Hoe is het met je wekelijkse storingen bij Online?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die UPC nog steeds nemen na al die jarenlange regen van klachtenbagger over het bedrijf.
Kan niet, kabelmarkt zit dicht.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef wiebelstront het volgende:
mischien op ziggo overstappen?![]()
ik heb nooit bijna nooit problemen met ziggo.
Nooit ergens last van gehad, prima op snelheid altijd. Hooguit een keertje per jaar dat het internet er voor een minuut of twee uitligt, maar daar mag ik niet over klagen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoe is het met je wekelijkse storingen bij Online?
En nu oprotten met je getroll uit m'n topic.
Jawel maar dat boeit ons niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Manu. het volgende:
Niemand merkt mijn 18mb plaatje
Wat zij wij paupers zeg. Jouw internet is ongeveer 25 keer zo snel als het onzequote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokked op
hieri s het ook langzaam gvd het moet 120 zijn![]()
[ link | afbeelding ]
Probleem is vnl met nederlandse sites. Speedtesten op een server in Brussel geeft dus prima resultaten. Probeer maar eens een NL server (Amsterdam of Alphen oid)quote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[ link | afbeelding ]
maar surfen gaat idd erg traag.
Waarom heb ik toch het gevoel dat heel UPC traag is alleen maar door "een serverupgrade van de speedtest" te lezen?quote:http://www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/
I.v.m. een serverupgrade van de speedtest is deze tijdelijk niet beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Probleem is vnl met nederlandse sites. Speedtesten op een server in Brussel geeft dus prima resultaten. Probeer maar eens een NL server (Amsterdam of Alphen oid)
Nee man, pc opnieuw installeren.quote:
Je test met een server in brussel. Dit kan aan zoveel meer dingen liggen en is totaal geen representatieve test.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef Dennisweb het volgende:
Mag klagen over snelheden van andere providers ook?
[ link | afbeelding ]
Yep. Telfort. Ik hoor het dubbele te hebben. Ik woon amper 2 minuten van de centrale af! ADSL
Ik heb (normaal danquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Internet van 50 MbitAlsof je webpagina's daar een stuk sneller mee laden
Alleen voor tv over internet is het handig en als je perse die ene film met een uur binnen wilt hebben. Maar voor de rest?
Nou, dat snel downloaden is toch ook de doelgroep...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Internet van 50 MbitAlsof je webpagina's daar een stuk sneller mee laden
Alleen voor tv over internet is het handig en als je perse die ene film met een uur binnen wilt hebben. Maar voor de rest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |