Volgens mij was het iets met bird in de titel. Kan het alleen niet terugvinden.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:46 schreef fasemc het volgende:
Op 0:23 begint een rustig pianoliedje, wat ik heel vaak hoor, maar weet de naam niet . iemand enig idee??
jakhalzen
Shazam vind niks bij mij. Overigens is het niet de bedoeling dat je elke dag dezelfde post plaatst. Lees de OP eens door.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Booomer het volgende:
Op de site van Extrema, klik je in het menu op Feel & Look. Je krijgt dan een filmpje van Extrema, en ik zoek een nummer uit dat filmpje. Er staat helaas geen tijd bij, dus heb ik een screenshotje gemaakt van het moment waarop dat nummer ongeveer begint:
[ afbeelding ]
Is het mogelijk dat je het bestandje ook nog ff upload naar speedyshare? vanuit marokko kan ik bij rapid niet downloadenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:33 schreef korting het volgende:
Mijn vriendinnetje wil graag weten hoe dit liedje heet. Het is iets van vroeger, meer weten we niet. We hebben alleen een midi bestand, ik heb hem even geupload:
http://rapidshare.com/files/400634657/hikari_1_.mid.html
Hikari1.mid, 8kb.
Alvast bedankt!
Linkje van het fragment zal schelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef RETROSWEETY het volgende:
Bij de uitzending van NOVA / Den Haag vandaag van 17 juni 2010 ,hoorde ik aan het begin en tijdens het item over het anti rook vaccin ( Hoop voor de verstokte roker? )... achtergrondmuziek .
Het was Lounge achtige muziek .
Wie zou mij kunnen helpen aan de titel of de uitvoerenden hiervan ?
Alvast bedankt !
Dat is wat eruit kwam bij Shazam, helaas kan ik het niet kopiëren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:20 schreef Fosfolipide het volgende:
hey donroyco, wat kan ik daar precies mee?
Is van One Republic:quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Fosfolipide het volgende:
Haha superheld, bedankt! Geniale softwareWas er anders nooit opgekomen. Thx
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef Endymion9 het volgende:
Help!!! ik zoek echt al jaren naar de naam van het klassieke nummer dat begint op
0,56 seconden. Van de film Anastasia, van het volgende gedeelte:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |