Dat vindt hij vast een beledigingquote:
Whehe, manwijfquote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
Hahaha. TT![]()
.
[..]
Dat vindt hij vast een belediging. Vroeger dachten ze altijd dat we tweeling waren
.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Ik moest hier aan denken![]()
'dat brengt onrust en stagnatie'![]()
Geef ze klappen met je rechterhand!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef Ayca het volgende:
Waarom mail je niks terug?! we hebben dinsdag een presentatie![]()
![]()
Ik haat het als mensen niet snel terug mailen
Is prima, gaat de overbevolking goed tegen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, zonder boeren hebben jullie geen eten.Dan sterven jullie uit.
Dus boeren moeten weg. Als ze weg zijn, dan kunnen jullie niets eten. Dan sterven jullie later toch weer uit van de hongerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is prima, gaat de overbevolking goed tegen.
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebbenquote:
´Hulp´ als in: je gaat spiekenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebben
Ahw, voor welk vak? Maar je moet die toets dus nog maken..? Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n overgang hangt nu af van 1 toets. Ik heb al hulp geregeld en hopelijk gaat het nut hebben
eco, gaat altijd goed, behalve dit onderwerpquote:Op zondag 6 juni 2010 20:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw, voor welk vak? Maar je moet die toets dus nog maken..? Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |