Ik denk eerder.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:45 schreef Roces18 het volgende:
24 augustus krijgt dit topic een slotje.
Die multiplayer in RDR stelt ook niks voor, kon er net zo goed niet zijn en hadden ze meer tijd voor het afgeraffelde einde. Maar ja denk dat ik mafia 2 haal en dan kane n lynch 2.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zelfs na 24 augustus blijf ik RDR spelen. In clan verband gaan games zoiezo langer mee, EN mafia 2 zal geen multiplayer hebben. Iets wat voor mij de levensduur ver-schrik-ke-lijk lang had verlengd.
Eens, Xbox Live is gratis dit weekend, en heb het echt maar heel eventjes gespeeldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die multiplayer in RDR stelt ook niks voor, kon er net zo goed niet zijn en hadden ze meer tijd voor het afgeraffelde einde. Maar ja denk dat ik mafia 2 haal en dan kane n lynch 2.
Als je ze niet nodig hebt lopen er genoeg rond... maar owee als je moet de challenge doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:06 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah challenges zijn moeilijk, hele tij rondreizen om die dieren te vinden. Kut armadillo's.
Kort maar krachtig.... jou mening. Niet de mijne.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die multiplayer in RDR stelt ook niks voor, kon er net zo goed niet zijn en hadden ze meer tijd voor het afgeraffelde einde. Maar ja denk dat ik mafia 2 haal en dan kane n lynch 2.
Sorry dat er geen role playing nerdmeuk in zitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef Skonk het volgende:
[..]
Eens, Xbox Live is gratis dit weekend, en heb het echt maar heel eventjes gespeeld
Het is gewoon op elkaar schieten, nou joepie
Beetje vernieuwing was wel leuk geweest anders hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 13:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sorry dat er geen role playing nerdmeuk in zit
Gewoon vet snel je wapen trekken als er draw in beeld komt, dan gewoon op zn hoofd richten en op RT/R2 blijven rammenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:24 schreef RickoKun het volgende:
OKAY
VRAGEN:
1. Hoe the FUCK schiet je iemand neer in een duel?! Hij weigert gewoon om te schieten terwijl ik alle targets al klaar heb staan.
2. Waar zijn in godsnaam die zwijnen (boars) te vinden?!
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Beetje vernieuwing was wel leuk geweest anders hoor
Dit kan ik ook maken
wat let jequote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit kan ik ook maken
Wat een bullshit, als je dit vergelijkt met GTA4 zit de MP vol vernieuwing. Zeker 5 minuten online geweest.....quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit kan ik ook maken
Beargumenteerquote:Op zondag 13 juni 2010 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
De MP van GTA IV is toch echt een stuk beter
Meerdere modes,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |