Wat wil je ervoor hebben ?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens mijne staat te koop als iemand er nog een zoekt!!!!!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Winski05 het volgende:
Heb het spel ook sinds de release zo ongeveer. Maar nog niet superveel tijd gehad om te spelen. Ben nu met de Seth en de Irish-missies bezig, dus het zal volgens mij niet zo lang meer duren voordat ik naar Mexico kan. Ben benieuwd
Tof spel overigens! Zeer verslavend ook. Enige jammere zijn die cutscenes wanneer je dieren skint. Iedere keer dat tussenfilmpje is een beetje teveel van het goede.
Maar verder ziet het er allemaal prima uit, en door de vele side missions speelt het ook voortreffelijk.
Moest net trouwens in een missie van Nigel West DickensDie missie had ik zo gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lag behoorlijk op voorsprong
Ze hadden die paardenraces ook wel als mini game erin kunnen laten zitten vind ik![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Winski05 het volgende:
Heb het spel ook sinds de release zo ongeveer. Maar nog niet superveel tijd gehad om te spelen. Ben nu met de Seth en de Irish-missies bezig, dus het zal volgens mij niet zo lang meer duren voordat ik naar Mexico kan. Ben benieuwd
Tof spel overigens! Zeer verslavend ook. Enige jammere zijn die cutscenes wanneer je dieren skint. Iedere keer dat tussenfilmpje is een beetje teveel van het goede.
Maar verder ziet het er allemaal prima uit, en door de vele side missions speelt het ook voortreffelijk.
Moest net trouwens in een missie van Nigel West DickensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Je moet naar Marston kijken. Als hij naar rechts leunts (of vanuit zijn positie naar links) dan ga jij met de controller naar links. Leunt hij naar rechts (vanuit zijn positie naar links) dan ga je met de joystick naar rechts totdat hij weer recht zit. Je moet NIET naar het hoofd van het paard kijken. Alleen naar Marston zelf.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Jongens ik zit met een grote probleem. Jullie kennen vast wel een missie waarin je paarden met vangen voor het eerst met een Lasso. Ik zit daar nu al een paar dagen mij en ik word er steeds van af gegooid. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Als die paard met zijn hoofd naar links gaat moet ik dan met mijn stick ook naar links duwen of juist naar rechts ? Of moet ik niet naar het paard kijken maar juist naar Marston ?
Moet ik met mijn stick helemaal naar een kant duwe of kleine korte duwtjes geven aan mijn stick ?
AUB HELP
lol faalquote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Jongens ik zit met een grote probleem. Jullie kennen vast wel een missie waarin je paarden met vangen voor het eerst met een Lasso. Ik zit daar nu al een paar dagen mij en ik word er steeds van af gegooid. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Als die paard met zijn hoofd naar links gaat moet ik dan met mijn stick ook naar links duwen of juist naar rechts ? Of moet ik niet naar het paard kijken maar juist naar Marston ?
Moet ik met mijn stick helemaal naar een kant duwe of kleine korte duwtjes geven aan mijn stick ?
AUB HELP
Ik zou naar de dokter gaan, want als je daar al dagen mee aan het klooien ben kan het best zijn dat je een spastische hand hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
AUB HELP
Oke als de paard mij naar links duwt en Marston leunt naar rechts. Ik duw mijn linkerstick naar rechts waar Marston naartoe leunt. Na een tijdje gaat hij dan in het midden zitten , wat moet ik dan doen met mijn stick ?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lol faal![]()
Als een paard jou naar links gooit en je moet er in het midden op blijven zitten dan doe je je stick toch niet naar links dan is het toch logisch dat je eraf valt
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Oke als de paard mij naar links duwt en Marston leunt naar rechts. Ik duw mijn linkerstick naar rechts waar Marston naartoe leunt. Na een tijdje gaat hij dan in het midden zitten , wat moet ik dan doen met mijn stick ?
Want hij valt er nog steeds de hele tijd vanaf.
Je moet tegensturen, net als je op een evenwichtsbalk dus. Hel je te veel naar links stuur je naar rechts bij. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk midden op het paard blijft zitten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
AUB HELP
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah dat doe ik ook de hele tijd maar het lukt maar niet. Soms zit ik net op een paard , ik zie dat de paard mij naar rechts wilt gooien. Ik duw mijn stick helemaal naar links en houd het links. Dan val ik er binnen 3 seconden vanaf.
Wat mij betreft ga je dan maar naar het vmbo toequote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Scarface150993 het volgende:
HEHE ik heb deze missie gehaald. Is wel verrekt makkelijk als je het snap , alleen facking kut uitgelegd. Te moeilijk voor een mw2 nuke machine en een laatste jaars havo leerling.
ja tis wel een van de lastigste missies uit het spel, heb er dagen over gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Scarface150993 het volgende:
HEHE ik heb deze missie gehaald. Is wel verrekt makkelijk als je het snap , alleen facking kut uitgelegd. Te moeilijk voor een mw2 nuke machine en een laatste jaars havo leerling.
facking.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Scarface150993 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat ? Niet iedereen woont op een boerderij hoor WHAHAHA![]()
Klote boeren
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Klote boeren
Hahah je hebt +1 respect erbij.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou naar de dokter gaan, want als je daar al dagen mee aan het klooien ben kan het best zijn dat je een spastische hand hebt.
Hahahaaquote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah dat doe ik ook de hele tijd maar het lukt maar niet. Soms zit ik net op een paard , ik zie dat de paard mij naar rechts wilt gooien. Ik duw mijn stick helemaal naar links en houd het links. Dan val ik er binnen 3 seconden vanaf.
ghehequote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef Roces18 het volgende:
1. Liegen dat je op Havo zit tenzij je al 2x bent blijven zitten als laatste jaars omdat je bij het examen niet wist hoe je op een stoel moest zitten. Je leunde teveel naar rechts elke keer en toen viel je van de stoel.![]()
Kanker toch op man. Dat jij nu zo'n achterlijke kutmongool bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Klote boeren
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef Roces18 het volgende:
2. Ik heb ook echt dagen over deze missie gedaan, is echt een van de moeilijkste.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kanker toch op man. Dat jij nu zo'n achterlijke kutmongool bent.
Dan denken Bollard gang-members dat jij een van hun bent totdat je een akimbo p90 pakt en ze in 1 dead-eye schot allemaal een headshot geeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef Skonk het volgende:
Wat heb ik nou aan die Bollard Twin outfit?
Hij ziet er precies hetzelfde uit
Deze spel. Daar stopte ik met lezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef Scarface150993 het volgende:
Deze spel ga ik zeker wel uitspelen. En ik doe HAVO , of je het nu gelooft of niet. Heerlijk een allochtonen die zijn Havo examen heeft gedaan terwijl jullie autochtonen vmbo'ers RDR hebben uitgespeeld. BRAVO
Ik ben iets van 20 minuten bezig geweest alleen al op dat tweede rijtje van de tweede gast op Torquemada. Die moet je winnen voor dat outfit.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat finger fillet is wel lekker snel cashen als je het een beetje onder de knie hebt.
Ik kijk ook niet meer naar het scherm maar toch ga ik steeds fout. Of ik ga niet fout en ben lekker bezig maar dan nog hoor ik een akelig geluid en blijkt het fout te zijn... gewoon omdat ik dan te snel ga.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Eerst lukte het me ook niet als ik naar het scherm bleef kijken om te zien wat ik in moest toetsen, maar als je de combo te pakken hebt kun je 'm bijna niet meer fout doen. Eerste keer hele ronde afmaken en dan tot het driehoekje, weet niet wat dat is op XBOX, dan weer afmaken en dan weer tot het driehoekje.
Gast beter blijf je met je VWO/ HAVO wannabee ass weg hier. Is het je nog niet opgevallen dat je jezelf wellicht voor de gek kan houden, maar mensen met een IQ van 10 of hoger niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik heb er verder ook niet zoveel van gemerkt
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:58 schreef Roces18 het volgende:
Volgens mij heb je dat muziekje etc. pas na dieJa ik stond daar dus ineens met een ander kut knol tussen de cactussen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik heb er verder ook niet zoveel van gemerkt
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Totdat je bij de laatste rank aankomt... dan is het zoeken tussen bloeddorstige wezens.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
Nou genoeg ruzie gemaakt meisjes nu weer gewoon RDR aanzetten en verder spelen![]()
Net zoals ik,
ik ben nu lekker rustig bloemen aan het zoeken![]()
![]()
Gewoon missies doen en vachten verkopen en shit. Maar te veel geld is ook niet leuk.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef Scarface150993 het volgende:
Jah ik snapte een missie niet , ik vraag om hulp dan beginnen ze grappen te maken![]()
Maar goed ik ben nu al een hele stuk verder, heeft iemand tips hoe je in het begin van dit spel heel snel aan geld kunt komen?
Het is inderdaad wel zonde dat je niet een stad huis voor huis op kan kopen. Dat je voor de veiligheid van je eigen stad moet zorgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit op zo'n 94% van het spel (laatste keer dat ik keek) en heb zo'n $14.000. Maar ik kan er NIETS meer mee. Ammo hoef ik nooit meer te kopen behalve dan soms twee kistjes aan Sniper ammo, paarden heb ik nooit gekocht en nieuwe wapens kan ik niet meer kopen. Alle huisjes waren spotgoedkoop en die heb ik ook allemaal.
Kan het geld nergens meer voor gebruiken. Dit is een beetje een herhaling van GTA 4. Daar had ik ook richting een miljoen en je kon het eigenlijk aan niets besteden.
Waarom is mijn post weg gehaald en die van Soldmayor bv niet? We zeggen allebei hetzelfde alleen ik noem iedereen hier een tosti, hij iedereen een wijf?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo opgeschoond. Kappen met off-topic bagger. Negeer Scarface maar als zijn posts je niet aanstaan.
Wijven kan je neuken. Tostie's ook, maar das niet maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom is mijn post weg gehaald en die van Soldmayor bv niet? We zeggen allebei hetzelfde alleen ik noem iedereen hier een tosti, hij iedereen een wijf?
LOLquote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wijven kan je neuken. Tostie's ook, maar das niet maatschappelijk geaccepteerd.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom is mijn post weg gehaald en die van Soldmayor bv niet? We zeggen allebei hetzelfde alleen ik noem iedereen hier een tosti, hij iedereen een wijf?
Omdat mijn posts altijd van zeer hoge kwaliteit zijn en zoquote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Was niet persoonlijk bedoelt, gebruikte je alleen als voorbeeld.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat mijn posts altijd van zeer hoge kwaliteit zijn en zo
Verder hoop ik echt dat er ook DLC in de vorm van TBOGT en TLAD zoals van GTA IV voor RDR komen![]()
Ik moet zeggen dat als je stoned bent, deze meuk niet (snel) te doen isquote:Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Ach er zijn ook mensen die moeite hebben met de finger fillet combinatie X O X O X O X O X O X
paard rijden is zeker kutquote:
6.herhaaldelijk A drukken is kutquote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
paard rijden is zeker kut
1. Als je fluit of hij kan je niet vinden want hij is blind, of hij komt wel en als je erop wilt rent hij nog 25 meter door.
2. Hij sterft te snel
3. Vaak loopt die in een ravijn
4. Ze zijn sloom
5.
SPOILER: klikken als je al wat missies in West-Elizabeth gedaan hebt of tegen lichte spoilers kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt in de wereld thuis horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind datEn toch stamt die al uit 1896. Dus ik vind dat die er wel in hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt in de wereld thuis horen.
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind datHij wass ontwikkeld in 1893 of 1896.... En werdt ook gebruikt voor de jacht op wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt in de wereld thuis horen.
Dus de M C-96 hoort er wel bij<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Nou het verhaal is langer als in een gemiddelde andere game tegewoordig.quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou het verhaal is langer als in een gemiddelde andere game tegewoordig.
Maar alles daar om heen: zijmissies, dingen zoeken, jagen, minigames heeft ook nog vele uren inzich..
dus kort?
nee
Het begin gaat snel ja, op het laatst zit je de tiende procentje bij elkaar te sprokkelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oh
Zat na 6 uur al op 25 procent, vandaag
Vraag 1. Goeie! Geen idee!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:42 schreef Scarface150993 het volgende:
Hey jongens ik kom steeds dieper in het verhaal maar ik begrijp nog steeds een paar dingen niet.
Vraag 1 :
Waarom zou je met die betaalde taxi's ergens snel naartoe willen reizen als je ook gewoon gratis met een camping site erges naar toe kunt gaan? Met een druk om de knop.
Vraag 2 :
Ik had een witte stallion (kentucky saddler) gekregen van bonny toen ik deze paard had gevangen in haar missie. Deze gebruikte ik de hele tijd. Daarna had ik een zwarte paard gevangen omdat die wat mooier was, maar nu zie ik die witte stallion nooit meer terug. Hoe kan dat nou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is patat
ja kan wel wezen, net als met die auto's.. maar ik vind het een beetje uit de toon vallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hij wass ontwikkeld in 1893 of 1896.... En werdt ook gebruikt voor de jacht op wild
Dus de M C-96 hoort er wel bij
Hmm dus als je een goede paard hebt moet je nooit een andere paard hitchen (vangen alleen mag dus wel). Kut nu ben ik mijn mooie paard kwijt en moet ik jaren wachten tot ik die American standardbreed kan krijgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Vraag 1. Goeie! Geen idee!
Vraag 2: Je kan maar 1 paard hebben. Als je switched ben je m kwijt volgens mij........
Goede paard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Hmm dus als je een goede paard hebt moet je nooit een andere paard hitchen (vangen alleen mag dus wel). Kut nu ben ik mijn mooie paard kwijt en moet ik jaren wachten tot ik die American standardbreed kan krijgen.
Of je koopt er gewoon 1, dan heb je nergens last meer van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Hmm dus als je een goede paard hebt moet je nooit een andere paard hitchen (vangen alleen mag dus wel). Kut nu ben ik mijn mooie paard kwijt en moet ik jaren wachten tot ik die American standardbreed kan krijgen.
Alsof cowboys dat wel kondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat ie niet kan spelluh wetuh we nu wel.
Iemand die mijn mischien kan helpen met dit bloedbad ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:25 schreef impact010 het volgende:
Goede dag,
Als ik bij stats kijk in het pauze menu staat er geen bounty op mijn hoofd.
Maar zodra ik in thieves landing aankom breekt gelijk de hel los, meerdere mensen beginnen gelijk op mij schieten elke keer als ik daar kom.
Schiet nu iedereen dood, maar dan kan ik niet gaan dobbelen, wat ik moet doen voor Stranger missie.
Wie kan mij hiermee helpen
Zorg dat je een outfit krijgt van 1 van die gangs, dan schieten ze niet meer op je...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef impact010 het volgende:
[..]
Iemand die mijn mischien kan helpen met dit bloedbad ?
Als je genoeg honor/fame hebt worden die "taxi's" gratis. Ik maak er best gebruik van, het is volgens mij minder knoppen drukken dan eerst een kamp opzetten. Met een "taxi" kan je ook het hele ritje bekijken als je wilt, dat gaat niet met fast travel vanuit je kamp.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:42 schreef Scarface150993 het volgende:
Hey jongens ik kom steeds dieper in het verhaal maar ik begrijp nog steeds een paar dingen niet.
Vraag 1 :
Waarom zou je met die betaalde taxi's ergens snel naartoe willen reizen als je ook gewoon gratis met een camping site erges naar toe kunt gaan? Met een druk om de knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |