Eriksen, Bendtner en Denemarken heeft in het verleden al bewezen dat ze voor een enorme verrassing kunnen zorgen op een groot toernooi.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kom op, Alsof we bang moeten zijn voor Rommedahl, Tomasson en Mtiliga.
En sinds wanneer is dat een pluspunt?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daarbij is hun verdediging niets minder dan de onze,
Is ie wel romig genoegquote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelukkig maar. Nu kan ik zonder schuldgevoel weer aan de Nutella.²
Er staat 'wees uit' niet 'sloot uit'quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tis een raar bericht idd.
Zou er een Nos redacteur met ons lopen fucken?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef Michielos het volgende:
Ik zei toch dat ie meeging. Ik heb hem ghebeld en hij zei me dit.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Morendo het volgende:
Ik krijg net een sms-je van mijn vader binnen die arts is: "vanmiddag een foto gemaakt van de hamstring van die kale uit Muenchen, alleen een kleine spierscheuring, tegen Denemarken zou hij al mee mogen doen".
![]()
Zonder Robben overleef je de poulefase wel. Zo niet? Dan moeten ze zich schamen. Hopen dat de laatste wedstrijd nergens meer om gaat, zodat je Robben nog wat langer kan sparen. Robben zo laat mogelijk laten spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De poulefase zonder Robben, ben benieuwd, al blijf ik zeggen dat Nederland nooit van één speler zo afhankelijk kan en mag zijn.
had je ze weggehaald?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Symer het volgende:
Ik ga de oranje vlaggetjes weer terug om de brievenbus hangen
Dat moet toch kunnen gezien de tegenstanders.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De poulefase zonder Robben, ben benieuwd, al blijf ik zeggen dat Nederland nooit van één speler zo afhankelijk kan en mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |