Jepquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies.
De man die bij mij heeft gestuct is ook stucadoor van beroep en die wou ook roodband hebben.
Buiten dat: er komen toch nog tegels of een andere waterdichte afwerking overheen toch?
Ik had het ook erger verwacht idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
oh dat is wel ff balen ja.
Maar het schiet toch flink op vind ik
*laat Ingeping lief op het wolkje zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het ook erger verwacht idd.
Maar als het stucen klaar is, hebben we de meeste stoftroep gehad
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar als het stucen klaar is, hebben we de meeste stoftroep gehad![]()
Zet ingeping weer met beide voetjes op de grondquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
*laat Ingeping lief op het wolkje zitten.
Zaagtafel met diamantzaag, die we lekker op het platte dak zettenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
lekker tegeltjes zagen
het liefst droog met haakse slijper
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zaagtafel met diamantzaag, die we lekker op het platte dan zetten
Ja, oke...er moet nog een gat in het plafond voor de Itho-box en 2 gaten door de vloer voor de afvoeren, maar toch....quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*laat Ingeping lief op het wolkje zitten.
Zit een waterpomp aan vast geleuf ikquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Zaagtafel met diamantzaag, die we lekker op het platte dan zetten![]()
Je gaat niet schilderen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, oke...er moet nog een gat in het plafond voor de Itho-box en 2 gaten door de vloer voor de afvoeren, maar toch....
Voor het water dat eraf looptquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit een waterpomp aan vast geleuf ik
Alleen de kozijnen en de deur, maar dat doen we lekker onder de overkapping.quote:
Op het platte dak zit een afvoer en anders ff de tuinslang erachter aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor het water dat eraf loopt
Dat is niet schoon en fris net als de spetters.
Vind schuren het ergste stof wat er is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen de kozijnen en de deur, maar dat doen we lekker onder de overkapping.
De lijsten zijn er toch af en 1 deur gaat helemaal dicht.
Ach jaaaa, nog stof zat, maar zo erg als met frezen zal het niet meer worden...toch?![]()
Er valt nu wel steeds puin door de ventilatiekokert van de wc beneden als we de deur daar open doen
Idd, gelukkig zijn de kozijnen e.d. nu ook licht qua kleur, dus met licht opschuren redden we het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind schuren het ergste stof wat er is.
Verder gaat het wel hoor
Maar zou de grote schoonmaak even uitstellen
Hmm ja 1x schuren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, gelukkig zijn de kozijnen e.d. nu ook licht qua kleur, dus met licht opschuren redden we het wel![]()
Denk dat ik dat deze week maar es ga doen.
En grote schoonmaak is tegenwoordig niet meer dan stofzuigen en dweilen
Vaker was ik niet van plan neequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja 1x schuren?
Laat onze schilder het maar niet horen.
Nou inderdaad als de Mr de koffer met gereedschap pak stop ik spontaan met mijn emmer vullen.
Deuren dicht helpt nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vaker was ik niet van plan nee![]()
Toen er zaterdag gefreest werd, had ik alle deuren dicht en overal een oude handdoek voor, maar toch was m'n zwarte aanrecht wit![]()
Nou jaaaaa, het wordt straks echt haske mooi en het was er ook echt echt echt aan toe, getuige de foto's in de OP
Daarom, nu maar ff een oogje dichtknijpenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deuren dicht helpt niet
Straks als het klaar is 2 dagen soppen en je hebt een nieuwe badkamer en een schoon huisje
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Stucadoor is gisteravond geweest, dus alle muren zijn weer mooi strak.
Zal later op de dag ff foto's uploaden
Wandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef Beijtje het volgende:
Ik had dit topic nog ff gemist maar wil het zeker volgen. TVP dus!Las dat dat niet meer mocht, maarja, het is voor Ingetje toch ook leuk om te weten dat ik het een leuk topic vind dat ik ga volgen? Dus vandaar...
![]()
Wat voor tegels komen er? (Of komen er geen tegels, nog beter?)
Dat was ikkequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag hebben paps en een vriend van ons flink wat rommel gemaakt, wie wilde me ook alweer met beide beentjes op de vloer zetten hier?)...............
Onze logeerkamer, wat doe je?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag hebben paps en een vriend van ons flink wat werk verzet (en rommel gemaakt, wie wilde me ook alweer met beide beentjes op de vloer zetten hier?)
Foto's![]()
Voor de afzuiging en afvoer van de CV moest er nog een "klein" gaatje op zolder gemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
Tnxquote:
Het was er ook wel aan toe idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef eightone. het volgende:
Ik dacht dat die 'klein schimmelhok' in de TT als grapje was, maar jezus zeg. Het is het gelukkig allemaal waard, vooral nu je er een bad bij krijgt.
Sorryquote:Op zondag 13 juni 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze logeerkamer, wat doe je?![]()
![]()
Het begint op te schieten!![]()
Is het ook, dat zijn van die klusjes die je niet zelf moet willen doen, want dan hangen de tegeltjes straks wel heel raar aan de muurquote:
Wel een douchebak, maar die niet tegen de muur zetten, maar dus op 19 cm van de muur plaatsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
Geen douchebak maar dan glasblokken en een deur?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wand![]()
[ afbeelding ]
Vloer (die donkerbruine)
[ afbeelding ]
En de koof. Ook de donkerbruine.
[ afbeelding ]
Denk dat de overige foto's morgen komen, vandaag ook nog jarig, zieke echtgenoot en over anderhalf uur hier het huis vol
En die 19 cm die de douchebak van de muur af komt dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel een douchebak, maar die niet tegen de muur zetten, maar dus op 19 cm van de muur plaatsen.
En dan een muurtje van 1 blok breed, afdekstrip erop en daar tegen aan het douchescherm bevestigen.
Fermacell en betegelenquote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En die 19 cm die de douchebak van de muur af komt dan?
Tnx Vissie, de vloertegels lijken idd net houten vloerdelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi Ing, ik vind dat hout erg warm staan
Heel leuk dat met die bubbels, ik vraag me alleen af of een heel 'wandje' van die tegels niet erg druk wordt qua bubbels all over. Ik zou denk ik in dezelfde kleur gewone effen glazen stenen doen en dan hier en daar eentje met bubbels.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Er komt een douchebak van 90x90 in, maar die willen we eigenlijk iets ruimer hebben ivm lang kereltje.
Nu hadden we zelf bedacht om aan weerszijden tegen de muur een rand van glasblokken te zetten en daar tegen aan het douchescherm te bevestigen.
Deze vinden we erg leuk![]()
http://www.glasblok.nl/?button_select=3&product_id=15
Iemand hier ervaring mee?
Edit: plaatje werkt niet, link wel![]()
Tja, ik moet het douchescherm zelf ook maar es bekijken idd.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk dat met die bubbels, ik vraag me alleen af of een heel 'wandje' van die tegels niet erg druk wordt qua bubbels all over. Ik zou denk ik in dezelfde kleur gewone effen glazen stenen doen en dan hier en daar eentje met bubbels.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, ik moet het douchescherm zelf ook maar es bekijken idd.
Als dat al een druk motief heeft, is effen denk ik beter.
Douchescherm staat al 8 jaar hier in huis in een doos, dus ik heb geen flauw idee meer hoe die er ook alweer uitziet
Foto's!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
ben je met die diamantboor in de weer geweest?
Nee, ik heb een poging tot optillen gedaan en dat was al link genoeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
ben je met die diamantboor in de weer geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |