abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82390419
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:42 schreef Gia het volgende:

[..]

MIJN MENING!!!
Een mening is dat hij het gedaan zou kunnen hebben, en dat dat ook in de lijn der verwachtingen ligt. Dat hij het gedaan moet hebben is een aanname gebaseerd op dezelfde informatie die jij en ik hebben en iedereen heeft.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:47:49 #27
3542 Gia
User under construction
pi_82390424
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef Jesine het volgende:

[..]

Op de camera beelden vind ik niet dat ze er uit zien alsof ze iets spannends zouden doen, ik zie geen chemistry van beide kanten. Eerder een heel andere lichaamshouding.
Ze zien er meer uit alsof ze vb iets in de kamer zou gaan ophalen (vb geld wat hij van haar had geleend) of wat dan ook, maar aan de hand van het filmpje krijg ik niet het idee dat er 2 mensen er zin in hebben het bed te gaan delen, dus het zou goed kunnen dat ze lesbisch is, en het zou goed kunnen dat ze om een bepaalde reden de kamer in ging, anders dan dat ze boven op elkaar zouden springen
Zou allemaal best kunnen. Maar het zou ook kunnen dat zij niet wilde dat men zag dat ze met Joran van bil wilde en zich daarom wat afstandelijk gedroeg.
pi_82390461
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef Creeg het volgende:

[..]

Ik weet niks van dat hotel. Ik weet alleen dat hij iemand bij zich had. Dat had ik ergens gelezen.
En dat hij op een gegeven moment een keer alleen is weggegaan..
pi_82390469
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is ook waarom ik totaal niet geloof in een set up... welke lul haalt het nou in zn hoofd om dan precies haar te pakken.... Als dat uitlekt mogen de echte daders ook gaan rennen, voor der vader.
'Tuurlijk is het geen set up.
Of Joran haar met voorbedachte rade wat heeft aangedaan, dat is de vraag, maar goed, wat is voorbedachte rade.
Mij is in ieder geval duidelijk dat hij haar op enig moment wat heeft aangedaan, wellicht een woede uitbarsting heeft gekregen, en ja, dan zit ie met een lijk in zijn kamer die ie zelf heeft geboekt, tja, wat dan, een lijk wegwerken uit een hotel in een land waar je niemand verder kent..tja, da gaa nie he , dan maar vluchten
  zondag 6 juni 2010 @ 12:50:44 #30
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82390513
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En dat hij op een gegeven moment een keer alleen is weggegaan..
Nou op de camerabeelden is niet te zien dat die vriend meeliep. Dus die is niet in dat hotel aanwezig geweest. Of die is wel naar binnen gegaan, maar op een later tijdstip en naar die beelden hebben ze niet gezocht.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82390538
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Zou allemaal best kunnen. Maar het zou ook kunnen dat zij niet wilde dat men zag dat ze met Joran van bil wilde en zich daarom wat afstandelijk gedroeg.
Oh, ze was zich ervan bewust dat er securitycamera's hingen en ze wist ook al dat die beelden over de hele wereld verspreidt zouden worden. Als jij in Peru in een sexhotel een wip gaat maken, ben je er volgens mij niet mee bezig dat je niet gezien wilt worden met zo'n jongen
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 12:51:41 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82390549
quote:
De 22-jarige Van der Sloot vraagt aan de receptie de sleutel. Dan loopt hij gevolgd door Flores door de lobby en vervolgens naar zijn kamer. Drie uur later, rond 8.15 uur, komt Van der Sloot in andere kleding de kamer uit en vertrekt met een sporttas in zijn hand.

De Peruaanse krant El Comercio berichtte dat Van der Sloot vervolgens in een winkel tegenover het hotel twee kopjes koffie en een brood heeft gekocht en terugkeerde naar de hotelkamer waar hij tot half tien bleef.
Hij zou daarna met de auto van Flores vertrokken zijn. Flores is die ochtend tussen 8.10 uur en 9.30 uur overleden, berichtte de krant op basis van het politierapport.

De jonge vrouw zou zware klappen op haar hoofd hebben gehad en een gebroken nek hebben. Van der Sloot heeft ontkend dat hij haar heeft vermoord. Momenteel zit hij vast in een politiecel in Lima.
Je bent bekaf van een pokernachtje, gaat naar je hotelkamer met een chick, lalala, ff nabomen, we hebben zin in koffie Joran gaat koffie halen en chickie ziet een email waarin iets verwijst naar Nathalie en de datum van haar verdwijning, ze spreekt hem daarop aan, hij is boos , zij ook en hoppa hij vergrijpt zich aan haar

Het is een rare tijdslijn voor een moord , ze is tussen 8.10 en 9.30 overleden , de andere kleding EN de sporttas heeft hij namelijk volgens dit bericht bij zich als hij koffie gaat halen...waar is die sporttas dan als hij met dat brood en 2 bekers koffie terugkomt Vanwaar een sporttas meenemen als je koffie gaat halen?
pi_82390553
quote:

[..]

zou ook kunnen

ik heb overigens nergens gelezen dat er ook sexueel contact is geweest, dat zegt verder ook niets, de ruzie zou daardoor zijn begonnen, dat zij niet wilde, maar misschien ook niet...who knows

Ik ben benieuwd of zijn moeder al in Lima is
En heeft hij een advocaat??? heeft iemand daar iets over gelezen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 juni 2010 @ 12:52:13 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82390569
Je mag toch aannemen dat ze alle beelden hebben gecheckt en dat er niemand anders die kamer in of uit is gegaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82390576
quote:

[..]

Idd, haar vader zal er niet blij mee zijn als ze als een soort snol in de roddelbladen terecht komt. Daarom wendt ze haar hoofd ook af, denk ik.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82390584
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:50 schreef Creeg het volgende:

[..]

Nou op de camerabeelden is niet te zien dat die vriend meeliep. Dus die is niet in dat hotel aanwezig geweest. Of die is wel naar binnen gegaan, maar op een later tijdstip en naar die beelden hebben ze niet gezocht.
En de journalisten die jongen ook niet..
  zondag 6 juni 2010 @ 12:52:56 #37
3542 Gia
User under construction
pi_82390592
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef Jesine het volgende:

[..]

'Tuurlijk is het geen set up.
Of Joran haar met voorbedachte rade wat heeft aangedaan, dat is de vraag, maar goed, wat is voorbedachte rade.
Ik denk niet dat ze in Peru zich erg druk maken over 'akkefietjes' wat voorbedachte rade is.
Als hij op enig moment besloten heeft haar in elkaar te trimmen, dan kan dat in elk geval gezien worden als opzettelijke doodslag. Ik denk dat je daar toch lang genoeg voor mag zitten in Peru.
quote:
Mij is in ieder geval duidelijk dat hij haar op enig moment wat heeft aangedaan, wellicht een woede uitbarsting heeft gekregen, en ja, dan zit ie met een lijk in zijn kamer die ie zelf heeft geboekt, tja, wat dan, een lijk wegwerken uit een hotel in een land waar je niemand verder kent..tja, da gaa nie he , dan maar vluchten
En toch zijn er nog mensen die geloven dat er wellicht helemaal geen moord is gepleegd, dat het allemaal een set-up is die door Peter R. bedacht is.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:53:39 #38
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82390626
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:52 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En de journalisten die jongen ook niet..
Hij is wel verhoord.
pi_82390644
Er was in poker kringen (inner circle ) bekend dat dat meisje lesbisch was
Dus Joran wist dat ook natuurlijk
Ik denk dat ze meer meeging uit een soort vriendschap en niet voor de sex
Joran is door de jaren heen zo gefocust geworden op geheime cameraatjes dat hij die camera bij de deur heus wel heeft zien hangen .
Hij is zelfs nog koffie gaan halen voor zichzelf en dat meisje.
Zou het kunnen dat er in die tussentijd iemand ff op die kamer is geweest om haar te Rippen etc.?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82390646
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Jesine het volgende:

[..]

Woensdag meldde zowel die Nederlandse advocaat dat er wel via vrienden indirect contact was geweest, maar of dat uiteindelijk ook echt heeft plaatsgevonden... daarover heb ik niets meer gelezen.

volgens mij heeft hij geen contact gehad met die Topaicana of zo (zijn Amerikaanse advocaat)
C'est le ton qui fait la musique.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:54:44 #41
3542 Gia
User under construction
pi_82390670
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Oh, ze was zich ervan bewust dat er securitycamera's hingen en ze wist ook al dat die beelden over de hele wereld verspreidt zouden worden. Als jij in Peru in een sexhotel een wip gaat maken, ben je er volgens mij niet mee bezig dat je niet gezien wilt worden met zo'n jongen
Misschien wilde Joran geen kleverig wicht aan zijn arm hebben hangen.
En ja, ze is een dochter van een bekende Peruviaan en weet dat in haar land in hotels camera's hangen.
Dus, wellicht wilde ze gewoon niet in beeld.
pi_82390671
Vorige deeltje even doorgelezen mijn god wat ben ik blij dat Gia geen rechter is..
pi_82390698
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef djenneke het volgende:

Sprake van een vooropgezet plan door derden gaat wel heel ver. Je gaat geen dame vermoorden om Joran daarvoor op te laten draaien en al helemaal geen dochter van een zo bekende prominent.
Tenzij je toevallig iets het tegen die ''bekende prominent'' ....

nah, nee dat gaat wel heel ver

maar er stinkt wel iets hier in deze zaak en stel...

ik zeg stel... dat Joran het NIET gedaan heeft dan loopt er straks wel NOG een gek
vrij rond, want iemand die een meisje met zijn blote handen doodslaat en haar nek
breekt is ook niet helemaal gezond.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:56:09 #44
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82390726
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef fokvragen het volgende:
Vorige deeltje even doorgelezen mijn god wat ben ik blij dat Gia geen rechter is..
Of adviseur
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 juni 2010 @ 12:56:35 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82390740
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef johan555 het volgende:

Hij is zelfs nog koffie gaan halen voor hem en dat meisje.
Zou het kunnen dat er in die tussentijd iemand ff op die kamer is geweest om haar te Rippen etc.?
In dat geval had ie niet hoeven vluchten maar had ie de politie kunnen waarschuwen. Als je je kamer binnenloopt en ineens een lijk aantreft (een lijk dat jij niet veroorzaakt hebt), ga je niet kalmpjes je tassen pakken en een taxi naar Chili zoeken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 6 juni 2010 @ 12:56:48 #46
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82390754
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

En ja, ze is een dochter van een bekende Peruviaan en weet dat in haar land in hotels camera's hangen.
Je bent alleen maar theorieën aan het maken. Misschien dit, misschien dat, als dat, als dit. Kap gewoon. Zoek liever wat nieuwe info!
  zondag 6 juni 2010 @ 12:56:53 #47
3542 Gia
User under construction
pi_82390758
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Jesine het volgende:

[..]

zou ook kunnen

ik heb overigens nergens gelezen dat er ook sexueel contact is geweest, dat zegt verder ook niets, de ruzie zou daardoor zijn begonnen, dat zij niet wilde, maar misschien ook niet...who knows

ja, nun Hellemonder!!

De Rooij, heet ie geloof ik.
pi_82390787
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

In dat geval had ie niet hoeven vluchten maar had ie de politie kunnen waarschuwen. Als je je kamer binnenloopt en ineens een lijk aantreft (een lijk dat jij niet veroorzaakt hebt), ga je niet kalmpjes je tassen pakken en een taxi naar Chili zoeken
Niet als je Joran van der Sloot heet
  zondag 6 juni 2010 @ 12:58:02 #49
3542 Gia
User under construction
pi_82390795
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar een sporttas meenemen als je koffie gaat halen?
Alvast buiten gezet? In haar auto? Die is een eind verderop teruggevonden.
Als hij dan na haar vermoord te hebben het hotel verlaat, zonder tas, is het aannemelijker dat men hem terugverwacht.
pi_82390817
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus je gaat naar een sexhotel met een jongen die volgens iedereen een moordenaar is. Je loopt gewoon met z'n tweeën naar binnen, om je vervolgens druk te maken over camera's waarvan de beelden normaal gesproken nooit gebruikt gaan worden. Helder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')