abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82448502
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa Sarabi, je straalt helemaal ! Leuk zeg, heb nog nooit een buikdansvoorstelling gezien.
Thanks en ik glim ook lekker
Maar het was een buikdansvoorstelling met veel crossovers, ik zie er ook niet echt buikdans uit op die foto.
Wij hadden er veel flamenco elementen in zitten.
pi_82449205
Leuk

Overigens, ik heb nu een nieuwe lay-out, over een tijdje pas beschikbaar voor gewone gebruikers, en hij is echt heel hip en daar zit ik dus nu de hele tijd mee te SOGgen, want er is veel nieuwe functionaliteit

Mijn introductie is zo goed als of nu, dus ik hoop eigenlijk vandaag/vanavond de rest van het essay af te krijgen zodat ik morgen de hele dag aan mijn herkansing van donderdag kan besteden.

Watergate.. ik kan geen 'pers' en 'schandaal' meer lezen

oh, en deze lay-out ververst vanzelf!
Ja doei.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:44:49 #203
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82449419
@ Kwak, dapper van je dat je zo'n therapie volgt! Helpt het voor jouwn gevoel een beetje?

@ Sarabi, leuk joh Zou ook wel een keer zoiets willen doen.
Ik heb een keer auditie gedaan voor een dans-musical, ben toen de 1e 2 rondes heen gekomen, maar de laatste niet! Vond het wel jammer, zoiets lijkt mij echt wel leuk!
pi_82449538
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef Noukjee het volgende:
@ Kwak, dapper van je dat je zo'n therapie volgt! Helpt het voor jouwn gevoel een beetje?

@ Sarabi, leuk joh Zou ook wel een keer zoiets willen doen.
Ik heb een keer auditie gedaan voor een dans-musical, ben toen de 1e 2 rondes heen gekomen, maar de laatste niet! Vond het wel jammer, zoiets lijkt mij echt wel leuk!
En als je nou een dansschool zoekt die eens in de zoveel tijd een voorstelling geeft? zo is het bij mij nu ook gegaan
Ook al zegt mijn lerares het nu nooit meer te doen (maar dat komt vast door de stress)
  maandag 7 juni 2010 @ 16:56:22 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82450039
vanaf het ouderlijk huis . Mijn moeder had de rokjes klaar (ingenomen) en ik had deze week alleen vandaag tijd, dus meteen maar even ophalen. En ze passen weer super .

Nog bijna een ongeluk gehad: ik ging het zebrapad over en er kwam een vrouw keihard aanscheuren. Gelukkig maar dat ik zo goed oplette en een sprintje trok. Vervolgens belandde zij op het fietspad en bijna in de struiken .

En nog een plasticetend schaap gezien onderweg waar ik me mee wilde bemoeien, maar ik kon er met geen mogelijkheid bij komen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:56:46 #206
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82450064
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En als je nou een dansschool zoekt die eens in de zoveel tijd een voorstelling geeft? zo is het bij mij nu ook gegaan
Ook al zegt mijn lerares het nu nooit meer te doen (maar dat komt vast door de stress)
Nou ik heb 11 jaar op jazzdance gezeten (8 jaar daarvan in een selectie), en hadden ook 6 uitvoeringen per jaar, in gymzalen en grote podiums/podia's, maar leek me toch tof om in een musical te kunnen dansen
(was de musical 'mouli'n rouge')
pi_82450473
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Nou ik heb 11 jaar op jazzdance gezeten (8 jaar daarvan in een selectie), en hadden ook 6 uitvoeringen per jaar, in gymzalen en grote podiums/podia's, maar leek me toch tof om in een musical te kunnen dansen
(was de musical 'mouli'n rouge')
Ahh oke ja dat is wel iets anders natuurlijk musicals
Vooral blijven proberen dan als je het leuk vind
pi_82450653
weer een suffe vraag

Is JP minister president omdat hij 3 kabinetten achter elkaar de grootste partij had of werkt dat niet zo?
pi_82450695
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef P.F het volgende:
weer een suffe vraag

Is JP minister president omdat hij 3 kabinetten achter elkaar de grootste partij had of werkt dat niet zo?
Hij is Minister-President, en volgens mij wordt er na de coalitiegesprekken etc. bij de formatie pas bekeken wie er Minister-President wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 17:08:48 ]
pi_82450724
Ja dat zeg ik?

Hmm.. Ok, apart dat hij het dan is geworden!
pi_82450746
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hij is Minister-President, en volgens mij wordt er na de coalitiegesprekken etc. bij de formatie pas bekeken wie er Minister-President wordt.

Dat.

Een van de mensen uit de coalitie wordt Minister President, 9 van de 10 keer is dat een lijsttrekker en ook 9 van de 10 keer komt deze persoon uit de grootste partij in de coalitie, al is dit zeker geen must
Ja doei.
pi_82450806
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
Ja dat zeg ik?

Hmm.. Ok, apart dat hij het dan is geworden!
helemaal over je minister heengelezen. Excuse my betweterigheid dan, maar zo gaat 't dus ongeveer.
pi_82450892
Ik drukte te vroeg op invoeren Ik weet heus het verschil tussen president/minister-president.... (ik dacht voordat iemand betweterig gaat zeggen dat het MINISTER-president is, doe ik een ninja edit. Maar ik was te langzaam )
pi_82450900
ik ga maar 's sporten. De inleiding is zo goed als af Hopelijk vanavond de rest
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 7 juni 2010 @ 17:12:55 #215
70532 loveli
N
pi_82450907
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef P.F het volgende:
Ik heb echt een te toffe kleur, zeegroen!

tadaa: Show hier je nagels # 168 Waar niemand m sluit
*kuch* handmodel *kuch*
crap in = crap out
pi_82450977
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Ik drukte te vroeg op invoeren Ik weet heus het verschil tussen president/minister-president.... (ik dacht voordat iemand betweterig gaat zeggen dat het MINISTER-president is, doe ik een ninja edit. Maar ik was te langzaam )
Hah! I knew it!
pi_82451142
Maar het is nog steeds best betweterig
pi_82451172
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
Maar het is nog steeds best betweterig
Ja, ik ben ook niet voor niets juf.
pi_82451199
W00t, Sarabi, nice rack Staat je goed, dat rood.

Oh man, ik zat net in een workshop en kreeg jeuk op mijn arm. Dus ik kijk, is het zo'n bultje dat ik wel eens heb.
Even later: jeuk op m'n bovenarm. Toen m'n schouder. Toen m'n been... na de workshop ff de wc op, heb ik dus her en der van die smerig jeukende galbultjes Waar je vanaf moet blijven anders wordt de jeuk alleen maar erger.

Hoe kom ik daar nou weer ineens aan?? Gister had ik een dikke in m'n decollete en mijn zus zei antihistamine slikken. Die slik ik normaal ook, maar ben een paar dagen vergeten toevallig.

Hoop toch niet dat die krengen blijven opduiken zodra ik m'n tabletten niet neem, want ik wil die dingen dus niet contstant slikken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82451310
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook niet voor niets juf.
O

Zucht.. wie was hier ook alweer boekhouder?
pi_82451355
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef loveli het volgende:

[..]

*kuch* handmodel *kuch*
verkeerde subforum geloof ik: Handmodel worden?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:23:05 #222
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82451419
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef loveli het volgende:

[..]

*kuch* handmodel *kuch*
Wauw, hmm nu heb ik weer spijt dat ik m'n hele leven al nagels bijt!
pi_82451474
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef P.F het volgende:

[..]

O

Zucht.. wie was hier ook alweer boekhouder?
Ik niet, ik ben de biebmiep

Ik heb vandaag een banaan-aardbeismoothie gehad en gisteren zat er aardbei & banaan door de fruitsalade. Mijn eerste bultveroorzakende verdachten

Al had ik die grote al voor de fruitsalade maarrr ik had ook sinaasappel door de yoghurt 's morgens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 juni 2010 @ 17:24:38 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82451503
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Viking84 het volgende:
vanaf het ouderlijk huis . Mijn moeder had de rokjes klaar (ingenomen) en ik had deze week alleen vandaag tijd, dus meteen maar even ophalen. En ze passen weer super .

Nog bijna een ongeluk gehad: ik ging het zebrapad over en er kwam een vrouw keihard aanscheuren. Gelukkig maar dat ik zo goed oplette en een sprintje trok. Vervolgens belandde zij op het fietspad en bijna in de struiken .

En nog een plasticetend schaap gezien onderweg waar ik me mee wilde bemoeien, maar ik kon er met geen mogelijkheid bij komen .
dat woord moest ik 3x lezen voordat ik snapte wat er stond!

Zo, even boodschappen gedaan. Yoghurt, zodat ik morgenochtend gewoon weer muesli kan eten ipv witte bolletjes met roomboter en hagelslag, en allerlei lekkere kaasjes...Zo eens wat voorbereiden zodat als de Duutser weer thuiskomt ik een arsenaal aan kaasjes en stokbrood enzo klaar heb staan. Laat het feestvieren maar beginnen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 7 juni 2010 @ 17:26:05 #225
236335 neen
schone schijn
pi_82451567
Ik ga in juli naar Oekraïne daar waar Ewelina nu naartoe is dus
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')