ik mag niet echt een goede indruk op deze manier he?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was door je reputatie![]()
En jij hebt mij heul nog niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, het ging niet over jou?
Hij mag Muis hebben... ik heb jou alOkay geregeld danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Erik, je blijft gewoon zwart. Leg je er nou maar bij neerquote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het echt zo heet. Mijn hoofd gaat straks ontploffen. En dan denken jullie allemaal dat ik een Administrator ben, omdat mijn naam dan rood is
.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het echt zo heet. Mijn hoofd gaat straks ontploffen. En dan denken jullie allemaal dat ik een Administrator ben, omdat mijn naam dan rood is
.
.
Racistquote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Erik, je blijft gewoon zwart. Leg je er nou maar bij neer
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit topic ge-tvpt heb dus hier een tvp
TVP
Ik druk de hele tijd op 'plaats TVP' i.p.v 'invoeren'..quote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit topic ge-tvpt heb dus hier een tvp
TVP
neequote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik mag niet echt een goede indruk op deze manier he?
quote:
.
Idd, ben niet de enigequote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik druk de hele tijd op 'plaats TVP' i.p.v 'invoeren'..
Mag ik hem ook nog over een uurtje invullen?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Het liefst invullen door antwoorden dikgedrukt te maken
BVD
Oh echt koorts, Beterschap Erikquote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar even koorts opgemeten, 39.6 graden![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |