quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
Dit kunnen ze niet maken tegenover Lens vind ik....
Schofterige actie... Lens hele tijd in spanning gezeten en mag ie nog niet mee...
Daarom: Robben afbellen en Lens laten komen!
Ja, want voetbal draait om mensen niet teleurstellen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
Dit kunnen ze niet maken tegenover Lens vind ik....
Schofterige actie... Lens hele tijd in spanning gezeten en mag ie nog niet mee...
Daarom: Robben afbellen en Lens laten komen!
Robben: "I'll be back"quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik wil dat 6 juni een nationale feestdag wordt.
inderdaad, maar alles beter dan de mega domper van een afzegging en een vervanger!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Overigens staat er dat Van Marwijk heeft 'besloten voorlopig geen vervanger voor Arjen op te roepen'. Het kan dus tot volgende week nog veranderen, en hij houdt duidelijk een slag om de arm. Fingers crossed dat het herstel de komende week volgens schema verloopt, en Robben niet alsnog vervangen moet worden.
Inderdaad, ik vergeet van de Vaart en wellicht ook Kuyt.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. En je vergeet natuurlijk Van der Vaart, wellicht ( voor héél het elftal gezien ) NOG belangrijker als Robben.
Dat dus. Blijven duimen en zuipen, jungsquote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Overigens staat er dat Van Marwijk heeft 'besloten voorlopig geen vervanger voor Arjen op te roepen'. Het kan dus tot volgende week nog veranderen, en hij houdt duidelijk een slag om de arm. Fingers crossed dat het herstel de komende week volgens schema verloopt, en Robben niet alsnog vervangen moet worden.
Ik vind hem wel droogquote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
"Wat een leuk Leo, dat wist ik niet..."
Commentaar van Kieft
Dat komt omdat hij in de smaak viel/valt bij vrouwen die vaak mee kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet! Na Wim Jonk de slechtste analyticus ooit. Dat die gast zo erkend wordt en al zo lang dit werk doet is me een raadsel. Echt.²
Kuyt kan vervelend voor de tegenstander zijn en ook nuttig voor ons ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vergeet van de Vaart en wellicht ook Kuyt.
Kieft?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in de smaak viel/valt bij vrouwen die vaak mee kijken
Dit meen je?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in de smaak viel/valt bij vrouwen die vaak mee kijken
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Sloppy het volgende:
Nu zo snel mogelijk naar die wonderdokter met haar placenta.
Je vlooien.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Ik ga vanavond met Lens en de familie de ruiten insmijten bij Robben. Wie gaan er mee?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Ik ga vanavond met Lens en de familie de ruiten insmijten bij Robben. Wie gaan er mee?
Waarschijnlijk wil van Nistelrooy wel meehelpen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Zit die Servische wonderdokter inmiddels niet in een cel in Den Haag?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Servische wonderdokter met paardenplacentas
Ow, dat weet ik niet, maar als het zo is, sorry dan voor hetgeen ik schreef.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit die Servische wonderdokter inmiddels niet in een cel in Den Haag?
Die was ook apart ja..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Falco het volgende:
"Waar kwam die keeper ook al weer vandaan, Leo?"
jonge niet doen, hij slaat je lensquote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Jeps, ik heb het ook twee keer gelezen en idd, we weten nog helemaal niets meer dan eerst.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het bericht net nog een keer herlezen en eigenlijk weten we nu nog niets. Het enige positieve is dat hij nu nog niet afgeschreven is, maar voor de rest? Blijven bidden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |