het is iig de reclame van het merk Bodum...misschien helpt dat bij het zoekenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef 2cv het volgende:
Op NL 1 was er vandaag een reclamespot voor gekleurde barbecues in allemaal verschillende hippe kleuren. In die reclame speelde een aap (chimpansee) de hoofdrol en op de achtergrond klonk een oud rock&roll nummer. Wat is de titel + uitvoerende van dat nummer ? Overigens, dat liedje is ook te horen in de film Christine (die met die Amerikaanse auto die 'leeft' , zichzelf uit kan deuken en tegenstanders vermoordt).
Ja, dat is het merk ! Ik was het merk vergetenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het is iig de reclame van het merk Bodum...misschien helpt dat bij het zoeken
Er gaat een lamje branden.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Bjoro het volgende:
Summertime Blues door Eddie Cochran, dan denk ik !
heb nu ook de YT toegevoegdquote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef 2cv het volgende:
Er gaat een lamje branden.
Minnie Riperton - Loving You?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:11 schreef Vilans het volgende:
Hai, ik zoek een oude liefdesnummer. Iedereen kent hem wel, maar ik ben de naam kwijt.
Tis een donkere vrouw die dan "lalalalala, lalalala, lalalala-lalalalaalaaaa toedoedudududuuuuu (en dan een hele hoge stem)"
Lyrics weet ik niet.
Graag gedaan, veel gebruikt liedje in films dus was 'm nog niet vergeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Vilans het volgende:
Ah ja dat is hem hoor! Harstikke bedankt GekruldeMondhoek!
En lekker snel ook
Die bedoel je?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef SevD het volgende:
We herkennen hem allemaal hier, maar komen niet op de naam!
Juist! Bedankt!quote:
"Ladyquote:Op zondag 20 juni 2010 14:26 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek een (rustig) dance nummer waarin deze tekst met mannenstem wordt gezongen: "Baby, I've got you on my mind".
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:11 schreef kroonluchter het volgende:
hallo!
Ik zoek ook een nummertje:
in het liedje komt de hele tijd : tuck the night...in voor..
het is een beetje een dance/ house nummer! ehhh..tuck the night!
kan hem nergens vinden
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef kroonluchter het volgende:
nee dat is hem niet...
echt, tuck the night..
en hij is niet oud zoals het liedje die je gaf..
Nee helaas, er komt echt bijna alleen maar de tekst: "I got you on my mind" in voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:44 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Lady
I just feel like
I won't get you
Out of my mind" ?
oja, en het is niet BB King. Want zijn gitaar heet Lucille, dat weet ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Roland1000 het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer:
Eind jaren 80, begin jaren 90 denk ik. Een man, zingt Lucy of Lucille, daarna gevolg door een achtergrondkoortje die "pap" roept. Beetje funk/pop achtig, met een electrische gitaar die opvallend is. Zo herinner ik het me. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |