Dat vindt hij vast een beledigingquote:
Whehe, manwijfquote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
Hahaha. TT![]()
.
[..]
Dat vindt hij vast een belediging. Vroeger dachten ze altijd dat we tweeling waren
.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Ik moest hier aan denken![]()
'dat brengt onrust en stagnatie'![]()
Geef ze klappen met je rechterhand!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef Ayca het volgende:
Waarom mail je niks terug?! we hebben dinsdag een presentatie![]()
![]()
Ik haat het als mensen niet snel terug mailen
Is prima, gaat de overbevolking goed tegen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, zonder boeren hebben jullie geen eten.Dan sterven jullie uit.
Dus boeren moeten weg. Als ze weg zijn, dan kunnen jullie niets eten. Dan sterven jullie later toch weer uit van de hongerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is prima, gaat de overbevolking goed tegen.
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebbenquote:
´Hulp´ als in: je gaat spiekenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebben
Ahw, voor welk vak? Maar je moet die toets dus nog maken..? Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebben
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerpquote:Op zondag 6 juni 2010 20:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, voor welk vak? Maar je moet die toets dus nog maken..? Succes!
Daar kijk je zo raarquote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Dan zien ze tenminste dat ik niet op jouw lijk!
Welk onderwerpquote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerp
Economie is een makkie!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerp
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar kijk je zo raar. Hihihi. Daarom lijk jij niet op mij op die foto
.
Dinsdag.. en de herkansing in de toetsweek, m'n helper kan niet morgen, dus dat wordt na dinsdag.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Welk onderwerp? Wanneer heb je die toets? Morgen? Ga dan maar leren... of ken je het al?
Dan ga ik me even schamen voor een vijf voor mijn micro-economie tentamenquote:
wat wij hebben is micro-economie op middelbare schoolniveau (lees: examenvragen) En ik ben daar echt slecht in, helaas is het de laatste toets voor eco die we hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan ga ik me even schamen voor een vijf voor mijn micro-economie tentamen![]()
. Maar macro, wat ik woensdag heb, is simpel.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, doe maar met die panda beer. Whahaha. Of die ene waar je als een psychopate kijkt.
Op de middelbare is het helemaal niet moeilijk, gekkie.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat wij hebben is micro-economie op middelbare schoolniveau (lees: examenvragen) En ik ben daar echt slecht in, helaas is het de laatste toets voor eco die we hebben
Altijd bij het bespreken denk ik: ohja. Maar op de toets kom ik er zelf niet op.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op de middelbare is het helemaal niet moeilijk, gekkie.
oe fen enquote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Altijd bij het bespreken denk ik: ohja. Maar op de toets kom ik er zelf niet op.
Jij mag dat zelf wetenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
hoe laat had ik die wel genomen 02:00, omdat? weet niet maar als je wilt.................................
Dat komt nog welquote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja maar waarom heb ik dan nog geen getal gezien dat begint met de 4? aangezien het startgetal 500 is.... toch?
Zo, jij bent origineel! Helemaal zelf bedacht zeker?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef Julis het volgende:
Ik heb een idee voor een spelletje.
We beginnen met het getal 500.
De users met een username die begint met A t/m K tellen af naar 0.
De users met een username die begint met L t/m Z tellen op naar 1000.
De groep die het eerst het beoogde getal bereikt, wint!
De tweede groep krijgt twee letters extra omdat zij ook de moeilijke letter Q en Y hebben.
Regels:
Eenzelfde user mag niet meer dan 1 post achter elkaar maken
Game!
500
Dit is leuk voor de kids.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo, jij bent origineel! Helemaal zelf bedacht zeker?
Gebruik het woordquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik het woordkids
niet
. Voordat het te laat is.
Dat is toch gezellie?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik het woordkids
niet
. Voordat het te laat is. Tenzij je een yup of een veertiger met vlot kapsel bent.
Alles kits met je kids?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is toch gezellie?
met vriendelijke groeten,
Jülide en de kids.
Ohjaaa? Squirrel, lees je ditquote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederlanders die het woord kids gebruiken verdienen klappen.
Wik ga je gangquote:Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederlanders die het woord kids gebruiken verdienen klappen.
En zij zei dat ze Last.fm site niet had gegeven dit word war Julide!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
Pics van Jülide die nog niet op last.fm staan
Boks ouwequote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wik ga je gang.
Ze vond het 1 maand geleden dom om foto's te plaatsen op fok en gisteren kwam ze met het idee om mijn foto op fok te plaatsten en ik zei als altijd schijt.
Wáár gaat dit over?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef Julis het volgende:
Je verdraait het verhaaltje wel, he.
Je wilde een maand geleden een foto van jezelf posten.
Ik zei: doe maar niet.
En toen zei jij: "ok"
En een maand later zag ik een foto van jou. En ik zei: "deze foto is wel leuk. Wil je het op Fok! plaatsen?"
En toen postte jij het op Fok!, want je wilde het toch al plaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |