Hoelang blijf je daar eigenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik ben net in slaap gevallen. En nu ben ik belabberd. Zo maar even een sollicitatiebrief schrijven, dan hoef ik de rest van de dag niets te doen. Dan kruip ik denk ik terug in bed, wachtend totdat de Duutser terug komt van z'n werk. Dan knallen we een fles champagne open. Misschien dat ik zo nog wat hapjes ofzo haal..
Eerst tot 17 juni, en dan ga ik nog even terug naar Zweden, en dan verhuis ik definitief terug. Waar ik dan precies ga wonen is nog onduidelijk: of bij m'n ouders, of hier of allebei. Maar eens even kijken. Voor nu zijn we eerst 10 dagen samen, en dat is al tof!quote:
oke, nou geniet van die 10 dagen! Maak er wat leuks vanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eerst tot 17 juni, en dan ga ik nog even terug naar Zweden, en dan verhuis ik definitief terug. Waar ik dan precies ga wonen is nog onduidelijk: of bij m'n ouders, of hier of allebei. Maar eens even kijken. Voor nu zijn we eerst 10 dagen samen, en dat is al tof!
Ja echt super om te doenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:15 schreef kwakz0r het volgende:
hoe was de voorstelling Sas? leuk om voor een grote zaal op te treden he?
Wauw, klinkt allemaal heel leuk johquote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van een topweekendEerste prijs gehaald op het concours!!
Man wat was dat gaaf zeg... we werden gewoon herkend in het dorp, en nadat we in het muziekkoepeltje gezongen hadden werd er geroepen om een toegift![]()
En er waren (toevallig) 2 oude zangvrienden ook op Schier, en toen kregen we zaterdagavond een smsje dat hij haar zojuist ten huwelijk had gevraagd!! Echt helemaal by the bookDus daarna zijn we met zn allen natuurlijk helemaal uit ons dak gegaan
Eten was ook ok, viel me hard meebehalve dan dat patatje oorlog gisteren
![]()
Klinkt super en gefeliciteerd met de eerste prijs!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van een topweekendEerste prijs gehaald op het concours!!
Man wat was dat gaaf zeg... we werden gewoon herkend in het dorp, en nadat we in het muziekkoepeltje gezongen hadden werd er geroepen om een toegift![]()
En er waren (toevallig) 2 oude zangvrienden ook op Schier, en toen kregen we zaterdagavond een smsje dat hij haar zojuist ten huwelijk had gevraagd!! Echt helemaal by the bookDus daarna zijn we met zn allen natuurlijk helemaal uit ons dak gegaan
Eten was ook ok, viel me hard meebehalve dan dat patatje oorlog gisteren
![]()
Reken eens uit hoeveel kcals je binnenkrijgt en kijk eens hoeveel van je kcals afkomstig zijn uit vetten, eiwitten en koolhydraten. Waren het volkoren beschuitjes? Kom je aan je 2 ons groente en 2 stuks fruit?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Noukjee het volgende:
even weer ontopic, een lijstje;
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop 1 met vruchtenhagel suikers
t:: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop 1 met vruchtenhagel suikers
m: 1 kapje met kipfilet en komkommer weinig
t: 9 snoepjessuikers
t: een fruitje (weet nog niet precies wat. Zo even met mama boodschappen doen) suikers
a: spinazie-omelet
ja, het zijn wel volkoren beschuitjesquote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Reken eens uit hoeveel kcals je binnenkrijgt en kijk eens hoeveel van je kcals afkomstig zijn uit vetten, eiwitten en koolhydraten. Waren het volkoren beschuitjes? Kom je aan je 2 ons groente en 2 stuks fruit?
NB Niets mis met fruit, liever eet je fruit dan een beschuitje met vruchtenhagel, want in fruit zitten nog vitamines, vezels. Fruittip: geen appels, peren of bananen, het is nu de tijd voor bessen, aardbeien, bramen. Blauwe bessen zijn supergezond! Let wel een beetje op met hoeveelheden, want het blijven toch suikers.
Da's mooi. Het beste is om 25 tot 30% van je kcals uit vetten (gezonde vetten, dus olijfolie, vis, avocado, lijnzaad). Je hersenen en zenuwbanen hebben vet nodig! De kcals uit carbs: zo weinig mogelijk simpele suikers en liefst rond de 35%, eiwitten ook zoiets. De calorie-intake bedraagt vaak rond de 50% uit koolhydraten en dat mag lager.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Noukjee het volgende:
[..]
ja, het zijn wel volkoren beschuitjes
Wil aardbeien gaan halen, maar die zijn overal nog een beetje duur (vergeleken met ander fruit)
en ja, meestal kom ik wel aan 2 ons groente en 2 stuk fruiten bij mij komen kcal vooral uit eiwitten en koolhydraten geloof ik. Heb een keer zo'n testje gedaan. Maar dat zal elke dag wel anders zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |