Wil je mij quoten dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Te jong, 16.
En mijn posts beginnen aardig op te raken.![]()
16?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Te jong, 16.
Ik heb ook niet veel gedronken, ik denk 5 halvelitter blikken en een glas wijn over een tijd van 8 uur oid. Maar ik was ineens ladderzat, kon niet meer recht fietsenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik heel erg veel zuip word ik juist extra vroeg wakker
Komt gelukkig weinig voor dat ik zo veel drink. Met gewoon een normaal aantal biertjes is het eerder rond de 11 uur ofzo.
Haha aldi!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel gedronken, ik denk 5 halvelitter blikken en een glas wijn over een tijd van 8 uur oid. Maar ik was ineens ladderzat, kon niet meer recht fietsen
Misschien omdat het schultenbrau bier was
Op je 10.000ste postquote:
Verander je leeftijd eenmalig bij het aanvragenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Te jong, 16.
Lolquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was al vroeger wakker, toen later merkte ik dat er een enorme kater in de opkomst was... Ben rustig gaan liggen en viel in slaap
Haha koningquote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was vrijdag in een kroeg waar het 2 halen 1 betalen is als er een Volendams nummer gedraaid wordtTijdens Jan Smit meteen 4 bier en 4 cola gehaald voor 7 euro
We waren met z'n 3'en, eentje was al te dronken en wilde niks meer en eentje drinkt sowieso niet dus die nam de cola
WOARST BIER????quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef deepart het volgende:![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd AdvancedPower met je 10.000ste bagKwaliteitspost!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef deepart het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd AdvancedPower met je 10.000ste bagKwaliteitspost!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja:
[ afbeelding ]
Te laat.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef henrydg het volgende:
Hé AP, beter sta ik wel in je 10.000ste post vermeld.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lolik ben ook nu nog aan het bijkomen van vrijdagavond (
) en dat kan prima met de zondagavondreeks
quote:
Maar jij hebt al een diploma op zak en die mensen technisch gezien nog nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen weer aan het werk.. over 4 weken vakantie.. en iedereen om me heen heeft al vakantie.. frustrerend..
Dan moet het barpersoneel ook goed oplettenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was vrijdag in een kroeg waar het 2 halen 1 betalen is als er een Volendams nummer gedraaid wordtTijdens Jan Smit meteen 4 bier en 4 cola gehaald voor 7 euro
We waren met z'n 3'en, eentje was al te dronken en wilde niks meer en eentje drinkt sowieso niet dus die nam de cola
quote:
Mweh ik ook nog niet, deze week allemaal mondelingenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen weer aan het werk.. over 4 weken vakantie.. en iedereen om me heen heeft al vakantie.. frustrerend..
Oh nee ik heb stagequote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een diploma op zak en die mensen technisch gezien nog niet
Want ik neem dan maar aan dat zij examen gedaan hebben en jij dat al gedaan hebt
Nog nooit gehad dat het niet goed ging hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet het barpersoneel ook goed opletten
Hoe komen die andere mensen dan al aan vakantie?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh nee ik heb stage![]()
Ik heb wel een diploma.. VMBO tl
O, dat wil ik ook wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Een troost: als ik weer op mijn fotoboek kan komen al jullie posts erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |