precies. je bent zoals je bentquote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
op tv.. een jongen die homo is, die hetero wil worden..ik kan er niet echt bij met mn gedachtes.. dat ben je gewoon, dat verander je niet..
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
op tv.. een jongen die homo is, die hetero wil worden..ik kan er niet echt bij met mn gedachtes.. dat ben je gewoon, dat verander je niet..
Pinguïn.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Dus Tombola een vrouwtje...
En de andere nieuwe naampjes?
(Ikke nieuwsgierig typje)
Hou je ook van anaal? Dat is wel een breekpunt.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een hetero vrouw die homo man wil worden.
Serieus, alle leuke jongens zijn homo en ik houd van musicals en songfestival en foute '80s/'90s party's.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je meot doen wat je neit laten kan he?
maar ik had nog geen antwoord van Kally... en moet ik dan tot die tijd stil blijven zitten met mijn handjes over elkaar?
uit d foto valt niet veel af te leiden iddquote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe kunnen jullie dat nou inschatten... Heb ik zo kleuterig gedaan?
foto:
[ afbeelding ]
Zegt toch ook weinig over mn leeftijd???
heul niet op Bellaquote:
Jij denkt dat alle homo's anaal doen?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou je ook van anaal? Dat is wel een breekpunt.
Die ik ken wel.quote:
O die wou je vandaag al?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
heul niet op Bella(ja, vanochtend toen ik nog niet had gevraagd of ik je tyoboy mocht zijn
)
en ik ga toch niet stil blijven zitten... ik wacht nog steeds op een besluit hoor
Benny wil iedereen. Zelfs RoWie.quote:
Gewoon omdat je het zielig vond en het hem gunt omdat je klaarblijkelijk aardig bentquote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Robben gaat naar Z-Afrika
Ik weet niet waarom ik daar zo blij mee ben want verder zit ik helemaal niet in WK-sferen.
gelukkig, ik zit al op haarquote:Op zondag 6 juni 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
heul niet op Bella(ja, vanochtend toen ik nog niet had gevraagd of ik je tyoboy mocht zijn
)
en ik ga toch niet stil blijven zitten... ik wacht nog steeds op een besluit hoor
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou je ook van anaal? Dat is wel een breekpunt.
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |