Al gedaan, kreeg niks terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat voor het filmpje is gemaakt. Al eens contact met de makers van die site opgenomen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Sc4rf4c3 het volgende:
Ik zoek al heel lang het nummer dat in het filmpje hieronder rond 1:45 wordt afgespeeld
Als je het weet, zeg het alsjeblieft. Ik kan me herinneren dat het van een auto commercial is, maar ik heb geen idee meer welke D:
Bij voorbaat dank!
JA!quote:
Komt trouwens uit een bierreclamequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Sc4rf4c3 het volgende:
[..]
JA!
Nice! Paolo Conte, hele goede zanger!
Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord!Deze ga ik nu de komende uren luisteren
Natasha Bedingfield - These Wordsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef EvanStone het volgende:
Een nummer gezongen door een vrouw. Wat ik mij herinner zijn de volgende woorden: These words, i love (3x)
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Natasha Bedingfield - These Words
Die heb ik op m'n pc staan! Een trance remix weliswaar. Heb heel diep nagedacht maar kan het ff zo snel niet vinden..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/163216-oranje-soccer-city-stadium.html
Hoe heet dat nummer wat hierin gespeeld wordt?
Als je even de reacties leest:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Kassabon het volgende:
iemand die weet welk nummer dit is die je hoort bij dit filmpje?
bedankt!
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_hoelahoep.html
PPK?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef muppets4 het volgende:
Russische tranceformatie van denk ik rond 2000. Twee nummers staan me bij, één als tribute aan Yuri Gagarin, de russische kosmonaut. De tweede is met tekstfragmenten van de I have a dream speach.
Zit de hele dag al in mijn hoofd. Wie haalt het er uit?
???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef muppets4 het volgende:
Russische tranceformatie van denk ik rond 2000. Twee nummers staan me bij, één als tribute aan Yuri Gagarin, de russische kosmonaut. De tweede is met tekstfragmenten van de I have a dream speach.
Zit de hele dag al in mijn hoofd. Wie haalt het er uit?
Helemaal goed. Ik dacht al dat het drie letters waren. Nu even luisteren. Voor liefhebbers van oudere dance ook een leuke suggestie trouwens.quote:
ywquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef muppets4 het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik dacht al dat het drie letters waren. Nu even luisteren. Voor liefhebbers van oudere dance ook een leuke suggestie trouwens.
Dank je wel.
Riva Starr - I Was Drunk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo nu zoek ik zelf eens een nummertje![]()
Gisteren schoot spontaan echt een minimaal stukje van een liedje door mijn hoofd en eigenlijk verder dan één woordje kwam ik niet. Het is in elk geval het begin van het refrein en de zanger (ja een man,ik denk een donkere man) lijkt iets te zingen in de trant van : The grammaforce (kan ook iets met ground ofzo zijn), en dan volgens mij iets van glad to have it, en dan herhaalt het weer 1 á 2 keer. Ik weet dat Grammaforce niets is maar zo klinkt het zeg maar in mijn hoofd, het nummer is vrolijk/redelijk snel althans het tempo wat ik me kan herinneren Genre vind ik lastig te bepalen ik denk een beetje aan het Ryan Shaw genre zeg maar.
Jaartal durf ik niets over te zeggen.
En nee het is niet Gramophonedzie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
Verder niemand?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die heb ik op m'n pc staan! Een trance remix weliswaar. Heb heel diep nagedacht maar kan het ff zo snel niet vinden..
misschien deze?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef Crientj het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de titel Nick At T's heeft..
Volgens mn last.fm is hij van Herbie Nichols, maar dat klopt niet.
Het begint namelijk met een heerlijke gitaarintro, en een jonge man die het nummer zingt.
Iemand een idee?
Edit;
Kan mij wel nog een aantal stukjes van de tekst herinneren.
Volgens mij zit deze tekst er wel in.
'i'm gonna try until I'll ever slow down, i'm gonna try until I break down.'
Je bent echt geweldig; dat is 'm. ;oquote:
je had hem moeten weten, de plain white t's staan zelfs in je onderschrift (of hoe dat ook mag heten)quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef kvd het volgende:
[..]
je had hem moeten weten, de plain white t's staan zelfs in je onderschrift (of hoe dat ook mag heten)
Maar google is geweldig...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef SpaReine het volgende:
Ik zoek het nummer van dit filmpje... Helaas wel een SHAB film dus let op!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek weer eens een nummer..
Vandaag in de sportschool een nummer dat ik al vaker gehoord had daar, ik denk dat het nummer wel een tijdje oud kan zijn (10 jaar ofzo). De stijl doet een beetje denken aan David Tavare - Hot Summer Night. Je hoort een vrouw e.e.a. zingen en het refrein begint met 'po pe pa pa, po pe pa pa, borderline (of iets daarop lijkt).' Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo nu zoek ik zelf eens een nummertje![]()
Gisteren schoot spontaan echt een minimaal stukje van een liedje door mijn hoofd en eigenlijk verder dan één woordje kwam ik niet. Het is in elk geval het begin van het refrein en de zanger (ja een man,ik denk een donkere man) lijkt iets te zingen in de trant van : The grammaforce (kan ook iets met ground ofzo zijn), en dan volgens mij iets van glad to have it, en dan herhaalt het weer 1 á 2 keer. Ik weet dat Grammaforce niets is maar zo klinkt het zeg maar in mijn hoofd, het nummer is vrolijk/redelijk snel althans het tempo wat ik me kan herinneren Genre vind ik lastig te bepalen ik denk een beetje aan het Ryan Shaw genre zeg maar.
Jaartal durf ik niets over te zeggen.
En nee het is niet Gramophonedzie.
Eindelijk gevonden:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
De kneiters wat knap, dat is 'm. Bedankt.quote:
gevolgd door "I'm loving it!"?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef EvanStone het volgende:
Schop:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik zoek het liedje dat onder de nieuwe ING-reclame zit. Het is Afrikaans getint (door het WK, obvious) en het woordje 'django', of iets dergelijks, zit erin. Iemand enig idee hoe dit liedje heet en van welke artiest/groep het is?
Ja mooi is dat, ik heb altijd gedacht (tot een jaar geleden) dat het: "Jungleeeeee, jungle music baby" was...quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een nummer dat hoort bij een reclame over voetbal. Het werd een maand geleden ongeveer uitgezonden, met betrekking tot WK? Het is niet wavin' flag, ook niet Shakira.
Het word gezongen door een man, iets als "You know you got to believe it"?
Thanks, dat is hem inderdaad!quote:
wat ik tegen kom op imdb.com is:quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
ik zoek al jaren de soundtrack (of de begintune) van de film 'murder by numbers' met o.a. Sandra Bullock in de cast.
Het is een klassiek nummer....echt een goede melodie zit erin.
Zoeits als dit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef 100xniks het volgende:
hey,
ik zoek een nummer, ik denk dat het uit de jaren 70/80 kom en je hoort een vrouw soort ''its gonna be the right sunshine/sunrise'' zingen en sunrise/sunshine komt er vaker in voor.
het nummer lijkt in zijn geheel wel een beetje op: Boys Town Gang - can't take my eyes off you
ik hoop dat jullie wat weten...
iemand al enig idee??
Nee deze zijn het ook niet. Hier kom ik ook elke keer op uitquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik tegen kom op imdb.com is:
Goldberg Variations van J.S. Bach
of
Das Rheingold - Entry of the Gods Into Valhalla van Wagner
Vermoed dat het het eerste muziekstuk is
Zal wel deze of een remix ervan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef MouzurX het volgende:
Liedje met de tekst(vrouwenstem):
I like electro, i like electro, i like electro.. house and techno.
Is idd wel de lyric volgens mij, maar wel een totaal ander liedje.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal wel deze of een remix ervan zijn.
ideetje van mij:quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi,
Ik hoorde gisteravond bij het uit eten op de achtergrond een vrij relaxt nummer, beetje ballad/licht-jazz achtig. Een zinnetje had het over "6 million people", maar op lyrics zoeken word ik niks wijzer van. Ideeën?
Heldin!! Dankjewel!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef kvd het volgende:
[..]
ideetje van mij:
Katie Melua -Nine million bicycles
Tijdje geleden?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef CraniuM het volgende:
Tijdje geleden bij de nos was na de wedstrijd van nl - den een soort van herhaling van de goals en acties van elia, en was een vrolijk zomers nummer op met steeds iets van sunshine, hopelijk weet iemand het
Ik tel 3 miljoen, weet niet welke miljarden jij ziet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef kvd het volgende:
[..]
graag gedaan, je zat er een paar miljard mensen vanaf, vandaar dat je hem niet kon vinden
de vraag:quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik tel 3 miljoen, weet niet welke miljarden jij ziet.
dus 6 miljoen mensen...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi,
Ik hoorde gisteravond bij het uit eten op de achtergrond een vrij relaxt nummer, beetje ballad/licht-jazz achtig. Een zinnetje had het over "6 million people", maar op lyrics zoeken word ik niks wijzer van. Ideeën?
dus 6 miljard mensenquote:There are six billion people in the world
More or less
and it makes me feel quite small
But you're the one I love the most of all
"Veronica komt naar je toe deze zomer!"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef korting het volgende:
Ik ziek een liedje, instrumentaal, dat je echt een zomer gevoel geeft. Volgensmij heet het iets met breeze ofzo, maar dat weet ik niet zeker. In de zomer hoor je het ook wel eens op tv als achtergrond tune. Kent iemand die?
Nope, dat is em niet. Er is een lichte beat op de achtergrond en op de voorgrond violen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Veronica komt naar je toe deze zomer!"![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef korting het volgende:
[..]
Nope, dat is em niet. Er is een lichte beat op de achtergrond en op de voorgrond violen.
Hij zit in DIT filmpje:
Hoe heet dat nummer?
Weet je misschien IETS van de tekst? Ik heb wel een paar ideetjes namelijk....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Maincoon het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet alleen een deuntje.. Dat deuntje lijkt héél sterk op deze vanaf 0.19 ongeveer:
Het is denk ik een nummer uit de jaren 90 en deuntje heeft ook ongeveer hetzelfde geluid, maar ik moet dan denken aan een hawai geluid.
Echt heel lastig denk ik, maar weet iemand het?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Maincoon het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet alleen een deuntje.. Dat deuntje lijkt héél sterk op deze vanaf 0.19 ongeveer:
Het is denk ik een nummer uit de jaren 90 en deuntje heeft ook ongeveer hetzelfde geluid, maar ik moet dan denken aan een hawai geluid.
Echt heel lastig denk ik, maar weet iemand het?
Derrick?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een theme song van een serie/film, van een actieserie/film dacht.
Lang............... kort kort
En dan wordt de bass steeds lager... iemand?
Nope, sorry..!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Weet je misschien IETS van de tekst? Ik heb wel een paar ideetjes namelijk....
B.B. & Q band?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:35 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een zeer moeilijk te vinden soul group, naam bestaat uit losse letters met een punt ertussen. ik dacht aan bbr bba of bbe maar niets kunnen vinden.
eerste waar ik aan dacht maar past net niet helemaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een theme song van een serie/film, van een actieserie/film dacht.
En dan wordt de bass steeds lager... iemand?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, gister kwam er zo'n liedje rond 20.20 op 3fm. Net gekeken maar hij staat er helemaal niet meer bij.Maar het was van een band met een k en ze zongen: this is the modern....... Volgens mij is het geen live.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Slickk het volgende:
Het nummer wat je duidelijk hoort in dit filmpje van 0:05 - 0:13;
Weet iemand welke dat is?
Ik herken hem zeker wel. Volgens mij hoor je tijdens het hoogtepunt van het nummer ook nog mensen "tuduuduu" 'zingen'Maarja, nu de titel nog.
Ik zie nu pas dat je had gereageerd. Hij lijkt er ook erg op! Maar het is hem niet jammer genoeg..quote:
Uit dit topic Met welke muziek gaat de NOS dit jaar verrassen? (laatste reactie) blijkt dat hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef toma het volgende:
De NOS zendt iedere dag nadat alle WK wedstrijden zijn geweest een filmpje uit met de hoogte punten van alle wedstrijden. Daaronder zit een heel vrolijk Afrikaans muziekje gemonteerd. Ik heb geen flauw idee welk nummer het is maar het klinkt wel lekker. Ik kan er ook geen woord van verstaan maar het klinkt als: "Beetje beetje bepee, beetje beetje ...".
Die jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit dit topic Met welke muziek gaat de NOS dit jaar verrassen? (laatste reactie) blijkt dat het
is, Zangalewa met Zangalewa .
Kijk! Dat is hem! Ik zat al aan Axwell te denken of Chuckie (want volgens mij draaide hij die ook op het Rembrandtplein tijdens Koninginnedag), maar ik wist gewoon geen titel.quote:
Geen dank.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kijk! Dat is hem! Ik zat al aan Axwell te denken of Chuckie (want volgens mij draaide hij die ook op het Rembrandtplein tijdens Koninginnedag), maar ik wist gewoon geen titel.
Erg bedankt!![]()
Wel verrassend dat die door Crookers er doorheen werd gemixed
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef DragonFire het volgende:
Ik zoek een nummer heel bekend.
De naam is iets van greensfields ofzo.... iets met greens dacht ik.
Een soort Keltisch nummer.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef DragonFire het volgende:
Ik zoek een nummer heel bekend.
De naam is iets van greensfields ofzo.... iets met greens dacht ik.
Een soort Keltisch nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |