abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82399635
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al bijna 5 jaar een relatie. Mijn vriend en ik houden nog steeds van elkaar, alleen op seksueel gebied gaat het steeds verkeerd. Hij wil minimaal 1 (het liefst 2) keer per dag sex, terwijl ik daar geen behoefte aan heb. Ik vind het prima als ik een dag even geen sex heb. Ook als ik 's avonds bijvoorbeeld moe ben en wil gaan slapen, wil hij alsnog sex. Ik krijg het idee dat ik totaal geen inspraak heb als het hierom gaat en dat hij mijn mening niet respecteert. En als ik dan een keer zeg dat ik niet wil omdat ik moe ben, of me niet lekker voel (ondertussen betrap ik mezelf erop dat ik excuses ga zoeken) dan loopt het bijna altijd op ruzie uit. Wat moet ik doen? Ik heb er al heel vaak met hem over gepraat en dan proberen we een oplossing te vinden, maar uiteindelijk eindigen we weer bij hetzelfde probleem... Is hij sexverslaafd, of ben ik gewoon saai?
  zondag 6 juni 2010 @ 16:19:41 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82399807
Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_82399844
en dat betekend verschillende behoeftes?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 6 juni 2010 @ 16:21:14 #4
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82399912
Het is een compromis, hij wil seks, en jij verlangt van hem dat hij de leuke dingetjes doet die jij als vrouw leuk vind, geef je hem geen seks, dan gaat jouw plezier er uiteindelijk ook onder lijden.
To doom or not to doom
  zondag 6 juni 2010 @ 16:21:30 #5
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_82399938
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef sl0pertje het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al bijna 5 jaar een relatie. Mijn vriend en ik houden nog steeds van elkaar, alleen op seksueel gebied gaat het steeds verkeerd. Hij wil minimaal 1 (het liefst 2) keer per dag sex, terwijl ik daar geen behoefte aan heb. Ik vind het prima als ik een dag even geen sex heb. Ook als ik 's avonds bijvoorbeeld moe ben en wil gaan slapen, wil hij alsnog sex. Ik krijg het idee dat ik totaal geen inspraak heb als het hierom gaat en dat hij mijn mening niet respecteert. En als ik dan een keer zeg dat ik niet wil omdat ik moe ben, of me niet lekker voel (ondertussen betrap ik mezelf erop dat ik excuses ga zoeken) dan loopt het bijna altijd op ruzie uit. Wat moet ik doen? Ik heb er al heel vaak met hem over gepraat en dan proberen we een oplossing te vinden, maar uiteindelijk eindigen we weer bij hetzelfde probleem... Is hij sexverslaafd, of ben ik gewoon saai?
Eén ŕ twee keer per dag, waar haalt hij de energie vandaan? Ik kreeg in ieder geval een ' '-indruk.
  zondag 6 juni 2010 @ 16:23:09 #6
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82400028
Wacht, TS is een man.

Gewoon verschillende behoeften lijkt me. Compromis sluiten en hij zal de seks nog meer waarderen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_82400482
compromissen sluiten hebben we al geprobeerd, maar daar werd de sex niet beter op. Sterker nog, het werd een soort verplichting. Waar hij de energie vandaan haalt? Geen idee! maar ik heb het in ieder geval niet..
  zondag 6 juni 2010 @ 16:32:12 #8
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_82400592
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef sl0pertje het volgende:
compromissen sluiten hebben we al geprobeerd, maar daar werd de sex niet beter op. Sterker nog, het werd een soort verplichting. Waar hij de energie vandaan haalt? Geen idee! maar ik heb het in ieder geval niet..
Al rustig gepraat met hem?
pi_82401086
Ja zeker, al heel erg vaak. Hij wil er echt aan werken, maar hij begrijpt mijn standpunt niet. Hij denkt dat ik niet van hem hou als ik geen sex met hem wil. Hij zegt dat hij wel van mij houd, omdat hij graag met mij wil 'vrijen'.
Natuurlijk hou ik van hem, maar heb gewoon geen behoefte en energie voor zóveel sex op een dag...
  zondag 6 juni 2010 @ 16:50:23 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_82401639
TS is het vrouwtje in de relatie
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 6 juni 2010 @ 17:07:11 #11
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_82402490
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef sl0pertje het volgende:
Ja zeker, al heel erg vaak. Hij wil er echt aan werken, maar hij begrijpt mijn standpunt niet. Hij denkt dat ik niet van hem hou als ik geen sex met hem wil. Hij zegt dat hij wel van mij houd, omdat hij graag met mij wil 'vrijen'.
Natuurlijk hou ik van hem, maar heb gewoon geen behoefte en energie voor zóveel sex op een dag...
En wanneer jij verteld dat je er simpelweg geen puf voor hebt wordt hij boos? Lijkt me nou niet echt een respecterend type.
  One tough cookie zondag 6 juni 2010 @ 17:11:36 #12
169210 liesje1979
pi_82402745
Eventuele suffe reacties weggehaald.
pi_82403081
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef sl0pertje het volgende:
Überhaupt is de beredenering houden van = sex nogal simplistisch gedacht, maar in het geval dat je al 5 jaar een relatie hebt.. Het lijkt me dat hij inmiddels ook uit andere dingen dan sex een conclusie zou kunnen trekken dat je van hem houdt, als hij daar zo nodig een tastbaar 'bewijs' voor nodig heeft? Klinkt me eerder als een gevalletje manipulatie in de oren dit, eigenlijk.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:19:29 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_82403173
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef sl0pertje het volgende:
Hij wil gewoon neuken. Dat is normaal. Maak het uit als je het niet trekt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 juni 2010 @ 17:19:47 #15
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82403193
hij moet gewoon respecteren dat je minder seks wilt.
dan slaat hij maar de hand aan zichzelf
-
pi_82403902
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
hij moet gewoon respecteren dat je minder seks wilt.
dan slaat hij maar de hand aan zichzelf
Of hij gaat straks vreemd, pas maar op TS.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:40:28 #17
155008 Fip
Jezus redt
pi_82404094
Een relatie is nu eenmaal gestoeld op wederzijdse behoefte aan seks en dat dien je hem dan ook te geven, ook als je er zelf even niet zo zin in hebt. Alleen te seksen wanneer jij als vrouw zin hebt is ronduit egoďstisch.
pi_82404148
Je kan de behoeften van je man niet bevredigen.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:45:45 #19
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_82404311
Is TS nou een man of vrouw
pi_82404490
Een relatie is nu eenmaal gestoeld op wederzijdse behoefte aan seks en dat dien je hem dan ook te geven, ook als je er zelf even niet zo zin in hebt. Alleen te seksen wanneer jij als vrouw zin hebt is ronduit egoďstisch.

Hier ben ik het absoluut niet mee eens, en het is bovendien een belachelijke reactie als je mijn verhaal gelezen hebt, 1 tot 2 keer per dag is erg veel. Ik snap dat een relatie bestaat uit behoeften, maar zoals jij het ook zegt: 'wederzijds' , dus waarom zou het dan slechts van mijn kant moeten komen om zijn behoeftes te bevredigen als hij de mijne niet snapt
pi_82404769
Beredenering: veel sex = veel houden van.

Ik weet niet hoe oud jullie zijn of hoe slim.. maar dat jij dat accepteert is al knudde, dat hij dat als argument kan gebruiken is nog meer knudde
  zondag 6 juni 2010 @ 17:57:30 #22
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_82404817
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Fip het volgende:
Dit is wel weer heel zwart-wit he....

Vriendlief kan best af en toe zichzelf helpen als het zo nodig moet en vrouwlief kan best af en toe proberen zin te maken als ze er uit zichzelf niet op zat te wachten.

Meerdere keren per dag sex is wel heul heul vaak...
  zondag 6 juni 2010 @ 17:58:03 #23
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82404844
jouw mening respecteren? Wat dacht je er van zijn mannelijkheid te respecteren en, misschien, zelfs te waarderen?
Intelligent, but fucked up.
pi_82404861
'Is TS nou een man of vrouw'

Ik ben een vrouw (20 jr.)
  zondag 6 juni 2010 @ 17:58:55 #25
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82404883
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef sl0pertje het volgende:

Hier ben ik het absoluut niet mee eens, en het is bovendien een belachelijke reactie als je mijn verhaal gelezen hebt, 1 tot 2 keer per dag is erg veel. Ik snap dat een relatie bestaat uit behoeften, maar zoals jij het ook zegt: 'wederzijds' , dus waarom zou het dan slechts van mijn kant moeten komen om zijn behoeftes te bevredigen als hij de mijne niet snapt
eigenlijk is het niet zo belangrijk wiens wensen nou raar zijn of te veel/te weinig, maar het gaat erom dat er ergens een middenweg moet worden gevonden (dus of hij past zich aan, of jij, of jullie allebei) en als dat niet lukt houdt het op met de relatie zou ik zeggen.

en zeggen dat je niet van hem houdt als je niet 2x per dag sex wilt is bullshit. emotionele chantage
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_82404949
Idd, je vriend moet respect hebben voor je behoefte. Niet liggen zeiken als je niet wil. Ga dan maar lekker even naar de badkamer ofzo. Ik raad je wel aan om geen smoesjes te verzinnen van ik ben moe of ik heb buikpijn. Dat werkt tegen je. , daartegen moet hij niet gaan zeiken als er voor hem 1 of 2 daagjes geen seks heeft. Hij hoort dat gewoon te respecteren. Als hij dat niet doet is hij geen vent. Seks hebben doe je samen en niet omdat hij ff zijn kwakie kwijt moet.
pi_82405086
Inderdaad, ik zoek een goede oplossing voor ons beiden, want dit probleem komt twee kanten.
Oh en ik ben trouwens een vrouw (voor diegenen die twijfelden of ik homo was:P)
  zondag 6 juni 2010 @ 18:04:44 #28
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82405134
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:03 schreef sl0pertje het volgende:
Dus ik moet zijn mannelijkheid accepteren, met andere woorden, maar op m'n rug gaan liggen als hij dat wil, en niet aan mijn eigen behoeftes denken? Erg simpel gedacht hoor
Natuurlijk komt dit probleem van beiden kanten, dat snap ik ook wel, maar waar ik naar zoek is EEN GOEDE OPLOSSING voor ons allebei
Oh, zeg dat dan.

Maareh, niks moet. Maar soms je eigen gebrek aan behoefte opzij zetten voor andermans behoefte is niets mis mee.

Kijk, als je echt absoluut niet wil dan houdt het op.
Intelligent, but fucked up.
pi_82405142
Maar zeg nou eens eerlijk, hoe vaak in de week heb je seks? En moet het altijd van zijn kant af komen?
  zondag 6 juni 2010 @ 18:06:39 #30
pi_82405204
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef sl0pertje het volgende:
1 tot 2 keer per dag is erg veel
Nee hoor. Dat is alleen maar jouw mening.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_82405268
Hoe vaak we per week sex hebben? 6 tot 7 dagen per week..
En ik ben echt niet te beroerd om zijn behoeften zo nu en dan te willen bevredigen, dat is een kwestie van liefde willen geven, maar het houdt natuurlijk ergens op..
pi_82405359
`Volgens mij is het redelijk duidelijk wat de mensen hier zeggen. Jij wil je wel inschikken.. nuj moet je vriend dat ook nog willen. Dus enkel alleen via hem kan je dus een evt compromis sluiten.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:11:56 #33
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_82405384
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

eigenlijk is het niet zo belangrijk wiens wensen nou raar zijn of te veel/te weinig, maar het gaat erom dat er ergens een middenweg moet worden gevonden (dus of hij past zich aan, of jij, of jullie allebei) en als dat niet lukt houdt het op met de relatie zou ik zeggen.

en zeggen dat je niet van hem houdt als je niet 2x per dag sex wilt is bullshit. emotionele chantage
Dat dus. Een middenweg waar jullie allebei blij (of in ieder geval tevreden) mee zijn.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 6 juni 2010 @ 18:17:13 #34
pi_82405572
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:11 schreef Laydina het volgende:
`Volgens mij is het redelijk duidelijk wat de mensen hier zeggen. Jij wil je wel inschikken.. nuj moet je vriend dat ook nog willen. Dus enkel alleen via hem kan je dus een evt compromis sluiten.
Dan is ze te laat. je kan niet eerst inschikken om daarna aan een compromis te werken. Dan levert ze dubbel in.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:21:21 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82405699
als ie 6 a 7 keer in de week kan sexen met je, er even vanuit gaande dat je het ook leuk hebt met de sex samen, dan vind i kdat hij niks te klagen heeft. als ie niet tevreden is zoekt ie maar een nympho.

heeft hij er altijd al problemen mee gehad trouwens, of is dat later gekomen? of deden jullie het eerst vaker dan nu?
pi_82405836
In het begin van onze relatie hadden we vaker sex, maar dat was vooral omdat ik toen niet durfde te zeggen dat ik geen zin had..en nu ik mijn mening wel uit, en we wat minder sex hebben, lijkt het dus alsof het eerst beter was. Maar daar valt dus over te twisten.
En van die 6 a 7 dagen dat we sex hebben, heb ik soms niet evenveel zin. Maar dat weet hij ook..
  zondag 6 juni 2010 @ 18:38:01 #37
14320 TR08
pi_82406336
TS even een wat bijzondere vraag: Ik neem hierbij aan dat je relatie tussen jou en je vriendje goed is.

Stel dat je vriend naast jou ook buiten de deur sex zou gaan zoeken, maar jou op andere vlakken in de relatie niet tekort doet en nog steeds altijd met jou wil vrijen op de momenten dat jij zin hebt. Zou je daar mee kunnen leven?
  zondag 6 juni 2010 @ 18:39:14 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82406382
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef sl0pertje het volgende:
In het begin van onze relatie hadden we vaker sex, maar dat was vooral omdat ik toen niet durfde te zeggen dat ik geen zin had..en nu ik mijn mening wel uit, en we wat minder sex hebben, lijkt het dus alsof het eerst beter was. Maar daar valt dus over te twisten.
En van die 6 a 7 dagen dat we sex hebben, heb ik soms niet evenveel zin. Maar dat weet hij ook..
hmmm ja dat is altijd lastig, als je verandert in hoeveel zin je hebt, zeker als je eigenlijk al die tijd al over je grenzen bent gegaan. Heb je hem dat wel gezegd? het kan best zijn dat hij een type kerel is die het niet trekt als hun vriendin ineens voor zichzelf op gaat komen. maaroged, dan is het duidelijk tijd om hem te lozen.
pi_82406448
bij mij is het juist andersom
mijn vriend wil niet vaak genoeg naar mijn zin
dus heb nu dan maar een fuckbuddy erbij,goed voor je relatie
pi_82406772
Wij hebben ook al gepraat over wellicht een open relatie, maar wij vinden het allebei toch moeilijk voor te stellen dat we met anderen sex zouden hebben, vooral omdat jaloezie dan juist je relatie kapot kan maken. Wat nou als hij ,zoals jij zei een 'fuckbuddy' , zou hebben en daarmee gelukkiger word?...
pi_82406835
Nou die heeft hij niet nodig want ik wil vaak genoeg
Mijn vriend is trouwens niet op de hoogte van mijn fuckbuddy
pi_82406891
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef sl0pertje het volgende:
Wij hebben ook al gepraat over wellicht een open relatie, maar wij vinden het allebei toch moeilijk voor te stellen dat we met anderen sex zouden hebben, vooral omdat jaloezie dan juist je relatie kapot kan maken. Wat nou als hij ,zoals jij zei een 'fuckbuddy' , zou hebben en daarmee gelukkiger word?...
Reken maar dat die die allang heeft. Is hij bijvoorbeeld wel eens wat later thuis gekomen de laatste tijd of stond zijn tel laatst nog uit?
pi_82407039
tja mannen gaan het nou eenmaal ergens anders zoeken als ze het thuis niet krijgen inderdaad
pi_82407415
Laat je vriend eens met zijn beide voeten terugkeren in zijn schoenen. 6 a 7 keer per week is behoorlijk veel.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zondag 6 juni 2010 @ 19:07:17 #45
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82407481
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:56 schreef orienta het volgende:
tja mannen gaan het nou eenmaal ergens anders zoeken als ze het thuis niet krijgen inderdaad
dat klopt, maar zou ik in deze situatie wel erg aso van die kerel vinden, hij kan het beter eerst uitmaken en dan een nympho vriendin zoeken.
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:52 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Reken maar dat die die allang heeft. Is hij bijvoorbeeld wel eens wat later thuis gekomen de laatste tijd of stond zijn tel laatst nog uit?
oh als je dan al vreemdgaat dan gaat mijn vriend wel heeeeel veel vreemd. die is altijd later en zn telefoon staat ook bijna altijd uit. maar als ik me daar druk over moet gaan maken....
  zondag 6 juni 2010 @ 19:09:09 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82407553
Heheh wow... leuk om te zien dat als je je vriendin constant gek zeurt om te neuken dat het concept "open relatie" en "fuckbuddy" ineens bespreekbaar wordt.

* SpecialK maakt notities...
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_82407561
dus jij vind iemand die iedere dag wil een nympho?
  zondag 6 juni 2010 @ 19:12:01 #48
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82407668
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef orienta het volgende:
dus jij vind iemand die iedere dag wil een nympho?
nee, maar iemand die klaagt als hij 6 a 7 keer in de week sex heeft wel.
pi_82407721
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Murmeli het volgende:

oh als je dan al vreemdgaat dan gaat mijn vriend wel heeeeel veel vreemd. die is altijd later en zn telefoon staat ook bijna altijd uit. maar als ik me daar druk over moet gaan maken....

pi_82407819
kan het me eigenlijk ook niet voorstellen dat iemand nog klaagt als die iedere dag sex heeft
pi_82407931
Hij begint volgens mij vooral te klagen als het dus minder dan elke dag is. Want TS wil eig niet elke dag.
pi_82407986
je bent een vrou als je dan een keer niet echt zin heb dan laat je hem toch ff zijn gang gaan zonde dat j je zelf inspant? Het hoeft niet elke keer allemaal fancy standjes te zijn gewoon hem ff zijn zak late lege en klaar. overigens zou ik gewoon blij zijn dat hij nog zin heeft ipv zon saai geval welke asexueel is.
  zondag 6 juni 2010 @ 19:26:03 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82408315
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef hoerezooi het volgende:
je bent een vrou als je dan een keer niet echt zin heb dan laat je hem toch ff zijn gang gaan zonde dat j je zelf inspant? Het hoeft niet elke keer allemaal fancy standjes te zijn gewoon hem ff zijn zak late lege en klaar. overigens zou ik gewoon blij zijn dat hij nog zin heeft ipv zon saai geval welke asexueel is.
ook daar zijn grenzen aan vind ik. krijg je ook maar een schrale doos van
pi_82408330
Hmm zou het zo gaan? Nee maar even serieus ik weet bijna zeker dat hij nog nooit is vreemdgegaan, je moet natuurlijk ook vertrouwen in je relatie hebben. Maar een open relatie? ik weet niet of dat goed komt
pi_82409218
En loop je dan ook 4 van de 6 dagen dat je seks hebt te zeuren?
pi_82409249
misschien nog wel meer
pi_82409394
Een open relatie kan twee kanten op. Of het gaat beter en je hebt minder problemen met sex etc. Of je relatie gaat kapot aan jaloezie of hij wordt verliefd op een ander.
Het doet dan gewoon pijn om te weten dat je vriend bij een ander wel aan z'n trekken komt. Dus ik denk dat dat geen optie is...
pi_82409461
tja zou kunnen maar ik word never nooit verliefd op mijn sexmaatje
pi_82409559
misschien dat ik 2 a 3 dagen van de week begin met 'ik ben eigenlijk een beetje moe'. Maar als hij dan echt graag wil dan doe ik niet moeilijk meer... Hooguit 1 dag zeg ik 'ik ben echt te moe, sorry'...
Ik wil ook niet dat hij zich afgewezen voelt.
pi_82410185
Beter 3x per week goed dan 6x half.
pi_82410241
tja sommige mannen hebben nou eenmaal een heeeeele grote behoefte aan sex
lastig als jij daar geen zin in hebt
  zondag 6 juni 2010 @ 20:22:13 #62
155008 Fip
Jezus redt
pi_82411282
Nouja als je al niet elke dag wil, en hij dan ook nog de helft van de keren aan een dood paard zit te trekken, snap ik zijn punt wel.

Je zou hem al enorm tegemoet komen door te stoppen met "ik ben te moe" en je gewoon ook een beetje in te spannen zoals hij nu elke keer doet. Daar wordt het voor jullie allebei leuker van.
  zondag 6 juni 2010 @ 20:30:36 #63
14320 TR08
pi_82411799
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:50 schreef orienta het volgende:
-knip-
Mijn vriend is trouwens niet op de hoogte van mijn fuckbuddy
Dat vind ik dan weer slecht. Waarom ben je daar niet gewoon open over?
pi_82412987
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef sl0pertje het volgende:
misschien dat ik 2 a 3 dagen van de week begin met 'ik ben eigenlijk een beetje moe'. Maar als hij dan echt graag wil dan doe ik niet moeilijk meer... Hooguit 1 dag zeg ik 'ik ben echt te moe, sorry'...
Ik wil ook niet dat hij zich afgewezen voelt.
Dus wacht ff, je hebt zo'n 6 keer in de week seks en om de drie weken een week niet omdat je ongesteld bent.
3 keer in de week(de helft van de tijd dus) is het eigenlijk niet eens echt leuk om seks met je te hebben want je zeurt, doet niet mee, bent 'moe', hebt 'hoofdpijn', hebt 'geen zin' etc..
1 keer in de week wijs je hem helemaal af en stuur je hem met z'n stijve lul het bos in.
En je vind het gek dat jouw met testosteron gevulde dekhengst daar af en toe de pleures in heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door SjoerdZwoerd op 06-06-2010 21:21:53 ]
pi_82415556
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef SjoerdZwoerd het volgende:

[..]

Dus wacht ff, je hebt zo'n 6 keer in de week seks en om de drie weken een week niet omdat je ongesteld bent.
3 keer in de week(de helft van de tijd dus) is het eigenlijk niet eens echt leuk om seks met je te hebben want je zeurt, doet niet mee, bent 'moe', hebt 'hoofdpijn' en/of hebt 'geen zin'.
1 keer in de week 'weiger' je en stuur je hem met z'n stijve lul het bos in.
En je vind het gek dat jouw met testosteron gevulde dekhengst daar af en toe de pleures in heeft.
Ten eerste als ik ongesteld ben bevredig ik hem ook iedere dag 1 of 2 keer (oraal).
Ten tweede heb ik dus inderdaad minimaal 4 keer per week seks met dat ik er zelf ook zin in heb, want de overige 3 keer blijft hij maar doorpushen totdat ik zoiets heb van 'laat maar dan doen we het wel'.
Voorbeeld, we kwamen heel laat thuis na een feestje en ik was echt kapot want het was een lange dag. Dus ik zei in de auto 'zo ik ben echt moe'. En hij zei dat we wel seks gingen hebben anders was de avond niet compleet. Dus ik zei 'maar ik ben echt heel moe' en ik viel zowat in slaap in de auto. Toen we thuiskwamen wilde ik dus gelijk slapen. En vervolgens hadden we de hele nacht ruzie en zei hij dat ik zijn avond had verpest.
Dus wie zeurt hier nu? Zeur ik omdat ik geen seks wil, of zeurt hij omdat hij het juist wil??
  zondag 6 juni 2010 @ 21:29:03 #66
14320 TR08
pi_82415900
Je vriend zeurt. Jij bent meer dan relaxed naar hem toe

En hij moet er tegen kunnen dat hij af en toe geen beurt krijgt. Als je bij jullie frequentie ruzie gaat lopen schoppen omdat je 1 dag geen beurt krijgt...... Kom op zeg
  zondag 6 juni 2010 @ 21:31:12 #67
14320 TR08
pi_82416071
Die vent van jou mag wel iets vaker gewoon even lekker de hand aan zichzelf slaan en jou met rust laten als je het mij vraagt.
  zondag 6 juni 2010 @ 21:58:09 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_82417832
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef sl0pertje het volgende:

[..]

Ten eerste als ik ongesteld ben bevredig ik hem ook iedere dag 1 of 2 keer (oraal).
Ten tweede heb ik dus inderdaad minimaal 4 keer per week seks met dat ik er zelf ook zin in heb, want de overige 3 keer blijft hij maar doorpushen totdat ik zoiets heb van 'laat maar dan doen we het wel'.
Voorbeeld, we kwamen heel laat thuis na een feestje en ik was echt kapot want het was een lange dag. Dus ik zei in de auto 'zo ik ben echt moe'. En hij zei dat we wel seks gingen hebben anders was de avond niet compleet. Dus ik zei 'maar ik ben echt heel moe' en ik viel zowat in slaap in de auto. Toen we thuiskwamen wilde ik dus gelijk slapen. En vervolgens hadden we de hele nacht ruzie en zei hij dat ik zijn avond had verpest.
Dus wie zeurt hier nu? Zeur ik omdat ik geen seks wil, of zeurt hij omdat hij het juist wil??
Je hebt het dan te ver laten komen. Als jij geen zin hebt, gebeurt het niet. Kan hij hoog en laag springen, maar grenzen zijn grenzen, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Daarnaast vraag ik me meteen af waarom je bij zo'n persoon zou willen zijn, als ik jouw kant van het verhaal zo beluister dan ben je zo af en toe een wandelende kut voor 'm.
Dit, dus.
pi_82417966
quote:

[..]

Dump hem, 99% van de mannen zouden hiermee meer dan tevreden zijn.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:05:42 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82433585
Wat een naar, manipulatief ,mannetje is die vriend van je. Over seks niks te klagen, maar je wel een schuldgevoel aanpraten als ie niet op zijn wenken bediend wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 juni 2010 @ 11:07:29 #71
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82433645
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:15 schreef SjoerdZwoerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo werkt het idd wel ja. Waarom geld uitgeven als je er niks voor terugkrijgt.
To doom or not to doom
  maandag 7 juni 2010 @ 11:26:03 #72
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82434353
zeur je ook tijdens voetbal?
Moet hij op tijd thuis zijn?
Zeik je vaak over het dopje van de tandpasta?
Roep je vaak" gadsie, het smaakt zo zout!!" ?
Loop je vaak voor de televisie langs....?

gewoon even een beeld krijgen wie het vrouwtje is...
  maandag 7 juni 2010 @ 11:34:30 #73
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82434699
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef SpecialK het volgende:
Heheh wow... leuk om te zien dat als je je vriendin constant gek zeurt om te neuken dat het concept "open relatie" en "fuckbuddy" ineens bespreekbaar wordt.

* SpecialK maakt notities...
Precies! Ik moet nog een maand of 2 doorbijten! (Ik vind het echt niet leuk om 2 keer per dag seks te hebben hoor!) En dan mag ik het ook met andere vrouwen doen!

Je moet er wat voor over hebben!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:37:58 #74
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82434836
quote:
Dus ik zei in de auto 'zo ik ben echt moe'. En hij zei dat we wel seks gingen hebben anders was de avond niet compleet. Dus ik zei 'maar ik ben echt heel moe' en ik viel zowat in slaap in de auto. Toen we thuiskwamen wilde ik dus gelijk slapen. En vervolgens hadden we de hele nacht ruzie en zei hij dat ik zijn avond had verpest.
Hij is een enorm egoďstische kneus en jij laat enorm over je heen... hihihi.... lopen!

Hij moet respect voor je hebben en niet zo piepen. Jij moet respect voor jezelf hebben en hem laten piepen! Als het echt onhoudbaar wordt dan ga je in de deuropening staan en dan doe je zo: Kom op zeg!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:41:30 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82434979
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Precies! Ik moet nog een maand of 2 doorbijten! (Ik vind het echt niet leuk om 2 keer per dag seks te hebben hoor!) En dan mag ik het ook met andere vrouwen doen!

Je moet er wat voor over hebben!
Goed werk, man. Zit je al in die fase dat je kleurspoeling nodig hebt om je witte haren weg te werken? Komt wel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 7 juni 2010 @ 12:51:25 #76
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82437604
Het lastige vind ik denk ik aan open relaties en fuckbuddies is dat je gaat krijgen als je een keer wel zin hebt, en dan zo van "ja ik kan vanmiddag niet want dan ga ik naar [insert name] om te neuken.".

Zelf zou ik dat niet kunnen, sowieso ben ik daar zelf te jaloers voor.
To doom or not to doom
pi_82438991
Hoelang hebben jullie al sex?.... Verder vind ik 2 x per dag ook wel veel behalve in het begin van een relatie
pi_82448936
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef TR08 het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer slecht. Waarom ben je daar niet gewoon open over?

wat niet weet wat niet deert.....
  maandag 7 juni 2010 @ 16:42:02 #79
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82449262
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef orienta het volgende:

[..]

wat niet weet wat niet deert.....
Vertrouwen is dus geen issie bij jou.
To doom or not to doom
pi_82449444
nee want ik weet als ik het vraag of ik een sexbuddy erbij mag dat hij toch nee zegt
  maandag 7 juni 2010 @ 16:47:16 #81
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82449544
Gaat het er om wat jij wil of wat jullie willen? Ik zou ook nee zeggen, en als zij dan zou antwoorden, ok is goed, dan vertrouw ik daar op. Ik zou me echt belazerd voelen.
To doom or not to doom
pi_82449604
nou als ik bij hem tekort komt kan hij verwachten dat ik het ergens anders haal
  maandag 7 juni 2010 @ 16:49:30 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82449666
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef orienta het volgende:
Mwoah. Ik vind dat je vriend in de eerste plaats mag verwachten dat je open en eerlijk tegen hem bent. Je bent hem gewoon aan het besodemieteren. Met je libido als lame excuus.
pi_82449735
Ah, weer een van de geneugten van monogamie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_82449961
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwoah. Ik vind dat je vriend in de eerste plaats mag verwachten dat je open en eerlijk tegen hem bent. Je bent hem gewoon aan het besodemieteren. Met je libido als lame excuus.
nou het interesseert mij eigenlijk niet zo wat jij er van vind
  maandag 7 juni 2010 @ 16:55:44 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82450007
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef orienta het volgende:

nou het interesseert mij eigenlijk niet zo wat jij er van vind
Dat maakt niet uit, wij kennen elkaar niet. Maar blijkbaar boeit het je ook niet wat je vriend ervan vindt ...
  maandag 7 juni 2010 @ 16:55:47 #87
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82450009
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef heiden6 het volgende:
Ah, weer een van de geneugten van monogamie.
Ja ach, dat is ieder zijn vrije keuze, ik zou het best willen, maar dat geeft haar dan natuurlijk automatisch ook dat recht. En daar kan ik zelf niet mee omgaan, vandaar dat wij dat zo hebben afgesproken. Als zij dat niet wil dan moet ze het maar ergens anders zoeken, te verwachten dan dat ze niet meer hier aan hoeft te kloppen.
To doom or not to doom
pi_82450150
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, wij kennen elkaar niet. Maar blijkbaar boeit het je ook niet wat je vriend ervan vindt ...
nee dat klopt
pi_82450189
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja ach, dat is ieder zijn vrije keuze, ik zou het best willen, maar dat geeft haar dan natuurlijk automatisch ook dat recht. En daar kan ik zelf niet mee omgaan, vandaar dat wij dat zo hebben afgesproken. Als zij dat niet wil dan moet ze het maar ergens anders zoeken, te verwachten dan dat ze niet meer hier aan hoeft te kloppen.
Dat moet iedereen voor zich weten, maar ik vind het lachwekkend geneuzel.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:03:30 #90
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82450438
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat moet iedereen voor zich weten, maar ik vind het lachwekkend geneuzel.
Klopt, maar mijn punt is meer, orienta belazerd haar vriend, door nee te knikken bij wijze van maar wel te doen. Moet zij natuurlijk zelf weten is mijn probleem niet. Maar mocht mij dit overkomen en ik daarachter komen dan flikker ik per direct haar zooi op straat en zoek het dan maar uit.
To doom or not to doom
pi_82450509
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Klopt, maar mijn punt is meer, orienta belazerd haar vriend, door nee te knikken bij wijze van maar wel te doen. Moet zij natuurlijk zelf weten is mijn probleem niet. Maar mocht mij dit overkomen en ik daarachter komen dan flikker ik per direct haar zooi op straat en zoek het dan maar uit.
Spreekt voor zich.

Maar daar had ik het eigenlijk niet over.
pi_82450521
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef A-mineur het volgende:

[..]

ik knik geen nee als hij mij het recht op de man zou vragen zou ik het wel toegeven
  maandag 7 juni 2010 @ 17:08:57 #93
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82450714
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef orienta het volgende:

[..]

ik knik geen nee als hij mij het recht op de man zou vragen zou ik het wel toegeven
Ja, als dat nooit besproken is, maar zoiets lijkt me toch wel handig te melden. Maar dat je weet dat hij dat toch niet goed vind, maakt het voor mij alleen maar achterbakser.
To doom or not to doom
pi_82450807
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja, als dat nooit besproken is, maar zoiets lijkt me toch wel handig te melden. Maar dat je weet dat hij dat toch niet goed vind, maakt het voor mij alleen maar achterbakser.
tja dat vind jij ik heb daar een andere mening over
maar goed als die er achter komt dan zal ik het zeker niet ontkennen
  maandag 7 juni 2010 @ 17:12:35 #95
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82450886
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef orienta het volgende:

[..]

tja dat vind jij ik heb daar een andere mening over
maar goed als die er achter komt dan zal ik het zeker niet ontkennen
Ja, maar dan is de schade al geleden in principe. Tenzij je het niets kan schelen.

Dat is hetzelfde als te hard rijden, en dan achteraf zeggen, ja maar ik wist niet dat dat niet mocht.
To doom or not to doom
  maandag 7 juni 2010 @ 17:14:35 #96
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_82450998
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef orienta het volgende:
Dat zal wel lekker lang goed gaan zo denk je niet? Waarom maak je het niet gewoon uit en ga je vervolgens op zoek naar iemand die je wel vaker wil neuken? Is dat teveel moeite of ben je zo egocentrisch dat je wel van de centjes e.d. van je kerel wilt blijven genieten? .

@TS, ik vind dat je al veel te ver gegaan bent door met zo'n regelmaat sex te hebben terwijl je er zelf helemaal niet zo'n zin in had. Tijd om je zelfrespect weer even op te krikken en je vriend duidelijk te vertellen wat jij wel en niet wilt. Als dat voor hem te lastig is kunnen jullie beter uit elkaar gaan lijkt me, mensen kunnen nu eenmaal op allerlei manieren wel of niet bij elkaar passen...
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_82451204
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ja, maar dan is de schade al geleden in principe. Tenzij je het niets kan schelen.

Dat is hetzelfde als te hard rijden, en dan achteraf zeggen, ja maar ik wist niet dat dat niet mocht.
jullie zijn allemaal natuurlijk nog nooit vreemd gegaan
  maandag 7 juni 2010 @ 17:18:59 #98
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82451222
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef orienta het volgende:

[..]

Nee.
To doom or not to doom
pi_82451248
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dat zal wel lekker lang goed gaan zo denk je niet? Waarom maak je het niet gewoon uit en ga je vervolgens op zoek naar iemand die je wel vaker wil neuken? Is dat teveel moeite of ben je zo egocentrisch dat je wel van de centjes e.d. van je kerel wilt blijven genieten? .

ehh wat oordeel jij? ik zit al 8 jaar met hem
ik zorg prima voor mijn eigen geld
pi_82451275
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Nee.

nou wees er trots op
pi_82451326
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef orienta het volgende:

[..]

Wat doe je nou achterlijk, hier een beetje heel stoer komen roepen dat je vreemdgaat en vervolgens miepen als je commentaar krijgt.

Ik heb genoeg getrouwde vrouwen geneukt (soms terwijl manlief aan het werk is) om te weten hoe erg sommige mensen kunnen zijn.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:22:04 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82451375
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:
Wat doe je nou achterlijk, hier een beetje heel stoer komen roepen dat je vreemdgaat en vervolgens miepen als je commentaar krijgt.
Ik moest ook al grinniken.

Maar! Wees er trots op!
pi_82451378
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

nee hoor ik was met TS aan het praten
maar als een ander dan op mij gaat reageren ben ik niet te beroerd om er wat op terug te zeggen en wat heeft dit met stoer doen te maken?
pi_82451420
Hey, doe je ding.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:24:33 #105
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82451497
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef orienta het volgende:

[..]

nou wees er trots op
Daar gaat het niet om, het gaat mij om de open eerlijkheid. Een antwoord als "ja maar ik wist niet dat jij daar anders over dacht" in zo'n kwestie is gewoon dom en ondoordacht. Tenzij je last hebt van down kan je daar toch zelf ook wel opkomen?
To doom or not to doom
pi_82451622
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, het gaat mij om de open eerlijkheid. Een antwoord als "ja maar ik wist niet dat jij daar anders over dacht" in zo'n kwestie is gewoon dom en ondoordacht. Tenzij je last hebt van down kan je daar toch zelf ook wel opkomen?

denk je nou echt dat ik dan tegen hem ga zeggen ow sorry lieverd ik wist niet dat dat niet mocht?
ben je nou echt zo dom?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:28:05 #107
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_82451675
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef orienta het volgende:

[..]

nee hoor ik was met TS aan het praten
maar als een ander dan op mij gaat reageren ben ik niet te beroerd om er wat op terug te zeggen en wat heeft dit met stoer doen te maken?
Je moet het gewoon uitmaken.
Of je moed bij elkaar rapen en tegen je vriend zéggen dat je vaker seks wilt en dat je nu ontevreden bent.

Wat je nu doet vind ik triest.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:30:17 #108
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82451790
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef orienta het volgende:

[..]

Nee...

Hoer.
You sunk my battleship! :o
  maandag 7 juni 2010 @ 17:31:57 #109
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_82451869
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Nee...

Hoer.
Haha!
Inderdaad, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is
pi_82452109
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Haha!
Inderdaad, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is
De realiteit is wel zo dat een flink deel van de mensen dat ooit heeft gedaan.

Maar ja, een keer vreemdgaan is natuurlijk heel wat anders dan er schaamteloos een affaire op na houden.
pi_82452133
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef heiden6 het volgende:

Maar ja, een keer vreemdgaan is natuurlijk heel wat anders dan er schaamteloos een affaire op na houden.
Dat dacht ik ook net
  maandag 7 juni 2010 @ 17:40:32 #112
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82452289
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef orienta het volgende:

[..]

denk je nou echt dat ik dan tegen hem ga zeggen ow sorry lieverd ik wist niet dat dat niet mocht?
ben je nou echt zo dom?
Nee, natuurlijk niet. Maar daar kon je van te voren ook opkomen. Ik heb voor mijn huidige relatie ook een andere relatie gehad van 5 jaar. En ik heb dan ook nooit maar 1x gedacht om uberhaupt vreemd te gaan, ook niet eens onder invloed van drank, drugs of verleiding. Ooit komt het boven water, en dan zit jij met de gebakken peren.
To doom or not to doom
pi_82452346
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar daar kon je van te voren ook opkomen. Ik heb voor mijn huidige relatie ook een andere relatie gehad van 5 jaar. En ik heb dan ook nooit maar 1x gedacht om uberhaupt vreemd te gaan, ook niet eens onder invloed van drank, drugs of verleiding. Ooit komt het boven water, en dan zit jij met de gebakken peren.
Volgens mij vallen die gebakken peren voor haar wel mee. Ondanks dat ze al 8 jaar bij hem is, vind ze het blijkbaar niet erg om hem evt te verliezen.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:43:31 #114
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_82452426
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef orienta het volgende:

[..]

'Wat oordeel jij joonguuh??'. . Je moet maar kijken wat je doet, maar als je een beetje beschaving en klasse in je lijf hebt ga je er niet heel bewust een affaire op nahouden, zo ligt het nu eenmaal. Niet zeuren als je kerel jou over een paar jaar niet meer aankijkt en het alleen nog met de jonge oppas doet he.
Fotoboek
  maandag 7 juni 2010 @ 17:43:35 #115
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82452431
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Laydina het volgende:

[..]

Volgens mij vallen die gebakken peren voor haar wel mee. Ondanks dat ze al 8 jaar bij hem is, vind ze het blijkbaar niet erg om hem evt te verliezen.
Heb je idd gelijk in. In mijn woorden heet dat gewoon misbruik maken van mensen.
To doom or not to doom
  maandag 7 juni 2010 @ 17:47:46 #116
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82452619
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Heb je idd gelijk in. In mijn woorden heet dat gewoon misbruik maken van mensen.
QFT.
pi_82453011
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

'Wat oordeel jij joonguuh??'. . Je moet maar kijken wat je doet, maar als je een beetje beschaving en klasse in je lijf hebt ga je er niet heel bewust een affaire op nahouden, zo ligt het nu eenmaal. Niet zeuren als je kerel jou over een paar jaar niet meer aankijkt en het alleen nog met de jonge oppas doet he.

nee hoor ik zeur nooit
  maandag 7 juni 2010 @ 18:34:08 #118
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_82454642
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De realiteit is wel zo dat een flink deel van de mensen dat ooit heeft gedaan.

Zeker dat laatste klopt als een bus. Maar dat maakt het nog niet normaal of acceptabel.
pi_82454827
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Zeker dat laatste klopt als een bus. Maar dat maakt het nog niet normaal of acceptabel.
Het is geen kwestie van wel of niet acceptabel/accepteren, want het gaat jou en mij niet aan.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:44:09 #120
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_82455191
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van wel of niet acceptabel/accepteren, want het gaat jou en mij niet aan.
Iedereen heeft er een oordeel over, en meerderheid van de populatie vindt vreemdgaan verkeerd. Vreemdgaan is niet algemeen geaccepteerd, net zoals zoveel dingen.

Of het jou en mij iets aangaat is in deze kwestie niet van toepassing.

Er zullen vast heel veel mensen zijn die stelen(in een winkel, denk aan sieraden en make-up), maar dat(veel mensen het doen) maakt het nog niet acceptabel.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:01:28 #121
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_82456379
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Iedereen heeft er een oordeel over, en meerderheid van de populatie vindt vreemdgaan verkeerd. Vreemdgaan is niet algemeen geaccepteerd, net zoals zoveel dingen.

Of het jou en mij iets aangaat is in deze kwestie niet van toepassing.

Er zullen vast heel veel mensen zijn die stelen(in een winkel, denk aan sieraden en make-up), maar dat(veel mensen het doen) maakt het nog niet acceptabel.
heiden bedoelt denk ik meer dat hoewel mensen het iha veroordelen, het niet aan buitenstaanders is om jou te vertellen wat je wel en niet mag op dat gebied. Heeft ie ook wel gelijk in vind ik. Maar het is idd nog steeds zo dat als je een relatie begint je eigenlijk onuitgesproken met elkaar afspreekt niet met anderen te rotzooien, part of the deal.
Fotoboek
  maandag 7 juni 2010 @ 19:14:58 #122
14320 TR08
pi_82457366
quote:

[..]

ben je nou echt zo dom?
Hoe zou jij er tegenover staan als je vriend ook buiten de deur neukt?
pi_82458748
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef TR08 het volgende:

[..]

Hoe zou jij er tegenover staan als je vriend ook buiten de deur neukt?

als ik hem tekort zou doen dan zou ik dat begrijpen ja
  maandag 7 juni 2010 @ 20:33:54 #124
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82463231
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef orienta het volgende:

[..]

Heb je hem ooit verteld dat je te kort komt?
To doom or not to doom
pi_82463359
quote:

[..]

Zou je het ook accepteren?
  maandag 7 juni 2010 @ 20:54:14 #126
14320 TR08
pi_82464578
quote:

[..]

Tekort doen of niet ging het niet om. Ik vraag of je het in de huidige situatie van je huidige relatie zou trekken als jouw vriend ook buiten de deur neukt. blijkt te neuken.

[ Bericht 2% gewijzigd door TR08 op 07-06-2010 21:02:20 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 21:10:35 #127
37769 erodome
Zweefteef
pi_82465662
quote:

[..]

ben je nou echt zo dom?
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af hoe doe je dat, hoe lieg je alles bij elkaar met een strak gezicht zodat dit niet uitkomt, hoe doe je dat zonder zelf een enorm juk op je schouders te voelen dat je een zwaard boven je partner hebt gehangen waarvan je zeker weet dat het gruwelijk veel pijn doet als het uitkomt?

Hoe doe je het zonder een enorm schuldgevoel, dat je bij je vriendje geweest bent, thuiskomt bij een man die goed voor je is verder, hoe doe je dat keer op keer zonder in te storten?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82466165
Waar gáát dit over..... elke dag seks is echt mega veel, dat weet toch iedereen? Tuurlijk, iedereen op Fok! is hoogbegaafd, verdient twee keer balkenende, heeft 23 cm en minimaal 56 keer per week seks. Normale mensen zijn echter meer dan tevreden met vier keer per week. Hij stelt zich aan, en jij bent een dikke softie dat je dit allemaal pikt.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_82466529
Owh, ik kom er nu pas achter dat dit topic is gekaapt...
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  maandag 7 juni 2010 @ 21:33:15 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_82467004
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef Compatibel het volgende:
Waar gáát dit over..... elke dag seks is echt mega veel, dat weet toch iedereen? Tuurlijk, iedereen op Fok! is hoogbegaafd, verdient twee keer balkenende, heeft 23 cm en minimaal 56 keer per week seks. Normale mensen zijn echter meer dan tevreden met vier keer per week. Hij stelt zich aan, en jij bent een dikke softie dat je dit allemaal pikt.
Helemaal mee eens....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 juni 2010 @ 21:40:03 #131
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82467406
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af hoe doe je dat, hoe lieg je alles bij elkaar met een strak gezicht zodat dit niet uitkomt, hoe doe je dat zonder zelf een enorm juk op je schouders te voelen dat je een zwaard boven je partner hebt gehangen waarvan je zeker weet dat het gruwelijk veel pijn doet als het uitkomt?

Hoe doe je het zonder een enorm schuldgevoel, dat je bij je vriendje geweest bent, thuiskomt bij een man die goed voor je is verder, hoe doe je dat keer op keer zonder in te storten?
Mensen die vreemdgaan denken niet zo. Het maakt niet uit of het hun partner pijn doet, want ze denken alleen maar aan zichzelf. Mensen die zo egoďstisch zijn hebben gewoon geen schuldgevoel.
pi_82467475
Jeetje m'n topic heeft heel wat teweeg gebracht. Iedereen heeft zo zijn eigen mening over vreemdgaan, dat blijkt wel weer (niet dat mijn verhaal daar ook maar enigszins over ging )
Eerlijk gezegd ben ik zelf nog nooit vreemdgegaan en dat ben ik ook nooit van plan. Ik vind vreemdgaan niet de manier om de problemen in je relatie op te lossen,het maakt het uiteindelijk alleen maar moeilijker. Daarom zoek ik een goede oplossing voor ons beiden, want ik zou hem nooit willen kwetsen. Dat heet 'houden van'.
pi_82467556
TS.. het is toch duidelijk dat je met hem praten hierover. En als hij jouw wensen niet accepteert of er enigszins er aan tegemoet wil komen.. dan klopt er iets niet. Want houdt hij dan wel even veel van jou als jij van hem.

en het argument dat als je niet met hem wil sexen, dat dat betekend dat je niet van hem houdt , slaat natuurlijk kant nog wal
pi_82468059
We hebben het er open over gehad en er werden wat eerlijke maar harde woorden gewisseld. We zoeken nu een middenweg, een compromis. Nu hopen dat het voor ons beiden zal lukken..want het grote 'probleem' is dat we nog steeds heel veel van elkaar houden en het niet zomaar op willen geven. We zullen zien wat de toekomst brengt..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 04:06:16 #135
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_82480049
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef sl0pertje het volgende:
We hebben het er open over gehad en er werden wat eerlijke maar harde woorden gewisseld. We zoeken nu een middenweg, een compromis. Nu hopen dat het voor ons beiden zal lukken..want het grote 'probleem' is dat we nog steeds heel veel van elkaar houden en het niet zomaar op willen geven. We zullen zien wat de toekomst brengt..
Als het hoog oplooopt en je toch erg graag bij elkaar wilt blijven, kun je er ook over nadenken om eens een relatietherapeut oid te bezoeken. Eerlijk gezegd denk ik dat het vooral jou kan helpen als jullie beide van een derde horen dat het niet helemaal ok is als jij het zo regelmatig min of meer tegen je zin in doet...
Fotoboek
pi_82480521
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 04:06 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Als het hoog oplooopt en je toch erg graag bij elkaar wilt blijven, kun je er ook over nadenken om eens een relatietherapeut oid te bezoeken. Eerlijk gezegd denk ik dat het vooral jou kan helpen als jullie beide van een derde horen dat het niet helemaal ok is als jij het zo regelmatig min of meer tegen je zin in doet...
pi_82500632
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Heb je hem ooit verteld dat je te kort komt?

ja vaak zat
pi_82500693
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Laydina het volgende:

[..]

Zou je het ook accepteren?

nee want hij heeft geen reden om vreemd te gaan
pi_82500731
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef erodome het volgende:

[..]

ik kom niet thuis bij een man ik woon alleen dus ik lieg niet over waar ik geweest ben
pi_82500732
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:10 schreef orienta het volgende:

[..]

Vind jij.. misschien denkt hij daar wel anders over. want het gaat om zijn perspectief en hoe hij de zaken ervaart toch?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:12:12 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82500744
quote:

Volgens jouw maatstaven. Wat als hij fantaseert over een vrouw die een totaal andere lichaamsvorm heeft dan jij? Die behoefte kun jij niet bevredigen ... dus een vrijbrief voor hem.

Niet zo hypocriet doen om dan opeens andere spelregels te bedenken.
pi_82500768
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef Laydina het volgende:

[..]

Vind jij.. misschien denkt hij daar wel anders over. want het gaat om zijn perspectief en hoe hij de zaken ervaart toch?
nou ik weet honderd procent zeker dat hij vind dat hij niet tekort komt
pi_82500806
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens jouw maatstaven. Wat als hij fantaseert over een vrouw die een totaal andere lichaamsvorm heeft dan jij? Die behoefte kun jij niet bevredigen ... dus een vrijbrief voor hem.

Niet zo hypocriet doen om dan opeens andere spelregels te bedenken.

als hij behoefte heeft aan een ander dan gaat hij daar maar heen prima
maar dan hoef ik hem niet meer nee
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:13:49 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82500826
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef orienta het volgende:

dinsdag 8 juni 2010 @ 16:15:56 #145
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82500952
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef orienta het volgende:

[..]

pi_82501014
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja kan je lachen
Als hij ineens een blonde ofzo wil of dat dan ook dan kan ik hem daar niet mee helpen he
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:18:23 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82501094
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef orienta het volgende:

Ja kan je lachen
Als hij ineens een blonde ofzo wil of dat dan ook dan kan ik hem daar niet mee helpen he
Maar waarom gun je hem dat verzetje buiten de deur niet en jezelf wel? Je vind dat niet op zijn minst enorm hypocriet?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:19:51 #148
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82501191
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef orienta het volgende:

[..]

Ja kan je lachen
Dus?
Waarom zou hij dan niet (stiekem!) buiten de deur mogen snoepen?
Jij doet het zelf ook.
pi_82501277
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar waarom gun je hem dat verzetje buiten de deur niet en jezelf wel? Je vind dat niet op zijn minst enorm hypocriet?

nou omdat hij dat toch nooit zou doen,hij is van mening dat je geen sex kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent.
ik denk daar dus anders over.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:22:49 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82501381
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef orienta het volgende:

nou omdat hij dat toch nooit zou doen,hij is van mening dat je geen sex kan hebben met iemand waar je niet verliefd op bent.
Alleen respecteer je hem blijkbaar niet genoeg om hem daar deelgenoot van te maken. Wees dan een echte vrouw en speel open kaart.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:25:11 #151
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82501554
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef orienta het volgende:

[..]

En wat nou als hij dat alleen maar tegen jou zou zeggen om jou speciaal te laten voelen?
En dat hij dus ook prime verliefd kan zijn op jou terwijl hij met anderen sekst?
pi_82501662
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef FBreijer het volgende:

[..]

En wat nou als hij dat alleen maar tegen jou zou zeggen om jou speciaal te laten voelen?
En dat hij dus ook prime verliefd kan zijn op jou terwijl hij met anderen sekst?

Nou dat zegt hij niet om mij speciaal te laten voelen en dat soort dingen hoef ik ook echt niet te horen daar ben ik te nuchter voor.
Feit is dat hij gewoon niet met anderen wil sexen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:28:44 #153
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82501751
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef orienta het volgende:

[..]

Nou dat zegt hij niet om mij speciaal te laten voelen en dat soort dingen hoef ik ook echt niet te horen daar ben ik te nuchter voor.
Feit is dat hij gewoon niet met anderen wil sexen
Dat is net zo veel feit als hij zou zeggen dat het feit is dat jij niet met anderen sekst.
pi_82501822
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Dat is net zo veel feit als hij zou zeggen dat het feit is dat jij niet met anderen sekst.
nee hoor want dat zou hij nooit zeggen,dit is tenslotte niet de enigste keer en de vorige keer heb ik hem wel op de hoogte gesteld
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:31:42 #155
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82501919
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:30 schreef orienta het volgende:

[..]

nee hoor want dat zou hij nooit zeggen,dit is tenslotte niet de enigste keer en de vorige keer heb ik hem wel op de hoogte gesteld
"Mijn vriendin gaat niet meer vreemd" - is waarschijnlijk iets dat hij wel zou zeggen.
En dat klopt ook niet.
pi_82502019
jullie denken gewoon veel te bekrompen
ik raad het echt iedereen aan
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:34:31 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82502045
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:33 schreef orienta het volgende:
jullie denken gewoon veel te bekrompen
ik raad het echt iedereen aan
Lieverd ... als jij niet zo bekrompen zou denken, zou je open kaart spelen.
pi_82502112
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lieverd ... als jij niet zo bekrompen zou denken, zou je open kaart spelen.
sommige dingen kan je gewoon maar beter niet vertellen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:37:37 #159
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502196
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef orienta het volgende:

[..]

Geef je überhaupt wel iets om je partner?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:38:12 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82502223
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef orienta het volgende:

Omdat je vast zit in je bekrompenheid. Is verder niet erg.
Maar als je daar nu eens uitstapte, zou je wel gewoon jezelf kunnen zijn, in plaats van iemand die elke dag een leugen leeft.
pi_82502247
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Geef je überhaupt wel iets om je partner?
natuurlijk anders had ik hem allang gedumpt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:39:18 #162
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502290
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef orienta het volgende:

[..]

natuurlijk anders had ik hem allang gedumpt
Maar je geeft niet genoeg om hem om hem te informeren dat zijn gezondheid risico loopt?
pi_82502296
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat je vast zit in je bekrompenheid. Is verder niet erg.
Maar als je daar nu eens uitstapte, zou je wel gewoon jezelf kunnen zijn, in plaats van iemand die elke dag een leugen leeft.

dat zie je verkeerd,ik heb juist een heel vrij leven en ben niet bekrompen
ik zit nergens in vast,ik geniet juist gewoon van het leven,zou je ook eens moeten doen
pi_82502329
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Maar je geeft niet genoeg om hem om hem te informeren dat zijn gezondheid risico loopt?

wat heb dat er nou weer mee te maken,denk je dat ik gek ben
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:40:55 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82502374
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef orienta het volgende:

ik zit nergens in vast,ik geniet juist gewoon van het leven,zou je ook eens moeten doen
Heel vrij terwijl je een leugen leeft? Wel heel schattig hoe je jezelf probeert voor te houden zo vrijgevochten te zijn. Was je dat echt, dan was die leugen ook niet nodig want dan durfde je wel uit te komen voor wie je diep van binnen bent.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:41:42 #166
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502417
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:39 schreef orienta het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen ook van het leven genieten zonder andere mensen te bedriegen en zonder hun gezondheid in gevaar te brengen.

Jij blijkbaar niet, best zielig eigenlijk.
pi_82502444
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heel vrij terwijl je een leugen leeft? Wel heel schattig hoe je jezelf probeert voor te houden zo vrijgevochten te zijn. Was je dat echt, dan was die leugen ook niet nodig want dan durfde je wel uit te komen voor wie je diep van binnen bent.

Ik leef niet met een leugen.voor mij voelt het namelijk niet zo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:42:35 #168
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502464
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:40 schreef orienta het volgende:

[..]

wat heb dat er nou weer mee te maken,denk je dat ik gek ben
Je zou hem zomaar aids kunnen geven.
pi_82502474
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen ook van het leven genieten zonder andere mensen te bedriegen en zonder hun gezondheid in gevaar te brengen.

Jij blijkbaar niet, best zielig eigenlijk.

ik breng zijn gezondheid niet in gevaar,dat maak jij er van
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:43:06 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82502506
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef orienta het volgende:
Ik leef niet met een leugen.voor mij voelt het namelijk niet zo
Damn, je bent echt dom.
pi_82502524
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef FBreijer het volgende:

[..]

nee hoor dat is allemaal prima geregeld
pi_82502560
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Damn, je bent echt dom.
dat vind jij
maakt mij verder niet uit wat je er van vind hoor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:44:15 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82502585
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef orienta het volgende:
dat vind jij
maakt mij verder niet uit wat je er van vind hoor
Vandaar dat je zo heerlijk blijft happen. Vrijgevochten vogel!
pi_82502609
quote:

[..]

Straks neukt hij zich ook suf en geeft een SOA aan jou door. Dat zou ik overigens wel epic vinden
pi_82502686
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vandaar dat je zo heerlijk blijft happen. Vrijgevochten vogel!

ik hap niet hoor,ik reageer gewoon op je post
pi_82502711
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:44 schreef RooieHoed het volgende:

[..]

Straks neukt hij zich ook suf en geeft een SOA aan jou door. Dat zou ik overigens wel epic vinden
ja dat geloof ik graag dat je dat prachtig zou vinden maar dan moet ik je teleurstellen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:47:15 #177
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502757
quote:

[..]

Je bent inderdaad niet de slimste.
pi_82502829
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Je bent inderdaad niet de slimste.

Dat maak jij er van, maar dat geeft niet hoor je bent ook nog maar 20 jaar he knulletje
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:48:47 #179
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502842
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef orienta het volgende:

[..]

ja dat geloof ik graag dat je dat prachtig zou vinden maar dan moet ik je teleurstellen
Je weet maar nooit!
pi_82502926
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Je weet maar nooit!

nou dat weet ik toevallig wel
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:50:46 #181
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82502965
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef orienta het volgende:

[..]

Dat maak jij er van, maar dat geeft niet hoor je bent ook nog maar 20 jaar he knulletje
De enige manier waarop ik het mis kan hebben is als jij alleen maar seks op afstand met anderen hebt.
En aangezien dat vast niet zo is...
pi_82503018
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef FBreijer het volgende:

[..]

De enige manier waarop ik het mis kan hebben is als jij alleen maar seks op afstand met anderen hebt.
En aangezien dat vast niet zo is...
heb jij vroeger geen voorlichting gehad op school?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:51:51 #183
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82503036
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef orienta het volgende:

[..]

nou dat weet ik toevallig wel
Dus jij vertrouwt je partner en je neukmaatjes, terwijl je zelf niet te vertrouwen bent?
pi_82503095
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Dus jij vertrouwt je partner en je neukmaatjes, terwijl je zelf niet te vertrouwen bent?
wie praat er hier over meervoud? ik niet hoor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:53:06 #185
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82503119
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef orienta het volgende:

[..]

heb jij vroeger geen voorlichting gehad op school?
Jazeker.
Weet jij ook dat het gebruik van beschermingsmiddelen zoals condooms alleen maar de kans op infectie verminderen? En dat deze zeker niet 0% zal worden?
pi_82503180
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Jazeker.
Weet jij ook dat het gebruik van beschermingsmiddelen zoals condooms alleen maar de kans op infectie verminderen? En dat deze zeker niet 0% zal worden?
ik heb het toch niet over condooms daar zie jij mij nergens over praten hoor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:54:37 #187
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82503198
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef orienta het volgende:

[..]

wie praat er hier over meervoud? ik niet hoor
Wil je nu een schouderklopje?
pi_82503226
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Wil je nu een schouderklopje?

nee hoor niet nodig
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:54:59 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_82503228
Geen condooms maar wel soavrij neuken
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:55:02 #190
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82503233
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef orienta het volgende:

[..]

ik heb het toch niet over condooms daar zie jij mij nergens over praten hoor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:55:46 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_82503276
Ik gok dat ze alledrie vorig jaar een keer zijn getest.. soa vrij zijn bevonden en zij streng geloofd dat haar neukmaatje het met niemand anders doet
pi_82503303
ja kan je lachen jij denkt zo bekrompen
pi_82503357
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat ze alledrie vorig jaar een keer zijn getest.. soa vrij zijn bevonden en zij streng geloofd dat haar neukmaatje het met niemand anders doet

dan gok je toch verkeerd
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:57:33 #194
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82503394
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een beetje dom is.
pi_82503565
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon een beetje dom is.

Ja dat heb je al gezegd, wel orgineel blijven he.

Ik weet met 100% zekerheid dat zowel mijn neukmaatje als ik als me vriend geen risico lopen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:01:16 #196
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82503623
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef orienta het volgende:

[..]

Ja dat heb je al gezegd, wel orgineel blijven he.

Ik weet met 100% zekerheid dat zowel mijn neukmaatje als ik als me vriend geen risico lopen
Dan ben je dom.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:02:41 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_82503699
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef orienta het volgende:

[..]

dan gok je toch verkeerd
leg het ons dan eens uit
pi_82503971
goed ik zal het uitleggen

ten eerste hebben wij inderdaad in eerste instantie een soa test laten doen

Mijn neukmaatje is zowel bloed als plasma donor omdat hij een zeldzame bloedgroep heeft,word 2 maandelijks getest op soa's en andere dingen

Ik ben zelf ook bloeddonor,mag wat vaker geven als een ander omdat ik ook een zeldzame bloedgroep heb en word dus ook regelmatig getest

Aangezien mijn neukmaatje en ik dit serieus nemen dat doneren en wij niet voor onze lol iedere keer een paar liter eruit laten trekken gaan wij dus inderdaad geen risico nemen met meerdere sexmaatjes
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:15:13 #199
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82504417
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef orienta het volgende:
goed ik zal het uitleggen

ten eerste hebben wij inderdaad in eerste instantie een soa test laten doen

Mijn neukmaatje is zowel bloed als plasma donor omdat hij een zeldzame bloedgroep heeft,word 2 maandelijks getest op soa's en andere dingen

Ik ben zelf ook bloeddonor,mag wat vaker geven als een ander omdat ik ook een zeldzame bloedgroep heb en word dus ook regelmatig getest

Aangezien mijn neukmaatje en ik dit serieus nemen dat doneren en wij niet voor onze lol iedere keer een paar liter eruit laten trekken gaan wij dus inderdaad geen risico nemen met meerdere sexmaatjes
Als je het zo serieus neemt zou je wel weten dat je in shock raakt wanneer er in een keer "een paar liter" bloed van je afgetapt wordt.

"Een zeldzame bloedgroep" zal ook wel meevallen. O- bloed is niet zeldzaam
pi_82504505
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Als je het zo serieus neemt zou je wel weten dat je in shock raakt wanneer er in een keer "een paar liter" bloed van je afgetapt wordt.

"Een zeldzame bloedgroep" zal ook wel meevallen. O- bloed is niet zeldzaam

haha jij bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte van het sanquin gebeuren want er word behoorlijk wat uitgehaald voor je idee hoor,ik dacht anderhalf bij een vrouw en twee bij een man maar je bent echt wel brak daarna
en ik heb een negatieve bloedgroep inderdaad
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:20:51 #201
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82504751
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef orienta het volgende:

[..]

haha jij bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte van het sanquin gebeuren want er word behoorlijk wat uitgehaald voor je idee hoor,ik dacht anderhalf bij een vrouw en twee bij een man maar je bent echt wel brak daarna
en ik heb een negatieve bloedgroep inderdaad
Ik zou iets lager gaan zitten met je schatting.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:21:51 #202
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_82504802
Volgens mij gaat dit topic over TS... Niet over iemand die trots is op dr fuck buddy...

OT:
ik zou echt eens heel goed gaan praten met hem. Zijn zijn verlangens belangrijker dan jouw gevoel? Probeer anders een compromis te sluiten, BV 3 of 4x in de week, maar dan wel fantastische seks, waarin jij hem verleid ofzo?
~ Bonito La Risa ~
pi_82504892
Halve dan,maakt niet uit.
Het is in ieder geval geen pretje en ik doe het niet voor mijn lol
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:31:07 #204
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82505289
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef orienta het volgende:
Halve dan,maakt niet uit.
Het is in ieder geval geen pretje en ik doe het niet voor mijn lol
Als je het verschil al niet ziet tussen een halve en een paar liter bloed....
Verder is het ook hilarisch dat je je neukmaatje vertrouwt omdat hij bloeddonor is.
Net als jou vriend jou misschien wel vertrouwt omdat jij bloed donor bent.
pi_82505415
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Als je het verschil al niet ziet tussen een halve en een paar liter bloed....
Verder is het ook hilarisch dat je je neukmaatje vertrouwt omdat hij bloeddonor is.
Net als jou vriend jou misschien wel vertrouwt omdat jij bloed donor bent.

Tja wij nemen het nou eenmaal erg serieus dat bloed doneren,kan jij je misschien niks bij voorstellen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:35:30 #206
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82505487
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef orienta het volgende:

[..]

Tja wij nemen het nou eenmaal erg serieus dat bloed doneren,kan jij je misschien niks bij voorstellen
Misschien neemt je neukmaatje het wel helemaal niet zo serieus.

Ook jij kan het mishebben, misschien worden er wel meer mensen dan alleen jou partner bedrogen.
pi_82505505
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:35 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Misschien neemt je neukmaatje het wel helemaal niet zo serieus.

Ook jij kan het mishebben, misschien worden er wel meer mensen dan alleen jou partner bedrogen.
nee wij gaan altijd samen naar de bloedbank
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:37:33 #208
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82505566
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef orienta het volgende:

[..]

nee wij gaan altijd samen naar de bloedbank
En dat zegt iets over zijn trouw (aan jou?!)

Ps: Zo serieus neem je het bloedprikken niet, anders had je er wel iets meer van af geweten.
pi_82505615
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef FBreijer het volgende:

[..]

En dat zegt iets over zijn trouw (aan jou?!)

Ps: Zo serieus neem je het bloedprikken niet, anders had je er wel iets meer van af geweten.

ik weet dat hij trouw aan mij is,kan jij je misschien niet voorstellen
als ik het niet serieus neem zou ik ook geen donor zijn,zou je ook moeten doen doe je ook wat goeds voor de medemens
pi_82506713
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:38 schreef orienta het volgende:

[..]

ik weet dat hij trouw aan mij is,kan jij je misschien niet voorstellen
als ik het niet serieus neem zou ik ook geen donor zijn,zou je ook moeten doen doe je ook wat goeds voor de medemens
lelijke topickapert dat je der bent . Maak anders je eigen topic, een soort lief dagboek waarin je omschrijft hoe gaaf jij en je fuckbuddy ( ) zijn.
pi_82506795
ik kaap geen topic
ik reageerde op TS als mensen dan op mij gaan reageren kan ik ook niks aan doen

dus jij ook ontopic blijven dan
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:42:47 #212
37769 erodome
Zweefteef
pi_82520282
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Dat is bullshit, je kan ook gewoon veilig vrijen.
Een wat meer gemengd seksleven betekend niet gelijk dat je dom bent en ziektes oploopt, ik heb vele bedpartners gehad, maar nog nooit een soa.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:10:29 #213
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82526778
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is bullshit, je kan ook gewoon veilig vrijen.
Een wat meer gemengd seksleven betekend niet gelijk dat je dom bent en ziektes oploopt, ik heb vele bedpartners gehad, maar nog nooit een soa.
Lees de andere posts ook maar eens door.
- Ze gebruikt geen condoom.
- Ze vertrouwt haar neukmaatje dat hij trouw aan haar blijft.
- Ik zeg niet dat er een kans bestaat van een absolute 100% dat ze haar partner aids zal geven.
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:51:05 #214
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82535087
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef sl0pertje het volgende:
'Is TS nou een man of vrouw'

Ik ben een vrouw (20 jr.)
20 en dan niet elke dag zin in sex ?
quote:

[..]

Ok, dat klinkt heel behoorlijk ja. Dan moet ie inderdaad niet zeuren lijkt me.

o en @ Orienta: Vreemdgaan is zó not done. Als je niet aan je trekken komt wees dan zo stoer om het gewoon uit te maken of om je wederhelft er te mee te confronteren. Zo een affaire erop na houden is gewoon unfair en geeft een totaal gebrek aan respect voor je partner aan echt schandalig

[ Bericht 34% gewijzigd door Metro2005 op 09-06-2010 09:48:08 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_82539725
quote:
o en @ Orienta: Vreemdgaan is zó not done. Als je niet aan je trekken komt wees dan zo stoer om het gewoon uit te maken of om je wederhelft er te mee te confronteren. Zo een affaire erop na houden is gewoon unfair en geeft een totaal gebrek aan respect voor je partner aan echt schandalig
Ik vraag me ook af waarom orienta nog iets met haar vriend heeft. Zo verlieft is ze blijkbaar niet. Ook nog zónder condoom met je fuckbuddy neuken :S Kan haar vriend lekker soppen in het zaad van dr fuckbuddy
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:10:37 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82539858
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Cherryblossom het volgende:

Ik vraag me ook af waarom orienta nog iets met haar vriend heeft.
Hij zal wel een aardig salaris mee naar huis nemen. En ach, wat niet weet, wat niet deert, maar wat wel nog lekker meedeelt in de kosten. Zo vrijgevochten en vooruitstrevend!
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:19:55 #217
14320 TR08
pi_82561503
quote:

[..]

Dit is echt belachelijk

Als mijn lief buiten de deur zou neuken binnen de relatie...dan mocht ik het ook
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:23:30 #218
27929 piere
doe mij maar bier
pi_82572706
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:19 schreef TR08 het volgende:

[..]

Dit is echt belachelijk

Als mijn lief buiten de deur zou neuken binnen de relatie...dan mocht ik het ook
Maar misschien is orienta wel een geile sexgodin die alles geeft wat je wilt wanneer je het wilt
fok you ja!
  donderdag 10 juni 2010 @ 07:30:10 #219
14320 TR08
pi_82601038
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef piere het volgende:

[..]

Maar misschien is orienta wel een geile sexgodin die alles geeft wat je wilt wanneer je het wilt
Nou als mijn dame dat doet en ze neukt buiten de deur mag ze me ook van tijd tot tijd een andere vrouw geven
pi_82679314
Ik begin me af te vragen of orienta uberhaupt een vriend heeft.... het klinkt alsof ze gewoon een fuckbuddy heeft. maar meer ook niet
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:36:16 #221
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_82682766
Zouden we dat stuk Bijlmertrash niet maar beter gewoon laten voor wat ze is?

@TS: hoe gaat het inmiddels, werken jullie nieuwe afspraken goed?
Fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')