was gewoon een eerlijke feitelijke opmerking.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was een schandalige opmerking van arrogante Kieft.²
ach ja, het is natuurlijk waar. Ik vond het echter wel een beetje vreemd dat hij het echt 10 seconde nadat robben door zn knieën zakte zei...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
was gewoon een eerlijke feitelijke opmerking.
alsof jij beter dan kieft weet hoe zo'n elftal en hoe voetballers in elkaar zitten![]()
![]()
![]()
wereldvreemde....
ligtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Michielos het volgende:
Gewoon Fer erbij halen. Een neger met kwaliteiten is beter dan een kale die altijd op de grond licht (mijn mening dan he)
Eens.quote:
Kan ik het nog wel een schandalige opmerking vinden. Wacht, ik herhaal het nog eens: schandalige opmerking.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
was gewoon een eerlijke feitelijke opmerking.
alsof jij beter dan kieft weet hoe zo'n elftal en hoe voetballers in elkaar zitten![]()
![]()
![]()
wereldvreemde....
ik denk dat hij bang was dat je z'n portomonee wilde jattenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een anneke dote. Ik kwam Kieft een jaar of 10 geleden tegen in Agadir, Marokko, op het vliegveld. Ik vroeg hem:"Ben ik nou gek of ben jij Wim Kieft?". Zichtbaar ontevreden dat ik hem herkende zei hij dat hij vakantie kwam vieren. Zo'n rijke vent die op een goedkope campingvlucht vliegt.²
een annekdote van lik me kut!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een anneke dote. Ik kwam Kieft een jaar of 10 geleden tegen in Agadir, Marokko, op het vliegveld. Ik vroeg hem:"Ben ik nou gek of ben jij Wim Kieft?". Zichtbaar ontevreden dat ik hem herkende zei hij dat hij vakantie kwam vieren. Zo'n rijke vent die op een goedkope campingvlucht vliegt.²
Ja, in Marokko was ik vast de enige Marokkaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang was dat je z'n portomonee wilde jatten
Zo zo zo dat is nog eens een anneke dote... zou wel eens verjaardig willen mee maken waar jij ook aanwezig bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, gelukkig niet. En de rest van de poulewedstrijden ook niet. En dus alleen in de 1/8 finale aub ALS HET NODIG IS.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zelfs met een kleine spierscheur kun je tegen Denemarken toch nooit spelen ... ?
DIe gaat waarschijnlijk 8e of later pas spelenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik stel voor om Robben in de groepsfase alleen in de 2e helft te laten spelen. En dan ook alleen als het moet.
gewoon bewaren, misschien in de achtste finale 20 minuutjes en dan in de kwartfinale in de basis of in de rust inbrengen....mits gio, matthijsen en kornuiten in de verdediging ons niet al de das om hebben gedaan uiteraardquote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik stel voor om Robben in de groepsfase alleen in de 2e helft te laten spelen. En dan ook alleen als het moet.
Ik vier geen verjaardagen, ik ben Moslim.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo zo zo dat is nog eens een anneke dote... zou wel eens verjaardig willen mee maken waar jij ook aanwezig bent.
Nee. Haal hem pas in de kwartfinale uit de hoge hoed!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |