Doorspelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb vanmorgen het 'verhaal' uitgespeeld ,echter geen credits gezien?
Hoe zit dat ?
bij de rivier aan de mexico kant. Zag ze vooral veel bij de allerlaatste missie.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar zitten Eenden volgens mij zijn dat dan de enige beesten die ik nog niet gedood heb voor de trofee.
Of er moeten echt muizen in zitten.
Echt!?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef Griebus het volgende:
Klote patchWat een kneuzen, nerfen ze de xp voor Twin rocks, Pike's Basin en Solomon's Folley...
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Roces18 het volgende:
In gta free-roam kon je tenminste een biker gang opstarten. Of samen in een helikopter andere spelers afknallen. Hier kan je alleen op je domme paard lol. Niet echt veel keuze kwa reizen. Ezel of paard of lopen natuurlijk. Koets etc tellen niet.
Gastquote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Roces18 het volgende:
In gta free-roam kon je tenminste een biker gang opstarten. Of samen in een helikopter andere spelers afknallen. Hier kan je alleen op je domme paard lol. Niet echt veel keuze kwa reizen. Ezel of paard of lopen natuurlijk. Koets etc tellen niet.
Omdat het voor gruwelijk weinig mensen goed lijkt te werken. Ik ben er 2 keer ingekomen en daarna nooit meer. Loopt ook steeds vast nadat je het probeert en hij zegt dat je door "connection issues" eruit bent geschopt. En dat zoveel keer... dan heb je ook geen zin meer om het te proberen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:59 schreef tammeharrie het volgende:
Waarom zitten er zo gruwelijk weinig mensen in free roam?
Kijk eens in je stats-collectables daar kun je zien welke dieren je niet hebt neergeknalt.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar zitten Eenden volgens mij zijn dat dan de enige beesten die ik nog niet gedood heb voor de trofee.
Of er moeten echt muizen in zitten.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kijk eens in je stats-collectables daar kun je zien welke dieren je niet hebt neergeknalt.
Maar eenden zie ik niet in de collectables staan......
Was ik net wilde zwijnen aan het jagen...
Zie ik daar een vrouw dood liggen en haar man
ernaast geknield. Rij er langs... Schiet die vent zichzelf ineens door z'n hoofd
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja maar er zijn helemaal geen 'missies' meer om te spelen
En dan bedoel ik main storyline based namen op de kaart zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik net gedaan elk beest in die lijst heb ik er minimaal 1tje van gedood.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kijk eens in je stats-collectables daar kun je zien welke dieren je niet hebt neergeknalt.
Maar eenden zie ik niet in de collectables staan......
Ik zag trouwens dat ik al 100 wolven had gedood eigenlijk is dat toch ook wel trofee waardig.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan elk beest in die lijst heb ik er minimaal 1tje van gedood.
Ik ga toch maar even op eenden jacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |