quote:
Ga nou niet doen alsof je een leven hebt, je hebt net 25.000 Posts in 1 sc gemaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga trouwens even naar de pomp.En daarna door naar mijn broer om te lunchen. Wellicht dat ik daarna weer terug kom. Maar wellicht blijf ik daar de hele middag.
Eet smakelijk en tot zo.. of niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga trouwens even naar de pomp.En daarna door naar mijn broer om te lunchen. Wellicht dat ik daarna weer terug kom. Maar wellicht blijf ik daar de hele middag.
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze hele week ga ik bij mijn broer eten.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je een leven hebt, je hebt net 25.000 Posts in 1 sc gemaakt
Of je leert zelf kokenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze hele week ga ik bij mijn broer eten.
Why?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze hele week ga ik bij mijn broer eten.
Ja, dat heb je zo geleerd. Gewoon het plastic er af halen en 13 minuten op 180 graden.quote:
Zijn ouders zijn op vakantie en hij kan niet kokenquote:
Juist!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat heb je zo geleerd. Gewoon het plastic er af halen en 13 minuten op 180 graden.
Wie kan nou niet koken?Tegenwoordig staan de recepten gewoon op het pakje zelf.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn op vakantie en hij kan niet koken
Of op de doos van het apparaat wat je krijgt/kooptquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Wie kan nou niet koken?Tegenwoordig staan de recepten gewoon op het pakje zelf.
Whehe, die rijstcooker jaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of op de doos van het apparaat wat je krijgt/koopt
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je veel te lang niet gezien man.
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef L.no het volgende:
Maar ach, het is wel gezellig om bij anderen te eten.
Onweerquote:Op zondag 6 juni 2010 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
Wilde eigenlijk verder gaan met die motor te demonteren alleen ik keek op buienradar.
Hmmm...
Beter dat 't onweer een beetje tof wordt.
Als je binnen bent ja, maar als je buiten iets wilt doen, dan is het minder leuk.quote:
Zolang het niet regent kan je gewoon je ding doen tochquote:Op zondag 6 juni 2010 13:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je binnen bent ja, maar als je buiten iets wilt doen, dan is het minder leuk.
Dan ben je nét bezig met iets en begint het te regenen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang het niet regent kan je gewoon je ding doen toch
Ja, dat is kutquote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan ben je nét bezig met iets en begint het te regenen.
quote:
Zuiplapquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef L.no het volgende:
Spam-records
152 posts - L.no - Stage SC #1406: Waar we met z'n allen Oranje aanmoedigen
150 posts - jna - Stage SC #1292: Waar we Hou en Luc feliciteren!
149 posts - Puala - Stage SC #1192: Kinky in een blauwe Porsche
144 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
143 posts - jna - Stage SC #1187: Take me out!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef L.no het volgende:
Spam-records
152 posts - L.no - Stage SC #1406: Waar we met z'n allen Oranje aanmoedigen
150 posts - jna - Stage SC #1292: Waar we Hou en Luc feliciteren!
149 posts - Puala - Stage SC #1192: Kinky in een blauwe Porsche
144 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
143 posts - jna - Stage SC #1187: Take me out!![]()
![]()
Freddy got fingeredquote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een tip voor een leuke komedie? Heb zin een film te kijken.
Leuke muziekdocu mag trouwens ook wel.
Ken ik alquote:
Nog op? PICS!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
L.no!
Ik werd wakker met een groene sombrero
Het was zo makkelijk, gewoon 3 Posts minder maken en ik had je met rust gelaten.quote:
Wat coolquote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Dien!
L.no!
Ik werd wakker met een groene sombrero
quote:
Het spijt me.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Het was zo makkelijk, gewoon 3 Posts minder maken en ik had je met rust gelaten.
Miss Marchquote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een tip voor een leuke komedie? Heb zin een film te kijken.
Leuke muziekdocu mag trouwens ook wel.
Klinkt lekker flauw, even checkenquote:
Neuhquote:
Hier wel een foto vand e beruchte sombreroquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
Over foto's gesproken, Isdatzo zou vandaag een foto maken.
Is goed hoor, ik heb geduld.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met alle elektronica open en bloot en met die regen in aankomst laat ik 'm lekker in de schuur staan.
Okok, de accu is er wel uit maar ik heb geen zin in regen in het luchtfilter/gasklephuis etc.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier wel een foto vand e beruchte sombrero
[ afbeelding ]
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wait, die gast in 't midden.. heet die youri?
quote:
Volgens mij heeft dat meisje met die groende een oogje op je.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef DjRex89 het volgende:
Alleen de sombrero die ik vanochtend tegen kwam is groen
Nice!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, om het nog mooier te maken zal ik er wel in race-mode op gaan zitten als 'ie gestript op de aanhanger staat!
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat meisje met die groende een oogje op je.
[..]
Nice!
Een vraag, waarom beginnen jouw posts ehm.. na een heleboel enters?
Dus zo'n leegte na de quote voordat je post
Eev'n test'n. Zo beter?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, heb er hier geen last van.. Kan zijn omdat ik op de nieuwe lay-out zit. Zal het eens uitgelogd bekijken.
Ja dat zouden we niet willenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig... want anders ken jij mensen die ik ook ken, en dan komt fok veel te dichtbij.
Ik krijg het gevoel dat ik gedumpt word omdat ik vreemdging.quote:
quote:
Ach, je doet alleen je werk.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, ik trek wel verder naar Duitsland als je me weg wil hebben.
Hier miezert het.. Volgens de buienradar is het idd in Limburg echt onweer, hier valt t gelukkig meequote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef L.no het volgende:
De hele tuin is helemaal onder water. 5 cm diep ofzo.
en dat in die paar minuten
Tot zover het weerbericht.
Voorlopig wel ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier miezert het.. Volgens de buienradar is het idd in Limburg echt onweer, hier valt t gelukkig mee
Daarom doe ik het. In je eentje eten is zo saai.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef L.no het volgende:
Maar ach, het is wel gezellig om bij anderen te eten.
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom doe ik het. In je eentje eten is zo saai.
pics?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef jna het volgende:
Volgens mij zit ik bij iemand die in de trein die in series speelt op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik kijk hem alquote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
Dean, zit je nou al die film te downloaden..?
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef L.no het volgende:
[..]
pics?Ja beetje raar om tegenover 'm te gaan zitten als de hele coupe verder leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Man, ik zie de hele situatie voor me.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja beetje raar om tegenover 'm te gaan zitten als de hele coupe verder leeg is
Waarom is dat raar?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja beetje raar om tegenover 'm te gaan zitten als de hele coupe verder leeg is
Fijn om te horen, maar ik ga nog steeds m'n record terugpakkenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
Trouwens jna, het lukt mij nooit om al die 53 posts achter elkaar te posten, dus daar ben jij nog de beste in
Bang voor andere mensen??quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik echt weglopen
Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Fijn om te horen, maar ik ga nog steeds m'n record terugpakken
Eerst een weddenschap en nu een wedstrijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als iemand een lege treincoupé instapt en precies recht tegenover mij gaat zitten klopt er iets nietquote:
Dat worden dan een hoop slapeloze nachten voor jequote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst een weddenschap en nu een wedstrijd.
Ik doe mee.
Arme Dean.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Dat worden dan een hoop slapeloze nachten voor je
Overigens is het een ander verhaal als het een lekkere chick isquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als iemand een lege treincoupé instapt en precies recht tegenover mij gaat zitten klopt er iets niet
Ik slaap toch overal doorheenquote:
Ja, dat ja.quote:
Als ik ooit eens de trein neem. Ga ik tegenover jna zitten.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik echt weglopen
quote:
Maar succes is geluk wensen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Succes ja, wil niet zeggen dat ik hem help het te halen
Oh, sorry hoorquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappigquote:
Is dat een indirecte dreigment?quote:
Ik ben bij de reclame-onderbreking afgehaakt.quote:
Faal.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan bij de reclame-onderbreking afgehaakt.
Even doorzetten!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan bij de reclame-onderbreking afgehaakt.
Als je emoticons als woorden gebruikt, dan moet je geen punt voor ze zetten.quote:
Neuh, alleen die spam is gewoon irritantquote:
quote:En ehm.. je doet het alweer.. met die enters enzo.
Ik merkte dat andere modjes dat ook hebben die de nieuwe layout hebben.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je emoticons als woorden gebruikt, dan moet je geen punt voor ze zetten.
Nu is je zin zo: Ik ben nog steeds. Moe/Slaperig
Oh sorryquote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, alleen die spam is gewoon irritant.
Nou, leuk zeg.quote:Ja, normaal doe ik altijd een witregel onder waar de quote eindigt en vanaf daar begin ik te typen. Blijkbaar maakt hij die witruimte wat groter. Als ik direct onder de quote begin met typen doet 'ie dat niet.
Als je zo doet, dan hoop ik dat jij mij nooit gaat corrigeren.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh sorry
[..]
Nou, leuk zeg.![]()
Het is sowieso stom dat jullie de nieuwe layout mogen proberen. Waarom niet gewoon tegelijk voor iedereen zetten of beta laten testen door mensen die er veel verstand van hebben.
Ah, oke.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is gebeurd, nu is 'de crew' aan de beurt. Denk dat dit gedaan is om wel een wat grotere groep te laten testen maar niet meteen IEDEREEN. Nu komen er toch nog iedere keer wat foutjes naar voren die gefixt worden voordat hij echt live gaat.
Daar hebben we Bootje toch al voor.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je zo doet, dan hoop ik dat jij mij nooit gaat corrigeren.
Is die nieuwe layout PSP-vriendelijk? Anders houd ik deze wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is gebeurd, nu is 'de crew' aan de beurt. Denk dat dit gedaan is om wel een wat grotere groep te laten testen maar niet meteen IEDEREEN. Nu komen er toch nog iedere keer wat foutjes naar voren die gefixt worden voordat hij echt live gaat.
Jij bent er anders ook goed in.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben we Bootje toch al voor.
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet.quote:
Huh? Wtf is dat nu weerquote:
Normaal posten mensen een tvp om in MyAt het topic te volgen. Nu hoef je alleen de knop te drukken en je kan het volgen. Ook kan je nu de topics uit je MyAt verwijderen als je het niet leuk vindt.quote:
Dat tweede is wel handig.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal posten mensen een tvp om in MyAt het topic te volgen. Nu hoef je alleen de knap te drukken en je kan het volgen. Ook kan je nu de topics uit je MyAt verwijderen als je het niet leuk vindt.
Dat is wel handig ja...quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal posten mensen een tvp om in MyAt het topic te volgen. Nu hoef je alleen de knap te drukken en je kan het volgen. Ook kan je nu de topics uit je MyAt verwijderen als je het niet leuk vindt.
Ook het eerste.quote:
Ja, ik vind het ook irritant.. misschien is het handiger als het aan de andere kant staatquote:Op zondag 6 juni 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja...
Alleen moet hij niet naast het invoeren.. ik druk altijd op tab+spatie om te posten uit de quickreply, nu ram ik hele tijd op plaats TVP. Irritant.
Verder is het een veredeld bookmarken.
Ok. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Luctor, ik ga ff met jouw "lang niet gezien"-post op de 1e pagina spelen om iets lay-out's te testen. Dat je 't ff weet.
Aan de andere kant? Dan staat ie naast de Invoeren-knop. Nu staat de Plaats TVP naast de Preview-knop.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook irritant.. misschien is het handiger als het aan de andere kant staat
Neen. Bij lang niet iedereen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de andere kant? Dan staat ie naast de Invoeren-knop. Nu staat de Plaats TVP naast de Preview-knop.
Wat een slappe film man. Niet eens flauw meer te noemen.quote:
Het hangt af of je de preview knop hebt ingesteldquote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de andere kant? Dan staat ie naast de Invoeren-knop. Nu staat de Plaats TVP naast de Preview-knop.
Vrij verwonderlijkquote:
Ja, rechts van invoeren, dus ideaal.quote:
Komt wel goed schatjequote:
Ik vond hem leukquote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een slappe film man. Niet eens flauw meer te noemen.
En die Horsedick.MPEG die jij zo vereert blijkt aan het einde geen pik te hebben...
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neen. Bij lang niet iedereen.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Dan verwijder je m toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb de Preview knop er nog tussen staan.
Dat mag ook welquote:
Ja, ik niet. Ik hoef mijn post eerst niet te overzien voor ik hem post, ik weet wat ik typequote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb de Preview knop er nog tussen staan.
Steun me dan ffquote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag ook wel
Post het ff in FB dan, loopt een topic van me
Ja, het idee van die knop vind ik handig, alleen de plaatsing niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef L.no het volgende:
Ik zie in andere topics dat er mensen zijn die de zelfde idee als jna hebben, dus ik hoop dat ze het veranderen.
Nee, dat je het helemaal recht moet zettenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, het idee van die knop vind ik handig, alleen de plaatsing niet.
Ja, dat bedoel ik met plaatsingquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, dat je het helemaal recht moet zetten
Zou mooi zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef L.no het volgende:
Ik zie in andere topics dat er mensen zijn die de zelfde idee als jna hebben, dus ik hoop dat ze het veranderen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef L.no het volgende:
Nu even andere modjes uitlachen die deze functie niet hebben
Maar dan kan je niet meer pronken dat je die nieuwe layout hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik naar de andere lay-out switch heb ik 'm ook.
quote:
Dit is wel beter.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Dat terwijl jullie zo bij elkaar in de buurt wonen
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Dat terwijl jullie zo bij elkaar in de buurt wonen
zelden een vrouw zo snel tevreden gezienquote:
Laat je het zo staan?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zelden een vrouw zo snel tevreden gezien![]()
Ja, hij ook.quote:
Logischquote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging, aldus cruijf!
Maar nu kan hij het niet eens verdedigen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging, aldus cruijf!
Zijn record. Die kan hij niet meer verdedigen omdat ik hem al verslagen heb, dus hij heeft geen keus om aan te vallen.quote:
Grapje tochquote:
Hier miezert het ook al een beetjequote:
Gelukkigquote:
Heel even!quote:
RT @Milauw: bam bam bam bam euj eujeuj eujjjjjjjjjj #newkidsontheblock #so2009quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
bam bam bam bam euj eujeuj eujjjjjjjjjj #newkidsontheblock #so2009
Hallo Dean! Is de promo al uitverkocht?quote:
Nee, er zijn nog een paar, dus als je er snel bij bent...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo Dean! Is de promo al uitverkocht?
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RT @Milauw: bam bam bam bam euj eujeuj eujjjjjjjjjj #newkidsontheblock #so2009
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog een paar, dus als je er snel bij bent...
Vijf euro p/squote:
Geen idee... ze gaan als warme broodjesquote:Op zondag 6 juni 2010 19:32 schreef jna het volgende:
Dean, is/was het marketingtechnisch niet slimmer om die "Demo" gewoon te verkopen als EP?
Moet je nagaan als je ze verkoopt als EPquote:Op zondag 6 juni 2010 19:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee... ze gaan als warme broodjes
Janniequote:
Is dat inclusief postduif?quote:
Met DRM zeker?quote:
quote:
Whehehequote:
Dat hebben we in Friesland nog niet.quote:
Heeft de hele SC hem al?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Whehehe
Nee, met postduif komt er 80 cent bij
Bohppe!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:38 schreef jna het volgende:
[..]
HIj heeft om de 30 seconde een tekst ertussendoor ingesproken
IK GA TOCH GEEN 5 EURO BETALEN VOOR EEN DEMO?!quote:
Nee, tot nu toe is L.no de enigequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
IK GA TOCH GEEN 5 EURO BETALEN VOOR EEN DEMO?!
HET WAS ANDERS ALS HET EEN EP WAS...
Maken we er voor jou een EP van. Weet je wat, doe ik er ook nog een sticker bij!!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
IK GA TOCH GEEN 5 EURO BETALEN VOOR EEN DEMO?!
HET WAS ANDERS ALS HET EEN EP WAS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |