quote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Puur kijken naar het aantal militairen is wel heel erg simplistisch he
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Puur kijken naar het aantal militairen is wel heel erg simplistisch he
Amerika kiest (openlijk) geen partij, beide landen zijn belangrijk voor Amerika.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:28 schreef klaasdj het volgende:
Als het op oorlog aankomt gaat het een werelds groot conflict worden. Amerikanen steunen Israel echt nog wel.
I don't think so.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef Diablo_GT het volgende:
[..]
Amerika kiest (openlijk) geen partij, beide landen zijn belangrijk voor Amerika.
Is Israël niet al begonnen met vijandigheden door de betreffende schepen in internationale wateren te enteren?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Israël heeft er geen enkel belang bij om Turkije in een conflict te betrekken.
Dus als het op een strijd aankomt, moeten de eerste vijandigheden wel van Turkse zijde komen.
Klopt geen klap van, op die site staat Nederland niet één keer terwijl we soms wel in de top10 horen te staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.globalfirepower.com/.
Hm!
Zegt helemaal niets.. misschien uiteindelijk wel maar nu nog niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:18 schreef Salvad0R het volgende:
TURKEY
Manpower available for military service:
males age 16-49: 20,832,658
females age 16-49: 20,337,037 (2010 est.)
ISRAEL
Manpower available for military service:
males age 16-49: 1,771,661
females age 16-49: 1,687,698 (2010 est.)
Nee, dus.
Zet in je OP dat nukes niet meetellen. Misschien dat ze dan wel kunnen discussiëren en niet om slotjes gaan janken.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef TheGaffer het volgende:
Probeer ik eens een discussie te beginnen over de capaciteiten van deze 2 normaal vrij goede bondgenoten en wie daar tussen bovenuit steekt waarbij ik ook nog eens een reële aanleiding geef voor een theoretisch mogelijke oorlog...
Eindigt het hier, Had toch wat meer verwacht van de Armchair generaals hier. En geen Fokkers die af en toe defensie ingaan om hun postcount op te krikken.
Het topic is geopend in DEF, toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef sp3c het volgende:
je had het ook gewoon gelijk in DEF moeten zetten
Check de topiclog onderaan dan,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik het verplaatst uit nws
maar nu begin ik te twijfelen
Jij bent soms echt een tjappie.quote:
Ga jij maar weer Kitty's Adventure Island spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Internetheld het volgende:
Kan je iets specifieker zijn? Bedoel je zeeoorlog? Lucht of grond? Of allemaal ik sta achter turkije in iedergeval israel mag zo van de kaart weg van mij maar dan wel zonder nukes naatuurlijk anders is het saai
Ik ben zeer tactischquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ga jij maar weer Kitty's Adventure Island spelen.
Komop zeg.
Tactisch, nee.quote:
hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Lolque het volgende:
[..]
Tactisch, nee.
Dom, jong, naïef en wellicht een beetje gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |