Ik geloof wel in het interview in de krant van Cohen, alleen niet dat hij op de radio heeft gezegd dat Robben maar 3 maanden moet wachten Fritsiequote:
Dat was al oud. En verrekingquote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net een leuke tweet
@Michello1986: Gerucht Diagnose Robben Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel..na 8-10 dgn volledig hersteld.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
@Michello1986: Gerucht Diagnose Robben Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel..na 8-10 dgn volledig hersteld.
Daarom heet het ook 'gerucht'quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Tweets zijn onbetrouwbaar
Het beste is om gewoon op het officiële bericht omtrent de blessure van Robben te wachten. Zinloos om daarvoor al over te praten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Twentequote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gerucht
Gerucht op Twitter
Verreking
Je hebt wel een punt ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef sig000 het volgende:
Geblesseerd raken tijdens WK gaat ie sowieso.
Dan is dit misschien wel gunstig.
De supersub alleen wanneer nodig.
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Iets met een 'eet je schoen op'-topicquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Zet dan een Ajax afbeelding onder je naam oke
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.
Dat klinkt niet zo best mensen...
Op Twitter kunnen mensen zoveel als ze willen zeggen. Betrouwbaar is het vaak allerminst. Dus tsja, het kan meevallen en het kan ook zijn zoals die Robert zegt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.
Dat klinkt niet zo best mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |