Het is verleidelijk, als ik dit topic niet had gelezen had ik gekliktquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
Had je maar niet op dat kruisje moeten drukken!
Ja maar ik wil niet alleen het bovenste te kunnen filteren, ook die eronder.. maar dan moet ik eerst alles erboven deletenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Dastan het volgende:
Dat is gewoon het knopje om de gesloten topics uit je MyAT te filteren.![]()
Laat maar, ik dacht het kruisje boven de tabel. Nu zie ik hem ook staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet alleen het bovenste te kunnen filteren, ook die eronder.. maar dan moet ik eerst alles erboven deleten
Ik ook niet misschien omdat ik een free abbo heb?quote:
Verander je lay-out naar baggerlay-out.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ook niet misschien omdat ik een free abbo heb?
Dat maakt niet uit, dan gaat ie nog steeds weg.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
Had je maar niet op dat kruisje moeten drukken!
Klik dan niet met ctrl eropquote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef NielsTriple het volgende:
Als ik de pagina open met de ctrl knop + muisklik (openen in nieuw tabblad) verwijderd hij het topic uit MyAT...
Kutfunctie
OW?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Klik dan niet met ctrl erop
Dat is net zoiets als naar de dokter gaan en dan van "dokter als ik hier druk doet het pijn"
- "ja druk er dan niet op slimme"
...not!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
ok een nieuwe post plaatst het topic dus ook weer terug
Een nieuwe post van jezelf hequote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef Denko het volgende:
[..]
...not!
Heb me kapotgezocht om dit topic terug te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |