quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Ik ga vanavond met Lens en de familie de ruiten insmijten bij Robben. Wie gaan er mee?
Waarschijnlijk wil van Nistelrooy wel meehelpen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Ik ga vanavond met Lens en de familie de ruiten insmijten bij Robben. Wie gaan er mee?
Zit die Servische wonderdokter inmiddels niet in een cel in Den Haag?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Servische wonderdokter met paardenplacentas
Ow, dat weet ik niet, maar als het zo is, sorry dan voor hetgeen ik schreef.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit die Servische wonderdokter inmiddels niet in een cel in Den Haag?
Die was ook apart ja..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Falco het volgende:
"Waar kwam die keeper ook al weer vandaan, Leo?"
jonge niet doen, hij slaat je lensquote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Jeps, ik heb het ook twee keer gelezen en idd, we weten nog helemaal niets meer dan eerst.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het bericht net nog een keer herlezen en eigenlijk weten we nu nog niets. Het enige positieve is dat hij nu nog niet afgeschreven is, maar voor de rest? Blijven bidden.
het bizarste vond ik dat hij met volle mond, half kauwend ging lullen over dat het een beetje doods was.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Die was ook apart ja..
en na de blessure van Robben:
"Maar ja, dit is natuurlijk wel prach-tig nieuws voor bankzitters als Elia en Affelay. Die zullen hier best stiekem blij mee zijn."
quote:
Zo! Zelf verzonnen?quote:
Dat was een schandalige opmerking van arrogante Kieft.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef Witteveldroos het volgende:
en na de blessure van Robben:
"Maar ja, dit is natuurlijk wel prach-tig nieuws voor bankzitters als Elia en Affelay. Die zullen hier best stiekem blij mee zijn."
ik kan me daar echt niks bij voorstellenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik kan me daar echt niks bij voorstellen
was gewoon een eerlijke feitelijke opmerking.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was een schandalige opmerking van arrogante Kieft.²
ach ja, het is natuurlijk waar. Ik vond het echter wel een beetje vreemd dat hij het echt 10 seconde nadat robben door zn knieën zakte zei...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
was gewoon een eerlijke feitelijke opmerking.
alsof jij beter dan kieft weet hoe zo'n elftal en hoe voetballers in elkaar zitten![]()
![]()
![]()
wereldvreemde....
ligtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Michielos het volgende:
Gewoon Fer erbij halen. Een neger met kwaliteiten is beter dan een kale die altijd op de grond licht (mijn mening dan he)
Eens.quote:
Kan ik het nog wel een schandalige opmerking vinden. Wacht, ik herhaal het nog eens: schandalige opmerking.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
was gewoon een eerlijke feitelijke opmerking.
alsof jij beter dan kieft weet hoe zo'n elftal en hoe voetballers in elkaar zitten![]()
![]()
![]()
wereldvreemde....
ik denk dat hij bang was dat je z'n portomonee wilde jattenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een anneke dote. Ik kwam Kieft een jaar of 10 geleden tegen in Agadir, Marokko, op het vliegveld. Ik vroeg hem:"Ben ik nou gek of ben jij Wim Kieft?". Zichtbaar ontevreden dat ik hem herkende zei hij dat hij vakantie kwam vieren. Zo'n rijke vent die op een goedkope campingvlucht vliegt.²
een annekdote van lik me kut!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een anneke dote. Ik kwam Kieft een jaar of 10 geleden tegen in Agadir, Marokko, op het vliegveld. Ik vroeg hem:"Ben ik nou gek of ben jij Wim Kieft?". Zichtbaar ontevreden dat ik hem herkende zei hij dat hij vakantie kwam vieren. Zo'n rijke vent die op een goedkope campingvlucht vliegt.²
Ja, in Marokko was ik vast de enige Marokkaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang was dat je z'n portomonee wilde jatten
Zo zo zo dat is nog eens een anneke dote... zou wel eens verjaardig willen mee maken waar jij ook aanwezig bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, gelukkig niet. En de rest van de poulewedstrijden ook niet. En dus alleen in de 1/8 finale aub ALS HET NODIG IS.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zelfs met een kleine spierscheur kun je tegen Denemarken toch nooit spelen ... ?
DIe gaat waarschijnlijk 8e of later pas spelenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik stel voor om Robben in de groepsfase alleen in de 2e helft te laten spelen. En dan ook alleen als het moet.
gewoon bewaren, misschien in de achtste finale 20 minuutjes en dan in de kwartfinale in de basis of in de rust inbrengen....mits gio, matthijsen en kornuiten in de verdediging ons niet al de das om hebben gedaan uiteraardquote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik stel voor om Robben in de groepsfase alleen in de 2e helft te laten spelen. En dan ook alleen als het moet.
Ik vier geen verjaardagen, ik ben Moslim.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo zo zo dat is nog eens een anneke dote... zou wel eens verjaardig willen mee maken waar jij ook aanwezig bent.
Nee. Haal hem pas in de kwartfinale uit de hoge hoed!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Dan vier je toch de verjaardag van de Profeet? Milad An-Nabi toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vier geen verjaardagen, ik ben Moslim.²
We hebben Robben in die hele groepsfase totaal niet nodig joh. Bewaren tot we hem écht nodig hebben, kan hij ook mooi rustig herstellen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Mijn voorspelling: Hij valt in tegen Kameroen en blesseert zich.![]()
Nee, dit mag absoluut niet gebeuren.
Klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef marcodej het volgende:
Misleidende TT. Het is nog allerminst zeker dat hij meegaat.
Dat word in sommige landen inderdaad gedaan, maar dat mag ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan vier je toch de verjaardag van de Profeer? Milad An-Nabi toch?
Hij moet stiekem mee, en hem dan ineens opstellen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef Mestras het volgende:
[..]
Nee. Haal hem pas in de kwartfinale uit de hoge hoed!
Oh, weer wat geleerdquote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat word in sommige landen inderdaad gedaan, maar dat mag ook niet.²
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wt ben jij toch een heeeeeerlijke optimist.
Ja, dat riep ik 3 pagina's geleden alquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jojoke het volgende:
Robben inpakken in bubbeltjesplastic en pas uitpakken in de kwartfinale (die we hopelijk ook zonder Robben's hulp kunnen halen).
QFTquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Als Nederland zonder Robben de poule niet doorkomt, heeft Nederland zowiezo al niets te zoeken in de wedstrijden erna.
Great minds think alikequote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Ja, dat riep ik 3 pagina's geleden al
Nu kunnen we blij zijn met de 6-1 van gisteren![]()
Je bent erg streng. Waarom?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Als Nederland zonder Robben de poule niet doorkomt, heeft Nederland zowiezo al niets te zoeken in de wedstrijden erna.
Jep, hij gaat op Robben's dieet lettenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef Jojoke het volgende:
Is het gerucht ook waar dat de teamarts van Bayern München nu op Robben gaat passen tijdens het WK?
Als we het laatste kwartier met 3-0 voor staan, zou ik hem geen eens er in doenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Witteveldroos het volgende:
Hopelijk laat van Marwijk Robben niet direct in de basis beginnen, maar wacht hij steeds eerst een kwartier om te zien of de tegenpartij moordpogingen doet op ons teer elftalletje, voordat hij held Robben het veld laat betreden.
quote:How to Treat a Pulled Hamstring
The hamstring muscles are frequently injured due to a lack of stretching before a sprint or run. People who are really fast, i.e. most athletes, stand a greater chance of pulling their hamstrings because when they run they put a lot more stress on their muscles than the average person. An imbalance in strength between the quads and hamstrings are also a common cause of pulled hamstrings.
There are three levels of hamstring tears. This article is about Level 2 hamstring pulls, the kind when you feel the muscle snap or pull and have trouble walking afterwards.
If you can still walk without pain, then you have a Level 1 pull. If you have a Level 1 pull, don't be a baby! I'm just kidding of course. Level 1 pulls actually tend to be the most chronic and nagging injuries. Unfortunately, I haven't learned how to best recover from the Level 1 pull.
If you have a Level 3 hamstring pull, the muscle has detached and usually the muscle lumps in places it shouldn't. If you have a level 3 hamstring pull, you're probably going to need surgery to rehabilitate the hamstring injury. Don't try to rehab on your own - seek medical help.
So for those reasons, let's focus on rehab for the Level 2 pull. We should have you recovered to full strength within 4-6 weeks.
Step 2:
Days 1-3 of Your Hamstring Injury Rehab
Most likely it's painful to walk, so the early recovery focuses on 3 days of rest. Your hamstring is torn and inflamed, so the first three days focus on controlling the inflammation.
The keys are rest, ice, compression, and elevation. Feel free to take ibuprofen if the pain is bad. Ibuprofen is also an anti-inflammatory, which is an added bonus for your recovery.
Rest - Try not to walk around much. I advise taking a day or two off of work, if possible.
Ice - Apply ice often to your injured hamstring. Shoot for about 15 minutes at least 4 times per day. I tried to straighten my leg while icing, which stretched let the ice work its magic to the full, stretched muscle.
Compression - When you're not icing the hamstring, you should keep it compressed. Use an ace bandage or a compression wrap around the injury. A compressed muscle more quickly heals its broken attachments.
Elevate - Try to keep your injured muscle elevated above your heart as much as possible. This reduces the blood around the hamstring, which keeps inflammation down.
Step 3
Days 4-7 of Your Hamstring Rehab (usually)
If the recovery is going well, you probably can walk pretty well by day 4. Once you can walk comfortably, you should shift your focus away from controlling the inflammation and towards improving your hamstring's mobility and range of motion. Stretches and eccentric exercises work best. One good eccentric exercise is when you lay on your stomach and curl your hamstring towards your buttocks. Then you quickly swing your leg down towards the ground and "catch" your leg. The key during this stage is to not do anything that hurts. Your hamstring is still healing.
Step 4
Week 2 of Your Treatment (usually)
Generally when you can comfortably walk up and down stairs, you're ready to start strengthening. Leg curls are the key, but just on the injured leg. Your injured hamstring has weakened and you want each hamstring to be equally strong. Start with low weights and work your way up. Again, if it hurts, think twice about doing it. You might be re-injuring the hamstring if it hurts. I've found it to be tough to tell the difference between hurting and sore, which is too bad. Don't worry if you're sore, that's normal. Just be careful not to tear the muscle again.
Massages are also helpful at this stage. When you pull your hamstring's muscle tissues, the recovery process uses scar tissue to heal the muscle. Unfortunately, scar tissue is weaker than muscle tissue. The weaker scar tissue is more susceptible to re-injury. Fortunately, muscle massages can break up the scar tissue.
Step 5
Week 3 of Your Rehab (usually)
At this point, things start to vary a lot case by case, but once you can walk fast for 20 minutes or so, you should be able to start jogging and then running. Avoid quick starts and stops, which put a lot of stress on the hamstring muscle. I suggest 100 yard pickups - start by walking 5 yards or so, then speed up to a jog for 15 yards, run faster for 20 yards, then hit your top speed around 50 yards. Then do it all backwards to make sure you don't stop too quickly.
As you start running, don't let your top speed be too fast. Slowly work your way back to your previous full speed. Again, if it hurts, don't do it. You don't want to re-injure the sore hamstring.
Hopefully, your pulled muscle will be completely healed sometime between in week 4
relaxed voetbal kijken is er ook niet meer bij aangezien je nu destemeer beseft dat het elke minuut gedaan kan zijn met Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Witteveldroos het volgende:
Hopelijk laat van Marwijk Robben niet direct in de basis beginnen, maar wacht hij steeds eerst een kwartier om te zien of de tegenpartij moordpogingen doet op ons teer elftalletje, voordat hij held Robben het veld laat betreden.
De wedstrijd tegen Hongarije liet al zien dat dat niet eens nodig is om Robben te blesseren.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Witteveldroos het volgende:
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
relaxed voetbal kijken is er ook niet meer bij aangezien je nu destemeer beseft dat het elke minuut gedaan kan zijn met Robben.
Je bent irritant. Met jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben moet aan de traumeel. Traumeel zeg ik je.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |