Als estofex een level 1 voor een groot deel van NL voorspeld en een level 2 voor zuid oost NL dan verwacht ik toch wel wat meer dan een onweersbuitjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Papabear het volgende:
Volgens mij is er ook niet veel meer voorspeld dan enkele buien met mógelijk wat onweer. Dan hoef je inderdaad geen wolkbreuk te verwachten toch
Aha. Nou, van mij mag het hoor. Laat maar komenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Als estofex een level 1 voor een groot deel van NL voorspeld en een level 2 voor zuid oost NL dan verwacht ik toch wel wat meer dan een onweersbuitje
ze zijn toch begin dit jaar oversgestapt op een ander systeem van levels? level 2 is wat vroeger level 1 was dacht ik .quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Als estofex een level 1 voor een groot deel van NL voorspeld en een level 2 voor zuid oost NL dan verwacht ik toch wel wat meer dan een onweersbuitje
Nogmaals, de "echte" buien met onweer zouden achter deze uitstervende lijn moeten komen op het koufront wat nu nog boven frankrijk ligt en nog moet activeren.quote:
Mja, vooralsnog lijkt het nergens op. Maar de dag is nog altijd niet voorbijquote:Op zondag 6 juni 2010 15:06 schreef Schuifpui het volgende:
Nou dat was het dan, een uurtje hele lichte regen, dat was de estofex L1 waarschuwing wel waard!
Ik denk dat je de BBQ wel weer kunt aansteken (als ik buienradar mag geloven)quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef Razor21 het volgende:
Net klaar met de BBQ ik had allemaal heerlijk vlees van de keurslager en had me er op verheugd.
Om 3 uur begonnen net klaar het sputterde wel een beetje hier in Almere.
Denk begin maar vast je weet maar nooit straks met regen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:42 schreef Green1 het volgende:
Waar hebben die lui het over: http://www.geenstijl.nl/m(...)supercell_trekt.html
Televaag, maar dan nog een tandje ergerquote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef Fredo55 het volgende:
GS, altijd erg overdrijven.
Het lijkt de Televaag wel.
Van die pisbuitjes moeten we het maar hebben vandaag.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef DemonRage het volgende:
Op het moment is er een pisbuitje ontstaan voor de lijn uit in België.
Dit is gewoon absurde humorquote:Op zondag 6 juni 2010 16:42 schreef Green1 het volgende:
Waar hebben die lui het over: http://www.geenstijl.nl/m(...)supercell_trekt.html
Ik zie het. Op de radar is inmiddels ook een nieuw gebiedje met onweer te zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:06 schreef Drassss het volgende:
Begint nu aardig donker te worden Demon net zuid van ons
Zit idd veel water in.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:32 schreef Drassss het volgende:
Gaat best aardig los hier in Eindhoven. Erg goed buitje!
Lucky you! Hier kwamen we niet verder dan wat pissende engeltjesquote:Op zondag 6 juni 2010 18:32 schreef Drassss het volgende:
Gaat best aardig los hier in Eindhoven. Erg goed buitje!
quote:De hulpdiensten van Luik hebben deze namiddag verschillende oproepen gekregen na een kleine tornado die over de stad en de regio trok. De oproepen hadden vooral betrekking op bomen die op de weg lagen, weggewaaide dakpannen, dakgoten. In Esneux was een boom op een huis gevallen. De takken vielen door de ruiten de woning binnen. Er zijn geen gewonden, de schade is aanzienlijk.
Serieus? het heeft net in Ootmarsum en Oldenzaal wel ff flink geplenst, ook al was het kort, hooguit een paar minutenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef pfaf het volgende:
Ik heb hier in Twente nog geen druppel gezien.
Mja, als ik zo op buienradar kijk is het ook aardig versnippert allemaal, dus het zou goed kunnen dat het lokaal in de buurt wel geregend heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus? het heeft net in Ootmarsum en Oldenzaal wel ff flink geplenst, ook al was het kort, hooguit een paar minuten
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef pfaf het volgende:
Ik heb hier in Twente nog geen druppel gezien.
klopt, koelt ook behoorlijk af, we hebben het risico genomen en zijn gewoon gaan bbq-en, was gezellig!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef aloa het volgende:
Die bui vanaf Engeland lijkt ook niets meer te worden.
klopt ja. 9/10 kilometerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
klopt, koelt ook behoorlijk af, we hebben het risico genomen en zijn gewoon gaan bbq-en, was gezellig!
Misschien dat het nog gaat activeren boven land, de bewolking zit wel lekker hoog:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
Lol, weer nachtspoken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
klopt ja. 9/10 kilometer
Het KNMI heeft nog steeds een waarschuwing voor Noord holland/ Friesland en Groningen.
Op buienradar zie ik ze, vanuit m'n raam niet? (Leiden)quote:Op zondag 6 juni 2010 23:36 schreef Againzender het volgende:
er ontstaan opeens een paar buien boven de Randstad
begint nu in Amsterdam te regen, heel wisselend qua intensie. lijkt wat onstabiel.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik ze, vanuit m'n raam niet? (Leiden)
Owkeej, lijkt me leuk, mag wel weer een keer een mooie bui komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:23 schreef aloa het volgende:
De cape is nu weer wat hoger geworden in het Noorden {voor dinsdag}.
In de loop van de ochtend gaat het regenen met kans op onweer.
Ik verwacht er maar niet te veel vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk dat zijn goeie berichten! Ik zal alles maar aan de lader gooien![]()
Ben benieuwt morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |