Dat vindt hij vast een beledigingquote:
Whehe, manwijfquote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
Hahaha. TT![]()
.
[..]
Dat vindt hij vast een belediging. Vroeger dachten ze altijd dat we tweeling waren
.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Ik moest hier aan denken![]()
'dat brengt onrust en stagnatie'![]()
Geef ze klappen met je rechterhand!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef Ayca het volgende:
Waarom mail je niks terug?! we hebben dinsdag een presentatie![]()
![]()
Ik haat het als mensen niet snel terug mailen
Is prima, gaat de overbevolking goed tegen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, zonder boeren hebben jullie geen eten.Dan sterven jullie uit.
Dus boeren moeten weg. Als ze weg zijn, dan kunnen jullie niets eten. Dan sterven jullie later toch weer uit van de hongerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is prima, gaat de overbevolking goed tegen.
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebbenquote:
´Hulp´ als in: je gaat spiekenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebben
Ahw, voor welk vak? Maar je moet die toets dus nog maken..? Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebben
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerpquote:Op zondag 6 juni 2010 20:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, voor welk vak? Maar je moet die toets dus nog maken..? Succes!
Daar kijk je zo raarquote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Dan zien ze tenminste dat ik niet op jouw lijk!
Welk onderwerpquote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerp
Economie is een makkie!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerp
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar kijk je zo raar. Hihihi. Daarom lijk jij niet op mij op die foto
.
Dinsdag.. en de herkansing in de toetsweek, m'n helper kan niet morgen, dus dat wordt na dinsdag.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Welk onderwerp? Wanneer heb je die toets? Morgen? Ga dan maar leren... of ken je het al?
Dan ga ik me even schamen voor een vijf voor mijn micro-economie tentamenquote:
wat wij hebben is micro-economie op middelbare schoolniveau (lees: examenvragen) En ik ben daar echt slecht in, helaas is het de laatste toets voor eco die we hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan ga ik me even schamen voor een vijf voor mijn micro-economie tentamen![]()
. Maar macro, wat ik woensdag heb, is simpel.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, doe maar met die panda beer. Whahaha. Of die ene waar je als een psychopate kijkt.
Op de middelbare is het helemaal niet moeilijk, gekkie.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat wij hebben is micro-economie op middelbare schoolniveau (lees: examenvragen) En ik ben daar echt slecht in, helaas is het de laatste toets voor eco die we hebben
Altijd bij het bespreken denk ik: ohja. Maar op de toets kom ik er zelf niet op.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op de middelbare is het helemaal niet moeilijk, gekkie.
oe fen enquote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Altijd bij het bespreken denk ik: ohja. Maar op de toets kom ik er zelf niet op.
Jij mag dat zelf wetenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
hoe laat had ik die wel genomen 02:00, omdat? weet niet maar als je wilt.................................
Dat komt nog welquote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja maar waarom heb ik dan nog geen getal gezien dat begint met de 4? aangezien het startgetal 500 is.... toch?
Zo, jij bent origineel! Helemaal zelf bedacht zeker?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef Julis het volgende:
Ik heb een idee voor een spelletje.
We beginnen met het getal 500.
De users met een username die begint met A t/m K tellen af naar 0.
De users met een username die begint met L t/m Z tellen op naar 1000.
De groep die het eerst het beoogde getal bereikt, wint!
De tweede groep krijgt twee letters extra omdat zij ook de moeilijke letter Q en Y hebben.
Regels:
Eenzelfde user mag niet meer dan 1 post achter elkaar maken
Game!
500
Dit is leuk voor de kids.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, jij bent origineel! Helemaal zelf bedacht zeker?
Gebruik het woordquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik het woordkids
niet
. Voordat het te laat is.
Dat is toch gezellie?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik het woordkids
niet
. Voordat het te laat is. Tenzij je een yup of een veertiger met vlot kapsel bent.
Alles kits met je kids?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is toch gezellie?
met vriendelijke groeten,
Jülide en de kids.
Ohjaaa? Squirrel, lees je ditquote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederlanders die het woord kids gebruiken verdienen klappen.
Wik ga je gangquote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederlanders die het woord kids gebruiken verdienen klappen.
En zij zei dat ze Last.fm site niet had gegeven dit word war Julide!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
Pics van Jülide die nog niet op last.fm staan
Boks ouwequote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wik ga je gang.
Ze vond het 1 maand geleden dom om foto's te plaatsen op fok en gisteren kwam ze met het idee om mijn foto op fok te plaatsten en ik zei als altijd schijt.
Wáár gaat dit over?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef Julis het volgende:
Je verdraait het verhaaltje wel, he.
Je wilde een maand geleden een foto van jezelf posten.
Ik zei: doe maar niet.
En toen zei jij: "ok"
En een maand later zag ik een foto van jou. En ik zei: "deze foto is wel leuk. Wil je het op Fok! plaatsen?"
En toen postte jij het op Fok!, want je wilde het toch al plaatsen!
Niemand vraagt om mijn meningquote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij veel te zeggen. Vurtel!
Nee ik wacht op een verhaal van jouw kant.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij veel te zeggen. Vurtel!
Hm. Ik heb wel een klein verhaaltje, maar dat kan ik niet plaatsen op internet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee ik wacht op een verhaal van jouw kant.
PM!!! Ik verveel me een beetje.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik heb wel een klein verhaaltje, maar dat kan ik niet plaatsen op internet..
Ik heb geen verhaaltjes, mallerd. Of het zijn kleine dingen die het vertellen niet waard zijn en vooral op dat moment leuk is. Wat verwacht je met vier dagen stage, één dag school en rustige weekenden?.
Ik weet zeker dat jij gekke dingen meemaakt. Elke dag is er wel iets aan de hand.
Hbo, Bedrijfskundige Informatica.quote:
Buiten seizoen op vakantie gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hbo, Bedrijfskundige Informatica.
Ik moet t/m eind augustus stage lopen. Daar gaat m'n vakantie.
Doe je nou dom om reacties uit te lokken of doe je gewoon dom omdat je er geen zin in hebt? Heb je voorbeelden?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maak niet elke dag gekke dingen mee. Wel moet ik zeggen dat ik soms met opzet dom doe, gewoon omdat die negatieve aandacht leuk kan zijn.
Ok tofquote:Op zondag 6 juni 2010 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hbo, Bedrijfskundige Informatica.
Ik moet t/m eind augustus stage lopen. Daar gaat m'n vakantie.
Ik raak een beetje in de war met de leeftijden, trouwens.quote:
Ik ben ook 16 hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war met de leeftijden, trouwens.
En, iemand uit 1994 is nu 16..
. Damn, dat dat kan in Nederland. 1994,
.
1993, is hijquote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war met de leeftijden, trouwens.
En, iemand uit 1994 is nu 16..
. Damn, dat dat kan in Nederland. 1994,
.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Julis het volgende:
[..]
1993, is hij
Squirrel heeft keylogger aanstaan op deze computer. Dit vind ik eng. Dat had hij dus al die tijd, en dan kom ik er nu achter
.
Ik zou hem echt slaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Julis het volgende:
[..]
1993, is hij
Squirrel heeft keylogger aanstaan op deze computer. Dit vind ik eng. Dat had hij dus al die tijd, en dan kom ik er nu achter
.
Dat zei hij tegen mij netquote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou hem echt slaan.. Hoe ben je erachter gekomen?
Misschien spontaan Ryanair tripje en ook misschien nog met vrienden stappen in Praag, maar dat moeten we nog allemaal regelenquote:
Oh de situaties waarover ik het heb hebben niets met geen zin hebben te maken. Ik praat gewoon raar bij mensen die me niets kunnen schelen, omdat de reacties van mensen erg lachwekkend kunnen zijn. Ff een dom voorbeeld: Joden zijn overal aan de macht, ook in NL, binnenkort geen varken meer voor jullie. (in de klas) Je had er bij moeten zijn, ze denken echt dat ik niet spoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe je nou dom om reacties uit te lokken of doe je gewoon dom omdat je er geen zin in hebt? Heb je voorbeelden?
Weet Borte dit ook?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Misschien spontaan Ryanair tripje en ook misschien nog met vrienden stappen in Praag, maar dat moeten we nog allemaal regelen
Heb je het wel gecheckt? En verwijderd? Ik zou het ook bij hem doen. En het lijstje met internetsites aan je vader tonen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zei hij tegen mij net. Al die tijd, damn. Mja, ik heb toch niets bijzonders te verbergen... maar nu weet hij wel mijn wachtwoorden enzo
.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je het wel gecheckt? En verwijderd? Ik zou het ook bij hem doen. En het lijstje met internetsites aan je vader tonen.
Sowieso. Ze reageert best mild, voor zover ik het lees. Kuub is wel offline nu, misschien heeft ze hem al afgetuigd.quote:
Ik kan die keylogger niet vindenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je het wel gecheckt? En verwijderd? Ik zou het ook bij hem doen. En het lijstje met internetsites aan je vader tonen.
Is dat wel slim om te doen? Sommige klasgenoten zullen denken dat je echt zo bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh de situaties waarover ik het heb hebben niets met geen zin hebben te maken. Ik praat gewoon raar bij mensen die me niets kunnen schelen, omdat de reacties van mensen erg lachwekkend kunnen zijn. Ff een dom voorbeeld: Joden zijn overal aan de macht, ook in NL, binnenkort geen varken meer voor jullie. (in de klas) Je had er bij moeten zijn, ze denken echt dat ik niet spoor.
Dat ben ik ook. Ik zeg ook dat hij dat niet moet doen, maar hij snapt dat nietquote:
Maakt hij nou een 'grapje' of was hij serieus? Als hij serieus is, is het ook zijn taak om te verwijderen. Als straf mag je hem ook 's nachts aan zijn bed naaien.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan die keylogger niet vinden. Volgens mij verbergt hij dat... ergens... Ofzo
.
Ze lijkt een geduldige zus, die veel kan vergeven...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso. Ze reageert best mild, voor zover ik het lees. Kuub is wel offline nu, misschien heeft ze hem al afgetuigd..
Geef maar aan als je hulp nodig hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Ik zeg ook dat hij dat niet moet doen, maar hij snapt dat niet.
Dat vind ik grappig.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat wel slim om te doen? Sommige klasgenoten zullen denken dat je echt zo bent..
Heb jij nog broertjes eigenlijk?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze lijkt een geduldige zus, die veel kan vergeven...
Ik ga wel even met hem pratenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt hij nou een 'grapje' of was hij serieus? Als hij serieus is, is het ook zijn taak om te verwijderen. Als straf mag je hem ook 's nachts aan zijn bed naaien.
Volgens mij niet.. maar ik kan het mis hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik vroeg dan ook specifiek naar broertjes..
Jij geniet ook als je mensen gek kan krijgen, hm? Het gevoel dat je krijgt wanneer je succesvol hebt getrolld is lekker, hehe.quote:
Ja, zou ik ook worden hoor. Niet dat er grote dingen zijn die ik verberg, maar het is geen fijn idee dat iemand leest wat ik aan het doen ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij nog broertjes eigenlijk?
Ik kan echt pislink worden als mensen achter mijn computer/laptop zitten en toestemming allerhande handelingen uitvoeren.
Ik zou hem in ieder geval niet meer vertrouwen..
In het echt is het nog leuker. Wel wordt het lastig als je aan mensen die dit trollen niet snappen, moet uitleggen dat je niet echt zo bent. Gelukkig is dit niet vaak nodig.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij geniet ook als je mensen gek kan krijgen, hm? Het gevoel dat je krijgt wanneer je succesvol hebt getrolld is lekker, hehe.
Twee zussen. En ik hoef zulke dingen niet te doen bij mijn zussen, ze vertrouwen mij met hun wachtwoorden en zo.quote:
Heuy. Da's niet eens zo'n slecht plan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan komt de fok-turkenknokploeg wel even op bezoek.
Je weet wel dat wanneer je het moet uitleggen het kwaad al geschied is? En dat ze jou vanaf dat moment voor altijd een rare zullen vinden?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In het echt is het nog leuker. Wel wordt het lastig als je aan mensen die dit trollen niet snappen, moet uitleggen dat je niet echt zo bent. Gelukkig is dit niet vaak nodig.
Bilmiyorem is ook gewoon een raar persoon. Héél raar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet wel dat wanneer je het moet uitleggen het kwaad al geschied is? En dat ze jou vanaf dat moment voor altijd een rare zullen vinden?.
Daar twijfel ik eerlijk gezegd niet aan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem is ook gewoon een raar persoon.
Heb jij de wachtwoorden van je zussen?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee zussen. En ik hoef zulke dingen niet te doen bij mijn zussen, ze vertrouwen mij met hun wachtwoorden en zo.
Sowieso, zoiets flikken bij familie is lame.
Ja, maar bij m'n klasgenoten boeit het niet, die vonden mij vanaf het begin al raar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet wel dat wanneer je het moet uitleggen het kwaad al geschied is? En dat ze jou vanaf dat moment voor altijd een rare zullen vinden?.
Het Turken op FOK!-tribunaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
Ik vind dat we ook de andere kant van het verhaal moeten horenkuub waar ben je?
Oke.. maar je hebt hun wachtwoorden dus welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee zussen. En ik hoef zulke dingen niet te doen bij mijn zussen, ze vertrouwen mij met hun wachtwoorden en zo.
Sowieso, zoiets flikken bij familie is lame.
Ja, hoe moet hij anders hun e-mails e.d. controleren?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb jij de wachtwoorden van je zussen?
ik hou ook van jou wikkiequote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem is ook gewoon een raar persoon. Héél raar.
Ja. Waarom?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb jij de wachtwoorden van je zussen?
Dat raar zijn valt echt reuze mee, lijkt zo door fok. Ik kan raar doen, maar in het echt pas ik er wel meer mee op dan op fok.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar twijfel ik eerlijk gezegd niet aan.. Maar ze lijkt me wel gezellig.
Je geeft net zelf toe dat je klasgenoten je ook raar vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat raar zijn valt echt reuze mee, lijkt zo door fok. Ik kan raar doen, maar in het echt pas ik er wel meer mee op dan op fok.
Trouwens. Een vraagje. Was jij echt diegene die een tijdje geleden die rare topics in GC had geopend?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat raar zijn valt echt reuze mee, lijkt zo door fok. Ik kan raar doen, maar in het echt pas ik er wel meer mee op dan op fok.
Hij zegt: "Wallah, dat heb ik niet gedaan." Bij mijn oudersquote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
Ik vind dat we ook de andere kant van het verhaal moeten horenkuub waar ben je?
Moet ik het helemaal uit gaan leggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je geeft net zelf toe dat je klasgenoten je ook raar vinden.
Hmm okequote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij zegt: "Wallah, dat heb ik niet gedaan." Bij mijn ouders... Oké, hopelijk spreekt hij de waarheid.
Kubilay is wel een goede jongen hoor, maar soms hmmmm
.
Genoeg over hem![]()
.
Niets. Wat zou ik ermee moeten doen? Het is dat ik soms moet inloggen op hun account (laatst nog om bijvoorbeeld online plaatsen in het vliegtuig te regelen).quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vraag me gewoon af wat je ermee moet.
Over dat string gedoe enzo... helemaal aan het begin? Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwens. Een vraagje. Was jij echt diegene die een tijdje geleden die rare topics in GC had geopend?
Ohohohohoho, wat bedoel je hier precies mee? Verdient Julis het?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er een hele goede reden voorwie weet
..
Of kubus is gewoon een bontkraagje/relturkje.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
Jülide is veel te goed opgevoed, bij haar broertje hadden haar ouders duidelijk geen zin meer
Hmm ok. Hebben zij jouw wachtwoord ook? Het lijkt me geen prettig idee... dat iemand ieder moment op m'n account kan inloggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets. Wat zou ik ermee moeten doen? Het is dat ik soms moet inloggen op hun account (laatst nog om bijvoorbeeld online plaatsen in het vliegtuig te regelen).
Straks heeft hij ook camera's in je kamer opgehangen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij zegt: "Wallah, dat heb ik niet gedaan." Bij mijn ouders... Oké, hopelijk spreekt hij de waarheid.
Kubilay is wel een goede jongen hoor, maar soms hmmmm
.
Genoeg over hem![]()
.
Hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Rookert het volgende:
Jülide is veel te goed opgevoed, bij haar broertje hadden haar ouders duidelijk geen zin meer
Nee, natuurlijk heeft niemand mijn wachtwoorden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm ok. Hebben zij jouw wachtwoord ook? Het lijkt me geen prettig idee... dat iemand ieder moment op m'n account kan inloggen.
Hoezo is dat zo vanzelfsprekend terwijl jij hun wachtwoorden wel hebt?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft niemand mijn wachtwoorden..
Verschil is wel dat ik hun privacy wel respecteer en er niets mee doe. Als ik echt kwaadwillend was, kan ik er trouwens ook zonder problemen hun wachtwoorden achterhalen.
Maak mij niet bangquote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks heeft hij ook camera's in je kamer opgehangen.
Ik heb nergens gezegd dat het vanzelfsprekend is.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo vanzelfsprekend terwijl jij hun wachtwoorden wel hebt?
- Foto's van Kubilayquote:
Die 2e wtfquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
- Foto's van Kubilay
- Julide heeft al een tijdje een keylogger op haar pc van Kubilay
- zarGon is terug
- .....
Je zei "natuurlijk heeft niemand mijn wachtwoorden", volgens mij geeft natuurlijk wel aan dat je het vanzelfsprekend vindt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het vanzelfsprekend is.
En het dan op internet zettenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks heeft hij ook camera's in je kamer opgehangen.
Zijn er mensen die dat doen, denk jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zijn eigen zus... serieus
Nou.. Kuub zegt dat hij dat niet heeft gedaanquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
- Foto's van Kubilay
- Julide heeft al een tijdje een keylogger op haar pc van Kubilay
- zarGon is terug
- .....
Vast welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen, denk je. Best sick.
Ja, maar van Kubilay verwacht ik het niet, zover ik hem van fok ken.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Als je meer zekerheid wil: download HijackThis, scan en plaats de log hier of PM het naar mij.quote:
Vanzelfsprekend dat niemand mijn wachtwoorden weet, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zei "natuurlijk heeft niemand mijn wachtwoorden", volgens mij geeft natuurlijk wel aan dat je het vanzelfsprekend vindt.
Hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je meer zekerheid wil: download HijackThis, scan en plaats de log hier of PM het naar mij.
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar van Kubilay verwacht ik het niet, zover ik hem van fok ken.
Kijk de film Oldboy (2003)...Die is pas sickquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kijk de film Oldboy (2003)...Die is pas sick
Goede film, inderdaad. Lekker koelbloedig,quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kijk de film Oldboy (2003)...Die is pas sick
Tot later.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar ok...Ik ben nu echt weg...tot vanacht misschien![]()
Laterquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar ok...Ik ben nu echt weg...tot vanacht misschien![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt 16-jarige puberende hormonen niet vertrouwen.
Dat zeg je vast niet omdat je weet dat hij meeleest/kan meelezen?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Later![]()
[..]
Nu je het zegt. Naaah, Kubilay is veels te lief daarvoor
. Jullie hebben nu vast een verkeerd beeld van hem
, door mij
.
Hij is onschuldigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julide je bent echt lief voor je broertje.
Wat zou jij doen als je broer zoiets had geflikt bij jou?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julide je bent echt lief voor je broertje.
Wie?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
Nu gaat ze natuurlijk allemaal rare dingen zeggen
Nee hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg je vast niet omdat je weet dat hij meeleest/kan meelezen?
Niks, ik zou me schamen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je broer zoiets had geflikt bij jou?.
Hij is onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij ontkennen waar zijn ouders bijstaan.
Dat had je al eens verteldquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
HijackThis is geschreven door de zoon van mijn lerares klassieke talenHeeft goed geboerd van de verkoop aan TrendMicro
Lees boven dan. Je had zeker gedacht dat ik zou zeggen "hij gaat het einde van de dag dan niet halen".quote:
Waarom schamen? Ik had boos worden, schreeuwen, rake klappen uitdelen verwacht, maar schamen niet...quote:
Zie PM.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom schamen? Ik had boos worden, schreeuwen, rake klappen uitdelen verwacht, maar schamen niet...
Dat niet eensquote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lees boven dan. Je had zeker gedacht dat ik zou zeggen "hij gaat het einde van de dag dan niet halen".
cool story broquote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar het blijft een cool story, geef toe
En toch hè, elke keer wanneer jij hem achter je laptop/pc ziet, zal je argwanend en achterdochtig zijn. Zo'n vies gevoel zal je bekruipen. Het liefst vertrouw je hem, natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij kijkt nu:"Dit was het nieuws"
(en keylogger heeft hij niet aanstaan, zegt hij)
En ik ben niet dat lief! Ik wil hem niet zwartmaken. Dat hoor je gewoon niet te doen bij familie, denk ik
.
Je mag het ook van dichtbij meemaken, kom naar de SS. Misschien dat ik wel normaal doe, ben soms ook verlegen hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat niet eensik wil gewoon dat je raar doet
Hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
En toch hè, elke keer wanneer jij hem achter je laptop/pc ziet, zal je argwanend en achterdochtig zijn. Zo'n vies gevoel zal je bekruipen. Het liefst vertrouw je hem, natuurlijk.
Niks cools aan, slaapverwekkend eerder.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar het blijft een cool story, geef toe
Zegt meneer met zijn jacht naar een communistisch Stalinhuisje in Nijmegenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks cools aan, slaapverwekkend eerder.
Neh toch niet..quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
Ayça, vandaag ga je vroeg slapen, ik ga nu ook, morgen om 7 uur opstaan om weer te leren![]()
Later zG
Ik moest lachen om je smileys.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |