Nee, die was definitief afgeschreven. Dit is een HBO functie: persoonlijk begeleider. Maar wel in de buurt van waar ik woon! In combi met de werkervaringsplek een goed begin, denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli Cali!![]()
Is het die baan in Arnhem?
die 5.5km was wel in 2 stukken hequote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jaah, leuk! Het is idd de 26e, om 18.00 In Utrecht.
Ah joh, als je dat al hebt gelopen is het zeker haalbaar, ik heb met pijn en moeite die 3.2 gelopen. Ga dinsdag nog een keer dat rondje doen met minder stoppen, volgend weekend een keer 4 lopen, en dan nog 2 keer 4 of 4.5 (zonder te stoppen hopelijk) en dan moet het wel lukken![]()
Als jij nu al 5.5 doet, komt het helemaal goed
Als ik me ertegenaan mag bemoeien:quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef vamperotica het volgende:
Hoi Allemaal! Fijn om weer terug te zijn....
Dat sapkuurtje edoe ik vooral om cold turkey af te kicken van het gevreet...
Langzaam aan afbouwen werkt niet... even een weekje alleen sap ( wist ik trouwens niet van die suikers) en dan weer naar een "normaal" patroon .
Sporten bouw ik wel langzaam op... Evies eerste les duurt 18 minuten geloof ik.. das mooi voor vandaag.
Met t knietje is, sins de pin eruit is beter, maar hij blijft moeilijk deon...,. Op zifch moet ie natuurlijk ook zomaar even zo'n 20 kilo te veel dragen...... Denk dat dat wstrakws ook wel sccheelt
Hoelang blijf je daar eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik ben net in slaap gevallen. En nu ben ik belabberd. Zo maar even een sollicitatiebrief schrijven, dan hoef ik de rest van de dag niets te doen. Dan kruip ik denk ik terug in bed, wachtend totdat de Duutser terug komt van z'n werk. Dan knallen we een fles champagne open. Misschien dat ik zo nog wat hapjes ofzo haal..
Eerst tot 17 juni, en dan ga ik nog even terug naar Zweden, en dan verhuis ik definitief terug. Waar ik dan precies ga wonen is nog onduidelijk: of bij m'n ouders, of hier of allebei. Maar eens even kijken. Voor nu zijn we eerst 10 dagen samen, en dat is al tof!quote:
oke, nou geniet van die 10 dagen! Maak er wat leuks vanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eerst tot 17 juni, en dan ga ik nog even terug naar Zweden, en dan verhuis ik definitief terug. Waar ik dan precies ga wonen is nog onduidelijk: of bij m'n ouders, of hier of allebei. Maar eens even kijken. Voor nu zijn we eerst 10 dagen samen, en dat is al tof!
Ja echt super om te doenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:15 schreef kwakz0r het volgende:
hoe was de voorstelling Sas? leuk om voor een grote zaal op te treden he?
Wauw, klinkt allemaal heel leuk johquote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van een topweekendEerste prijs gehaald op het concours!!
Man wat was dat gaaf zeg... we werden gewoon herkend in het dorp, en nadat we in het muziekkoepeltje gezongen hadden werd er geroepen om een toegift![]()
En er waren (toevallig) 2 oude zangvrienden ook op Schier, en toen kregen we zaterdagavond een smsje dat hij haar zojuist ten huwelijk had gevraagd!! Echt helemaal by the bookDus daarna zijn we met zn allen natuurlijk helemaal uit ons dak gegaan
Eten was ook ok, viel me hard meebehalve dan dat patatje oorlog gisteren
![]()
Klinkt super en gefeliciteerd met de eerste prijs!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van een topweekendEerste prijs gehaald op het concours!!
Man wat was dat gaaf zeg... we werden gewoon herkend in het dorp, en nadat we in het muziekkoepeltje gezongen hadden werd er geroepen om een toegift![]()
En er waren (toevallig) 2 oude zangvrienden ook op Schier, en toen kregen we zaterdagavond een smsje dat hij haar zojuist ten huwelijk had gevraagd!! Echt helemaal by the bookDus daarna zijn we met zn allen natuurlijk helemaal uit ons dak gegaan
Eten was ook ok, viel me hard meebehalve dan dat patatje oorlog gisteren
![]()
Reken eens uit hoeveel kcals je binnenkrijgt en kijk eens hoeveel van je kcals afkomstig zijn uit vetten, eiwitten en koolhydraten. Waren het volkoren beschuitjes? Kom je aan je 2 ons groente en 2 stuks fruit?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Noukjee het volgende:
even weer ontopic, een lijstje;
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop 1 met vruchtenhagel suikers
t:: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop 1 met vruchtenhagel suikers
m: 1 kapje met kipfilet en komkommer weinig
t: 9 snoepjessuikers
t: een fruitje (weet nog niet precies wat. Zo even met mama boodschappen doen) suikers
a: spinazie-omelet
ja, het zijn wel volkoren beschuitjesquote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Reken eens uit hoeveel kcals je binnenkrijgt en kijk eens hoeveel van je kcals afkomstig zijn uit vetten, eiwitten en koolhydraten. Waren het volkoren beschuitjes? Kom je aan je 2 ons groente en 2 stuks fruit?
NB Niets mis met fruit, liever eet je fruit dan een beschuitje met vruchtenhagel, want in fruit zitten nog vitamines, vezels. Fruittip: geen appels, peren of bananen, het is nu de tijd voor bessen, aardbeien, bramen. Blauwe bessen zijn supergezond! Let wel een beetje op met hoeveelheden, want het blijven toch suikers.
Da's mooi. Het beste is om 25 tot 30% van je kcals uit vetten (gezonde vetten, dus olijfolie, vis, avocado, lijnzaad). Je hersenen en zenuwbanen hebben vet nodig! De kcals uit carbs: zo weinig mogelijk simpele suikers en liefst rond de 35%, eiwitten ook zoiets. De calorie-intake bedraagt vaak rond de 50% uit koolhydraten en dat mag lager.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Noukjee het volgende:
[..]
ja, het zijn wel volkoren beschuitjes
Wil aardbeien gaan halen, maar die zijn overal nog een beetje duur (vergeleken met ander fruit)
en ja, meestal kom ik wel aan 2 ons groente en 2 stuk fruiten bij mij komen kcal vooral uit eiwitten en koolhydraten geloof ik. Heb een keer zo'n testje gedaan. Maar dat zal elke dag wel anders zijn!
iig bedankt voor de infoquote:Op maandag 7 juni 2010 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's mooi. Het beste is om 25 tot 30% van je kcals uit vetten (gezonde vetten, dus olijfolie, vis, avocado, lijnzaad). Je hersenen en zenuwbanen hebben vet nodig! De kcals uit carbs: zo weinig mogelijk simpele suikers en liefst rond de 35%, eiwitten ook zoiets. De calorie-intake bedraagt vaak rond de 50% uit koolhydraten en dat mag lager.
Maar je hebt al wel internet? Goed, zeg!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen radio.. Zou een cd in de laptop kunnen doen, maar dat geluid klinkt natuurlijk nergens naar.
Ik ga m'n nagels wel even lakken of zo..
Jawel hoor, dan moet je het overmaken en het betalingskenmerk van de acceptgiro (4x 4 cijfers) invullen bij internetbankieren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef P.F het volgende:
Er staat: voor de betaling dient u de aangehechte acceptgiro te gebruiken.
Dus dat lijkt mij geen optie?
Staat er niet zo'n nummer in die vakjes van de acceptgiro? Als je dat nl bij het betalingskenmerk invoert bij internetbankieren werkt het ookquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef P.F het volgende:
dient wil toch zeggen dat het verplicht is op die manier?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan moet je het overmaken en het betalingskenmerk van de acceptgiro (4x 4 cijfers) invullen bij internetbankieren.
Jawel, toch? Je hebt een optie om het getal achter het bedrag in te vullen, bij internetbankieren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef P.F het volgende:
Maar je mag de acceptgiro ook online betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
dient wil toch zeggen dat het verplicht is op die manier?
Je gebruikt hem dan toch ook?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
dient wil toch zeggen dat het verplicht is op die manier?
Maar een beetje fokken kan dus wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog geen tv en ik internet via een Dongel, tot de aansluiting van m'n internet geregeld is. Met datalimiet dus, dus uitzendinggemist of youtube is geen goed idee..
Tof P.F! Ik heb net Sold out forever gekocht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe ik dat!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je gebruikt hem dan toch ook?Het gaat om dat nummer, zodat ze het bedrag kunnen plaatsen.
Trust me, dat komt echt op hetzelfde neer. Wat Lienekien zegt, ik heb ook al jaren niet meer zo'n ding opgestuurd.
spuit 11: bij mijn bank kun je ook voor betalingskenmerk acceptgiro kiezenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef P.F het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef SterreMarit het volgende:
Kwak: beetje brutale vraag wellicht, maar wat voor therapie volg je? Vervelend dat je ziek bent...beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Thanksquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Whoa Sarabi, je straalt helemaal! Leuk zeg, heb nog nooit een buikdansvoorstelling gezien.
En als je nou een dansschool zoekt die eens in de zoveel tijd een voorstelling geeft? zo is het bij mij nu ook gegaanquote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef Noukjee het volgende:
@ Kwak, dapper van je dat je zo'n therapie volgt! Helpt het voor jouwn gevoel een beetje?
@ Sarabi, leuk johZou ook wel een keer zoiets willen doen.
Ik heb een keer auditie gedaan voor een dans-musical, ben toen de 1e 2 rondes heen gekomen, maar de laatste niet! Vond het wel jammer, zoiets lijkt mij echt wel leuk!
Nou ik heb 11 jaar op jazzdance gezeten (8 jaar daarvan in een selectie), en hadden ook 6 uitvoeringen per jaar, in gymzalen en grote podiums/podia's, maar leek me toch tof om in een musical te kunnen dansenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En als je nou een dansschool zoekt die eens in de zoveel tijd een voorstelling geeft? zo is het bij mij nu ook gegaan
Ook al zegt mijn lerares het nu nooit meer te doen (maar dat komt vast door de stress)
Ahh okequote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nou ik heb 11 jaar op jazzdance gezeten (8 jaar daarvan in een selectie), en hadden ook 6 uitvoeringen per jaar, in gymzalen en grote podiums/podia's, maar leek me toch tof om in een musical te kunnen dansen![]()
(was de musical 'mouli'n rouge')
Hij is Minister-President, en volgens mij wordt er na de coalitiegesprekken etc. bij de formatie pas bekeken wie er Minister-President wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef P.F het volgende:
weer een suffe vraag![]()
Is JP minister president omdat hij 3 kabinetten achter elkaar de grootste partij had of werkt dat niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |