het is treurig dat je nog gelijk hebt ook. de VVD adviseerde destijds joop van den ende om desnoods vanuit luxemburg te gaan uitzenden. goedkoop voor de belasting en valt buiten de wetgeving. verdorven zijn jullie.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zouden VVD, CDA, SP & D66 samen geen coalitie kunnen vormen ?
Omdat ik verwacht dat Rutte wel 4 jaar vol gaat makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zouden VVD, CDA, SP & D66 samen geen coalitie kunnen vormen ?
Dat is idd ook wel zo jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Het CDA na een halvering in zetels in een kabinet dat de HRA gaat beperken? Geloofwaardigheid tegenover de achterban -1.
Allicht maar D66 is alleen niet groot genoeg en GL zal niet in zo'n kabinet stappen. En of CU en D66 snel samen zullen gaan...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Paars of Paars+ wordt prijsschieten voor het CDA. En dat weten ze bij de VVD.
CDA is daar niet zo'n ster in. Als verstokte bestuurspartij zijn ze niet zo goed in oppositie voeren. Hebben VVD en PvdA overigens ook last van hoor.
[q]
[q]Rutte zal er alles aan doen om een kabinet te formeren met in ieder geval CDA en VVD.
Als de PvdA en het CDA niet zo moeilijk deden over commerciële tv, dan waren dat soort constructies helemaal niet nodig geweest. (Van de Ende's TV 10 wou volgensmij via Italië uitzenden, RTL is via Luxemburg)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
het is treurig dat je nog gelijk hebt ook. de VVD adviseerde destijds joop van den ende om desnoods vanuit luxemburg te gaan uitzenden. goedkoop voor de belasting en valt buiten de wetgeving. verdorven zijn jullie.
CU heb ik er liever niet bij, dan liever paars.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht maar D66 is alleen niet groot genoeg en GL zal niet in zo'n kabinet stappen. En of CU en D66 snel samen zullen gaan...
Optimist.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat Rutte wel 4 jaar vol gaat maken![]()
Lijkt mij ook nogal een gedrocht. En D66 zal wel link uitkijken om weer met CDA en VVD te gaan regeren. Is ze de vorige keer ook slecht bevallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
CU heb ik er liever niet bij, dan liever paars.
PVV de grootstequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef horned_reaper het volgende:
De peilingen bij scholieren!![]()
[ afbeelding ]
Maar goed dat dat de uitslag niet wordt, want hier is helemaal geen kabinet van te brouwen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Een flinke ruk naar rechts onder schoolgaand Nederlandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme vragen zijn die níet worden gesteld.quote:
De website van de gemeente Den Haag wellicht?quote:Ik heb een paar zeer hectische weken achter de rug, en nu heb ik het blaadje weggegooid waar staat waar ik kan stemmen in mijn buurt
Ik heb lopen googlen op "stemmen tweede kamer loosduinen" en ook op 'stemlokalen loosduinen' en 'stemlokalen den haag' maar ik krijg geen goeie hits
Weet iemand of er ergens iets staat waar ik dat zou kunnen vinden? Zodat ik morgen weet waar ik kan stemme en toch nog bijtijds op mijn werk kan zijn
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Wombcat het volgende:
Heb je op de website van je gemeente gekeken?
Of anders de gemeente bellen?
ja daar liep ik me de tandjes te zoeken, maar inmiddels gevondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De website van de gemeente Den Haag wellicht?
Deze link helpt je wel verder, denk ik: http://www.denhaag.nl/hom(...)to-1/Stembureaus.htm
inmiddels gevondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Stomme vragen zijn die níet worden gesteld.
[..]
De website van de gemeente Den Haag wellicht?
Deze link helpt je wel verder, denk ik: http://www.denhaag.nl/hom(...)to-1/Stembureaus.htm
Bij burgerzaken hebben ze nog wel eens openstelling in de avonduren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ja daar liep ik me de tandjes te zoeken, maar inmiddels gevondenWilde het net komen melden
Overigens de gemeente nu bellen heeft doorgaans niet zo veel zin meer toch? Of doen ze tegenwoordig ook aan avondtelefoon!
Hier in Zeist zijn ze donderdag wel tot 20:00 uur open. Weet niet of ze daar in het Haagse dagelijks 's avonds open zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ja daar liep ik me de tandjes te zoeken, maar inmiddels gevondenWilde het net komen melden
Overigens de gemeente nu bellen heeft doorgaans niet zo veel zin meer toch? Of doen ze tegenwoordig ook aan avondtelefoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |