quote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hij is Minister-President, en volgens mij wordt er na de coalitiegesprekken etc. bij de formatie pas bekeken wie er Minister-President wordt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
Ja dat zeg ik?
Hmm.. Ok, apart dat hij het dan is geworden!
*kuch* handmodel *kuch*quote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef P.F het volgende:
Ik heb echt een te toffe kleur, zeegroen!
tadaa: Show hier je nagels # 168 Waar niemand m sluit
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Ik drukte te vroeg op invoerenIk weet heus het verschil tussen president/minister-president.... (ik dacht voordat iemand betweterig gaat zeggen dat het MINISTER-president is, doe ik een ninja edit. Maar ik was te langzaam
)
Oquote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet voor niets juf.
Ik niet, ik ben de biebmiepquote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef P.F het volgende:
[..]
O
Zucht.. wie was hier ook alweer boekhouder?
dat woord moest ik 3x lezen voordat ik snapte wat er stond!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Viking84 het volgende:
vanaf het ouderlijk huis
. Mijn moeder had de rokjes klaar (ingenomen) en ik had deze week alleen vandaag tijd, dus meteen maar even ophalen. En ze passen weer super
![]()
.
Nog bijna een ongeluk gehad: ik ging het zebrapad over en er kwam een vrouw keihard aanscheuren. Gelukkig maar dat ik zo goed oplette en een sprintje trok. Vervolgens belandde zij op het fietspad en bijna in de struiken.
En nog een plasticetend schaap gezien onderweg waar ik me mee wilde bemoeien, maar ik kon er met geen mogelijkheid bij komen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]verkeerde subforum geloof ik: Handmodel worden?
Haha bij mij duurde het ook even voordat ik wist wat er stondquote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat woord moest ik 3x lezen voordat ik snapte wat er stond!
Zo, even boodschappen gedaan. Yoghurt, zodat ik morgenochtend gewoon weer muesli kan eten ipv witte bolletjes met roomboter en hagelslag, en allerlei lekkere kaasjes...Zo eens wat voorbereiden zodat als de Duutser weer thuiskomt ik een arsenaal aan kaasjes en stokbrood enzo klaar heb staan. Laat het feestvieren maar beginnen..
Even zonder te quoten: wat goed dat je dat doet! Hoeveel dagen per week is het? En hoe lang 'moet' je nog?quote:
elke maandag van 9-15, dit traject duurt nog tot eind juni, misshcien een overbrugging in de zomer (dat we wel een keer in de twee weken naar de dietiste en sport kunnen bijvoorbeeld), en daarna weer een nieuw vervolgtraject. maar vanwege nieuwe baan moet ik ws. eerst een half jaar of een jaar individuele sessies doen... zoals ik zei, t is een 2-5 jarenplan. als de VVD niet aan de macht komt en psychotherpeutische zorg uit de AWBZ haalt tenminste...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:38 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Even zonder te quoten: wat goed dat je dat doet! Hoeveel dagen per week is het? En hoe lang 'moet' je nog?
Vind je heel dapper!!
Klinkt heel goed! En je bent dus heel tevreden?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
elke maandag van 9-15, dit traject duurt nog tot eind juni, misshcien een overbrugging in de zomer (dat we wel een keer in de twee weken naar de dietiste en sport kunnen bijvoorbeeld), en daarna weer een nieuw vervolgtraject. maar vanwege nieuwe baan moet ik ws. eerst een half jaar of een jaar individuele sessies doen... zoals ik zei, t is een 2-5 jarenplan. als de VVD niet aan de macht komt en psychotherpeutische zorg uit de AWBZ haalt tenminste...
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nope. Het eten van zes (neger)zoenen lost niets op.
Te misselijk geworden voor de laatste 3?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nope. Het eten van zes (neger)zoenen lost niets op.
boek lezen? puzzel kopen met 1000 stukjes? woordzoekers maken?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een doos met 12 ja..
Ik zou bijna willen dat m'n scriptie nog niet af was. Dan had ik iets te doen..
Je mag mijn huiswerk wel makenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een doos met 12 ja..
Ik zou bijna willen dat m'n scriptie nog niet af was. Dan had ik iets te doen..
Zalm met worteltjes.quote:
Dit is een goed tipquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Series kijken gaat echt niet lukken. Ik internet momenteel met 20 Kb/s, als ik mazzel heb. En dat is helaas geen typfout.. Plus voornoemde datalimiet.
Maar echt, als chocola, nagels lakken en one night stands niet helpen, wat moet een vrouw dan nog?
Voor 5 euro heb je dus ook een Steven Seagal box met 3 films, waaronder de legendarische actiefilm "Belly of the Beast"quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef loveli het volgende:
Hier bij de Praxis hebben ze bij de ingang een paar dvd-meubels staan, eentje ervan staat alleen maar vrouwenfilms in. Euro of 5 per stuk, ach, het houdt je van de straat en ze zijn nog open.
Ik weet nog dat je vertelde over de vorige, maar dat was ook een, bijzonder figuur. Dit is een prima figuur behalve dat hij jou dan niet meer ziet zitten, dus eigenlijk helemaal niet zo prima, dus is het ook moeilijker om over hem heen te komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is niet m'n eerste verbroken relatie..
? weet niet... ik ging drinken en chatten ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Series kijken gaat echt niet lukken. Ik internet momenteel met 20 Kb/s, als ik mazzel heb. En dat is helaas geen typfout.. Plus voornoemde datalimiet.
Maar echt, als chocola, nagels lakken en one night stands niet helpen, wat moet een vrouw dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |