Ja da's de doos die gefilmd heeft, die had de hele tijd een meisje gecentreerd waardoor ik aan de zijkant lag! Ik stond bij 3 dansen vooraanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef Malahide het volgende:
Ang3l![]()
![]()
. Niccceeee.
Wat stond je bescheiden aan de zijkant, zo ken ik je helemaal niet.
Daar ben ik het echt ZO hard niet mee eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef Saeramir het volgende:
Jose & Lauren - Contemporary
Wow.. Wat een mooi stuk dans. En dat van een b boy. Hij maakt het toch waar he. Hij zei dat hij beter wilde worden dan Legacy, nou hij maakt het gewoon waar. Hij is op zijn minst op hetzelfde niveau als Legacy nu. Heel erg lief en zwoel en emotioneel en sexy gedanst, heb er ten volle van genoten.
Nou dat heb ik gedaan hequote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jose die huilde en Kent die huilde en Billy die zijn snotterneus op de schouder van Kent legde...![]()
![]()
Hey Saeramir... nou ff doorwerken hè
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Met dat tempo dat zij heeft heeft ze vannacht de finale al gezien en moeten wij nog naar de top 6
Yep, daar waren we het al over eens. Legacy zag je per week groeien, dat kan je van Jose nog niet zeggen (vind ik dan hè?). Maar het blijft een heerlijkheidje om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt ZO hard niet mee eensIk vind Jose een genot om naar te kijken door het plezier wat hij uitstraalt, maar de contemporary van hem was geen dans. Dat was een paar B-Boy moves en voor de rest van links naar rechts lopen om de allstar te ondersteunen. Dat was bij legacy niet het geval, die danste.
Ik mag helaas niemand uitnodigen omdat ik af en toe te snel wegrenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, heeft er iemand genoeg credit of hoe dat ook heet, om mij een invitatie toe te sturen van Immortalseed? Ik had er een account, maar dat is disbled om de een of andere reden
Waarom heb ik nou alle dansen (behalve die stomme Broadway van Tycequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb er nu al zin in. Al had ik een moord gedaan om Adechike eruit te hebben en Alex erin.
Ik kan je er 1 voor tvtorrents geven, die staan er ook vrijwel meteen op.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, heeft er iemand genoeg credit of hoe dat ook heet, om mij een invitatie toe te sturen van Immortalseed? Ik had er een account, maar dat is disbled om de een of andere reden
En 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:47 schreef EllaN het volgende:
Aah gelukkig.
Ik was oude sytycd-s aan het kijken (Katee en Danny zijn nog steeds mijn all time favs).
Seizoen 3 en 4
Ja, vooral Travis en Adam willen nog weleens dingen zeggen over wie er uit ligt, als reactie op Tweets die zij gekregen hebben. Daarom ga ik op vrijdagochtend ook nooit op Twitterquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Geeft wtitter niet al heel snel spoilers over wie er uit is? Vanwege tijdverschil en zo?
Voor mij was season 5 echt een heerlijk seizoen maar ik was blind door liefde voor Evanquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
En 2.
Op welke plek zou dit seizoen komen? Het is in ieder geval tot nu toe al beter dan 1 en 6.
Zou 'ie 5 voorbij streven (heeft wel de potentie denk ik)?
Ja, vannacht is de performance show, dus morgenochtend binnen te halen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Saeramir het volgende:
Even voor de duidelijkheid, nieuwe show is dus morgenochtend alweer te krijgen?
* Saeramir is er echt helemaal uit
Ik vind de judges eigenlijk helemaal niet zo negatief, zeker niet als je het vergelijkt met hoe Nathan werd afgeslachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Saeramir het volgende:
Weet je wat voor gevoel me nu besluipt? Dat er met Billy Bell hetzelfde aan het gebeuren is als gebeurde met Nathan. Een jaar lang opgehemeld zonder dat ie het kon waarmaken omdat ie niet mee mocht doen. En toen ie mee mocht doen, waren de verwachtingen zo hyper hoog dat ie daar nooit meer aan kon voldoen. Al moet ik zeggen dat ik Billy wel beter vind dan Nathan, maar de judges zijn zo negatief, wat toch zijn neerslag heeft op de voters, waardoor hij dus niet meer zo populair is. Ik vind het jammerwant ik heb nog nooit bij iemand zo'n kippevel gehad als bij zijn top 40 dans vorig seizoen. En ik hoop dat hij nog gaat stralen en winnen?
Dat bedoel ik ook, hij is al helemaal uitgemelkt. En dan moet ie nog beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind de judges eigenlijk helemaal niet zo negatief, zeker niet als je het vergelijkt met hoe Nathan werd afgeslacht. Voor mij mist Billy gewoon iets wat me echt aanspreekt. Technisch is hij subliem, maar zijn solo's zijn altijd hetzelfde. Hij spettert niet van het podium af en heeft vaak niet genoeg connectie met zijn partner. Hij heeft ook geen aansprekende (of juist ergerlijke) persoonlijkheid. Hij is niet cute genoeg voor bakvissen, maar heeft ook niet het hertjesachtige waar die oude wijven en homo's in dit topic op vallen
. Hij is niet heilig gebleken want er zitten een aantal dansers in dit seizoen die minstens net zo goed zijn als hij (Alex uiteraard, Robert en Kent misschien iets minder maar die zijn sterker in de personality department). Maar wat ik vooral heb bij Billy, is dat hij voor mijn gevoel al vijf seizoenen meedraait. Hij is gewoon niet meer interessant
.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef Malahide het volgende:
Ach Nathan, die met dat blonde huppelvaginaatje Mollee danste (disco, Bollywood).
Speciaal fotootje voor Ang3l (maar hij zal ze wel weer niet herkennen"):
[ afbeelding ]
Jakobbquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef Malahide het volgende:
Ach Nathan, die met dat blonde huppelvaginaatje Mollee danste (disco, Bollywood).
Speciaal fotootje voor Ang3l (maar hij zal ze wel weer niet herkennen"):
[ afbeelding ]
O ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jakobbdie had moeten winnen. De beste contemporary danser ooit in So you think you can dance denk ik. Ja.. zelfs beter dan Billy
Ang, waar blijft je invitation??
![]()
Ik ook niet. Ik zit er alleen maar op om C-list celebrities als Erben Wennemars en Nigel Lythgoe in de gaten te houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Saeramir het volgende:
Ik heet ook Saeramir daar, maar ik doe er verder niets mee.. Niet zo interessant dus
Tja, Jakob. Dat ventje voor wie in iedere dans dertig sprongen werden gechoreografeerd. Die was heel goed, maar seizoen 6 hè? Bijna volledig uit het collectieve geheugen gewist van de SYTYCD-fans. Zo zielig voor de deelnemers aan dat seizoen. Maar voor Legacy en Russell heb ik nog wel een klein vlammetje hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jakobbdie had moeten winnen. De beste contemporary danser ooit in So you think you can dance denk ik. Ja.. zelfs beter dan Billy
Ang, waar blijft je invitation??
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit er alleen maar op om C-list celebrities als Erben Wennemars en Nigel Lythgoe in de gaten te houden. Heb nog geen ene Tweet zelf gedaan.
Gotver, wat mis ik Alexquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Saeramir het volgende:
Dat bedoel ik ook, hij is al helemaal uitgemelkt. En dan moet ie nog beginnen
Voor mij is hij wel een hertje hoorHij is nog steeds mijn favoriet van dit seizoen.
Oh gut, nu herinner ik me dat ik wél een keer getweet heb, naar Ian Waite van Strictly Come Dancingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga proberen een reply van een SYTYCD'er te krijgen.
Zo, hoeft er weer niemand weggestemd te worden deze weekquote:*** Ashley Galvan has suffered a broken rib, will not be dancing tonight! ***
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja zeg, het is wel een ongelukseizoen. Straks wint AdeChike by default.
Vorige seizoen ook al.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja zeg, het is wel een ongelukseizoen. Straks wint AdeChike by default.
Nondeju zeg.quote:*** Ashley Galvan has suffered a broken rib, will not be dancing tonight! ***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |