Ik vrees het ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben moet aan de traumeel. Traumeel zeg ik je.²
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef marcodej het volgende:
Voorlopig nog niet.
http://www.facebook.com/pages/Arjen-Robben/318261642489quote:Arjen Robben 8 Tage aus.
Ich werde in der WM spielen!
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een anneke dote. Ik kwam Kieft een jaar of 10 geleden tegen in Agadir, Marokko, op het vliegveld. Ik vroeg hem:"Ben ik nou gek of ben jij Wim Kieft?". Zichtbaar ontevreden dat ik hem herkende zei hij dat hij vakantie kwam vieren. Zo'n rijke vent die op een goedkope campingvlucht vliegt.²
Mooi verhaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een anneke dote. Ik kwam Kieft een jaar of 10 geleden tegen in Agadir, Marokko, op het vliegveld. Ik vroeg hem:"Ben ik nou gek of ben jij Wim Kieft?". Zichtbaar ontevreden dat ik hem herkende zei hij dat hij vakantie kwam vieren. Zo'n rijke vent die op een goedkope campingvlucht vliegt.²
Dat bijvoeglijk naamwoord heb ik niet gehoord hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij klinkt erg opgewekt, slechts een minuscuul scheurtje
jawel Robben gebruikte dat woordquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat bijvoeglijk naamwoord heb ik niet gehoord hoor.²
Ja, maar dat zegt helemaal niks over hoe lang het duurt voor hij weer topfit mee kan doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef marcodej het volgende:
Robben klinkt positief. Volgens hem een "heel klein scheurtje. Het is minuscuul, maar wel schade dat hersteld moet worden."
In het artikel wordt aangegeven dat het meevalt, maar dat nog allerminst duidelijk is hoe lang het herstel gaat duren en Van Marwijk stelt dus vervanging tot het laatste moment uit. Het is dus allerminst zeker dat hij mee gaat.quote:
Hij is een wijf dus...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef marcodej het volgende:
Robben klinkt positief. Volgens hem een "heel klein scheurtje. Het is minuscuul, maar wel schade dat hersteld moet worden."
Leg uit. Hij raakte gewoon geblesseerd, maar reageerde zelf niet overdreven ofzo. Hij liep gewoon nog zelf.quote:
Al is het Gordon op een houten fiets, als ie zo voetbalt als gisteren maakt ie Nl wereldkampioen en mag hij lekker op zijn kut de held gaan zitten wezen.quote:
Jij altijd met je smiliesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Mulder weer met zijn semi intelligente vragen.²
Moet hij het wel meer dan een helft kunnen spelen he.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Al is het Gordon op een houten fiets, als ie zo voetbalt als gisteren maakt ie Nl wereldkampioen en mag hij lekker op zijn kut de held gaan zitten wezen.
Vond ik wel mee vallen. Denk dat hij de 2 vragen gesteld heeft, die iedereen ook in z'n hoofd had.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Mulder weer met zijn semi intelligente vragen.²
Schitterend stadion is het. Op National Geographic Channel was er al een stukje over.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat stadion achter Tom Egbers lijkt op een verse drol.²
Hij had een helftje nodig voor twee goals. Met een kleine vijfentwintig minuten dus net die ene goal die het verschil maaktquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet hij het wel meer dan een helft kunnen spelen he.
zeker weten van welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat bijvoeglijk naamwoord heb ik niet gehoord hoor.²
Erbij neervallen van het bier dat gedronken wordt bij de huldiging van ons elftal, eerder niet neequote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Witteveldroos het volgende:
"Ik ga knokken tot ik erbij neer val."
Als ie het maar laat
Ja, maar we gaan hem toch niet weer te vroeg opstellen met het risico dat je hem heel het toernooi kwijt bentquote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef horned_reaper het volgende:
Robben klonk positief!![]()
Hij zei zelfs dat de kans aanwezig is dat het herstel maar een week zou duren met een beetje geluk![]()
lijkt me wijs ja. Die groepsfase komen we wel door zonder hem.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan hem toch niet weer te vroeg opstellen met het risico dat je hem heel het toernooi kwijt bent
Driewerf hulde voor deze teksten.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Al is het Gordon op een houten fiets, als ie zo voetbalt als gisteren maakt ie Nl wereldkampioen en mag hij lekker op zijn kut de held gaan zitten wezen.
Nee. Het is een walgelijk figuur.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die Michael van Praag een narcist vind?²
Ja, wat doen Boulahrouz, van Persie en Afellay als Moslim zijnde in Oranje.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat doet ie dan in een Nederlands elftal gerelateerd topic???
ksssssst, kssst! scheer je weg!
tja, ik ben helaas geen bondscoach he....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat doen Boulahrouz, van Persie en Afellay als Moslim zijnde in Oranje.²
Ik zie de link tussen religie en nationaliteit niet helemaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat doet ie dan in een Nederlands elftal gerelateerd topic???
ksssssst, kssst! scheer je weg!
Neen, jij bent enkel baas over je Logitech toetsenbord. Voor de rest...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, ik ben helaas geen bondscoach he....
"It's not true. I am not a Muslim, nor a Christian or a Jew. I have been raised liberally. If you want to become a Muslim it should come from the heart. I would not do it just to please my wife."quote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat doen Boulahrouz, van Persie en Afellay als Moslim zijnde in Oranje.²
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"It's not true. I am not a Muslim, nor a Christian or a Jew. I have been raised liberally. If you want to become a Muslim it should come from the heart. I would not do it just to please my wife."
Robin van Persie in interview. He is Atheist
Die voor je
hehehe, even kijken of je na woensdag nog zulk onverschillig gedrag vertoontquote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, jij bent enkel baas over je Logitech toetsenbord. Voor de rest...²
moet je ff op balkan gaan rondvragen, dan wordt het je denk ik wel snel duidelijkquote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen religie en nationaliteit niet helemaal.
Boulahrouz, Afellay.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"It's not true. I am not a Muslim, nor a Christian or a Jew. I have been raised liberally. If you want to become a Muslim it should come from the heart. I would not do it just to please my wife."
Robin van Persie in interview. He is Atheist
Die voor je
Oh, nee, dat doe ik niet. Werk je in de bouw?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je niet eens kappen met je²?
Lutser.
Oh btw, ik ga ook PVV stemmen!
Ik twijfel tussen VVD en PVDA. Ik verdien in de maand een degelijke 1500 netto en ik vraag me af bij welke partij ik het beste af ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Don't worry Banshee, ik stem VVD voor je
Nee, ik ga nog naar schoolquote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee, dat doe ik niet. Werk je in de bouw?²
Oh, dan weet je nog veels te weinig van het leven joh.quote:
dat zijn mensen die hard werken! en snap inderdaad met je allochtone achtergrond dat je daar op neerkijkt.....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee, dat doe ik niet. Werk je in de bouw?²
VVD.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen VVD en PVDA. Ik verdien in de maand een degelijke 1500 netto en ik vraag me af bij welke partij ik het beste af ben.²
Ah, mensen stemmen op de PVV omdat allochtonen neerkijken op het gepeupel dat in de bouw werkt?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat zijn mensen die hard werken! en snap inderdaad met je allochtone achtergrond dat je daar op neerkijkt.....
heb je ook gelijk een van de belangrijkste redenen te pakken waarom 1,5 miljoen Nederlanders op Geert gaan stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |