Eriksen, Bendtner en Denemarken heeft in het verleden al bewezen dat ze voor een enorme verrassing kunnen zorgen op een groot toernooi.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kom op, Alsof we bang moeten zijn voor Rommedahl, Tomasson en Mtiliga.
En sinds wanneer is dat een pluspunt?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daarbij is hun verdediging niets minder dan de onze,
Is ie wel romig genoegquote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelukkig maar. Nu kan ik zonder schuldgevoel weer aan de Nutella.²
Er staat 'wees uit' niet 'sloot uit'quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tis een raar bericht idd.
Zou er een Nos redacteur met ons lopen fucken?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef Michielos het volgende:
Ik zei toch dat ie meeging. Ik heb hem ghebeld en hij zei me dit.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Morendo het volgende:
Ik krijg net een sms-je van mijn vader binnen die arts is: "vanmiddag een foto gemaakt van de hamstring van die kale uit Muenchen, alleen een kleine spierscheuring, tegen Denemarken zou hij al mee mogen doen".
![]()
Zonder Robben overleef je de poulefase wel. Zo niet? Dan moeten ze zich schamen. Hopen dat de laatste wedstrijd nergens meer om gaat, zodat je Robben nog wat langer kan sparen. Robben zo laat mogelijk laten spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De poulefase zonder Robben, ben benieuwd, al blijf ik zeggen dat Nederland nooit van één speler zo afhankelijk kan en mag zijn.
had je ze weggehaald?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Symer het volgende:
Ik ga de oranje vlaggetjes weer terug om de brievenbus hangen
Dat moet toch kunnen gezien de tegenstanders.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De poulefase zonder Robben, ben benieuwd, al blijf ik zeggen dat Nederland nooit van één speler zo afhankelijk kan en mag zijn.
Tja, wat doe je eraan? Met behulp van stamceltechnologie een nieuw elftal met de spieren van Seedorf kweken?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Om de een of andere reden doe je me denken aan Wim Kieft.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu heeft van Persie in ieder geval weer het gevoel iedereen aan te kunnen.²
Commentaar van Kieftquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Om de een of andere reden doe je me denken aan Wim Kieft.
8 tot 12 dagen eruit. Dat zou in de meest gunstige geval betekenen dat hij alleen Denemarken hoeft te missen. In het meest ongunstige geval dat hij ook Japan moet missen. In de belangrijke wedstrijden is hij weer inzetbaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
het staat alleen nog niet op www.vi.nlquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Swomp het volgende:
HO HO HO wacht eens even !! heb ik iets gemist !!???
Ik ging net ff douche !!
Hij gaat mee?
![]()
Ik denk dat we in dezelfde stemming zouden zijn als het om Van Persie of Sneijder zou gaan. Maar bij Robben is het altijd oppassen want die heeft een flink blessureverleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Dat zou geniaal zijn, ware het niet dat het nog moeilijk zat zal worden om de poule door te komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Ferdii het volgende:
Waarom nou niet de berichten brengen Robben kan mogelijk meedoen in de finale, om hem vervolgens in de 1/8ste als geheim wapen in te zetten
Die lopen altijd 3 dagen achterquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
het staat alleen nog niet op www.vi.nl
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tis een raar bericht idd.
Zou er een Nos redacteur met ons lopen fucken?
Verkeerdquote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef DeParo het volgende:
In het Teletekstding staat dat hij een scheurtje heeft in z'n linkerhamstring.
Vervolgens in het laatste stukje staat van dezelfde pagina dat een scheurtje werd uitgesloten, hm, raar.
Hij smste mij juist van niet. De grappenmaker.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef Michielos het volgende:
Ik zei toch dat ie meeging. Ik heb hem ghebeld en hij zei me dit.
Alsjeblieft niet! Na Wim Jonk de slechtste analyticus ooit. Dat die gast zo erkend wordt en al zo lang dit werk doet is me een raadsel. Echt.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Om de een of andere reden doe je me denken aan Wim Kieft.
Dat lees ik hier niet uit hoor. Kan ook nog steeds die 2 tot 3 weken zijn...da's ook kiele-kiele...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
8 tot 12 dagen eruit. Dat zou in de meest gunstige geval betekenen dat hij alleen Denemarken hoeft te missen. In het meest ongunstige geval dat hij ook Japan moet missen. In de belangrijke wedstrijden is hij weer inzetbaar.
Viel het trouwens iemand op dat Kieft (en die commentator?) zaten te vreten tijdens de wedstrijd en met volle mond spraken?quote:
"Wat een leuk Leo, dat wist ik niet..."quote:
Mij viel het alleen op van Kieft, want die sprak inderdaad met een flinke mond volquote:Viel het trouwens iemand op dat Kieft (en die commentator?) zaten te vreten tijdens de wedstrijd en met volle mond spraken?
Daar heb je wel een punt. En je vergeet natuurlijk Van der Vaart, wellicht ( voor héél het elftal gezien ) NOG belangrijker als Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Ik denk dat we in dezelfde stemming zouden zijn als het om Van Persie of Sneijder zou gaan. Maar bij Robben is het altijd oppassen want die heeft een flink blessureverleden.
Tsja.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
Dit kunnen ze niet maken tegenover Lens vind ik....
Schofterige actie... Lens hele tijd in spanning gezeten en mag ie nog niet mee...
Daarom: Robben afbellen en Lens laten komen!
Lensquote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
Schofterige actie... Lens hele tijd in spanning gezeten en mag ie nog niet mee...
ben ik met je eens. Dit kan je eigenlijk ook gewoon niet maken. Denk ook dat BErt dit niet toestaat, het gaat immers tegen zijn principes in.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
Ja, want voetbal draait om mensen niet teleurstellen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Flammie het volgende:
Robben: "I'll be back"quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik wil dat 6 juni een nationale feestdag wordt.
inderdaad, maar alles beter dan de mega domper van een afzegging en een vervanger!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Overigens staat er dat Van Marwijk heeft 'besloten voorlopig geen vervanger voor Arjen op te roepen'. Het kan dus tot volgende week nog veranderen, en hij houdt duidelijk een slag om de arm. Fingers crossed dat het herstel de komende week volgens schema verloopt, en Robben niet alsnog vervangen moet worden.
Inderdaad, ik vergeet van de Vaart en wellicht ook Kuyt.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. En je vergeet natuurlijk Van der Vaart, wellicht ( voor héél het elftal gezien ) NOG belangrijker als Robben.
Dat dus. Blijven duimen en zuipen, jungsquote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef WalterSobchak het volgende:
Overigens staat er dat Van Marwijk heeft 'besloten voorlopig geen vervanger voor Arjen op te roepen'. Het kan dus tot volgende week nog veranderen, en hij houdt duidelijk een slag om de arm. Fingers crossed dat het herstel de komende week volgens schema verloopt, en Robben niet alsnog vervangen moet worden.
Ik vind hem wel droogquote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
"Wat een leuk Leo, dat wist ik niet..."
Commentaar van Kieft
Dat komt omdat hij in de smaak viel/valt bij vrouwen die vaak mee kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet! Na Wim Jonk de slechtste analyticus ooit. Dat die gast zo erkend wordt en al zo lang dit werk doet is me een raadsel. Echt.²
Kuyt kan vervelend voor de tegenstander zijn en ook nuttig voor ons ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vergeet van de Vaart en wellicht ook Kuyt.
Kieft?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in de smaak viel/valt bij vrouwen die vaak mee kijken
Dit meen je?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij in de smaak viel/valt bij vrouwen die vaak mee kijken
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Sloppy het volgende:
Nu zo snel mogelijk naar die wonderdokter met haar placenta.
Je vlooien.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Flammie het volgende:
Ik ga vanavond met Lens en de familie de ruiten insmijten bij Robben. Wie gaan er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |