quote:
??quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
Ik wil heel graag model worden maar ik heb een rotkop en ben maar 1 meter 40, daarom dacht ik er over om handmodel te worden.
Ik vind het nou niet echt bijzonder ofzo, zou gewoon een random hand kunnen zijn van iemandquote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef P.F het volgende:
Hier:
Show hier je nagels # 168 Waar niemand m sluit
Ja misschien handig om de wekelijkse aanbieding van de supermarkt vast te houden en te promoten?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt bijzonder ofzo, zou gewoon een random hand kunnen zijn van iemand
Dat is juist de kracht van die hand jongen, het lijkt zo maar het is niet zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt bijzonder ofzo, zou gewoon een random hand kunnen zijn van iemand
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van die hand jongen, het lijkt zo maar het is niet zo.
Dat.quote:
Dan kan je beter handjob filmpjes doen waar je hoofd niet in beeld is zal vast een stuk beter verdienenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit is trouwens best een serieus topic al moet ik wel een beetje gniffelen als ik aan 'handmodel' denk.
sorry ze zijn wel mooi, maar lange nagels geven me de bibbersquote:
Ik vind je handen niet bijzonder mooi ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef P.F het volgende:
Hier:
Show hier je nagels # 168 Waar niemand m sluit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |