Eén ŕ twee keer per dag, waar haalt hij de energie vandaan? Ik kreeg in ieder geval een 'quote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef sl0pertje het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al bijna 5 jaar een relatie. Mijn vriend en ik houden nog steeds van elkaar, alleen op seksueel gebied gaat het steeds verkeerd. Hij wil minimaal 1 (het liefst 2) keer per dag sex, terwijl ik daar geen behoefte aan heb. Ik vind het prima als ik een dag even geen sex heb. Ook als ik 's avonds bijvoorbeeld moe ben en wil gaan slapen, wil hij alsnog sex. Ik krijg het idee dat ik totaal geen inspraak heb als het hierom gaat en dat hij mijn mening niet respecteert. En als ik dan een keer zeg dat ik niet wil omdat ik moe ben, of me niet lekker voel (ondertussen betrap ik mezelf erop dat ik excuses ga zoeken) dan loopt het bijna altijd op ruzie uit. Wat moet ik doen? Ik heb er al heel vaak met hem over gepraat en dan proberen we een oplossing te vinden, maar uiteindelijk eindigen we weer bij hetzelfde probleem... Is hij sexverslaafd, of ben ik gewoon saai?
Al rustig gepraat met hem?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef sl0pertje het volgende:
compromissen sluiten hebben we al geprobeerd, maar daar werd de sex niet beter op. Sterker nog, het werd een soort verplichting. Waar hij de energie vandaan haalt? Geen idee! maar ik heb het in ieder geval niet..
En wanneer jij verteld dat je er simpelweg geen puf voor hebt wordt hij boos? Lijkt me nou niet echt een respecterend type.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef sl0pertje het volgende:
Ja zeker, al heel erg vaak. Hij wil er echt aan werken, maar hij begrijpt mijn standpunt niet. Hij denkt dat ik niet van hem hou als ik geen sex met hem wil. Hij zegt dat hij wel van mij houd, omdat hij graag met mij wil 'vrijen'.
Natuurlijk hou ik van hem, maar heb gewoon geen behoefte en energie voor zóveel sex op een dag...
Überhaupt is de beredenering houden van = sex nogal simplistisch gedacht, maar in het geval dat je al 5 jaar een relatie hebt.. Het lijkt me dat hij inmiddels ook uit andere dingen dan sex een conclusie zou kunnen trekken dat je van hem houdt, als hij daar zo nodig een tastbaar 'bewijs' voor nodig heeft? Klinkt me eerder als een gevalletje manipulatie in de oren dit, eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef sl0pertje het volgende:
Ja zeker, al heel erg vaak. Hij wil er echt aan werken, maar hij begrijpt mijn standpunt niet. Hij denkt dat ik niet van hem hou als ik geen sex met hem wil. Hij zegt dat hij wel van mij houd, omdat hij graag met mij wil 'vrijen'.
Natuurlijk hou ik van hem, maar heb gewoon geen behoefte en energie voor zóveel sex op een dag...
Hij wil gewoon neuken. Dat is normaal. Maak het uit als je het niet trekt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef sl0pertje het volgende:
compromissen sluiten hebben we al geprobeerd, maar daar werd de sex niet beter op. Sterker nog, het werd een soort verplichting. Waar hij de energie vandaan haalt? Geen idee! maar ik heb het in ieder geval niet..
Of hij gaat straks vreemd, pas maar op TS.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
hij moet gewoon respecteren dat je minder seks wilt.
dan slaat hij maar de hand aan zichzelf
Dit is wel weer heel zwart-wit he....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Fip het volgende:
Een relatie is nu eenmaal gestoeld op wederzijdse behoefte aan seks en dat dien je hem dan ook te geven, ook als je er zelf even niet zo zin in hebt. Alleen te seksen wanneer jij als vrouw zin hebt is ronduit egoďstisch.
eigenlijk is het niet zo belangrijk wiens wensen nou raar zijn of te veel/te weinig, maar het gaat erom dat er ergens een middenweg moet worden gevonden (dus of hij past zich aan, of jij, of jullie allebei) en als dat niet lukt houdt het op met de relatie zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef sl0pertje het volgende:
Een relatie is nu eenmaal gestoeld op wederzijdse behoefte aan seks en dat dien je hem dan ook te geven, ook als je er zelf even niet zo zin in hebt. Alleen te seksen wanneer jij als vrouw zin hebt is ronduit egoďstisch.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens, en het is bovendien een belachelijke reactie als je mijn verhaal gelezen hebt, 1 tot 2 keer per dag is erg veel. Ik snap dat een relatie bestaat uit behoeften, maar zoals jij het ook zegt: 'wederzijds' , dus waarom zou het dan slechts van mijn kant moeten komen om zijn behoeftes te bevredigen als hij de mijne niet snapt
Oh, zeg dat dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:03 schreef sl0pertje het volgende:
Dus ik moet zijn mannelijkheid accepteren, met andere woorden, maar op m'n rug gaan liggen als hij dat wil, en niet aan mijn eigen behoeftes denken? Erg simpel gedacht hoor
Natuurlijk komt dit probleem van beiden kanten, dat snap ik ook wel, maar waar ik naar zoek is EEN GOEDE OPLOSSING voor ons allebei
Nee hoor. Dat is alleen maar jouw mening.quote:
Dat dus. Een middenweg waar jullie allebei blij (of in ieder geval tevreden) mee zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eigenlijk is het niet zo belangrijk wiens wensen nou raar zijn of te veel/te weinig, maar het gaat erom dat er ergens een middenweg moet worden gevonden (dus of hij past zich aan, of jij, of jullie allebei) en als dat niet lukt houdt het op met de relatie zou ik zeggen.
en zeggen dat je niet van hem houdt als je niet 2x per dag sex wilt is bullshit. emotionele chantage![]()
Dan is ze te laat. je kan niet eerst inschikken om daarna aan een compromis te werken. Dan levert ze dubbel in.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:11 schreef Laydina het volgende:
`Volgens mij is het redelijk duidelijk wat de mensen hier zeggen. Jij wil je wel inschikken.. nuj moet je vriend dat ook nog willen. Dus enkel alleen via hem kan je dus een evt compromis sluiten.
hmmm ja dat is altijd lastig, als je verandert in hoeveel zin je hebt, zeker als je eigenlijk al die tijd al over je grenzen bent gegaan. Heb je hem dat wel gezegd? het kan best zijn dat hij een type kerel is die het niet trekt als hun vriendin ineens voor zichzelf op gaat komen. maaroged, dan is het duidelijk tijd om hem te lozen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef sl0pertje het volgende:
In het begin van onze relatie hadden we vaker sex, maar dat was vooral omdat ik toen niet durfde te zeggen dat ik geen zin had..en nu ik mijn mening wel uit, en we wat minder sex hebben, lijkt het dus alsof het eerst beter was. Maar daar valt dus over te twisten.
En van die 6 a 7 dagen dat we sex hebben, heb ik soms niet evenveel zin. Maar dat weet hij ook..
Reken maar dat die die allang heeft. Is hij bijvoorbeeld wel eens wat later thuis gekomen de laatste tijd of stond zijn tel laatst nog uit?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef sl0pertje het volgende:
Wij hebben ook al gepraat over wellicht een open relatie, maar wij vinden het allebei toch moeilijk voor te stellen dat we met anderen sex zouden hebben, vooral omdat jaloezie dan juist je relatie kapot kan maken. Wat nou als hij ,zoals jij zei een 'fuckbuddy' , zou hebben en daarmee gelukkiger word?...
dat klopt, maar zou ik in deze situatie wel erg aso van die kerel vinden, hij kan het beter eerst uitmaken en dan een nympho vriendin zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:56 schreef orienta het volgende:
tja mannen gaan het nou eenmaal ergens anders zoeken als ze het thuis niet krijgen inderdaad
oh als je dan al vreemdgaat dan gaat mijn vriend wel heeeeel veel vreemd. die is altijd later en zn telefoon staat ook bijna altijd uit. maar als ik me daar druk over moet gaan maken....quote:Op zondag 6 juni 2010 18:52 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Reken maar dat die die allang heeft. Is hij bijvoorbeeld wel eens wat later thuis gekomen de laatste tijd of stond zijn tel laatst nog uit?
nee, maar iemand die klaagt als hij 6 a 7 keer in de week sex heeft wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef orienta het volgende:
dus jij vind iemand die iedere dag wil een nympho?
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Murmeli het volgende:
oh als je dan al vreemdgaat dan gaat mijn vriend wel heeeeel veel vreemd. die is altijd later en zn telefoon staat ook bijna altijd uit. maar als ik me daar druk over moet gaan maken....
ook daar zijn grenzen aan vind ik. krijg je ook maar een schrale doos vanquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef hoerezooi het volgende:
je bent een vrou als je dan een keer niet echt zin heb dan laat je hem toch ff zijn gang gaan zonde dat j je zelf inspant? Het hoeft niet elke keer allemaal fancy standjes te zijn gewoon hem ff zijn zak late lege en klaar. overigens zou ik gewoon blij zijn dat hij nog zin heeft ipv zon saai geval welke asexueel is.
Dat vind ik dan weer slecht. Waarom ben je daar niet gewoon open over?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:50 schreef orienta het volgende:
-knip-
Mijn vriend is trouwens niet op de hoogte van mijn fuckbuddy
Dus wacht ff, je hebt zo'n 6 keer in de week seks en om de drie weken een week niet omdat je ongesteld bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef sl0pertje het volgende:
misschien dat ik 2 a 3 dagen van de week begin met 'ik ben eigenlijk een beetje moe'. Maar als hij dan echt graag wil dan doe ik niet moeilijk meer... Hooguit 1 dag zeg ik 'ik ben echt te moe, sorry'...
Ik wil ook niet dat hij zich afgewezen voelt.
Ten eerste als ik ongesteld ben bevredig ik hem ook iedere dag 1 of 2 keer (oraal).quote:Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Dus wacht ff, je hebt zo'n 6 keer in de week seks en om de drie weken een week niet omdat je ongesteld bent.
3 keer in de week(de helft van de tijd dus) is het eigenlijk niet eens echt leuk om seks met je te hebben want je zeurt, doet niet mee, bent 'moe', hebt 'hoofdpijn' en/of hebt 'geen zin'.
1 keer in de week 'weiger' je en stuur je hem met z'n stijve lul het bos in.
En je vind het gek dat jouw met testosteron gevulde dekhengst daar af en toe de pleures in heeft.
Je hebt het dan te ver laten komen. Als jij geen zin hebt, gebeurt het niet. Kan hij hoog en laag springen, maar grenzen zijn grenzen, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Daarnaast vraag ik me meteen af waarom je bij zo'n persoon zou willen zijn, als ik jouw kant van het verhaal zo beluister dan ben je zo af en toe een wandelende kut voor 'm.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef sl0pertje het volgende:
[..]
Ten eerste als ik ongesteld ben bevredig ik hem ook iedere dag 1 of 2 keer (oraal).
Ten tweede heb ik dus inderdaad minimaal 4 keer per week seks met dat ik er zelf ook zin in heb, want de overige 3 keer blijft hij maar doorpushen totdat ik zoiets heb van 'laat maar dan doen we het wel'.
Voorbeeld, we kwamen heel laat thuis na een feestje en ik was echt kapot want het was een lange dag. Dus ik zei in de auto 'zo ik ben echt moe'. En hij zei dat we wel seks gingen hebben anders was de avond niet compleet. Dus ik zei 'maar ik ben echt heel moe' en ik viel zowat in slaap in de auto. Toen we thuiskwamen wilde ik dus gelijk slapen. En vervolgens hadden we de hele nacht ruzie en zei hij dat ik zijn avond had verpest.
Dus wie zeurt hier nu? Zeur ik omdat ik geen seks wil, of zeurt hij omdat hij het juist wil??
Dump hem, 99% van de mannen zouden hiermee meer dan tevreden zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef sl0pertje het volgende:
[..]
Ten eerste als ik ongesteld ben bevredig ik hem ook iedere dag 1 of 2 keer (oraal).
Ten tweede heb ik dus inderdaad minimaal 4 keer per week seks met dat ik er zelf ook zin in heb, want de overige 3 keer blijft hij maar doorpushen totdat ik zoiets heb van 'laat maar dan doen we het wel'.
Voorbeeld, we kwamen heel laat thuis na een feestje en ik was echt kapot want het was een lange dag. Dus ik zei in de auto 'zo ik ben echt moe'. En hij zei dat we wel seks gingen hebben anders was de avond niet compleet. Dus ik zei 'maar ik ben echt heel moe' en ik viel zowat in slaap in de auto. Toen we thuiskwamen wilde ik dus gelijk slapen. En vervolgens hadden we de hele nacht ruzie en zei hij dat ik zijn avond had verpest.
Dus wie zeurt hier nu? Zeur ik omdat ik geen seks wil, of zeurt hij omdat hij het juist wil??
Zo werkt het idd wel ja. Waarom geld uitgeven als je er niks voor terugkrijgt.quote:
Precies! Ik moet nog een maand of 2 doorbijten! (Ik vind het echt niet leuk om 2 keer per dag seks te hebben hoor!) En dan mag ik het ook met andere vrouwen doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef SpecialK het volgende:
Heheh wow... leuk om te zien dat als je je vriendin constant gek zeurt om te neuken dat het concept "open relatie" en "fuckbuddy" ineens bespreekbaar wordt.
* SpecialK maakt notities...
Hij is een enorm egoďstische kneus en jij laat enorm over je heen... hihihi.... lopen!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef sl0pertje het volgende:
Dus ik zei in de auto 'zo ik ben echt moe'. En hij zei dat we wel seks gingen hebben anders was de avond niet compleet. Dus ik zei 'maar ik ben echt heel moe' en ik viel zowat in slaap in de auto. Toen we thuiskwamen wilde ik dus gelijk slapen. En vervolgens hadden we de hele nacht ruzie en zei hij dat ik zijn avond had verpest.
Goed werk, man. Zit je al in die fase dat je kleurspoeling nodig hebt om je witte haren weg te werken? Komt wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies! Ik moet nog een maand of 2 doorbijten! (Ik vind het echt niet leuk om 2 keer per dag seks te hebben hoor!) En dan mag ik het ook met andere vrouwen doen!
Je moet er wat voor over hebben!
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer slecht. Waarom ben je daar niet gewoon open over?
Mwoah. Ik vind dat je vriend in de eerste plaats mag verwachten dat je open en eerlijk tegen hem bent. Je bent hem gewoon aan het besodemieteren. Met je libido als lame excuus.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef orienta het volgende:
nou als ik bij hem tekort komt kan hij verwachten dat ik het ergens anders haal
nou het interesseert mij eigenlijk niet zo wat jij er van vindquote:Op maandag 7 juni 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind dat je vriend in de eerste plaats mag verwachten dat je open en eerlijk tegen hem bent. Je bent hem gewoon aan het besodemieteren. Met je libido als lame excuus.
Dat maakt niet uit, wij kennen elkaar niet. Maar blijkbaar boeit het je ook niet wat je vriend ervan vindt ...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef orienta het volgende:
nou het interesseert mij eigenlijk niet zo wat jij er van vind![]()
Ja ach, dat is ieder zijn vrije keuze, ik zou het best willen, maar dat geeft haar dan natuurlijk automatisch ook dat recht. En daar kan ik zelf niet mee omgaan, vandaar dat wij dat zo hebben afgesproken. Als zij dat niet wil dan moet ze het maar ergens anders zoeken, te verwachten dan dat ze niet meer hier aan hoeft te kloppen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef heiden6 het volgende:
Ah, weer een van de geneugten van monogamie.![]()
nee dat kloptquote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, wij kennen elkaar niet. Maar blijkbaar boeit het je ook niet wat je vriend ervan vindt ...
Dat moet iedereen voor zich weten, maar ik vind het lachwekkend geneuzel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja ach, dat is ieder zijn vrije keuze, ik zou het best willen, maar dat geeft haar dan natuurlijk automatisch ook dat recht. En daar kan ik zelf niet mee omgaan, vandaar dat wij dat zo hebben afgesproken. Als zij dat niet wil dan moet ze het maar ergens anders zoeken, te verwachten dan dat ze niet meer hier aan hoeft te kloppen.
Klopt, maar mijn punt is meer, orienta belazerd haar vriend, door nee te knikken bij wijze van maar wel te doen. Moet zij natuurlijk zelf weten is mijn probleem niet. Maar mocht mij dit overkomen en ik daarachter komen dan flikker ik per direct haar zooi op straat en zoek het dan maar uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zich weten, maar ik vind het lachwekkend geneuzel.
Spreekt voor zich.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn punt is meer, orienta belazerd haar vriend, door nee te knikken bij wijze van maar wel te doen. Moet zij natuurlijk zelf weten is mijn probleem niet. Maar mocht mij dit overkomen en ik daarachter komen dan flikker ik per direct haar zooi op straat en zoek het dan maar uit.
ik knik geen nee als hij mij het recht op de man zou vragen zou ik het wel toegevenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn punt is meer, orienta belazerd haar vriend, door nee te knikken bij wijze van maar wel te doen. Moet zij natuurlijk zelf weten is mijn probleem niet. Maar mocht mij dit overkomen en ik daarachter komen dan flikker ik per direct haar zooi op straat en zoek het dan maar uit.
Ja, als dat nooit besproken is, maar zoiets lijkt me toch wel handig te melden. Maar dat je weet dat hij dat toch niet goed vind, maakt het voor mij alleen maar achterbakser.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef orienta het volgende:
[..]
ik knik geen nee als hij mij het recht op de man zou vragen zou ik het wel toegeven
tja dat vind jij ik heb daar een andere mening overquote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, als dat nooit besproken is, maar zoiets lijkt me toch wel handig te melden. Maar dat je weet dat hij dat toch niet goed vind, maakt het voor mij alleen maar achterbakser.
Ja, maar dan is de schade al geleden in principe. Tenzij je het niets kan schelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef orienta het volgende:
[..]
tja dat vind jij ik heb daar een andere mening over
maar goed als die er achter komt dan zal ik het zeker niet ontkennen
Dat zal wel lekker lang goed gaan zo denk je niet? Waarom maak je het niet gewoon uit en ga je vervolgens op zoek naar iemand die je wel vaker wil neuken? Is dat teveel moeite of ben je zo egocentrisch dat je wel van de centjes e.d. van je kerel wilt blijven genieten?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef orienta het volgende:
nou als ik bij hem tekort komt kan hij verwachten dat ik het ergens anders haal
jullie zijn allemaal natuurlijk nog nooit vreemd gegaanquote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de schade al geleden in principe. Tenzij je het niets kan schelen.
Dat is hetzelfde als te hard rijden, en dan achteraf zeggen, ja maar ik wist niet dat dat niet mocht.
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef orienta het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal natuurlijk nog nooit vreemd gegaan
ehh wat oordeel jij? ik zit al 8 jaar met hemquote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker lang goed gaan zo denk je niet? Waarom maak je het niet gewoon uit en ga je vervolgens op zoek naar iemand die je wel vaker wil neuken? Is dat teveel moeite of ben je zo egocentrisch dat je wel van de centjes e.d. van je kerel wilt blijven genieten?.
Wat doe je nou achterlijk, hier een beetje heel stoer komen roepen dat je vreemdgaat en vervolgens miepen als je commentaar krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef orienta het volgende:
[..]
ehh wat oordeel jij? ik zit al 8 jaar met hem
ik zorg prima voor mijn eigen geld
Ik moest ook al grinniken.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
Wat doe je nou achterlijk, hier een beetje heel stoer komen roepen dat je vreemdgaat en vervolgens miepen als je commentaar krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor ik was met TS aan het pratenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat doe je nou achterlijk, hier een beetje heel stoer komen roepen dat je vreemdgaat en vervolgens miepen als je commentaar krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om, het gaat mij om de open eerlijkheid. Een antwoord als "ja maar ik wist niet dat jij daar anders over dacht" in zo'n kwestie is gewoon dom en ondoordacht. Tenzij je last hebt van down kan je daar toch zelf ook wel opkomen?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat mij om de open eerlijkheid. Een antwoord als "ja maar ik wist niet dat jij daar anders over dacht" in zo'n kwestie is gewoon dom en ondoordacht. Tenzij je last hebt van down kan je daar toch zelf ook wel opkomen?
Je moet het gewoon uitmaken.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef orienta het volgende:
[..]
nee hoor ik was met TS aan het praten
maar als een ander dan op mij gaat reageren ben ik niet te beroerd om er wat op terug te zeggen en wat heeft dit met stoer doen te maken?
Nee...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef orienta het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal natuurlijk nog nooit vreemd gegaan
De realiteit is wel zo dat een flink deel van de mensen dat ooit heeft gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Haha!
Inderdaad, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is
Dat dacht ik ook netquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef heiden6 het volgende:
Maar ja, een keer vreemdgaan is natuurlijk heel wat anders dan er schaamteloos een affaire op na houden.
Nee, natuurlijk niet. Maar daar kon je van te voren ook opkomen. Ik heb voor mijn huidige relatie ook een andere relatie gehad van 5 jaar. En ik heb dan ook nooit maar 1x gedacht om uberhaupt vreemd te gaan, ook niet eens onder invloed van drank, drugs of verleiding. Ooit komt het boven water, en dan zit jij met de gebakken peren.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef orienta het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dan tegen hem ga zeggen ow sorry lieverd ik wist niet dat dat niet mocht?
ben je nou echt zo dom?
Volgens mij vallen die gebakken peren voor haar wel mee. Ondanks dat ze al 8 jaar bij hem is, vind ze het blijkbaar niet erg om hem evt te verliezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar daar kon je van te voren ook opkomen. Ik heb voor mijn huidige relatie ook een andere relatie gehad van 5 jaar. En ik heb dan ook nooit maar 1x gedacht om uberhaupt vreemd te gaan, ook niet eens onder invloed van drank, drugs of verleiding. Ooit komt het boven water, en dan zit jij met de gebakken peren.
'Wat oordeel jij joonguuh??'.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef orienta het volgende:
[..]
ehh wat oordeel jij? ik zit al 8 jaar met hem
ik zorg prima voor mijn eigen geld
Heb je idd gelijk in. In mijn woorden heet dat gewoon misbruik maken van mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgens mij vallen die gebakken peren voor haar wel mee. Ondanks dat ze al 8 jaar bij hem is, vind ze het blijkbaar niet erg om hem evt te verliezen.
QFT.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Heb je idd gelijk in. In mijn woorden heet dat gewoon misbruik maken van mensen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
'Wat oordeel jij joonguuh??'.. Je moet maar kijken wat je doet, maar als je een beetje beschaving en klasse in je lijf hebt ga je er niet heel bewust een affaire op nahouden, zo ligt het nu eenmaal. Niet zeuren als je kerel jou over een paar jaar niet meer aankijkt en het alleen nog met de jonge oppas doet he.
Zeker dat laatste klopt als een bus. Maar dat maakt het nog niet normaal of acceptabel.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De realiteit is wel zo dat een flink deel van de mensen dat ooit heeft gedaan.
Maar ja, een keer vreemdgaan is natuurlijk heel wat anders dan er schaamteloos een affaire op na houden.
Het is geen kwestie van wel of niet acceptabel/accepteren, want het gaat jou en mij niet aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Zeker dat laatste klopt als een bus. Maar dat maakt het nog niet normaal of acceptabel.
Iedereen heeft er een oordeel over, en meerderheid van de populatie vindt vreemdgaan verkeerd. Vreemdgaan is niet algemeen geaccepteerd, net zoals zoveel dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wel of niet acceptabel/accepteren, want het gaat jou en mij niet aan.
heiden bedoelt denk ik meer dat hoewel mensen het iha veroordelen, het niet aan buitenstaanders is om jou te vertellen wat je wel en niet mag op dat gebied. Heeft ie ook wel gelijk in vind ik. Maar het is idd nog steeds zo dat als je een relatie begint je eigenlijk onuitgesproken met elkaar afspreekt niet met anderen te rotzooien, part of the deal.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Iedereen heeft er een oordeel over, en meerderheid van de populatie vindt vreemdgaan verkeerd. Vreemdgaan is niet algemeen geaccepteerd, net zoals zoveel dingen.
Of het jou en mij iets aangaat is in deze kwestie niet van toepassing.
Er zullen vast heel veel mensen zijn die stelen(in een winkel, denk aan sieraden en make-up), maar dat(veel mensen het doen) maakt het nog niet acceptabel.
Hoe zou jij er tegenover staan als je vriend ook buiten de deur neukt?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef orienta het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dan tegen hem ga zeggen ow sorry lieverd ik wist niet dat dat niet mocht?
ben je nou echt zo dom?
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hoe zou jij er tegenover staan als je vriend ook buiten de deur neukt?
Heb je hem ooit verteld dat je te kort komt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef orienta het volgende:
[..]
als ik hem tekort zou doen dan zou ik dat begrijpen ja
Zou je het ook accepteren?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef orienta het volgende:
[..]
Tekort doen of niet ging het niet om. Ik vraag of je het in de huidige situatie van je huidige relatie zou trekken als jouw vriend ook buiten de deur neukt. blijkt te neuken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef orienta het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af hoe doe je dat, hoe lieg je alles bij elkaar met een strak gezicht zodat dit niet uitkomt, hoe doe je dat zonder zelf een enorm juk op je schouders te voelen dat je een zwaard boven je partner hebt gehangen waarvan je zeker weet dat het gruwelijk veel pijn doet als het uitkomt?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef orienta het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom?
Helemaal mee eens....quote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef Compatibel het volgende:
Waar gáát dit over..... elke dag seks is echt mega veel, dat weet toch iedereen? Tuurlijk, iedereen op Fok! is hoogbegaafd, verdient twee keer balkenende, heeft 23 cm en minimaal 56 keer per week seks. Normale mensen zijn echter meer dan tevreden met vier keer per week. Hij stelt zich aan, en jij bent een dikke softie dat je dit allemaal pikt.
Mensen die vreemdgaan denken niet zo. Het maakt niet uit of het hun partner pijn doet, want ze denken alleen maar aan zichzelf. Mensen die zo egoďstisch zijn hebben gewoon geen schuldgevoel.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af hoe doe je dat, hoe lieg je alles bij elkaar met een strak gezicht zodat dit niet uitkomt, hoe doe je dat zonder zelf een enorm juk op je schouders te voelen dat je een zwaard boven je partner hebt gehangen waarvan je zeker weet dat het gruwelijk veel pijn doet als het uitkomt?
Hoe doe je het zonder een enorm schuldgevoel, dat je bij je vriendje geweest bent, thuiskomt bij een man die goed voor je is verder, hoe doe je dat keer op keer zonder in te storten?
Als het hoog oplooopt en je toch erg graag bij elkaar wilt blijven, kun je er ook over nadenken om eens een relatietherapeut oid te bezoeken. Eerlijk gezegd denk ik dat het vooral jou kan helpen als jullie beide van een derde horen dat het niet helemaal ok is als jij het zo regelmatig min of meer tegen je zin in doet...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef sl0pertje het volgende:
We hebben het er open over gehad en er werden wat eerlijke maar harde woorden gewisseld. We zoeken nu een middenweg, een compromis. Nu hopen dat het voor ons beiden zal lukken..want het grote 'probleem' is dat we nog steeds heel veel van elkaar houden en het niet zomaar op willen geven. We zullen zien wat de toekomst brengt..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 04:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als het hoog oplooopt en je toch erg graag bij elkaar wilt blijven, kun je er ook over nadenken om eens een relatietherapeut oid te bezoeken. Eerlijk gezegd denk ik dat het vooral jou kan helpen als jullie beide van een derde horen dat het niet helemaal ok is als jij het zo regelmatig min of meer tegen je zin in doet...
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Heb je hem ooit verteld dat je te kort komt?
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af hoe doe je dat, hoe lieg je alles bij elkaar met een strak gezicht zodat dit niet uitkomt, hoe doe je dat zonder zelf een enorm juk op je schouders te voelen dat je een zwaard boven je partner hebt gehangen waarvan je zeker weet dat het gruwelijk veel pijn doet als het uitkomt?
Hoe doe je het zonder een enorm schuldgevoel, dat je bij je vriendje geweest bent, thuiskomt bij een man die goed voor je is verder, hoe doe je dat keer op keer zonder in te storten?
Vind jij.. misschien denkt hij daar wel anders over. want het gaat om zijn perspectief en hoe hij de zaken ervaart toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:10 schreef orienta het volgende:
[..]
nee want hij heeft geen reden om vreemd te gaan
Volgens jouw maatstaven. Wat als hij fantaseert over een vrouw die een totaal andere lichaamsvorm heeft dan jij? Die behoefte kun jij niet bevredigen ... dus een vrijbrief voor hem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:10 schreef orienta het volgende:
nou ik weet honderd procent zeker dat hij vind dat hij niet tekort komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vind jij.. misschien denkt hij daar wel anders over. want het gaat om zijn perspectief en hoe hij de zaken ervaart toch?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens jouw maatstaven. Wat als hij fantaseert over een vrouw die een totaal andere lichaamsvorm heeft dan jij? Die behoefte kun jij niet bevredigen ... dus een vrijbrief voor hem.
Niet zo hypocriet doen om dan opeens andere spelregels te bedenken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef orienta het volgende:
als hij behoefte heeft aan een ander dan gaat hij daar maar heen prima
maar dan hoef ik hem niet meer nee
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef orienta het volgende:
[..]
als hij behoefte heeft aan een ander dan gaat hij daar maar heen prima
maar dan hoef ik hem niet meer nee
quote:
Maar waarom gun je hem dat verzetje buiten de deur niet en jezelf wel? Je vind dat niet op zijn minst enorm hypocriet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef orienta het volgende:
Ja kan je lachen
Als hij ineens een blonde ofzo wil of dat dan ook dan kan ik hem daar niet mee helpen he
Dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef orienta het volgende:
[..]
Ja kan je lachen
Als hij ineens een blonde ofzo wil of dat dan ook dan kan ik hem daar niet mee helpen he
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waarom gun je hem dat verzetje buiten de deur niet en jezelf wel? Je vind dat niet op zijn minst enorm hypocriet?
Alleen respecteer je hem blijkbaar niet genoeg om hem daar deelgenoot van te maken. Wees dan een echte vrouw en speel open kaart.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef orienta het volgende:
nou omdat hij dat toch nooit zou doen,hij is van mening dat je geen sex kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent.
ik denk daar dus anders over.
En wat nou als hij dat alleen maar tegen jou zou zeggen om jou speciaal te laten voelen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef orienta het volgende:
[..]
nou omdat hij dat toch nooit zou doen,hij is van mening dat je geen sex kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent.
ik denk daar dus anders over.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef FBreijer het volgende:
[..]
En wat nou als hij dat alleen maar tegen jou zou zeggen om jou speciaal te laten voelen?
En dat hij dus ook prime verliefd kan zijn op jou terwijl hij met anderen sekst?
Dat is net zo veel feit als hij zou zeggen dat het feit is dat jij niet met anderen sekst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef orienta het volgende:
[..]
Nou dat zegt hij niet om mij speciaal te laten voelen en dat soort dingen hoef ik ook echt niet te horen daar ben ik te nuchter voor.
Feit is dat hij gewoon niet met anderen wil sexen
nee hoor want dat zou hij nooit zeggen,dit is tenslotte niet de enigste keer en de vorige keer heb ik hem wel op de hoogte gesteldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dat is net zo veel feit als hij zou zeggen dat het feit is dat jij niet met anderen sekst.
"Mijn vriendin gaat niet meer vreemd" - is waarschijnlijk iets dat hij wel zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:30 schreef orienta het volgende:
[..]
nee hoor want dat zou hij nooit zeggen,dit is tenslotte niet de enigste keer en de vorige keer heb ik hem wel op de hoogte gesteld
Lieverd ... als jij niet zo bekrompen zou denken, zou je open kaart spelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef orienta het volgende:
jullie denken gewoon veel te bekrompen
ik raad het echt iedereen aan
sommige dingen kan je gewoon maar beter niet vertellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd ... als jij niet zo bekrompen zou denken, zou je open kaart spelen.
Geef je überhaupt wel iets om je partner?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef orienta het volgende:
[..]
sommige dingen kan je gewoon maar beter niet vertellen
Omdat je vast zit in je bekrompenheid. Is verder niet erg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef orienta het volgende:
sommige dingen kan je gewoon maar beter niet vertellen
natuurlijk anders had ik hem allang gedumptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Geef je überhaupt wel iets om je partner?
Maar je geeft niet genoeg om hem om hem te informeren dat zijn gezondheid risico loopt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef orienta het volgende:
[..]
natuurlijk anders had ik hem allang gedumpt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je vast zit in je bekrompenheid. Is verder niet erg.
Maar als je daar nu eens uitstapte, zou je wel gewoon jezelf kunnen zijn, in plaats van iemand die elke dag een leugen leeft.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Maar je geeft niet genoeg om hem om hem te informeren dat zijn gezondheid risico loopt?
Heel vrij terwijl je een leugen leeft? Wel heel schattig hoe je jezelf probeert voor te houden zo vrijgevochten te zijn. Was je dat echt, dan was die leugen ook niet nodig want dan durfde je wel uit te komen voor wie je diep van binnen bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef orienta het volgende:
dat zie je verkeerd,ik heb juist een heel vrij leven en ben niet bekrompen
ik zit nergens in vast,ik geniet juist gewoon van het leven,zou je ook eens moeten doen
Sommige mensen kunnen ook van het leven genieten zonder andere mensen te bedriegen en zonder hun gezondheid in gevaar te brengen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef orienta het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd,ik heb juist een heel vrij leven en ben niet bekrompen
ik zit nergens in vast,ik geniet juist gewoon van het leven,zou je ook eens moeten doen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel vrij terwijl je een leugen leeft? Wel heel schattig hoe je jezelf probeert voor te houden zo vrijgevochten te zijn. Was je dat echt, dan was die leugen ook niet nodig want dan durfde je wel uit te komen voor wie je diep van binnen bent.
Je zou hem zomaar aids kunnen geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef orienta het volgende:
[..]
wat heb dat er nou weer mee te maken,denk je dat ik gek ben
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook van het leven genieten zonder andere mensen te bedriegen en zonder hun gezondheid in gevaar te brengen.![]()
Jij blijkbaar niet, best zielig eigenlijk.
Damn, je bent echt dom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef orienta het volgende:
Ik leef niet met een leugen.voor mij voelt het namelijk niet zo
Vandaar dat je zo heerlijk blijft happen. Vrijgevochten vogel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef orienta het volgende:
dat vind jij
maakt mij verder niet uit wat je er van vind hoor
Straks neukt hij zich ook suf en geeft een SOA aan jou door. Dat zou ik overigens wel epic vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef orienta het volgende:
[..]
nee hoor dat is allemaal prima geregeld
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo heerlijk blijft happen. Vrijgevochten vogel!
ja dat geloof ik graag dat je dat prachtig zou vinden maar dan moet ik je teleurstellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Straks neukt hij zich ook suf en geeft een SOA aan jou door. Dat zou ik overigens wel epic vinden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef orienta het volgende:
[..]
nee hoor dat is allemaal prima geregeld
Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef orienta het volgende:
[..]
ja dat geloof ik graag dat je dat prachtig zou vinden maar dan moet ik je teleurstellen
De enige manier waarop ik het mis kan hebben is als jij alleen maar seks op afstand met anderen hebt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef orienta het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, maar dat geeft niet hoor je bent ook nog maar 20 jaar he knulletje
heb jij vroeger geen voorlichting gehad op school?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef FBreijer het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik het mis kan hebben is als jij alleen maar seks op afstand met anderen hebt.
En aangezien dat vast niet zo is...
Dus jij vertrouwt je partner en je neukmaatjes, terwijl je zelf niet te vertrouwen bent?quote:
wie praat er hier over meervoud? ik niet hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt je partner en je neukmaatjes, terwijl je zelf niet te vertrouwen bent?
Jazeker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef orienta het volgende:
[..]
heb jij vroeger geen voorlichting gehad op school?
ik heb het toch niet over condooms daar zie jij mij nergens over praten hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Jazeker.
Weet jij ook dat het gebruik van beschermingsmiddelen zoals condooms alleen maar de kans op infectie verminderen? En dat deze zeker niet 0% zal worden?
Wil je nu een schouderklopje?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef orienta het volgende:
[..]
wie praat er hier over meervoud? ik niet hoor
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef orienta het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over condooms daar zie jij mij nergens over praten hoor
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat ze alledrie vorig jaar een keer zijn getest.. soa vrij zijn bevonden en zij streng geloofd dat haar neukmaatje het met niemand anders doet
Ik denk dat ze gewoon een beetje dom is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat ze alledrie vorig jaar een keer zijn getest.. soa vrij zijn bevonden en zij streng geloofd dat haar neukmaatje het met niemand anders doet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon een beetje dom is.
Dan ben je dom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef orienta het volgende:
[..]
Ja dat heb je al gezegd, wel orgineel blijven he.
Ik weet met 100% zekerheid dat zowel mijn neukmaatje als ik als me vriend geen risico lopen
Als je het zo serieus neemt zou je wel weten dat je in shock raakt wanneer er in een keer "een paar liter" bloed van je afgetapt wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef orienta het volgende:
goed ik zal het uitleggen
ten eerste hebben wij inderdaad in eerste instantie een soa test laten doen
Mijn neukmaatje is zowel bloed als plasma donor omdat hij een zeldzame bloedgroep heeft,word 2 maandelijks getest op soa's en andere dingen
Ik ben zelf ook bloeddonor,mag wat vaker geven als een ander omdat ik ook een zeldzame bloedgroep heb en word dus ook regelmatig getest
Aangezien mijn neukmaatje en ik dit serieus nemen dat doneren en wij niet voor onze lol iedere keer een paar liter eruit laten trekken gaan wij dus inderdaad geen risico nemen met meerdere sexmaatjes
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Als je het zo serieus neemt zou je wel weten dat je in shock raakt wanneer er in een keer "een paar liter" bloed van je afgetapt wordt.
"Een zeldzame bloedgroep" zal ook wel meevallen. O- bloed is niet zeldzaam
Ik zou iets lager gaan zitten met je schatting.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef orienta het volgende:
[..]
haha jij bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte van het sanquin gebeuren want er word behoorlijk wat uitgehaald voor je idee hoor,ik dacht anderhalf bij een vrouw en twee bij een man maar je bent echt wel brak daarna
en ik heb een negatieve bloedgroep inderdaad
Als je het verschil al niet ziet tussen een halve en een paar liter bloed....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef orienta het volgende:
Halve dan,maakt niet uit.
Het is in ieder geval geen pretje en ik doe het niet voor mijn lol
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Als je het verschil al niet ziet tussen een halve en een paar liter bloed....
Verder is het ook hilarisch dat je je neukmaatje vertrouwt omdat hij bloeddonor is.![]()
Net als jou vriend jou misschien wel vertrouwt omdat jij bloed donor bent.
Misschien neemt je neukmaatje het wel helemaal niet zo serieus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef orienta het volgende:
[..]
Tja wij nemen het nou eenmaal erg serieus dat bloed doneren,kan jij je misschien niks bij voorstellen
nee wij gaan altijd samen naar de bloedbankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:35 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Misschien neemt je neukmaatje het wel helemaal niet zo serieus.
Ook jij kan het mishebben, misschien worden er wel meer mensen dan alleen jou partner bedrogen.
En dat zegt iets over zijn trouw (aan jou?!)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef orienta het volgende:
[..]
nee wij gaan altijd samen naar de bloedbank
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef FBreijer het volgende:
[..]
En dat zegt iets over zijn trouw (aan jou?!)![]()
Ps: Zo serieus neem je het bloedprikken niet, anders had je er wel iets meer van af geweten.
lelijke topickapert dat je der bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:38 schreef orienta het volgende:
[..]
ik weet dat hij trouw aan mij is,kan jij je misschien niet voorstellen
als ik het niet serieus neem zou ik ook geen donor zijn,zou je ook moeten doen doe je ook wat goeds voor de medemens
Dat is bullshit, je kan ook gewoon veilig vrijen.quote:
Lees de andere posts ook maar eens door.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is bullshit, je kan ook gewoon veilig vrijen.
Een wat meer gemengd seksleven betekend niet gelijk dat je dom bent en ziektes oploopt, ik heb vele bedpartners gehad, maar nog nooit een soa.
20 en dan niet elke dag zin in sexquote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef sl0pertje het volgende:
'Is TS nou een man of vrouw'
Ik ben een vrouw (20 jr.)
Ok, dat klinkt heel behoorlijk ja. Dan moet ie inderdaad niet zeuren lijkt me.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef sl0pertje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom orienta nog iets met haar vriend heeft. Zo verlieft is ze blijkbaar niet. Ook nog zónder condoom met je fuckbuddy neuken :S Kan haar vriend lekker soppen in het zaad van dr fuckbuddyquote:o en @ Orienta: Vreemdgaan is zó not done. Als je niet aan je trekken komt wees dan zo stoer om het gewoon uit te maken of om je wederhelft er te mee te confronteren. Zo een affaire erop na houden is gewoon unfair en geeft een totaal gebrek aan respect voor je partner aanecht schandalig
Hij zal wel een aardig salaris mee naar huis nemen. En ach, wat niet weet, wat niet deert, maar wat wel nog lekker meedeelt in de kosten. Zo vrijgevochten en vooruitstrevend!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vraag me ook af waarom orienta nog iets met haar vriend heeft.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:10 schreef orienta het volgende:
[..]
Maar misschien is orienta wel een geile sexgodin die alles geeft wat je wilt wanneer je het wiltquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dit is echt belachelijk
Als mijn lief buiten de deur zou neuken binnen de relatie...dan mocht ik het ook
Nou als mijn dame dat doet en ze neukt buiten de deur mag ze me ook van tijd tot tijd een andere vrouw gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef piere het volgende:
[..]
Maar misschien is orienta wel een geile sexgodin die alles geeft wat je wilt wanneer je het wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |