Daar woon ik en m'n was hangt buiten. Wordt die extra schoon, als het niet wegwaaitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:14 schreef RiKe het volgende:
Zoals het er naar uit ziet krijgt Leiden zometeen de volle laag![]()
Begint hier ook al behoorlijk te betrekken, zacht te waaien en de bekende regen geur begint op te komen
Ik moet zo nog vanuit Leiden naar een klant in Wassenaar...ik hoop dat de werk bus fatsoenlijk werkt (eerder vandaag ging de achter deur al niet open, dus ik hoop niet dat ik er zo achter kom dat de ruitenwissers het niet doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef Barbaaf het volgende:
Daar woon ik en m'n was hangt buiten. Wordt die extra schoon, als het niet wegwaait
Je verwacht het, en toch schrik je er van....slecht geweten?quote:
Ik vind het altijd wel spannend maar keihard onweer vind ik best engquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je verwacht het, en toch schrik je er van....slecht geweten?
Vergeet dan niet een greppel te gravenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Leuke buitjes voor als je in een tentje op de camping slaapt
Optimistquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:37 schreef Fredo55 het volgende:
Eens kijken of ik wat mee kan pakken van bui nummero 3.
Ik heb al zulke dingen meegemaakt hoor, dit roept gewoon herinneringen opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vergeet dan niet een greppel te graven![]()
Oja, tip, vergeet hem niet dicht te gooien voordat je gaat slapen dan, als je 's nachts moet plassen sta je tot aan je oksels in de bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |