleggen en die moet op papier, maar dat had ik er wel voor over.
Doorrijden na een aanrijding/schade is een misdrijf.. ophangen die loser, no mercy![]()
Owja.. later hoorde ik van het 'slachtoffer' die een bossie onkruid kwam brengen hier aan de deur, dat hij tegen de rechter had verklaard dat hij het niet gemerkt had; de rechter heeft toen even een stukje van mijn verklaring voorgelezen in de rechtszaal, toen was het meteen over met het kereltje![]()
Ik zal hier trouwens niet posten in wat voor merk auto die sufferd reed, want hufters heb je in alle soorten en maten
Ik ben bang van wel. Ik vraag me alleen af: moet m'n moeder de politie eigenlijk bellen met een dergelijke "eenzijdige" aanrijding en gewoon blikschade?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Slim, maar ik denk dat je dat via de politie moet gaan spelen.
Heb je foto van die e36?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Altijd netjes die seven velgen. Ik vind dat de auto er daardoor minder "aso" uit ziet. M'n broertje heeft ze onder zijn E36 coupe, staat ook goed.
Hmmm mijn E46 doet ook weer vreemd. Ik reed laatst op de snelweg en ineens begint motorlampje en olie lampje enzo te branden, was de motor er gewoon mee gestopt. Koppeling getrapt en ging weer aan maar toch heel vreemd. Dit kreeg ik later nog een aantal keer, vooral als ik in de binnenstad reed en ik remde voor een stoplicht bijv, dan valt ineens de motor uit. Geen rare geluiden verder ofzo en stationair loopt de motor ook goed.
Nog iets vreemds is m'n airco. Die maakte al rare geluiden en deed het alleen aan de bestuurderskant. Nu de airco aan zo'n gasfles en metertjes gezet en dat leek oke, beetje bijgevuld dus hij wordt nu wel weer goed koud, maar nog steeds aan 1 kant. Toen draaide ik die roostertjes dicht en ineens werd het koud aan de rechterkant![]()
draai ik ze weer open dan worden de roosters van de passagierskant weer warm. Echt heel raar
. Het zoemende geluid is er ook nog.
Wie heeft er ideeën en wil ze met mij delen
Met die meters controleren ze toch de druk? Lekkage lijkt me sterk want er zat nu genoeg in en heb al minstens een jaar niet gevuld.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef Hyperdude het volgende:
Is je airco dicht of lekt ie? Rare zoemgeluiden/ruis/fluitgeluiden zijn bij mij tot nu toe altijd teken van te lage druk/lekkage geweest.
En die gasten met "gasfles en metertjes" hebben er verder geen verstand van?
ik heb geel leer voor een e36 met deurpanelen en al.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:06 schreef Turquaz52 het volgende:
zal er over na denken, ga in dezer dagen leren interieur kopen voor me kar..
En hoe zou het staan onder een e36?
Wat dacht je dan van die?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind de facelift van dat model het mooist.
Past toch niet in een witte autoquote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geel leer voor een e36 met deurpanelen en al.
Lijkt me echt iets voor jou.
Interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |