Wat wil je ervoor hebben ?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens mijne staat te koop als iemand er nog een zoekt!!!!!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Winski05 het volgende:
Heb het spel ook sinds de release zo ongeveer. Maar nog niet superveel tijd gehad om te spelen. Ben nu met de Seth en de Irish-missies bezig, dus het zal volgens mij niet zo lang meer duren voordat ik naar Mexico kan. Ben benieuwd
Tof spel overigens! Zeer verslavend ook. Enige jammere zijn die cutscenes wanneer je dieren skint. Iedere keer dat tussenfilmpje is een beetje teveel van het goede.
Maar verder ziet het er allemaal prima uit, en door de vele side missions speelt het ook voortreffelijk.
Moest net trouwens in een missie van Nigel West DickensDie missie had ik zo gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lag behoorlijk op voorsprong
Ze hadden die paardenraces ook wel als mini game erin kunnen laten zitten vind ik![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Winski05 het volgende:
Heb het spel ook sinds de release zo ongeveer. Maar nog niet superveel tijd gehad om te spelen. Ben nu met de Seth en de Irish-missies bezig, dus het zal volgens mij niet zo lang meer duren voordat ik naar Mexico kan. Ben benieuwd
Tof spel overigens! Zeer verslavend ook. Enige jammere zijn die cutscenes wanneer je dieren skint. Iedere keer dat tussenfilmpje is een beetje teveel van het goede.
Maar verder ziet het er allemaal prima uit, en door de vele side missions speelt het ook voortreffelijk.
Moest net trouwens in een missie van Nigel West DickensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Je moet naar Marston kijken. Als hij naar rechts leunts (of vanuit zijn positie naar links) dan ga jij met de controller naar links. Leunt hij naar rechts (vanuit zijn positie naar links) dan ga je met de joystick naar rechts totdat hij weer recht zit. Je moet NIET naar het hoofd van het paard kijken. Alleen naar Marston zelf.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Jongens ik zit met een grote probleem. Jullie kennen vast wel een missie waarin je paarden met vangen voor het eerst met een Lasso. Ik zit daar nu al een paar dagen mij en ik word er steeds van af gegooid. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Als die paard met zijn hoofd naar links gaat moet ik dan met mijn stick ook naar links duwen of juist naar rechts ? Of moet ik niet naar het paard kijken maar juist naar Marston ?
Moet ik met mijn stick helemaal naar een kant duwe of kleine korte duwtjes geven aan mijn stick ?
AUB HELP
lol faalquote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
Jongens ik zit met een grote probleem. Jullie kennen vast wel een missie waarin je paarden met vangen voor het eerst met een Lasso. Ik zit daar nu al een paar dagen mij en ik word er steeds van af gegooid. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Als die paard met zijn hoofd naar links gaat moet ik dan met mijn stick ook naar links duwen of juist naar rechts ? Of moet ik niet naar het paard kijken maar juist naar Marston ?
Moet ik met mijn stick helemaal naar een kant duwe of kleine korte duwtjes geven aan mijn stick ?
AUB HELP
Ik zou naar de dokter gaan, want als je daar al dagen mee aan het klooien ben kan het best zijn dat je een spastische hand hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Scarface150993 het volgende:
AUB HELP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |